|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Benieuwd of er beelden of geluidsopnames van zijn.
Meeuwis, +1 |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Nou hoop ik niet, ik mag thuis alleen maandag avond en zondag tv kijken Anders zit ik 6 dagen naar soaps te kijken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 10:13 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Nou hoop ik niet, ik mag thuis alleen maandag avond en zondag tv kijken Anders zit ik 6 dagen naar soaps te kijken Misschien moet je vragen of de ketting een tandje losser mag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een figuur joh.. Dreigtaal uitkramen en gaan duwen omdat er kritiek op je is.. Voetballend voeg je geen moer toe, alleen qua coaching hebben we wat aan je..
Er is kritiek en hij is op z'n pikkie getrapt, het had familie van Mario kunnen zijn |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gelukkig denkt Martin daar anders over. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Wat een vent! Klasse!
Beetje schelden en duwen bij die pennenlikkers is soms niks mee... zeker in dit geval. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
die vi journalist is gewoon een mogool ze benaderen altijd al mensen met kritiek en alles wat nergens op slaat |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: We zijn dit seizoen idd een stuk beter gaan voetballen, toen vorig seizoen alle ervaring de Kuip uit liep. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Kijk wat Meeuwis gewoon goed doet is:
- in de weg lopen - af en toe een balletje veroveren - snel overspelen naar een betere speler - gewoon een echte teamspeler
Ik vind het een nuttige speler en sinds hij er is worden er veel punten gepakt. Dat soort continue kritiek kan onder je huid gaan zitten maar het is jammer dat hij zich niet wist te beheersen. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Hij is best nuttig, maar ook niet meer dan dat. En als je niet tegen kritiek kunt, dan moet je geen betaald voetbal spelen. kom op zeg, dit soort gedrag van een volwassen vent. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 10:56 schreef henkie1969 het volgende:Hij is best nuttig, maar ook niet meer dan dat. En als je niet tegen kritiek kunt, dan moet je geen betaald voetbal spelen. kom op zeg, dit soort gedrag van een volwassen vent. Niet tegen kritiek kunnen? Hij laat gewoon niet over zich heen lopen.. als het allemaal zo erg was geweest, dan had die journalist wel aangifte gedaan..
Doorlopen mensen, niks aan de hand. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nuttige speler, maar moet van een ander afblijven. En wat beter tegen kritiek kunnen. Het lijkt MMM wel. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik vind dat je kan merken dat Meeuwis een belangrijke speler voor Feyenoord is. De kritiek die de journalisten hebben vind ik dus ook niet reƫel. Als ik been was en Wijnaldum en Fer moeten nog te lang twijfelen om bij te tekenen dan zou ik alles in het werk stellen om Meeuwis te behouden voor Feyenoord! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Journalisten zijn zuigers eerste klas! Meeuwis vindt ik een echte versterking, hij zorgt voor stabiliteit op het middenveld. Sinds hij er is, is Feyenoord beter gaan voetballen.
leerdam is beter geworden, fer voelt geen druk meer en wijnaldum lijkt wel uit de dood te zijn herrezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door Milo -- |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
De waarheid mag toch wel gezegd worden? Meeuwis is een speler van dertien in een dozijn waarvan wij er al zelf genoeg in huis hebben. Volkomen overbodige speler. Wat mij betreft kan dat niet genoeg benadrukt worden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 11:18 schreef Els het volgende:Nuttige speler, maar moet van een ander afblijven. En wat beter tegen kritiek kunnen. Het lijkt MMM wel. Whahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 11:18 schreef Els het volgende:Nuttige speler, maar moet van een ander afblijven. En wat beter tegen kritiek kunnen. Het lijkt MMM wel. haha, eens. maar respect voor MMM;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 13:20 schreef Feijenoord1908 het volgende:De waarheid mag toch wel gezegd worden? Meeuwis is een speler van dertien in een dozijn waarvan wij er al zelf genoeg in huis hebben. Volkomen overbodige speler. Wat mij betreft kan dat niet genoeg benadrukt worden. gadverdamme, wat ben jij af en toe een vervelend gassie zeg, bah! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 13:20 schreef Feijenoord1908 het volgende:De waarheid mag toch wel gezegd worden? Meeuwis is een speler van dertien in een dozijn waarvan wij er al zelf genoeg in huis hebben. Volkomen overbodige speler. Wat mij betreft kan dat niet genoeg benadrukt worden. Eens. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: MMM je bent een LUL! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik erger me ook dood aan dat gezeik op Meeuwis en de Vrij.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ik ook, wanneer speelt auassar weer eens |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 10:49 schreef sportdwaas het volgende:Kijk wat Meeuwis gewoon goed doet is: - in de weg lopen - af en toe een balletje veroveren - snel overspelen naar een betere speler - gewoon een echte teamspeler Ik vind het een nuttige speler en sinds hij er is worden er veel punten gepakt. Dat soort continue kritiek kan onder je huid gaan zitten maar het is jammer dat hij zich niet wist te beheersen. In de weglopen...af en toe en balletje veroveren..team speler.. deze jongen komt gewoon te kort...en zit en geweldenaar als Mokotjo in de weg...gauw terug naar Gladbach!! |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
je moet je eigenlijk afvragen waarom een speler als Meeuwis zo belangrijk is voor feyenoord op het moment. Qua voetbal zijn er wel beteren dus hebben we het alleen over eventuele coaching in het veld. Hadden ze van te voren ook wel kunnen bedenken en de wat ervarene spelers niet zo bij het grof vuil moeten zetten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Over De Vrij zijn ze nu wel positief sinds ie centraal speelt. en laten we eerlijk zijn, op CV doet ie het heel goed, een van de beste van NL, maar op de back positie kan hij niet heel goed uit de voeten, dus was de kritiek bij VI zeker begrijpelijk.
Meeuwis voegt voetballend niets toe, dat hebben ze goed gezien, maar op andere vlakken is hij wel van groot belang voor Feyenoord - op dit moment - maar dat hebben ze dan weer niet door. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 19:29 schreef De Spot het volgende:[..] In de weglopen...af en toe en balletje veroveren..team speler.. deze jongen komt gewoon te kort...en zit en geweldenaar als Mokotjo in de weg...gauw terug naar Gladbach!! Eens. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
jah jongesn laten we mokotjo op t midde veld zetten dan worden we meteen weer overlopen net als in de 1ste seizoens helft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Net of Mokotjo zoveel gespeeld heeft.. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 19:46 schreef DY het volgende:jah jongesn laten we mokotjo op t midde veld zetten dan worden we meteen weer overlopen net als in de 1ste seizoens helft. leg uit...waarom.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: omdat ze te jong zijn.. en dan heb ik het niet over hun leeftijd.. maar vooral over hun fysiek en mentaliteit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door de flh -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Meeuwis is wellicht niet de beste middenvelder maar blijkbaar zijn zijn kwaliteiten wel supplementair aan de Kwaliteiten van de andere middenvelders. Met de beste spelers heb je niet automatisch het beste team. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 19:33 schreef sebbe1 het volgende:je moet je eigenlijk afvragen waarom een speler als Meeuwis zo belangrijk is voor feyenoord op het moment. Qua voetbal zijn er wel beteren dus hebben we het alleen over eventuele coaching in het veld. Hadden ze van te voren ook wel kunnen bedenken en de wat ervarene spelers niet zo bij het grof vuil moeten zetten. eens! sinds hij er is bloeien die andere weer op! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
nou welke ervaren middenvelder hadden we dan? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: in het algemeen, craven! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
afwegingen zijn: wat kost die gozer?(ook qua salaris), wat is er nog meer mogelijk, andere transfervrije spelers. dat meebeschouwd is het toch verdomd handig als we de play off halen... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 14:26 schreef craven het volgende:afwegingen zijn: wat kost die gozer?(ook qua salaris), wat is er nog meer mogelijk, andere transfervrije spelers. dat meebeschouwd is het toch verdomd handig als we de play off halen... kzie hem niet gauw meer in de zandbak spelen, nu die aan de kuip heeft geroken...die komt wel voor een klein salarisje. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
zijn salaris valt wel mee hoor, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Nee, Mokotjo is beter.. (HAHAHAHAHA)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 11:50 schreef hotjumper het volgende:[..] Meeuwis is wellicht niet de beste middenvelder maar blijkbaar zijn zijn kwaliteiten wel supplementair aan de Kwaliteiten van de andere middenvelders. Met de beste spelers heb je niet automatisch het beste team. Ik denk dat we beter zijn gaan draaien doordat we wat verder van de goal afspelen,omdat we voorin meer diepte hebben gekregen dmv. Ryo en Biseswar...en ook Wijnaldum komt er vaak overheen...ik denk dat een middenveld met Mokotjo en Fer ook niet mis zou zijn..Meeuwis heb mij nog niet kunnen overtuigen..maar goed Mario is gek van hem..hij zou dmv coaching belangrijk kunnen zijn.Ik ben en blijf niet kapot van hem.
De laatste zin die je zegt is helemaal waar. |
|
|
|