|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Is het een kamper dan? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
whehehehehe
maar ff ontopic: Dat kind gaat gewoon AchmedMohammedAli heten!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
ik dacht aan FRED en COEN btw geweldig sommige reacties |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, aan sportdwaas zn schimmige bronnen gevraagd.
ik zit hier ook al een tijdje dus ik hem die verschillende aliassen wel voorbij zien komen. over sportdwaas gesproken, jij was ook niet met columns bezig een jaartje of wat terug? |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Zo maar effe een paar namen: Wim (Jansen) Willem (de Kromme) Dirk (Kuyt) Mario (Been) Coen(raad) (Moulijn) Reinier (Kreijermaat) Henk (Schouten/Fraser) John (de Wolf) Theo (Laseroms) Rinus (Israel) Gerard (Meijer) Gaston (Taument) Joszef (Kiprich) Gio (van Bronckhorst)
Maar als ik hem aan jou gebruikersnaam relateer: Christian! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Alsjeblieft niet zeg, niet nog meer Mario's.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee joh, . . Ove is een schitterende naam voor zo'n hummel, en Jozsef mag natuurlijk ook! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 19:51 schreef sevillana het volgende:[..] nee joh, . . Ove is een schitterende naam voor zo'n hummel, en Jozsef mag natuurlijk ook! Ove is idd een mooie |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
grover en ove dan! we zijn eruit!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Zo heet mijn neefje van 1 al. Uiteraard een mooie naam. helaas is mn broer me in dit geval al voor geweest. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Pim is op dit moment DE naam!!!
Daarna komen:
Wim, Willem, Dirk, Coen, Gaston, Regi, Joszef, John, Ove, Rinus, Beertje, Joop, John, Henk, Ruud, Jorien enz.!!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 21:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:Pim is op dit moment DE naam!!! Daarna komen: Wim, Willem, Dirk, Coen, Gaston, Regi, Joszef, John, Ove, Rinus, Beertje, Joop, John, Henk, Ruud, Jorien enz.!!!! Bedankt voor je inzet! dit geldt uiteraard voor iedereen! De namen moeten natuurlijk ook bij elkaar passen. graag combiideeen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 21:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:Pim is op dit moment DE naam!!! Daarna komen: Wim, Willem, Dirk, Coen, Gaston, Regi, Joszef, John, Ove, Rinus, Beertje, Joop, John, Henk, Ruud, Jorien enz.!!!! Ove en Joop zou het moeten worden, die 2 mannen hebben Feyenoord de EC1 en de wereldbeker bezorgd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Joszef-Maria(n) = Kiprich+Damaschin |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: behoorlijk simpel antwoord man. ze blijven ook altijd baby man. heb je gelijk in |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 21:36 schreef obiku010 het volgende:[..] behoorlijk simpel antwoord man. ze blijven ook altijd baby man. heb je gelijk in Komt simpele Henk om de hoek!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nooit de naam van een grootse Feyenoorder neerhalen! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ze naam zal wel druiltje zijn. ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe moet ik mijn kind niet noemen, is ook een leuk topic. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mario Leo Luigi Adil Ruben Sekou Gill |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 21:20 schreef sevillana het volgende:[..] Ove en Joop zou het moeten worden, die 2 mannen hebben Feyenoord de EC1 en de wereldbeker bezorgd Zou jij dit doen in mijn situatie? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk 't niet, er is ook altijd nog een moeder die wat te vertellen heeft hè? overigens had ik het over "zou het moeten worden", dus meer in de geest van het topic |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: maar ben je echt op zoek naar een Feyenoordgerelateerde naam?
je zocht in ieder geval een kaaskoppennaam. Vind zelf van de geopperde namen Coen de mooiste die er tussen zat, wat betreft typisch Nederlandse namen. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Biek, ook een leuke naam toch? druiltje....? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
lambik en druil... hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ghehehehe.........houden we erint! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Gelukkig heb ik nog een paar maanden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Same here. Over 2 weken weet ik of het een Dirk of Dirkje wordt. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Arnar en Bjarki (tweeling en oud Feyenoorders) Kan niet missen toch? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
mijn dochter heet robin ;) |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Rotjpng en klotejoch
als het tegenzit roep je ze toch zo het vaakst |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik weet uit betrouwbare bron dat gyan niet communiceert met woorden. dus zou ik gaan voor bont en blauw... hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
En
|
|
|