BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rick van den Boog vertrekt bij Ajax!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - vrijdag 06 mei 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 10:04 schreef Ride het volgende:
Hij gooide al zijn glazen in met zijn anti-cruijff houding.

.
Daar heb je helemaal gelijk in! En het is logisch dat hij opstapt!!! Maar we kunnen niet zeggen dat hij (bewust) slecht is geweest voor Ajax. Tot de periode Cruijf was er niets aan de hand en functioneerde hij als een goed directeur (vind ik)! Tuurlijk heeft hij niet alles goed gedaan maar volgens mij worden overal fouten gemaakt.

Alle signalen die volgden waren nodig om hem Cruijf te laten volgen danwel op te stappen, nu dat gaat gebeuren is dat klaar.
joduh
 joduh - vrijdag 06 mei 2011 - 10:42   quote  deeplink  
juist en hij gaat weg!!!!!!LALLALALALAL AJAX AMSTERDAMMMMMMM!!!!!!!!!!!!11
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 06 mei 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 09:15 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Pardon?

Vorig jaar speelden we helemaal niet mooi of spectaculair voetbal. Achterin de pot dichthouden en de bal maar richting de spitsen pompen.

Jol had het geluk dat we een fenomeen genaamd Suarez voorin hadden lopen, die werkelijk uit alle hoeken de ballen de kruising in schoot.
Geluk? Jol had het juist goed gezien dat Ajax een type Pantelic nodig had en dat dat de missing link was voorin. Waardoor Suarez ook beter tot zn recht kwam.
alibabba
 alibabba - zaterdag 07 mei 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 08:50 schreef Jeffreykoi het volgende:
Ik wil het toch een beetje voor vd Boog opnemen. Ik snap al die mensen niet die op hem schelden enz. Vorig jaar toen we met het mooiste en spectaculaire voetbal bijna kampioen werden hoorde je geen slechte geluiden over hem! Ik ben net als iedereen blij dat hij weg gaat aangezien Cruijf en z'n mannen binnen komen. Maar hij heeft ook vele goede dingen gedaan! En zo slecht gaat het de laatste jaren ook niet. Hoop alleen dat Cruijf en ze plannen kunnen zorgen dat dat laatste stapje nog kan worden gezet zodat we europees weer een beetje kunnen meedoen en in de eredivisie vaker kampioen worden maar dit zal erg moeilijk worden aangezien er uit de jeugd al toptalenten worden weggehaald door de grotere clubs en als een speler in het eerste het goed doet hij na een jaar ook weg gekocht wordt (ongeacht de prijs)!

* Vd Boog verlaat Ajax financieel gezond (heeft zelf in de eerste jaren fouten gemaakt en daardoor fors verlies geleden maar inmiddels rechtgetrokken mede door CL, aflopende dure contracten en verkoop Suarez)!
* Er zijn geen belangrijke waardevolle spelers transfervrij de deur uitgelopen
* ook heeft hij (en ze team natuurlijk) mega sponsorcontracten geregeld
* de toekomst die steeds een beter en mooier complex aan het worden is.
* contracten aangepast zodat iedereen op basis van prestaties wordt beloont
* resultaten van laatste jaren helemaal niet zo slecht, vorig jaar hadden we meer punten als de laatste 10 jaar de kampioen volgens mij! Helaas niet genoeg!

Ik vond het geen slechte directeur en hoop dat de volgende directeur net zulke kwaliteiten heeft op zakelijk gebied!
Mijn mening over vd.Boog heb ik duidelijk omschreven de laatste jaren en ik ben blij dat hij weggaat. Laten we dan vd.Boog een hand geven aan het eind van het seizoen en hem het allerbeste wensen!!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 07 mei 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 11:08 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Geluk? Jol had het juist goed gezien dat Ajax een type Pantelic nodig had en dat dat de missing link was voorin. Waardoor Suarez ook beter tot zn recht kwam.
Met voetbal dat er niet uitzag, alle ballen lang op Suarez en dan hopen dat hij met een klutsbalactie een goal kon maken of de bal bj een mede speler kon krijgen voor de goal... Niet bepaald het voetbal dat ik graag wil zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rick van den Boog vertrekt bij Ajax!!!

0.0054109