|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
al wordt het 1-0 , maakt me geen moer uit , maar we moeten gewoon winnen en of nou psv, twente of ajax kampioen wordt, boeit me echt niets
Feyenoord moet gewoon voor europees gaan |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zeker. Tot op het bot. En dat heb ik ook volledig verdiend. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het gezeik gaat trouwens verder in het AD. Staat nu een reactie van de supporters zoals die ook op LN staat. Maar in het artikel zeggen ze dat Feyenoord vorig jaar niets meer te winnen en niets meer te verliezen had. We konden niet degraderen nog ons plaatsen voor europees voetbal. Vraag me toch af wat ik in september dan heb zitten bekijken..... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 11:11 schreef Els het volgende:Het gezeik gaat trouwens verder in het AD. Staat nu een reactie van de supporters zoals die ook op LN staat. Maar in het artikel zeggen ze dat Feyenoord vorig jaar niets meer te winnen en niets meer te verliezen had. We konden niet degraderen nog ons plaatsen voor europees voetbal. Vraag me toch af wat ik in september dan heb zitten bekijken..... dat vraag ik me ook af, misschien onbewust toch gewist :( |
|
|
|
|
DY
|
|
|
tis gewoon makkelijk, als de voorhoede van psv in bedwang word gehouden, dan kunnen ze niks. dat middeveld van ze is nog middelmatiger dan dat van ons, en die achterhoede+keeper is jupiler league niveau. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV heeft op elke positie betere spelers, behalve de 2 centrale verdedigers. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik vind dat we met 11-0 moeten winnen, alleen al om dat ik ze het record niet gun |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: dus je vind dat isakson beter is dan mulder, en manolev en tamata beter dan martins indi en leerdam/mokotjo?
en dan hebben we nog hutchinson beter dan fer? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 17:30 schreef DY het volgende:[..] dus je vind dat isakson beter is dan mulder, en manolev en tamata beter dan martins indi en leerdam/mokotjo? Isaksson vind ik wel een betere keeper ja. Bij hoge ballen vind ik zowel Mulder als Isaksson niet sterk, op de lijn is die Zweed fantastisch.
Verder verwacht ik zondag Pieters weer in de basis en die is veel en veel beter dan Indi op dit moment, dat zie je zelf ook wel toch? Hopen dat Leerdam fit is, Mokotjo vind ik geen rb. Leerdam/Manolev, mwah..
quote:en dan hebben we nog hutchinson beter dan fer? Vind Hutchinson een onderschatte speler in NL. Is voor niks gekomen en doet het goed, van wat ik zie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: En betere spits (als berg erin staat bij PSV) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
hahahaha! Die kan net zo goed een ander shirt aantrekken. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
we kunnen net zo goed met 10 man beginnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV is alleen geen team meer. Los zand, je moet ze dus vroeg pijn doen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 17:37 schreef MMM het volgende:[..] Isaksson vind ik wel een betere keeper ja. Bij hoge ballen vind ik zowel Mulder als Isaksson niet sterk, op de lijn is die Zweed fantastisch. Verder verwacht ik zondag Pieters weer in de basis en die is veel en veel beter dan Indi op dit moment, dat zie je zelf ook wel toch? Hopen dat Leerdam fit is, Mokotjo vind ik geen rb. Leerdam/Manolev, mwah.. [..] Vind Hutchinson een onderschatte speler in NL. Is voor niks gekomen en doet het goed, van wat ik zie.. mmm ben zelf niet zo onder de indruk van Hutchinson en Isaksson. Vind zowel Fer als Mulder in potentie beter dan beide PSV'ers, maar ze zijn op dit moment redelijk gelijkwaardig denk ik.
Maar vooral in aanvallend opzicht is PSV op dit moment natuurlijk wel een stuk sterker. Zeker als Toivonen meedoet. Onsportieve spelert, maar kan wel goed voetballen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 19:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mmm ben zelf niet zo onder de indruk van Hutchinson en Isaksson. Vind zowel Fer als Mulder in potentie beter dan beide PSV'ers, maar ze zijn op dit moment redelijk gelijkwaardig denk ik. In potentie wel ja, eens! |
|
|
|
|
opa
|
|
|
sorry hor maar de vernedering van eerder dit jaar tegen psv kan maar op 1 manier goed gemaakt worden en dat is psv de titel afpakken. Het zou mij echt helemaal niks interesseren als ajax kampioen wordt. Als die (k)neuzen dan stoer gaan doen met die titel kan je zeggen dat ze zonder feyenoord nooit kampioen waren geworden. Maar daar gaat het niet om. De grootste vernedering in de clubgeschiedenis van feyenoord kan maar op 1 manier ongedaan gemaakt worden, dus: knallen! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2011 - 19:24 schreef opa het volgende:sorry hor maar de vernedering van eerder dit jaar tegen psv kan maar op 1 manier goed gemaakt worden en dat is psv de titel afpakken. Het zou mij echt helemaal niks interesseren als ajax kampioen wordt. Als die (k)neuzen dan stoer gaan doen met die titel kan je zeggen dat ze zonder feyenoord nooit kampioen waren geworden. Maar daar gaat het niet om. De grootste vernedering in de clubgeschiedenis van feyenoord kan maar op 1 manier ongedaan gemaakt worden, dus: knallen! en opa's hebben de levenservaring dit goed in te schatten!! dus helemaal 110% eens met opa///held!!! goed gesproken!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Het wordt een 1-1 gelijkspel denk ik. Doelpunten Castaignos en Dzsudzsák.
Vooral hoop ik op een ongekende strijd tussen twee ploegen met verschillende belangen. In potentie kan dit een geweldige wedstrijd gaan worden. Ik kijk er naar uit! Uiteraard hopend op een winstpartij. Ik droom van een winnende in de dying seconds. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ook, ik moet alleen ff een manier vinden om t te kunnen kijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schoonouders op visite hier. Als ik pech heb willen die straks naar de bollenvelden kijken of t strand ... Ben ik mooi t paashaasje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
jaykee
|
|
|
Feyenoord gaat winnen vandaag, en om AJAX hoef je je niet druk te maken TWente wordt weer landskampioen !!!
Een FEYENOORD en TWENTE fan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dat kan, tis een fan. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 12:04 schreef jaykee het volgende:Feyenoord gaat winnen vandaag, en om AJAX hoef je je niet druk te maken TWente wordt weer landskampioen !!! Een FEYENOORD en TWENTE fan Wist niet dat er ruimte kon zijn om naast Feyenoord nog voor een andere club te zijn, meerdere persoonlijkheden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daar gaan we, succes allen! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen zit in de tuin, ik voor de TV! |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
heeft er iemand sopcast stream?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door FR-girl -- |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Sopcast: M&M 4 Feyenoord -PSV |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
mooie goal, mooie aanval. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
dom dom dom je helpt hier alleen een ander mee......als het zo blijft en dan moet je ook niet zeuren......
hup PSV!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 15:04 schreef Terminator het volgende:dom dom dom je helpt hier alleen een ander mee......als het zo blijft en dan moet je ook niet zeuren...... hup PSV! onzin, Twente staat er nog voor. En door PSV geen champions league te laten spelen, bewijs je jezelf ook een dienst. Aangezien dan het mes in de selectie moet. (bezuinigen!) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 15:04 schreef Terminator het volgende:dom dom dom je helpt hier alleen een ander mee......als het zo blijft en dan moet je ook niet zeuren...... hup PSV! Donder op johh gloeilamp |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WE STAAN 1-0 VOOR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HEERLIJK DIT |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Maar wat een mogelijkheden zeg pfffffffffffffffff |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: haha
ik ben voor feyenoord maar ik wil dat feyenoord deze wedstrijd verliest! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en de laatste 5mins waren weer ff billen knijpen. Hopelijk is Vlaar niet echt stuk.
Als ie een beetje geblesseerd is moet ie dr uiit, want al geel. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 15:24 schreef Terminator het volgende:[..] haha ik ben voor feyenoord maar ik wil dat feyenoord deze wedstrijd verliest! Waarom, we hebben met 10-0 van de lampies verloren man... k gun ze helemaal niks meer!! laat 020 maar tweede worden |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 15:24 schreef Stylzz het volgende:Ja en de laatste 5mins waren weer ff billen knijpen. Hopelijk is Vlaar niet echt stuk. Als ie een beetje geblesseerd is moet ie dr uiit, want al geel. met Bahia gaat t kutt |
|
|
|