Op vrijdag 06 mei 2011 - 08:50 schreef Jeffreykoi het volgende:Ik wil het toch een beetje voor vd Boog opnemen. Ik snap al die mensen niet die op hem schelden enz. Vorig jaar toen we met het mooiste en spectaculaire voetbal bijna kampioen werden hoorde je geen slechte geluiden over hem! Ik ben net als iedereen blij dat hij weg gaat aangezien Cruijf en z'n mannen binnen komen. Maar hij heeft ook vele goede dingen gedaan! En zo slecht gaat het de laatste jaren ook niet. Hoop alleen dat Cruijf en ze plannen kunnen zorgen dat dat laatste stapje nog kan worden gezet zodat we europees weer een beetje kunnen meedoen en in de eredivisie vaker kampioen worden maar dit zal erg moeilijk worden aangezien er uit de jeugd al toptalenten worden weggehaald door de grotere clubs en als een speler in het eerste het goed doet hij na een jaar ook weg gekocht wordt (ongeacht de prijs)!
* Vd Boog verlaat Ajax financieel gezond (heeft zelf in de eerste jaren fouten gemaakt en daardoor fors verlies geleden maar inmiddels rechtgetrokken mede door CL, aflopende dure contracten en verkoop Suarez)!
* Er zijn geen belangrijke waardevolle spelers transfervrij de deur uitgelopen
* ook heeft hij (en ze team natuurlijk) mega sponsorcontracten geregeld
* de toekomst die steeds een beter en mooier complex aan het worden is.
* contracten aangepast zodat iedereen op basis van prestaties wordt beloont
* resultaten van laatste jaren helemaal niet zo slecht, vorig jaar hadden we meer punten als de laatste 10 jaar de kampioen volgens mij! Helaas niet genoeg!
Ik vond het geen slechte directeur en hoop dat de volgende directeur net zulke kwaliteiten heeft op zakelijk gebied!