BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En nou kappen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - maandag 18 april 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Met dat gezeik over de joden, wij gaan zondag gewoon van PSV winnen en wat de joden doen moeten hun winnen, wij zijn toch Feyenoord man!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 april 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Kijk das pas praat!
craven
 craven - maandag 18 april 2011 - 19:07   quote  deeplink  
verstandigste wat ik je in tijden heb horen zeggen
MMM
 MMM - maandag 18 april 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Ok
Quiroz
 Quiroz - maandag 18 april 2011 - 19:09   quote  deeplink  
smiley_schamen.gif
ted
 ted - maandag 18 april 2011 - 19:16   quote  deeplink  
Klerelijers zijn het ! zag gisteren dat er ook weer gekladderd is door ze.
Ik snap ook niet van Boudewijn dat tie toe staat dat er onder de naam jodeh
gepost mag worden !en al helemaal op een feyenoord-forum .
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 19:16 schreef ted het volgende:
Klerelijers zijn het ! zag gisteren dat er ook weer gekladderd is door ze.
Ik snap ook niet van Boudewijn dat tie toe staat dat er onder de naam jodeh
gepost mag worden !en al helemaal op een feyenoord-forum .
nou zeg. foei. stouterds.
Els
 Els - maandag 18 april 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 19:16 schreef ted het volgende:
Klerelijers zijn het ! zag gisteren dat er ook weer gekladderd is door ze.
Ik snap ook niet van Boudewijn dat tie toe staat dat er onder de naam jodeh
gepost mag worden !en al helemaal op een feyenoord-forum .
In mijn ogen was het een redelijk genuanceerde post. Je kan ook wel overal last van hebben.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Dit is een Feyenoordforum!! Opleurren met die joden!!
Els
 Els - maandag 18 april 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Dat het een Feyenoordforum is, wil toch alleen maar zeggen dat het onderwerp Feyenoord moet zijn?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Els doe nou eens niet zo serieus!
MMM
 MMM - maandag 18 april 2011 - 22:11   quote  deeplink  
qf4GCv0qIPFpydLFaR4Niw==.jpg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Mannelijk boompje!
Els
 Els - maandag 18 april 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Vond jouw post redelijk serieus overkomen. Maar het was dus een grapje? En er hoeft niemand op te pleuren?
Els
 Els - maandag 18 april 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:11 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]
Is het nou afgezaagd? Of gekapt?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 april 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Ik ondersteunde Quiroz!
Brian
 Brian - maandag 18 april 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 19:06 schreef Quiroz het volgende:
wat de joden doen moeten hun winnen
Ja winnen is idd veel beter dan weten.
MMM
 MMM - maandag 18 april 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:13 schreef Els het volgende:

[..]

Is het nou afgezaagd? Of gekapt?
Wat maakt het uit, vond het een leuke foto voor dit topic!
Brian
 Brian - maandag 18 april 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Moeten PSV gewoon pakken of gelijk spelen !

Als die spaarlampen daarmee de landstitel verspelen....
is dat revanche genoeg voor mij voor de 10-0
Wie er verder kampioen wordt boeit mij niet.
omdat dat jammer genoeg, niet Feyenoord zal zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 april 2011 - 10:12   quote  deeplink  
Gelijkspelen? Tuurlijk niet, gewoon (!) winnen... De lampjes moeten kuipvrees krijgen. Met zijn allen er de hele wedstrijd voro meer dan 100 % achter staan!!! De keeltjes mogen schor geschreeuwd worden!!
Milo
 Milo - dinsdag 19 april 2011 - 10:30   quote  deeplink  
Alles behalve die joden!!!!!!!! die playoffs kunnen me gestolen worden! mag je ballen tegen een elftal uit verwegistan en om uiteindelijk uitgeschakeld te worden!
moet je eerst natuurlijk die playoffs winnen waarbij ik mijn twijfels heb.
Concentreer je op het nieuwe seizoen rust in de tent hebben we nodig!

Dus verlies maar lekker van die boertjes!
plannetje
 plannetje - dinsdag 19 april 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 10:30 schreef Milo het volgende:
Alles behalve die joden!!!!!!!! die playoffs kunnen me gestolen worden! mag je ballen tegen een elftal uit verwegistan en om uiteindelijk uitgeschakeld te worden!
moet je eerst natuurlijk die playoffs winnen waarbij ik mijn twijfels heb.
Concentreer je op het nieuwe seizoen rust in de tent hebben we nodig!

Dus verlies maar lekker van die boertjes!
+1
The Q
 The Q - dinsdag 19 april 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Wat zou Andries Jonker er van vinden?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 april 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 10:30 schreef Milo het volgende:
Alles behalve die joden!!!!!!!! die playoffs kunnen me gestolen worden! mag je ballen tegen een elftal uit verwegistan en om uiteindelijk uitgeschakeld te worden!
moet je eerst natuurlijk die playoffs winnen waarbij ik mijn twijfels heb.
Concentreer je op het nieuwe seizoen rust in de tent hebben we nodig!

Dus verlies maar lekker van die boertjes!
Je heb weinig vertouwen in je eigen ploeg. Als je Europees voetbal haalt, dan blijven bepaalde jongens wel bij Feyenoord, anders gaan ze weg. Ik denk dat het heel belangrijk is voor Feyenoord en de jongen jongens om Europees voetbal te spelen. Je heb een kans, waarom wil je die dan niet pakken? Is jouw haat naar Ajax toe zoveel meer dan je liefde voor Feyenoord? Dan zet ik mijn vraagtekens of je we een supporter bent. Zelfs al winnen jullie van die lampjes, dan weet je nog steeds niet of Ajax kampioen gaat worden, we moeten nog tegen Excelsior, Heerenveen en Twente. NIet de makkelijkste en onder druk presteren de spelers van Ajax niet zo goed. Stel jullie gaan expres verliezen en Ajax wordt toch kampioen?? Dat zou je jezelf toch nooit vergeven?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 19 april 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 11:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Je heb weinig vertouwen in je eigen ploeg. Als je Europees voetbal haalt, dan blijven bepaalde jongens wel bij Feyenoord, anders gaan ze weg. Ik denk dat het heel belangrijk is voor Feyenoord en de jongen jongens om Europees voetbal te spelen. Je heb een kans, waarom wil je die dan niet pakken? Is jouw haat naar Ajax toe zoveel meer dan je liefde voor Feyenoord? Dan zet ik mijn vraagtekens of je we een supporter bent. Zelfs al winnen jullie van die lampjes, dan weet je nog steeds niet of Ajax kampioen gaat worden, we moeten nog tegen Excelsior, Heerenveen en Twente. NIet de makkelijkste en onder druk presteren de spelers van Ajax niet zo goed. Stel jullie gaan expres verliezen en Ajax wordt toch kampioen?? Dat zou je jezelf toch nooit vergeven?
eens!!! psv lekker laten winnen!!
el triste
 el triste - dinsdag 19 april 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 11:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Je heb weinig vertouwen in je eigen ploeg. Als je Europees voetbal haalt, dan blijven bepaalde jongens wel bij Feyenoord, anders gaan ze weg. Ik denk dat het heel belangrijk is voor Feyenoord en de jongen jongens om Europees voetbal te spelen. Je heb een kans, waarom wil je die dan niet pakken? Is jouw haat naar Ajax toe zoveel meer dan je liefde voor Feyenoord? Dan zet ik mijn vraagtekens of je we een supporter bent. Zelfs al winnen jullie van die lampjes, dan weet je nog steeds niet of Ajax kampioen gaat worden, we moeten nog tegen Excelsior, Heerenveen en Twente. NIet de makkelijkste en onder druk presteren de spelers van Ajax niet zo goed. Stel jullie gaan expres verliezen en Ajax wordt toch kampioen?? Dat zou je jezelf toch nooit vergeven?
ksssst terug in je hol

wij winnen gewoon van pisvee en gaan europees j@@djes verliezen volgende week bij heerenveen, zou het mooiste scenario zijn......
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 april 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 11:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Je heb weinig vertouwen in je eigen ploeg. Als je Europees voetbal haalt, dan blijven bepaalde jongens wel bij Feyenoord, anders gaan ze weg. Ik denk dat het heel belangrijk is voor Feyenoord en de jongen jongens om Europees voetbal te spelen. Je heb een kans, waarom wil je die dan niet pakken? Is jouw haat naar Ajax toe zoveel meer dan je liefde voor Feyenoord? Dan zet ik mijn vraagtekens of je we een supporter bent. Zelfs al winnen jullie van die lampjes, dan weet je nog steeds niet of Ajax kampioen gaat worden, we moeten nog tegen Excelsior, Heerenveen en Twente. NIet de makkelijkste en onder druk presteren de spelers van Ajax niet zo goed. Stel jullie gaan expres verliezen en Ajax wordt toch kampioen?? Dat zou je jezelf toch nooit vergeven?
Ik zie de noodzaak niet die gasten ten koste van alles te behouden. Wat hebben ze nou tot nu toe laten zien?
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 19 april 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 10:30 schreef Milo het volgende:
Alles behalve die joden!!!!!!!! die playoffs kunnen me gestolen worden! mag je ballen tegen een elftal uit verwegistan en om uiteindelijk uitgeschakeld te worden!
moet je eerst natuurlijk die playoffs winnen waarbij ik mijn twijfels heb.
Concentreer je op het nieuwe seizoen rust in de tent hebben we nodig!

Dus verlies maar lekker van die boertjes!
Kerel wat loop je nou dom te lullen, wij zijn toch Feyenoord man!! Voor wie moeten wij nu bang zijn? ADO?? Daar liepen we vorig jaar nog overheen, Roda??? Wij hebben Utrecht in de Galgewaard alle hoeken laten zien !! Wij als Feyenoords moeten die Play-Offs gewoon kunnen winnen, en dat buiten beschouwing gelaten; als jij liever hebt dat wij verliezen enkel en alleen omdat 020 dan kampioen word, ga aub dan op een berg wonen met een spandoek; IK BEN ANTI AJAX FAN.

Je hoeft mij geen dingen uit het verleden vertellen, waardoor je volgens jezelf een goede supporter ben, je zal ongetwijfeld van Feyenoord houden, maar dit slaat nergens op!!
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 19 april 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 11:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Je heb weinig vertouwen in je eigen ploeg. Als je Europees voetbal haalt, dan blijven bepaalde jongens wel bij Feyenoord, anders gaan ze weg. Ik denk dat het heel belangrijk is voor Feyenoord en de jongen jongens om Europees voetbal te spelen. Je heb een kans, waarom wil je die dan niet pakken? Is jouw haat naar Ajax toe zoveel meer dan je liefde voor Feyenoord? Dan zet ik mijn vraagtekens of je we een supporter bent. Zelfs al winnen jullie van die lampjes, dan weet je nog steeds niet of Ajax kampioen gaat worden, we moeten nog tegen Excelsior, Heerenveen en Twente. NIet de makkelijkste en onder druk presteren de spelers van Ajax niet zo goed. Stel jullie gaan expres verliezen en Ajax wordt toch kampioen?? Dat zou je jezelf toch nooit vergeven?
EENS!!!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 19 april 2011 - 12:02   quote  deeplink  
we gaan gewoon alles winnen!! en snavels verneuken het hopelijk zelf
Milo
 Milo - dinsdag 19 april 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 11:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Je heb weinig vertouwen in je eigen ploeg. Als je Europees voetbal haalt, dan blijven bepaalde jongens wel bij Feyenoord, anders gaan ze weg. Ik denk dat het heel belangrijk is voor Feyenoord en de jongen jongens om Europees voetbal te spelen. Je heb een kans, waarom wil je die dan niet pakken? Is jouw haat naar Ajax toe zoveel meer dan je liefde voor Feyenoord? Dan zet ik mijn vraagtekens of je we een supporter bent. Zelfs al winnen jullie van die lampjes, dan weet je nog steeds niet of Ajax kampioen gaat worden, we moeten nog tegen Excelsior, Heerenveen en Twente. NIet de makkelijkste en onder druk presteren de spelers van Ajax niet zo goed. Stel jullie gaan expres verliezen en Ajax wordt toch kampioen?? Dat zou je jezelf toch nooit vergeven?
mijn haat naar ajax is enorm, omdat ik ouder word neemt deze gestaag af, omdat ik wel eens in een situatie terecht kom waarbij ik mijn haat niet altijd kan uiten!

De arrogantie die zij hebben en krijgen, als zij die 3de ster winnen hoor ik nu al om mij heen, bah!!!!!

Ik gun ze niks, helemaal NIKS!!!!!!!!
Milo
 Milo - dinsdag 19 april 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 11:56 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Kerel wat loop je nou dom te lullen, wij zijn toch Feyenoord man!! Voor wie moeten wij nu bang zijn? ADO?? Daar liepen we vorig jaar nog overheen, Roda??? Wij hebben Utrecht in de Galgewaard alle hoeken laten zien !! Wij als Feyenoords moeten die Play-Offs gewoon kunnen winnen, en dat buiten beschouwing gelaten; als jij liever hebt dat wij verliezen enkel en alleen omdat 020 dan kampioen word, ga aub dan op een berg wonen met een spandoek; IK BEN ANTI AJAX FAN.

Je hoeft mij geen dingen uit het verleden vertellen, waardoor je volgens jezelf een goede supporter ben, je zal ongetwijfeld van Feyenoord houden, maar dit slaat nergens op!!
Lul is op man! We hebben niks te zoeken in europa, kost weer geld, leverd geen kloot op, spelers met een schijt instelling!
Trouwens waar maak ik me druk om? psv wint gewoon, zij hebben meer kwaliteit dus........
Droef
 Droef - dinsdag 19 april 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Pay offs is alleen leuk voor de extra inkomsten. Het plaatsen voor Europees voetbal is alleen maar goed voor het bijtekenen van Fer, Vlaar en Wijnaldum (de Vrij tekent denk ik toch wel bij). We hebben (nog) niets in Europa te zoeken (tenzij we natuurlijk in de voorronden clubs uit Liechtenstein, San Marino en Andorra loten).
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 april 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Hou nou eens op dat we in Europa niets te zoeken hebben. Dat weten we niet, want we hebben geen idee wat voor elftal we volgend jaar hebben!!.

Utrecht speelde ook europees. Hoe vaak hebben die van ons gewonnen dit jaar?

Stelletje kudt calimero's.
craven
 craven - dinsdag 19 april 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:
Hou nou eens op dat we in Europa niets te zoeken hebben. Dat weten we niet, want we hebben geen idee wat voor elftal we volgend jaar hebben!!.

Utrecht speelde ook europees. Hoe vaak hebben die van ons gewonnen dit jaar?

Stelletje kudt calimero's.
eens, kan je iets halen dan nog zeiken, naast sportieve uitdaging is er ook het financiele plaatje, daarbij is het toch een + punt bij evt transfers....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 april 2011 - 13:01   quote  deeplink  
Ja ik word er een beetje gek van hoor.
En dan nog alsof dit de sleutelwedstrijd is.
Weet je wat de sleutelwedstrijd is? Ajax - Twente.
Daar wordt t beslist.
En daarnaast moeten die knakkers nog 2 wedstrijden ballen.

gek word ik er van.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 april 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Iedereen hoor je praten over die Feyenoord mentaliteit; als ik sommigen dan hier hoor over expres verliezen van PSV, kansloos.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 19 april 2011 - 13:05   quote  deeplink  
we hebben 020 al 2 keer laten winnen. nu moeten ze het maar op eigen kracht doen. wij proberen europa te halen
craven
 craven - dinsdag 19 april 2011 - 13:06   quote  deeplink  
idd, ongelooflijk. Feyenoord moet altijd voor de winst gaan, kan mij de rest schelen....
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 19 april 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 12:36 schreef Milo het volgende:

[..]

Lul is op man! We hebben niks te zoeken in europa, kost weer geld, leverd geen kloot op, spelers met een schijt instelling!
Trouwens waar maak ik me druk om? psv wint gewoon, zij hebben meer kwaliteit dus........
Het gaat erom dat jij liever hebt dat PSV wint, ongeacht het kwaliteitsverschil, bovendien weet jij helemaal niet wat voor selectie we volgend jaar hebben, wie weet wat voor gekke inversteerders er komen waardoor er nieuwe spelers komen, weet jij veel!
Milo
 Milo - dinsdag 19 april 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 13:08 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Het gaat erom dat jij liever hebt dat PSV wint, ongeacht het kwaliteitsverschil, bovendien weet jij helemaal niet wat voor selectie we volgend jaar hebben, wie weet wat voor gekke inversteerders er komen waardoor er nieuwe spelers komen, weet jij veel!
We hebben bijna de zelfde selectie als dit seizoen, dus tel uit je winst!
Het kan me niet schelen wat Feyenoord doet met al die gassies!
Het boeit me niet meer!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 april 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 12:31 schreef Milo het volgende:

[..]

mijn haat naar ajax is enorm, omdat ik ouder word neemt deze gestaag af, omdat ik wel eens in een situatie terecht kom waarbij ik mijn haat niet altijd kan uiten!

De arrogantie die zij hebben en krijgen, als zij die 3de ster winnen hoor ik nu al om mij heen, bah!!!!!

Ik gun ze niks, helemaal NIKS!!!!!!!!
Moet je vooral meedoen als het gaat om dat domme gelul over die achterlijke derde ster. Zo'n ster betekent pas sinds een paar jaar wat en ze doen er in Amsterdam gigantisch over... moet je vooral meedoen. Laat ze toch lekker gaar worden in hun eigen sterretje....

Trouwens, voor het geval je het nog niet weet... we winnen van pisvee!!
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - dinsdag 19 april 2011 - 13:43   quote  deeplink  
alles geoorloofd ook verliezen van PSV .. 020 nooit kampioen

Lekker triest he.. Moeten ze maar bijtekenen verwende kinderen
de flh
 de flh - dinsdag 19 april 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Wat boeit mij 020 nou.

Ajax is niets voor mij. lucht.. kheb er zwaar scheit aan.
craven
 craven - dinsdag 19 april 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 13:43 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:
alles geoorloofd ook verliezen van PSV .. 020 nooit kampioen

Lekker triest he.. Moeten ze maar bijtekenen verwende kinderen
feyenoord4ever is je nickname toch???
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 april 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Dus ff helder:

liever dat Feyenoord verliest omdat 020 dan kan verliezen, dan...
dat Feyenoord wint omdat 020 dan ook kan winnen.
Maak je je leven toch wel bar ingewikkeld.

Beter blijft het simpele: Feyenoord MOET winnen, wanneer en waar dan ook!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 19 april 2011 - 19:23   quote  deeplink  
We winnen van Pisvee, gaan Europa in, en de rest kijk maar wat ze doen....
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 19 april 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2011 - 22:21 schreef Brian het volgende:
Moeten PSV gewoon pakken of gelijk spelen !

Als die spaarlampen daarmee de landstitel verspelen....
is dat revanche genoeg voor mij voor de 10-0
Wie er verder kampioen wordt boeit mij niet.
omdat dat jammer genoeg, niet Feyenoord zal zijn.
Jij snapt het
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 19 april 2011 - 19:32   quote  deeplink  
Trouwens die relnichten uit A'dam worden toch geen kampioen hoor... Ze scoren moeilijk en Excelsior kan gewoon aardig voetballen hoor. Heerenveen uit hebben ze ook niet zomaar gewonnen. Laat staan FC Twente thuis, de laatste wedstrijd!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 19 april 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Kan voor ons dus eigenlijk met een beetje goede wil van psv en twente toch nog een hele mooie afsluiter van het seizoen worden misschien...........

Wij europees en helemaal niets in Amsterdam.

zou lekker zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En nou kappen









0.0083589