|
|
craven
|
|
|
Georginio Wijnaldum is maandagavond te gast in het programma Holland Sport. De aanvaller schuift aan bij presentator Wilfried de Jong om te praten over het huidige seizoen bij Feyenoord. Wijnaldum was afgelopen zondag twee keer trefzeker in de competitiewedstrijd tegen Willem II, die eindigde in een 6-1 overwinning voor Feyenoord. Holland Sport is maandag om 20.25 uur te zien op Nederland 3. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Wouter ZzZZzzzZzz Bos ZZzzZzzZzz is bij VI.
Kijk eigenlijk nooit Holland Sport |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
als hij maar zinnige dingen zegt. bij barend en barend heb ik mij mateloos geirriteerd aan hem! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja maar dat is ook een kut programma |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: klopt maar ik wilde alleen dat zien. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: is een mooi programma hoor, wilfried de Jong doet het echt perfect |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
vele malen beter als dat 020 programma op zondag avond wat een irritante (k)neuzen zooi |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Wilfried de Jong=FEYENOORDER JACK VAN GEILDER IS 020er |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, Wilfried is Feyenoorder, blijft zichzelf en écht geïnteresseerd in elke sporter. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
alles is kut natuurlijk als men tegen Feyenoord is?? Een beetje de waarheid vertellen is voor sommige te hard blijkbaar |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 18:23 schreef de.fan het volgende:alles is kut natuurlijk als men tegen Feyenoord is?? Een beetje de waarheid vertellen is voor sommige te hard blijkbaar kots kots |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 18:23 schreef de.fan het volgende:alles is kut natuurlijk als men tegen Feyenoord is?? Een beetje de waarheid vertellen is voor sommige te hard blijkbaar gaat het niet om, tour missing the point |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Van Holland Sport val ik in slaap |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: is dan ook bedtijd voor jou... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Idd, alleen asociale mensen zijn dan nog op (mensen met een tattoo) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ohoh schorrie morrie |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gewoon 'Uitzending Gemist' om 10u, of als het wéér een neuzen editie van VI wordt, schakel ik over.
Duurt een uurtje toch Holland Sport? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 19:11 schreef Bosifyable het volgende:Gewoon 'Uitzending Gemist' om 10u, of als het wéér een neuzen editie van VI wordt, schakel ik over. Duurt een uurtje toch Holland Sport? yep , morgenmiddag herhaling om 13:15 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je ziet t, tis een wielrenner. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
hebben jullie trouwens goed nar dat logo van holland-sport gekeken. lijkt verdacht veel op het uit-shirt van volgend jaar. |
|
|
|