BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De steekbal van de week...Clasie clasie

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 18 april 2011 - 10:36   quote  deeplink  
Er wordt tegenwoordig zo slecht overgespeeld en de balcontrole is vaak zo matig dat Henk Spaan, van der Gijp en andere deskundigen aardig opgegeild raken van de steekbal.

Dat is een dieptepass die aankomt bij een speler die beweegt.

In Studio Voetbal lichtte Spaan de bal van Eriksen op Suljemani eruit bij de 1-1 in Nijmegen.

Bij Feyenoord1 en Feyenoord2 zag ik nog beter werk op dat gebied.

Clasie 2x bij NAC-Excelsior als ik me niet vergis bij beide doelpunten (winst van de Woudensteiners door mij natuurlijk voorzien).

Mokotjo op Meeuwis
Vlaar op Wijnaldum
van Haaren op Wijnaldum

Clasie, Mokotjo en van Haaren zijn er volgend jaar zeker nog bij. Met name Clasie en Mokotjo zijn toekomstige sterren in mijn optiek.

En als die van Haaren nou wat aan zijn haar doet en wat afvalt kan het ook wat worden, maar ja hij heeft zijn naam niet mee natuurlijk. van Haaren is dat ook nog steeds een schoenenmerk. (Ik droeg vroeger alleen Bommels).

Maar Clasie clasie dat is echt een supermenneke. Leuke naam ook Sinterclasie jaja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door sportdwaas --
MMM
 MMM - maandag 18 april 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Was een mooi balletje idd
de flh
 de flh - maandag 18 april 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Eens (behalve die laatste regel dan)
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2011 - 10:40   quote  deeplink  
Van Haaren moet meer durven, veel loopacties gezien en hij die niet de bal durfde te spelen.
Mokotjo heeft ook heel veel verkeerde passes gegeven gisteren en 1 goede.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 18 april 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 10:40 schreef Stylzz het volgende:
Van Haaren moet meer durven, veel loopacties gezien en hij die niet de bal durfde te spelen.
Mokotjo heeft ook heel veel verkeerde passes gegeven gisteren en 1 goede.
speelde verder inderdaad niet geweldig gisteren Mokotjo maar je ziet dat het een goede voetballer is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 10:46 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

speelde verder inderdaad niet geweldig gisteren Mokotjo maar je ziet dat het een goede voetballer is.
dat het in potentie een goede voetballer kan worden.
Maar dat wisten we al.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 18 april 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 10:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dat het in potentie een goede voetballer kan worden.
Maar dat wisten we al.
Hij was de drijvende kracht achter de promotie van Excelsior vorig jaar.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 10:51 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Hij was de drijvende kracht achter de promotie van Excelsior vorig jaar.
een van de.
MMM
 MMM - maandag 18 april 2011 - 10:57   quote  deeplink  
Samen met Koolwijk en Fernandez ja.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 april 2011 - 15:04   quote  deeplink  
mooi balletje, maar der waren er wel meer.

bijvoorbeeld Schone.

kijken vanaf 0.55. steekbal rond de minuut. ik zeg bandje toesturen naar Wijnaldum.

JanM
 JanM - maandag 18 april 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 15:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
mooi balletje, maar der waren er wel meer.

bijvoorbeeld Schone.

kijken vanaf 0.55. steekbal rond de minuut. ik zeg bandje toesturen naar Wijnaldum.

[ filmpje ]
Zijn contract loopt ook af, of heeft NEC inmiddels de optie gelicht?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 april 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 15:06 schreef JanM het volgende:

[..]

Zijn contract loopt ook af, of heeft NEC inmiddels de optie gelicht?
volgens http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142357 is er een optie gelicht tot 2012, dus nog een eenjarig contract. goede speler en wel van het type dat we nu niet hebben.
JanM
 JanM - maandag 18 april 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 15:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

volgens http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142357 is er een optie gelicht tot 2012, dus nog een eenjarig contract. goede speler en wel van het type dat we nu niet hebben.
Da's jammer, want als hij transfervrij was zou ik zeggen: halen!
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 18 april 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Van Haaren heeft er ook wel een handje van om een aardige steekbal te geven. Hij gaf gisteren trouwens een lange bal ongeveer vanaf eigen zestien naar de andere zestien, het is dat de balbehandeling van Fer niet goed was waardoor die niet echt werd uitgelicht, want dat was een wereldpass. Hij schoot ook in de laatste minuten verwoestend hard (en verassend) op doel, die maar net naast ging, dat was ook een briljant doelpunt geweest.
I.t.t. Styllz vind ik van Haaren wel een ventje die durft, schiet gewoon lekker vaak vanaf afstand. Dat ventje moet je een contractverlenging geven man, heeft misschien wel de beste traptechniek na Theo Janssen in de eredivisie.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 19:46 schreef Crisismanager het volgende:
I.t.t. Styllz vind ik van Haaren wel een ventje die durft, schiet gewoon lekker vaak vanaf afstand. Dat ventje moet je een contractverlenging geven man, heeft misschien wel de beste traptechniek na Theo Janssen in de eredivisie.
Ho! ik zeg dat ie nog ff meer moet durven, ik heb een behoorlijk aantal zinloze loopacties gezien omdat ie de bal niet durfde te geven.

Maar dat moet groeien. Maar tis meer een amv, dan een controlerende middenvelder.
MMM
 MMM - maandag 18 april 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Ik vind van Haaren nog lang niet goed genoeg, ik zou hem volgend jaar verhuren aan Excelsior. Nemen wij Koolwijk over.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Koolwijk groeit niet meer in een seizoen en v. Haaren denk ik wel op zijn leeftijd!!
Natuurlijk wel alleen als hij minuten krijgt!
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 18 april 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 20:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ho! ik zeg dat ie nog ff meer moet durven, ik heb een behoorlijk aantal zinloze loopacties gezien omdat ie de bal niet durfde te geven.

Maar dat moet groeien. Maar tis meer een amv, dan een controlerende middenvelder.
Oke dan! Vind hem ook meer een amv hoor :)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 april 2011 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 21:11 schreef MMM het volgende:
Ik vind van Haaren nog lang niet goed genoeg, ik zou hem volgend jaar verhuren aan Excelsior. Nemen wij Koolwijk over.
als je van haaren een aantal weken op 10 zet, denk ik dat ie daar beter is dan Gini.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 april 2011 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 07:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

als je van haaren een aantal weken op 10 zet, denk ik dat ie daar beter is dan Gini.
Juist, zag zondag al dat hij wél om zich heen kijkt voordat de bal gespeeld wordt.
de flh
 de flh - dinsdag 19 april 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 07:53 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Juist, zag zondag al dat hij wél om zich heen kijkt voordat de bal gespeeld wordt.
Een krachtige snelle dribbelaar met overzicht én inzicht, zou dat niet fantastisch zijn????
MMM
 MMM - dinsdag 19 april 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Omdat van Haaren ook een 10 is. Hoop nog steeds dat Hadouir komt.
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 19 april 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat weet ik wel zeker. Zijn balbehandeling is veel beter en heeft van nature het overzicht. Gini is een straatvoetballer alleen wilt-ie dat zelf niet accepteren door zichzelf maar een 10 te blijven noemen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De steekbal van de week...Clasie clasie

0.0057551