Op maandag 18 april 2011 - 12:06 schreef Gyan010 het volgende: Zoals de meeste van jullie weten zijn er een aantal Feyenoordbaby's in aantocht.(ik krijg er zelf 2!) Moeten deze nu een Feyenoordnaam krijgen of juist niet? Zo ja welke? In deze topic graag jullie ideeen.
Als het een meisje word is Nicky (Hofs) ook wel een leuke naam, was toch wel een markante voetballer en een leuk ventje. Fedor (Smolov), is misschien wel een grappige huisdierennaam! Leuk topic :p
Andre, voor onze rots uit Rio, al het langste feyenoorder van de hele selectie? Speelt niet al te best, maar wel trouw aan de club. Of anders kiezen voor wat exotischer, kamohelo:)
Hey daar is ie dan eindelijk. 1.5 dag na moeten denken over een reactie maar hij mag er zijn. Bedankt voor je bijdrage! misschien dan maar Brain&Michael?
jochie is ook prachtig hoor, tenminste dat vindt ik..BTW Gyan van harte he
hoe is het eigelijk met dylano? (als ik me hopelijk niet vergis) hoeveel maanden is hij? staat ie al in de box? lachen man. allemaal stoeren manne, maar als het om onze kids gaat zijn we week! dat vind ik mooi, en zo hoord het
hoe is het eigelijk met dylano? (als ik me hopelijk niet vergis) hoeveel maanden is hij? staat ie al in de box? lachen man. allemaal stoeren manne, maar als het om onze kids gaat zijn we week! dat vind ik mooi, en zo hoord het
Dylano is nu 3 maanden, gaat goed met hem, staan is nog een beetje vroeg. Idd als het om onze kids gaan zijn we soms week hahaha
els? jij met al je moeders instinct, zou je stylzz en gyan een beetje advies willen geven in hoe met hun vrouw om te gaan na de bevalling. tips weetjes en trucks. gyan vroeg er speciaal naar, maar durfde het niet te vragen.. bij voorbaat dank elsje pelsje kevertje...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door FR-Han --
Op woensdag 20 april 2011 - 18:16 schreef obiku010 het volgende: els? jij met al je moeders instinct, zou je stylzz en gyan een beetje advies willen geven in hoe met hun vrouw om te gaan na de bevalling. tips weetjes en trucks. gyan vroeg er speciaal naar, maar durfde het niet te vragen.. bij voorbaat dank elsje pelsje kevertje...
Tis mn tweede O'010... Ik heb de vorige keer opgelet...
Op woensdag 20 april 2011 - 22:46 schreef Don oss het volgende: Heb 2 zoons ,Don (leo) Cas(telen) en een Hond Bert (van Marwijk). Ach dat heb je als supporter..
ik heb een vriendin: zwijnenberg, een dochter: heus? en een vleermuis: igor. ben ook feyenoordert man!