BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PSV (zo 24-04-2011 , 14:30): 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - zondag 17 april 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Ik hoop dat feyenoord wint maar 020 geen kampioen maken is ook leuk
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 april 2011 - 18:50   quote  deeplink  
psv dramatisch, totaal uit vorm. Feyenoord helemaal opgeleefd. Als feyenoord vol voor de overwinning gaat vrees ik het ergste...
piet
 piet - zondag 17 april 2011 - 18:51   quote  deeplink  
ajax geen kampioen maken is m.i. alleen leuk als Feyenoord dan kampioen wordt. Als wij het niet kunnen worden intresseert het met eigenlijk niet zoveel wie er kampioen wordt.
Ik hoop dat we winnen, maar denk dat psv beter is als ons op dit moment.
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 18:50 schreef patrickpsv15 het volgende:
psv dramatisch, totaal uit vorm. Feyenoord helemaal opgeleefd. Als feyenoord vol voor de overwinning gaat vrees ik het ergste...
haha ik heb psv ook gezien maar het was een terechte overwinning!alleen tegen 10 man had psv het moeilijker dan tegen 11 heel vreemd magoed!

nee hoor ik ben en blijf Feyenoorder maar PSV wint gewoon van Feyenoord!PSV Verdient het namelijk en ook Fc Twente.De nummers 1 en 2!

0-2 voor PSV en dan de laatste 2 wedstrijden winnen we van vvv en nec!
FR-Han
 FR-Han - zondag 17 april 2011 - 18:55   quote  deeplink  
we zullen wel zien..
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 18:55 schreef obiku010 het volgende:
we zullen wel zien..
precies!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 17 april 2011 - 19:08   quote  deeplink  
zonder een legioen dat er 100% achterstaat ben je sowieso kansloos tegen psv.
wat heb ik me vorig jaar geschaamd voor die malloten die gingen juichen voor twente in het uitvak. vrees volgende week voor dezelfde tafarelen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Feijenoord1908 --
3036
 3036 - zondag 17 april 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 18:51 schreef piet het volgende:
ajax geen kampioen maken is m.i. alleen leuk als Feyenoord dan kampioen wordt. Als wij het niet kunnen worden intresseert het met eigenlijk niet zoveel wie er kampioen wordt.
Ik hoop dat we winnen, maar denk dat psv beter is als ons op dit moment.
Nou als wij het niet worden mag iedereen kampioen behalve 020.
Ik gok op een 2-2 of pakken wij de laatste minuut de overwinning(zal het meezitten)

3-2
FR-Han
 FR-Han - zondag 17 april 2011 - 19:15   quote  deeplink  
ik wacht gewoon af. al het andere is gissen. dat is voor onzekere mensen
Sjonhead
 Sjonhead - zondag 17 april 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Hahaha altijd maar bezig met Ajax..
De eigen club mag helemaal kapot gaan zolang Ajax maar geen kampioen wordt. Jullie moesten je schamen, gelukkig hebben jullie nu een trainer die voor de CLUB is en dus voor Europees voetbal wilt gaan! En niet met opzet wilt verliezen om Ajax geen kampioen te laten worden. Op die manier komt Feyenoord nooit meer uit de put, en dat vind ik als Ajax fan wel zonde. Zie liever een klassieker tegen een club die weer meedoet dan een ''klassieker'' tegen een rechter rijtje klant.

Ik hoop dan ook dat de fans zich eens minder gaan druk maken over wat een andere club doet maar zich bezighouden met hun club/team en die steunen door dik en dun! En dus niet weer een trainingsveld oprennen met hun mutsjes om de spelers en trainer te intimideren. Want ja als dat gebeurd dan ben ik de eerste die een staande ovatie geeft als Feyenoord door hun ''fans'' failliet gaat. Het is voetbal, een spelletje met een grote pot geld erachter.. en jullie zijn de club met de grootste schuld. Waarom het geld voor europees voetbal mislopen omdat je niet wilt dat een andere club kampioen wordt? En Europees voetbal levert zeker wel wat op, denk daarbij aan sponsoren/Merch/kaartverkoop/start premie.

Ik hoop dat jullie zondag winnen, ja voor mij maar ook voor jullie! Feyenoord weer bovenin met geld is toch veel leuker?

Gr
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 19:24 schreef Sjonhead het volgende:
Hahaha altijd maar bezig met Ajax..
De eigen club mag helemaal kapot gaan zolang Ajax maar geen kampioen wordt. Jullie moesten je schamen, gelukkig hebben jullie nu een trainer die voor de CLUB is en dus voor Europees voetbal wilt gaan! En niet met opzet wilt verliezen om Ajax geen kampioen te laten worden. Op die manier komt Feyenoord nooit meer uit de put, en dat vind ik als Ajax fan wel zonde. Zie liever een klassieker tegen een club die weer meedoet dan een ''klassieker'' tegen een rechter rijtje klant.

Ik hoop dan ook dat de fans zich eens minder gaan druk maken over wat een andere club doet maar zich bezighouden met hun club/team en die steunen door dik en dun! En dus niet weer een trainingsveld oprennen met hun mutsjes om de spelers en trainer te intimideren. Want ja als dat gebeurd dan ben ik de eerste die een staande ovatie geeft als Feyenoord door hun ''fans'' failliet gaat. Het is voetbal, een spelletje met een grote pot geld erachter.. en jullie zijn de club met de grootste schuld. Waarom het geld voor europees voetbal mislopen omdat je niet wilt dat een andere club kampioen wordt? En Europees voetbal levert zeker wel wat op, denk daarbij aan sponsoren/Merch/kaartverkoop/start premie.

Ik hoop dat jullie zondag winnen, ja voor mij maar ook voor jullie! Feyenoord weer bovenin met geld is toch veel leuker?

Gr
Druk om jullie maken?Bezig zijn met jullie?Jullie zijn niet eens de samenvatting waard!nee hoor dat doen we niet.We gunnen jullie gewoon niks dat weten jullie nou toch wel of niet?haha
ten tweede PSV en Fc Twente zijn gewoon beter als jullie.En aangezien het voetbal moet winnen horen PSV en FC Twente boven jullie te eindigen.

euuh GeGroet...

Ps:En die kut pleeoffs interesseert ons geen ene fuck!
Grootste schuld nee hoor alles staat bij ons weer op nul.Of let je nou nog niet op??dat jullie nou goed in het verkopen zijn van derderangsspelers waar elke buitenlandse club intrapt....daar hebben ze een woord voor hehe magoed jullie kunnen in de toekomst ook vet payen voor spelers hehe wacht maar af!jullie hebben ook geen geld alleen maar via transfers maar anders...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Terminator --
Sjonhead
 Sjonhead - zondag 17 april 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Gunnen... tja wij gunnen jullie ook weinig. Maar blijven altijd eerlijk een competitie spelen ;). En verliezen niet met opzet om jullie een blok te bezorgen. Als voetbal moet winnen hadden we de afgelopen 2 jaar kampioen moeten zijn. Maar soms moet je wat geluk hebben:).

JOU maakt die playoffs niets uit. De club 100% zeker wel!

Voor de rest ga ik er geen discussie verder op maken. Hoop dat de Fans zich als Fans voor de club gaan gedragen. Denk dat ik daar mee genoeg heb gezegd, jou reactie spreekt boekdelen. Want je kan zelf niet eens inzien dat jullie meer bezig zijn met Ajax(Ze mogen geen kampioen worden ook al halen we daardoor geen europees voetbal)dan met het voortbestaan van jullie eigen club.

Misschien gaat het Lampje branden bij de Lampenclub ;)
FR-Han
 FR-Han - zondag 17 april 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 19:24 schreef Sjonhead het volgende:
Hahaha altijd maar bezig met Ajax..
De eigen club mag helemaal kapot gaan zolang Ajax maar geen kampioen wordt. Jullie moesten je schamen, gelukkig hebben jullie nu een trainer die voor de CLUB is en dus voor Europees voetbal wilt gaan! En niet met opzet wilt verliezen om Ajax geen kampioen te laten worden. Op die manier komt Feyenoord nooit meer uit de put, en dat vind ik als Ajax fan wel zonde. Zie liever een klassieker tegen een club die weer meedoet dan een ''klassieker'' tegen een rechter rijtje klant.

Ik hoop dan ook dat de fans zich eens minder gaan druk maken over wat een andere club doet maar zich bezighouden met hun club/team en die steunen door dik en dun! En dus niet weer een trainingsveld oprennen met hun mutsjes om de spelers en trainer te intimideren. Want ja als dat gebeurd dan ben ik de eerste die een staande ovatie geeft als Feyenoord door hun ''fans'' failliet gaat. Het is voetbal, een spelletje met een grote pot geld erachter.. en jullie zijn de club met de grootste schuld. Waarom het geld voor europees voetbal mislopen omdat je niet wilt dat een andere club kampioen wordt? En Europees voetbal levert zeker wel wat op, denk daarbij aan sponsoren/Merch/kaartverkoop/start premie.

Ik hoop dat jullie zondag winnen, ja voor mij maar ook voor jullie! Feyenoord weer bovenin met geld is toch veel leuker?

Gr
psv gaat ons al bijna voorbij man. als psv geen cl haalt zitten ze met 30 miljoen schuld. verder vind ik het echt simpel dat je denkt dat de selectie zich vorig jaar heb laten beinvloeden door de gasten die het veld op kwamen. als jij en alle andere snavels zich achter je team zou scharen, en je niet focust op andere teams die niks met jullie nu nog 9 punten te halen toestand hebben. mischien pakken jullie dan de titel. maar focussen op ons heeft geen zin potentieele Feyenoorder. zie je nu al zo vaak hier op het forum
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 19:40 schreef Sjonhead het volgende:
Gunnen... tja wij gunnen jullie ook weinig. Maar blijven altijd eerlijk een competitie spelen ;). En verliezen niet met opzet om jullie een blok te bezorgen. Als voetbal moet winnen hadden we de afgelopen 2 jaar kampioen moeten zijn. Maar soms moet je wat geluk hebben:).

JOU maakt die playoffs niets uit. De club 100% zeker wel!

Voor de rest ga ik er geen discussie verder op maken. Hoop dat de Fans zich als Fans voor de club gaan gedragen. Denk dat ik daar mee genoeg heb gezegd, jou reactie spreekt boekdelen. Want je kan zelf niet eens inzien dat jullie meer bezig zijn met Ajax(Ze mogen geen kampioen worden ook al halen we daardoor geen europees voetbal)dan met het voortbestaan van jullie eigen club.

Misschien gaat het Lampje branden bij de Lampenclub ;)
Als je geen discussie wilt wat doe je hier dan?Je zit op de verkeerde site NEUS!zeker weer stront gehad tegen nec he met dat strontvoetbal van jullie!ga toch weg POEP!
Ga lekker bij de KNJB slijmen!Alweer de scheidsrechter meegehad vandaag toevallig??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Terminator --
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 19:49   quote  deeplink  
hahahahahaha PSV en FC Twente zijn gewoon beter schat ook de 2 jaren hiervoor!en niet alleen de 2 jaren hiervoor kwa voetbal.
biba1970
 biba1970 - zondag 17 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
feyenoord hoeft zich niet te laten verliezen ze hebben 1 van de minste ploegen uit de eredivisie psv verliest van groningen en jullie moeten verliezen van psv ik hoop weer met een nulletje of 6 kunnen we weer lachen
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 19:51   quote  deeplink  
PSV wordt gewoon kampioen en Fc Twente lekker tweede op de laatste speeldag tegen jullie....!Zie je dat jullie niks op eigen kracht kunnen?Alleen maar afhankelijk zijn jullie van anderen haha
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 19:50 schreef biba1970 het volgende:
feyenoord hoeft zich niet te laten verliezen ze hebben 1 van de minste ploegen uit de eredivisie psv verliest van groningen en jullie moeten verliezen van psv ik hoop weer met een nulletje of 6 kunnen we weer lachen
ja lekker toch en jullie lekker derde eindigen!heerlijk toch hehe
biba1970
 biba1970 - zondag 17 april 2011 - 19:53   quote  deeplink  
trouwens voor de spelers en de echte supporters van feyenoord hoop ik dat feyenoord WEL europees voetbal haalt
biba1970
 biba1970 - zondag 17 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
dan worden wij toch derde maakt mij niks uit hoor had trouwens al niet meer geteld dat we nog zolang meededen
Tjabba
 Tjabba - zondag 17 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
De neusjes maken weer een kansje op de titel .
En gelijk voelen ze zich genoodzaakt om zich op een Feyenoordforum te melden .
pffffffffff
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 19:54 schreef biba1970 het volgende:
dan worden wij toch derde maakt mij niks uit hoor had trouwens al niet meer geteld dat we nog zolang meededen
nee het is een godswonder dat jullie nog steeds derde staan ja met dat prutvoetbal van jullie maar jullie hebben heel veel schijt he?dat heb je als je een POEPcluppie bent!
biba1970
 biba1970 - zondag 17 april 2011 - 19:56   quote  deeplink  
ok doei
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 19:54 schreef Tjabba het volgende:
De neusjes maken weer een kansje op de titel .
En gelijk voelen ze zich genoodzaakt om zich op een Feyenoordforum te melden .
pffffffffff
haha ja das voor de handliggend he!eerst zie je ze niet je ruikt ze alleen en nu gaan ze ineens weer op een feyenoordsite melden?Hebben wij om jullie hier gevraagd neusjes??nee waar komen jullie dan vandaan?uit de kut van mevrouw cruijff!en nu opgehoepeld neuzen!lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Terminator --
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 19:56 schreef biba1970 het volgende:
ok doei
doei
Marco12345
 Marco12345 - zondag 17 april 2011 - 20:01   quote  deeplink  
Hup Feyenoord!
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 20:01 schreef Marco12345 het volgende:
Hup Feyenoord!
hahahahaha lol
kijk dit is nou juist wel grappig vind ik maar das wat anders...........
die zet er tenminste niet zo een onnozel verhaalf bij als die andere lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Terminator --
MMM
 MMM - zondag 17 april 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Kunnen al die (k)neuzen hier wegblijven, dank u.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 april 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 19:24 schreef Sjonhead het volgende:
Hahaha altijd maar bezig met Ajax..
De eigen club mag helemaal kapot gaan zolang Ajax maar geen kampioen wordt. Jullie moesten je schamen, gelukkig hebben jullie nu een trainer die voor de CLUB is en dus voor Europees voetbal wilt gaan! En niet met opzet wilt verliezen om Ajax geen kampioen te laten worden. Op die manier komt Feyenoord nooit meer uit de put, en dat vind ik als Ajax fan wel zonde. Zie liever een klassieker tegen een club die weer meedoet dan een ''klassieker'' tegen een rechter rijtje klant.

Ik hoop dan ook dat de fans zich eens minder gaan druk maken over wat een andere club doet maar zich bezighouden met hun club/team en die steunen door dik en dun! En dus niet weer een trainingsveld oprennen met hun mutsjes om de spelers en trainer te intimideren. Want ja als dat gebeurd dan ben ik de eerste die een staande ovatie geeft als Feyenoord door hun ''fans'' failliet gaat. Het is voetbal, een spelletje met een grote pot geld erachter.. en jullie zijn de club met de grootste schuld. Waarom het geld voor europees voetbal mislopen omdat je niet wilt dat een andere club kampioen wordt? En Europees voetbal levert zeker wel wat op, denk daarbij aan sponsoren/Merch/kaartverkoop/start premie.

Ik hoop dat jullie zondag winnen, ja voor mij maar ook voor jullie! Feyenoord weer bovenin met geld is toch veel leuker?

Gr
Jullie laten jezelf keihard verliezen van twente, indien mogelijk, om ons geen kampioen te maken..
MMM
 MMM - zondag 17 april 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Sjonhead, oppleuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door MMM --
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 20:02 schreef MMM het volgende:
Kunnen al die (k)neuzen hier wegblijven, dank u.
hahaha tjah Feyenoord trekt iedereen aan!dat weet je toch?zo een charismatische club is het dat zelfs (vijanden) zich hier gaan melden cq ajax-toeschouwers.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 april 2011 - 20:05   quote  deeplink  
En nu terug naar onze eigen club...

Geen gezeur over WIE kampioen, maar gaan voor winnen: Ik stem voor 2-1 Feyenoord.
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 20:02 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Jullie laten jezelf keihard verliezen van twente, indien mogelijk, om ons geen kampioen te maken..
whehehehe lol
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 20:05 schreef FR-Henk het volgende:
En nu terug naar onze eigen club...

Geen gezeur over WIE kampioen, maar gaan voor winnen: Ik stem voor 2-1 Feyenoord.
0-2 voor PSV
P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Terminator --
MMM
 MMM - zondag 17 april 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Als je wilt winnen moet het in ieder geval veel en veel beter dan vandaag..
Roy15
 Roy15 - zondag 17 april 2011 - 20:17   quote  deeplink  
ik hoop dat Feyenoord keihard gaat winnen van PSV, maar als ze dan toch verliezen zal ik het minder erg vinden dan anders.
sevillana
 sevillana - zondag 17 april 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 20:05 schreef FR-Henk het volgende:
En nu terug naar onze eigen club...

Geen gezeur over WIE kampioen, maar gaan voor winnen: Ik stem voor 2-1 Feyenoord.
eens
sevillana
 sevillana - zondag 17 april 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 20:07 schreef MMM het volgende:
Als je wilt winnen moet het in ieder geval veel en veel beter dan vandaag..
ook eens
FR-Han
 FR-Han - zondag 17 april 2011 - 20:19   quote  deeplink  
ik zeg 11-0!!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 17 april 2011 - 20:19   quote  deeplink  
terminator rot lekker een eind op met je 0-2, je bent geen supporter waardig als je hoopt op verlies van je club tegen notanene de club die ons heeft vernederd. gewoon REVANCHE nemen tegen die kut boeren!
MMM
 MMM - zondag 17 april 2011 - 20:22   quote  deeplink  
En een lang weekend, ook lekker.
mark1985
 mark1985 - zondag 17 april 2011 - 20:30   quote  deeplink  
3-0 duidelijk, en dan Twente kampioen, psv op 2
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 april 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 20:22 schreef MMM het volgende:
En een lang weekend, ook lekker.
Dan liever ook lange wedstrijd, totdat we 10 goals voorsprong hebben. Die boeren verdienen het.
sevillana
 sevillana - zondag 17 april 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 20:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dan liever ook lange wedstrijd, totdat we 10 goals voorsprong hebben. Die boeren verdienen het.
net zo lang tot dat we de winst hebben, desnoods na 90 minuten?
henkie1969
 henkie1969 - zondag 17 april 2011 - 20:59   quote  deeplink  
3-2
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 17 april 2011 - 20:59   quote  deeplink  
zal wel een klote wedstrijd worden waar je U tegen zegt
Terminator
 Terminator - zondag 17 april 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 20:59 schreef Jappie_FEY het volgende:
zal wel een klote wedstrijd worden waar je U tegen zegt
U......haha
henkie1969
 henkie1969 - zondag 17 april 2011 - 21:04   quote  deeplink  
klote wedstrijd, maar 3 punten...maakt me echt niets meer uit...die 8e plaast kan nog steeds...nog maar 1 puntje....ik blijf hopen
DY
 DY - zondag 17 april 2011 - 21:10   quote  deeplink  
19-08
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 17 april 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2011 - 21:01 schreef Terminator het volgende:

[..]

U......haha
ja toch

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PSV (zo 24-04-2011 , 14:30): 3 - 1









0.0073750