BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord2 gaat Ajax van de titel afhouden. PSV wordt dus in de Kuip geklopt

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 18 april 2011 - 10:44   quote  deeplink  
Als ik Excelsior zo zag spelen tegen NAC en gezien het spel van de Arenabewoners tegen NEC weet ik bijna zeker dat de titelpretendenten uit de hoofdstad punten gaan verspelen aantstaande zondag.

Let op mijn woorden.

2-2 of nog beter.

Daarom kan Feyenoord gewoon vol aan de bak tegen PSV om de schande uit te wissen.

www.sportdwaas.blogspot.com
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 18 april 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Goed onderbouwd. Jij komt er wel!
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 18 april 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 10:48 schreef Booya4Afca het volgende:
Goed onderbouwd. Jij komt er wel!
alles op intuitie
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 18 april 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Dit zegt mijn intuitie:

Ajax vs Excelsior : magere 2-0. Lastige pot, waar Excelsior de boel aardig dicht houdt achterin. In de 38e minuut komt Ajax ecter op voorsprong uit een corner. Vertonghen is de doelpuntenmaker.

Na de rust krijgt Ajax iets meer ruimte, maar weet echter niet tot kansen te komen. In de 83e minuut maakt Siem de Jong de 2-0.

3 punten in de pocket.

Feyenoord vs PSV : PSV start zoals gewoonlijk terughoudend, en hoopt op uitbraken via Doedelzak en Lens. Echter,mede door een weergaloos spelende Wijnaldum komt PSV er maar niet uit. Castaignos zal in de 43e minuut de 1-0 binnen tikken.

Tweede helft gaat Rutten wat meer initiatief tonen door iets aanvallender te spelen. PSV zal dan ook snel de 1-1 maken; Doedelzak de doelputenmaker.

Maar vanaf dat moment wodt het Legioen wakker, en schreewt de spelers naar voren. De druk wordt zo groot, dat PSV nog enkel aan tegenhouden toe komt. Feyenoord zal 2x de paal raken. Maar helaas blijft het lang 1-1. Tot de 87e minuut, foutje Isakson.. Wijnaldum scoort de 2-1.

... zo nu jij weer :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door Booya4Afca --
adriu
 adriu - maandag 18 april 2011 - 11:11   quote  deeplink  
AJAX - excelsior 7-1!
AFCA For Life
 AFCA For Life - maandag 18 april 2011 - 11:23   quote  deeplink  
@Booya4Afca

Ik denk dat je goed in de buurt zit met je voorspelling xd

Ajax pakt de titel wel..

ADO - Twente, word een 3-2
Feyenoord - PSV, word een 2-1

Ajax zal zoieso wel winnen van excelsior, maar moeilijke wedstrijd zal het zeker worden.

ajax komt boven twente en psv te staan en zullen we de leiding houden..

Greatss
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 18 april 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Excelsior pakt minimaal een punt
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 18 april 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 10:44 schreef sportdwaas het volgende:
Als ik Excelsior zo zag spelen tegen NAC en gezien het spel van de Arenabewoners tegen NEC weet ik bijna zeker dat de titelpretendenten uit de hoofdstad punten gaan verspelen aantstaande zondag.

Let op mijn woorden.

2-2 of nog beter.

Daarom kan Feyenoord gewoon vol aan de bak tegen PSV om de schande uit te wissen.

Het tweede gedeelte van je naam doet je eer aan, het eerste gedeelte kun je wel weg laten want verstand van sport heb je in ieder geval niet!!! Op basis van 1 redelijke wedstrijd van Excelsior trek je je conclusie! Ben trouwens bang dat 010 het ook thuis niet gaat redden tegen de lampjes! 1 Zwaluw maakt nog geen mooie zomer!!!

Je zegt dat 010 de schande uit kan wissen en ik snap dat je doelt dat ze de 10-0 uitwedstrijd tegen de lampjes een pak slaag gehad hebben en aankomende zondag de eer kunnen herstellen maar het feit dat ze het al jaren zo slecht doen op sportief en financieel gebied en zowat het hele seizoen in het rechter rijtje staan dan kun je mijn inziens de schande niet uitwissen aangezien dit hele seizoen 1 grote schande is!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door Jeffreykoi --
remco k
 remco k - maandag 18 april 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 11:03 schreef Booya4Afca het volgende:
Dit zegt mijn intuitie:

Ajax vs Excelsior : magere 2-0. Lastige pot, waar Excelsior de boel aardig dicht houdt achterin. In de 38e minuut komt Ajax ecter op voorsprong uit een corner. Vertonghen is de doelpuntenmaker.

Na de rust krijgt Ajax iets meer ruimte, maar weet echter niet tot kansen te komen. In de 83e minuut maakt Siem de Jong de 2-0.

3 punten in de pocket.

Feyenoord vs PSV : PSV start zoals gewoonlijk terughoudend, en hoopt op uitbraken via Doedelzak en Lens. Echter,mede door een weergaloos spelende Wijnaldum komt PSV er maar niet uit. Castillion zal in de 43e minuut de 1-0 binnen tikken.

Tweede helft gaat Rutten wat meer initiatief tonen door iets aanvallender te spelen. PSV zal dan ook snel de 1-1 maken; Doedelzak de doelputenmaker.

Maar vanaf dat moment wodt het Legioen wakker, en schreewt de spelers naar voren. De druk wordt zo groot, dat PSV nog enkel aan tegenhouden toe komt. Feyenoord zal 2x de paal raken. Maar helaas blijft het lang 1-1. Tot de 87e minuut, foutje Isakson.. Wijnaldum scoort de 2-1.

Castilijon speelt bij Ajax volgens mij.................:-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 18 april 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 11:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahaha wist je het niet Remco. We lenen hem voor 1 dag uit, zodat ze daar in Rotjeknor nog een kans maken om de wedstrijd te winnen. Whahaha
Pietje
 Pietje - maandag 18 april 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:

Let op mijn woorden.

2-2 of nog beter.

Is er op dit moment een titelpretendent die wèl goed speelt? Ik heb gisteren samenvattingen gezien van Heracles-PSV en de Graafschap-FC Twente. Jij ook?? Dan zul je tot dezelfde conclusies moeten zijn gekomen. Ook PSV verdiende beslist niet om te winnen en FC Twente verloor volkomen terecht wel punten.
Enkel de discussie, dat Feyenoord nu gewoon voluit tegen PSV "mag" gaan... Dat zegt mij genoeg over de intelligentie van de gemiddelde Feyenoord-supporter! Net als vorig seizoen, waarin de Feyenoord "fans" opriepen om niet volle bak tegen FC Twente te gaan. En nu weer dezelfde walgelijke "oproep". Als ik bij de KNBV zou werken, zou ik dit soort discussies/oproepen grondig laten onderzoeken. Wat een kinderachtige shitzooi. Deze topic van jou doet daar geen goed aan! Ik heb het vaak voor je opgenomen hier op ons forum, maar nu ga je toch echt te ver. Jammer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door Pietje --
anti010
 anti010 - maandag 18 april 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Ik ben weer heel bang voor een herhaling van vorig seizoen. Die kakkerlakken verliezen liever van Pisvee dan dat ze kans hebben om de plee offs te halen. De haat voor Ajax is groter dan de liefde voor de havenarbeiders. Ajax heeft het allemaal aan zich zelf te wijten. Wie er ook kampioen wordt het is de kampioen van de arremmoe. Laat het AJAX dan maar zijn, want die 3e ster wordt anders echt een obcessie. En Ajax zal de laatste 3 wedstrijden wel winnen, maar of het genoeg is..... Ben alleen al blij dat we een wereld keeper op doel hebben staan en dat de verdedigers de doelpunten maken als het nodig is.
nummer10
 nummer10 - maandag 18 april 2011 - 12:44   quote  deeplink  
mwah denk echt wel dat Feyenoord dit keer gewoon vol erop klapt.. die zelfde avond zit namelijk mulder bij Studiovoetbal :D daarbij ook gewoon veel vrienden bij feyenoord he.. wijnandul, biseswar, en zo nog wat vrienden van vdwiel anita vermeer enzo.. daarbij Feyenoord zou moeten winnen voor playoffs en dat geld kunnen ze erg goed gebruiken !!
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 18 april 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 11:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Wups.. Aangepast :)
corvermeer
 corvermeer - maandag 18 april 2011 - 13:28   quote  deeplink  
ik weet het nog niet zo wat feyenoord van plan is tegen pisvee maar laten we zelf eerst alle 3 de wedstrijden winnen en dan zien we wel of we eerste of tweede zijn geworden
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 18 april 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 12:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Is er op dit moment een titelpretendent die wèl goed speelt? Ik heb gisteren samenvattingen gezien van Heracles-PSV en de Graafschap-FC Twente. Jij ook?? Dan zul je tot dezelfde conclusies moeten zijn gekomen. Ook PSV verdiende beslist niet om te winnen en FC Twente verloor volkomen terecht wel punten.
Enkel de discussie, dat Feyenoord nu gewoon voluit tegen PSV "mag" gaan... Dat zegt mij genoeg over de intelligentie van de gemiddelde Feyenoord-supporter! Net als vorig seizoen, waarin de Feyenoord "fans" opriepen om niet volle bak tegen FC Twente te gaan. En nu weer dezelfde walgelijke "oproep". Als ik bij de KNBV zou werken, zou ik dit soort discussies/oproepen grondig laten onderzoeken. Wat een kinderachtige shitzooi. Deze topic van jou doet daar geen goed aan! Ik heb het vaak voor je opgenomen hier op ons forum, maar nu ga je toch echt te ver. Jammer!
Hoe je het nu wendt of keert sentimenten spelen altijd een rol. Teams zetten een tandje bij als ze tegen Ajax of Feyenoord spelen en sommige teams geven het op omdat het ze niet meer uitmaakt. En PSV staat niet voor niets 25 punten voor op het huidige Feyenoord1 in de competitie.

Je hoort in de media zeggen dat Ajax het gunstigste speelschema heeft maar zowel Excelsior, Heerenveen en Twente hebben veel te winnen en te verliezen. In open wedstrijden maakt Ajax goede kans maar ze spelen gewoon niet geweldig.

Het ligt bovendien niet aan Feyenoord maar aan Ajax zelf dat ze afhankelijk worden van goodwill (of badwill) van andere clubs. Teveel punten laten liggen in een eerder stadium en je beste speler verkopen. Hoe serieus nemen ze het bij de leiding van Ajax?

Het is erg makkelijk om dan het al dan niet winnen van een kampioenschap op te hangen aan de prestaties van je eeuwige (nu al jaren ondermaats presterende) rivaal.

Overigens denk ik dat Twente de beste papieren heeft .. zie www.sportdwaas.blogspot.com

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door sportdwaas --
KAb
 KAb - maandag 18 april 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:

Let op mijn woorden.

2-2 of nog beter.

Interessante voorspelling...

Ik denk ook dat Ajax het lastig krijgt tegen een defensief excelsior .. maar wel dat ze winnen.! '
Maar stel Ajax wint wel ... wat vind jij dan als feyenoord supporter dat feyenoord moet doen?? behoor jij tot de mensen die wil verliezen .. of wil je gewoon winnen van psv om die 10-0 goed te maken en voor play-offs te gaan. dus het verder twente psv en ajax het maar uit te laten zoeken.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 18 april 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 13:44 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Hoe je het nu went of keert sentimenten spelen altijd een rol. Teams zetten een tandje bij als ze tegen Ajax of Feyenoord spelen en sommige teams geven het op omdat het ze niet meer uitmaakt. En PSV staat niet voor niets 25 punten voor op het huidige Feyenoord1 in de competitie.

Je hoort in de media zeggen dat Ajax het gunstigste speelschema heeft maar zowel Excelsior, Heerenveen en Twente hebben veel te winnen en te verliezen. In open wedstrijden maakt Ajax goede kans maar ze spelen gewoon niet geweldig.

Het ligt bovendien niet aan Feyenoord maar aan Ajax zelf dat ze afhankelijk worden van goodwill (of badwill) van andere clubs. Teveel punten laten liggen in een eerder stadium en je beste speler verkopen. Hoe serieus nemen ze het bij de leiding van Ajax?

Het is erg makkelijk om dan het al dan niet winnen van een kampioenschap op te hangen aan de prestaties van je eeuwige (nu al jaren ondermaats presterende) rivaal.

Overigens denk ik dat Twente de beste papieren heeft .. zie www.sportdwaas.blogspot.com
Er is dan ook niemand hier die heeft gezegd dat het aan Feyenoord ligt als we geen kampioen worden...

Sterker nog, mochten we inderdaad als eerste de eindstreep halen, dan heeft F de Boer een wereld prestatie geleverd, door ondanks het verlies van je topscorer, ondanks de middelmatige selectie en ondanks alles rondom Cruijff vs het bestuur, eerste te worden.

Maar om even op Feijenoord terug te komen, Feijenoord heeft het geld hard nodig, dus plaatsen (playoffs) voor europees voetbal is zeker voor Feyenoord ontzettend belangrijk.

Op de eerste plaats is het de taak aan ons om de komende 3 wedstrijden het maximale aan punten te halen. De eerste slag zou je dit weekend al kunnen slaan.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 18 april 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 13:53 schreef KAb het volgende:

[..]

Interessante voorspelling...

Ik denk ook dat Ajax het lastig krijgt tegen een defensief excelsior .. maar wel dat ze winnen.! '
Maar stel Ajax wint wel ... wat vind jij dan als feyenoord supporter dat feyenoord moet doen?? behoor jij tot de mensen die wil verliezen .. of wil je gewoon winnen van psv om die 10-0 goed te maken en voor play-offs te gaan. dus het verder twente psv en ajax het maar uit te laten zoeken.
Kijk ik vind dat Feyenoord gewoon moet winnen (elke week) en wie de titel wint maakt mij niet zoveel uit als het niet Feyenoord is. Gezien en kennende de verdediging van Feyenoord denk ik dat ze veel moeite zullen hebben de nul te houden tegen PSV. En het is niet zo dat je zomaar scoort tegen de Eindhovenaren. Ik hoop dat we een Nederlandse vertegenwoordiger in de CL krijgen die kans maakt de knock out fase te halen van dat toernooi.

Overigens denk ik ook dat Ajax tegen Heerenveen en Twente zomaar 2 of meer punten kan verspelen. Eriksen mag dan wel door de media benoemd zijn als supertalent en genie, voorlopig wordt hij driekwart van elke wedstrijd overlopen door hardwerkende minder getalenteerde middenvelders van de tegenstanders en dat heeft al een aantal keren geleid tot dramatische resultaten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door sportdwaas --
Adzevedo
 Adzevedo - maandag 18 april 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:

Let op mijn woorden.

2-2 of nog beter.

Feyenoord fans zijn waanhoopig op zoek naar een uitweg om te voorkomen dat Ajax kampioen word en zodat ze toch zelf de play offs halen. Dan krijg je dit soort voorspellingen, alles om maar niet te willen geloven dat Feyenoord daadwerkelijk Ajax kampioen maakt. Je stelt ook al door het woord ''daarom'' dat Feyenoord anders niet aan de bak zou kunnen. Hoewel we er na volgende speelronde hoe dan ook nog lang niet zijn , de kans dat Twente en PSV wat laten liggen is zeer reeel. De ronde erna is het omgekeerd wanneer Ajax als enige van de 3 een lastig duel heeft.

We zullen het gaan zien in ieder geval

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door Adzevedo --
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 18 april 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 14:57 schreef Adzevedo het volgende:

[..]

Feyenoord fans zijn waanhoopig op zoek naar een uitweg om te voorkomen dat Ajax kampioen word en zodat ze toch zelf de play offs halen. Dan krijg je dit soort voorspellingen, alles om maar niet te willen geloven dat Feyenoord daadwerkelijk Ajax kampioen maakt. Je stelt ook al door het woord ''daarom'' dat Feyenoord anders niet aan de bak zou kunnen. Hoewel we er na volgende speelronde hoe dan ook nog lang niet zijn , de kans dat Twente en PSV wat laten liggen is zeer reeel. De ronde erna is het omgekeerd wanneer Ajax als enige van de 3 een lastig duel heeft.

We zullen het gaan zien in ieder geval
semantische analyse die voorbij gaat aan de dichterlijke vrijheid van de Feyenoordfan
joduh
 joduh - maandag 18 april 2011 - 15:52   quote  deeplink  
pfffff in hollands graag dwaas....
thomASS
 thomASS - maandag 18 april 2011 - 18:34   quote  deeplink  
hahaha ajax wint met gemak 4-0
Rogier
 Rogier - maandag 18 april 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 14:05 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Overigens denk ik ook dat Ajax tegen Heerenveen en Twente zomaar 2 of meer punten kan verspelen. Eriksen mag dan wel door de media benoemd zijn als supertalent en genie, voorlopig wordt hij driekwart van elke wedstrijd overlopen door hardwerkende minder getalenteerde middenvelders van de tegenstanders en dat heeft al een aantal keren geleid tot dramatische resultaten.
Nou pffff....mag hij ? 19 jarige jongen die Ajax even op sleeptouw moet nemen ? Tot nu toe zijn zijn ingevingen vrijwel iedere wedstrijd goed genoeg voor goals en vaak de overwinning. Het is de rest die niet zijn niveau aankan. Als er een andere spits als El Hamdoei instond die een bal vast kan houden had het waarschijnlijk niet eens zo'n wedstrijd beeld geweest.
Ajx
 Ajx - maandag 18 april 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 11:03 schreef Booya4Afca het volgende:
Dit zegt mijn intuitie:

3 punten in de pocket.

Feyenoord vs PSV : PSV start zoals gewoonlijk terughoudend, en hoopt op uitbraken via Doedelzak en Lens. Echter,mede door een weergaloos spelende Wijnaldum komt PSV er maar niet uit. Castaignos zal in de 43e minuut de 1-0 binnen tikken.

ook mooi onderbouwd hoor, alleen wint ajax iets groter( doelsaldo psv inhalen!!)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 18 april 2011 - 22:40   quote  deeplink  
Denk dat PSV met 1-2 wint in Rotjeknor, die kakkerlakken hebben nog nachtmerries van die 10-0, schijten zeven kleuren.
PSV krijgt een week later tegen Vitesse de kous op de kop, denk niet dat ze van Vitesse met Assattie winnen, uitslag 1-2.
Zo niet dan trekt Groningen de stekker er wel uit met een weergaloze Matavs, Huisstra zal er alles aan doen om PSV een hak te zetten.
Ajax heeft a.s. zondag echt iets recht te zetten tegen Excelcior,ze zullen met meer passie moeten spelen, niet zoals tegen NEC in de eerste helft als een stelletje homo's. Uitslag is niet belangrijk als ze maar winnen.
Twente verliest van ADO zodat een gelijk spel in de Arena tegen Twente genoeg zal zijn voor het kampioensschap.
!sterretje
 !sterretje - dinsdag 19 april 2011 - 11:57   quote  deeplink  
Ik denk dat het zondag de moeilijkste wedstrijd wordt van het seizoen. Excelsior wil en gaat voor de winst, nog meer dan ooit. Als ik zie hoe Ajax afgelopen zondag speelde, vooral eerste helft, het leek er niet op dat ze beseften dat het nu of nooit was. Met veel geluk hebben ze het gered. Mocht Feyenoord2 voorkomen zondag, gaat het niet lukken!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord2 gaat Ajax van de titel afhouden. PSV wordt dus in de Kuip geklopt

0.0067288