|
|
Gyan010
|
|
|
Ook een leuke naam trouwens... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Petur is ook wel aardig voor een jongen, of Henrik . . . . . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Peter doet me te veel denken aan die kale krullenbol |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
freek en willem, of voor vrouwen britt en nienke |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Dirk ! Dirk ! Dirk ! Dirk ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Chris.W/ en Onno.J/ Mark.W/ Rob.B/ Eric.G / Bas.v.N nog een paar helden namen.. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, kale krullenbollen zijn de ergste. tis jammer dat je (niet jij maar men in het algemeen) al gauw ook een negatieve associatie hebt, dat beperkt het nogal.
bij de plaatselijk FC uit Grunn hadden ze al een doekie voor Peter opgehangen, moeten ze maar weer weghalen dan.
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: jaaa, dat wordt hem. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
als het twee meiden woorden:
Fey en Noortje!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt geen Dirk maar een Dirkje! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahaa. geweldig man!! gefeliciteerd! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Ha lachen man. Dus geen hulp nodig meer met naamideeen?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee voor een meid is t al bekend :) |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: mooi mooi mooi... meer kan ik er niet van zeggen. Alleen de namen das nog twijfelachtig... Puck is de naam van een hond...zoals jij denk wel weet..dus die valt al af... en Coen...ja een mooie naam maar ik denk dat dat in Rdam en omstreken een iets te veel gebruikte naam gaat worden...(en mn meisje vindt het niks) maar dat doet er niet toe uiteraard. |
|
|
|
|
geromi
|
|
|
ik heb mijn 3 zoons robin jordy en jesse genoemd allemaal naar jeugt spelers |
|
|
|
|
de kromme111
|
|
|
Feyenoord tilli die; Bij twee dochters zijn dit leuke namen, maar nu zoon en dochter; Feyen en Noortje. Ik had als idee; bij twee zonen Cor (Kieboom/Adriaanse/Veldhoen) en Rinus (Bennaars/Israel); zoon en dochter Wim (Jansen/vHanegem) en Sophia |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: En als het nou toch een jongen gaat worden? Ze kunnen ernaast zitten.. Misschien Ulrich? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan hebben we een uitdaging :) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Bart??
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Bart!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Kom op jongens! Ik heb nog steeds hulp nodig!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mc mike en dj sven? we are going on a summer holliday! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Duzzz... Jij heb echt geen middelen nodig gast. Neem dat maar van me aan... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahaha. thanks man. nuchter door gaan ligt me idd wel :-) |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Jan is wel erg mooi idd... Luis mindert |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Pfff... Die sportdwaas is in mijn ogen nog een echte Feyenoorder... Maar de Fan...Die speeld samen onder 1 hoedje met die gast met dat litmanenfototje. Die komen alleen maar het boeltje opnaaie hiero |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:05 schreef Gyan010 het volgende:[..] Pfff... Die sportdwaas is in mijn ogen nog een echte Feyenoorder... Maar de Fan...Die speeld samen onder 1 hoedje met die gast met dat litmanenfototje. Die komen alleen maar het boeltje opnaaie hiero de.fan is de boer himselfert! anders kan ie nooit 750000 storten. of het is de Boer van die knorr wereld gerechten gyros reclame! die zal wel binnen zijn nu! de.fan...... dat breekt zo lekkert de wekert! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:12 schreef obiku010 het volgende:[..] de.fan is de boer himselfert! anders kan ie nooit 750000 storten. of het is de Boer van die knorr wereld gerechten gyros reclame! die zal wel binnen zijn nu! de.fan...... dat breekt zo lekkert de wekert! Obiku, ben echt blij dat je weer terug bent man! Jouw posts zijn echt onevenaarbaar! Wat een fantasie heb jij man. Unbelievable! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:14 schreef JanM het volgende:[..] Obiku, ben echt blij dat je weer terug bent man! Jouw posts zijn echt onevenaarbaar! Wat een fantasie heb jij man. Unbelievable! Ik zie het stukje fantasie niet hiero. Maar ik ben wel ook blij dat je terug ben Obiku |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:16 schreef Gyan010 het volgende:[..] Ik zie het stukje fantasie niet hiero. Maar ik ben wel ook blij dat je terug ben Obiku de.fan = Frank de Boer of de boer van Knorr? Moet je m.i. toch heel veel fantasie voor hebben om dat te bedenken, maar kan aan mij liggen ... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Maximus