|
|
de.fan
|
|
|
Hopelijk kan Vlaar door spelen want als Bahia erin komt is het over en uit!! Maar dat weten de meeste al, hoe ik over Bahia denk......is absoluut geen toegevoegde waarde |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 15:04 schreef Terminator het volgende:dom dom dom je helpt hier alleen een ander mee......als het zo blijft en dan moet je ook niet zeuren...... hup PSV! dom dom dom?? Jij moet maar lampjes supporter worden. Als je wil dat Feyenoord verliest ben je geen echte supporter!! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 15:25 schreef Quiroz het volgende:[..] Waarom, we hebben met 10-0 van de lampies verloren man... k gun ze helemaal niks meer!! laat 020 maar tweede worden ja en je hebt ook verloren van 020 met 8-2 een keer en daarna thuis ook weer en nog meer van dat soort uitslagen maar toen kwam die groep ook niet tot bezinning om eens meer gas tegeven tegen ajax en wrom nu wel tegen psv dan wel in zo een fase?pfffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 15:24 schreef Terminator het volgende:[..] haha ik ben voor feyenoord maar ik wil dat feyenoord deze wedstrijd verliest! NEP SUPPORTER DAT BEN JIJ |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 15:27 schreef Terminator het volgende:[..] ja en je hebt ook verloren van 020 met 8-2 een keer en daarna thuis ook weer en nog meer van dat soort uitslagen maar toen kwam die groep ook niet tot bezinning om eens meer gas tegeven tegen ajax en wrom nu wel tegen psv dan wel in zo een fase?pfffff Later in dat seizoen 4-1 gewonnen dus lul niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 15:27 schreef de.fan het volgende:[..] dom dom dom?? Jij moet maar lampjes supporter worden. Als je wil dat Feyenoord verliest ben je geen echte supporter!! eens |
|
|
|
|
Don oss
|
|
|
|
|
|
Don oss
|
|
|
de.(psv)fan is het volgens mij |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Kut Bahia erin !! Over en uit............ Been had beter Martind Indi centraal kunnen zetten en de Cler linksback. Wat een blunder weer van Been |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
al bijna de 1-1 door slecht verdedigen van Bahia |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
schandalige scheidsrechter!fluit nooit voor feyenoord en nu wel terwijl het niet eens rood was!kuipers is een neuzenvriend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
yes 1-1! come on PSV!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
geweldig hoor die Bahia, wat een drama zeg |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Giniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! Yesssssssssssssssssssssssssss 2-1 |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
alle ballen achter bahia plaatsen dan loopt toivonen en dsusdak er zo doorheen
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dat is iemand die tegen Ajax is.
je kan ook voor Feyenoord zijn. |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
die verdomde commentator met Engelaar raakte de bal, engelaar kwam met de noppen daarna nog in bij Luc |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: hahaha ja das waar alleen nu even niet!lol |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hulllllen is voor jouuuw te laat de schaaaaaal is weeeeeeeg. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
3-1...................... Luc Castaignos!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Wat is dit lekker zeg....... |
|
|
|
|
liek
|
|
|
dit is meer dan GEWELDIG!!!! maakt mijn pasen helemaal compleet |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 15:55 schreef Terminator het volgende:alle ballen achter bahia plaatsen dan loopt toivonen en dsusdak er zo doorheen Jij moet nu serieus stoppen, hinderlijke kerel Je bent geen Feyenoord-fan, maar Neuzen hater
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door Rotterdam-Zuid -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hele domme mensen die feyenoorders maja...... |
|
|
|
|
liek
|
|
|
of het is er een die geen verstand heeft van voetbal |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
Dat we Psv verslaan gaat voor mij voor na die afstraffing in augustus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nu is t wel genoeg. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
ajax kampioen oleole!hahaha domdomdom
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: volgens mij staat twente nog steeds eerste. en ajax-twnte staat ook nog op het programma, dus ajax word echt geen kampioen. en wat dan nog. FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: geef dit jongentje een ban aub. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:32 schreef DY het volgende:[..] volgens mij staat twente nog steeds eerste. en ajax-twnte staat ook nog op het programma, dus ajax word echt geen kampioen. en wat dan nog. FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh ja das waar! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: wrom?ik blijf het in jullie ogen wrijfen als dit fout af loopt!mag toch? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:38 schreef Terminator het volgende:[..] wrom?ik blijf het in jullie ogen wrijfen als dit fout af loopt!mag toch? ben je voor feyenoord, of anti 020? wat weegt zwaarder???? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: voor deze wedstrijd anti 020 na de wedstrijd niks zwaarder en tjah uiteindelijk na verloop van tijd ga ik ervanuit bij mezelf dat het bloed toch loopt waar het stroomt maja......lol
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
heracles moet volgende week uit tegen NAC, uit is het al niks, en in Breda geef ik ze niet veel kans, Utrecht uit naar Excelsior hopen op een stuntje.... 020 uit in Heerenveen, geloof er niks van dat ze winnen, en wij op de koel gaan we winnen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:38 schreef Terminator het volgende:[..] wrom?ik blijf het in jullie ogen wrijfen als dit fout af loopt!mag toch? Mocht Ajax kampioen worden, ligt dat aan Twente.
Dus. kut tukkers. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:42 schreef Quiroz het volgende:heracles moet volgende week uit tegen NAC, uit is het al niks, en in Breda geef ik ze niet veel kans, Utrecht uit naar Excelsior hopen op een stuntje.... 020 uit in Heerenveen, geloof er niks van dat ze winnen, en wij op de koel gaan we winnen! tjah das dan ook wel weer zo! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: haha neenee mocht het onheil gebeuren dan heeft feyenoord eraan meegewerkt...... |
|
|
|
|
FR Chicharrero
|
|
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Terminator wat ben jij een tyfus ventje........dat jou haat voor 020 groter is dan je liefde van FEYENOORD......je moet je schamen........FEYENOORD FOREVER |
|
|
|