|
|
piet de paler
|
|
|
Nee ik wil winnen ,en ik kijk al 2 seizoenen niet meer naar boven in de competitie.Al is het alleen maar om die enge Waterneus te laten huilen bij studio 020 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die wordt inderdaad ook met de week vervelender. En dan al die joden die dr zitten.
maar ja, dat weet je. Laat ze allemaal de tyfus krijgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 20:49 schreef Stylzz het volgende:Die wordt inderdaad ook met de week vervelender. En dan al die joden die dr zitten. maar ja, dat weet je. Laat ze allemaal de tyfus krijgen. juiste formulering,kort duidelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
we moeten de 3 laatste wedstijden winnen en de playofs ook ajakkes verknalt het toch zelf wel het kunst en vliegwerk van afgelopen zondag en geluk wat ajakkes zondag had houden ze geen 3 wedstrijden vol en financieel kan Feyenoord er ook nog beter van worden dus gewoon winnen van die lampjes |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Don oss
|
|
|
Fuck die joden, fuck die lampen, als wij maar europees gaan. De rest interresseerd me geen flikker. Als die jonge gastjes nou gewoon bijtekenen komen wel ver genoeg. Die kut joden vliegen er toch wel uit na 1 ronde in die championnenlieg. |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Lees nu pas de reaktie op mijn post van gisteren .Els ;joduh moet lekker bij ADO headliner zijn mening posten zulle blij mee wezen . |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 23:27 schreef ted het volgende:Lees nu pas de reaktie op mijn post van gisteren .Els ;joduh moet lekker bij ADO headliner zijn mening posten zulle blij mee wezen . Misschien doet hij dat ook wel, en misschien zijn ze dat ook wel. Is het belangrijk voor je? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 13:20 schreef Milo het volgende:[..] We hebben bijna de zelfde selectie als dit seizoen, dus tel uit je winst! Het kan me niet schelen wat Feyenoord doet met al die gassies! Het boeit me niet meer! Dat lieg je, het boeit je wel. Jij bent stiekem ook een beetje blij als we met 11-0 winnen. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 16:44 schreef Pietje1 het volgende:[..] Dat lieg je, het boeit je wel. Jij bent stiekem ook een beetje blij als we met 11-0 winnen. Tuurlijk man, ik haat ajax en hou heel veel van mijn cluppie! ik hoop dat ze winnen, en de play offs pakken en europa in gaan!
Alleen die gassies moeten eens beseffen wat ze ons aandoen! ik liep altijd het vuur uit mijn sloffen waar en tegen wie ik ook balde.
ben vorige week gevraagd om mee te ballen in een toernooi waarbij er uitsluitend 1e klasse spelers aan meedoen, dus ik ben nu begonnen met trainen en ben al 3 kg 1 week kwijt.
de laatste keer dat ik balde kon ik 2 weken niet meer lopen, hahahahahahahaha..... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Weekkie ziekewet denk ik! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 12:31 schreef Milo het volgende:[..] mijn haat naar ajax is enorm, omdat ik ouder word neemt deze gestaag af, omdat ik wel eens in een situatie terecht kom waarbij ik mijn haat niet altijd kan uiten! De arrogantie die zij hebben en krijgen, als zij die 3de ster winnen hoor ik nu al om mij heen, bah!!!!! Ik gun ze niks, helemaal NIKS!!!!!!!! Is de haat om de arrogantie van Ajax of is het wat anders Milo? Ik heb ook een haat richting Psv maar ik ben me serieus gaan afvragen waarom. Het is bekend dat in het verleden Ajax vaak tikken heeft gehad van Psv en dat deed pijn. Wellicht is het in jou geval ook zo. Stel voor dat Ajax geen rol van betekenis speelde en dat Feyenoord ze elke wedstrijd aftroefde. Had je dan ook dezelfde haat als je nu hebt? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 10:30 schreef Milo het volgende:Alles behalve die joden!!!!!!!! die playoffs kunnen me gestolen worden! mag je ballen tegen een elftal uit verwegistan en om uiteindelijk uitgeschakeld te worden! moet je eerst natuurlijk die playoffs winnen waarbij ik mijn twijfels heb. Concentreer je op het nieuwe seizoen rust in de tent hebben we nodig! Dus verlies maar lekker van die boertjes! +1 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 17:57 schreef alibabba het volgende:[..] Is de haat om de arrogantie van Ajax of is het wat anders Milo? Ik heb ook een haat richting Psv maar ik ben me serieus gaan afvragen waarom. Het is bekend dat in het verleden Ajax vaak tikken heeft gehad van Psv en dat deed pijn. Wellicht is het in jou geval ook zo. Stel voor dat Ajax geen rol van betekenis speelde en dat Feyenoord ze elke wedstrijd aftroefde. Had je dan ook dezelfde haat als je nu hebt? Milo woont in een streek met veel Ajacieden om zich heen, die word helemaal doodgepest joh haha. Heb ik ook gehad, nu is het wat minder, maar dan groeit je haat wel hoor, als je elke week weer die cynische dingen om je oren krijgt... Het gaat er om dat ik teveel Ajacieden om me heen heb terwijl ze beter zijn. PSV slacht ons ook jaar op jaar af, maar ik heb daar geen gegronde hekel aan (alhoewel na de 10-0). Ik gun Ajacieden ook echt helemaal niets, maar dit seizoen is het wat minder, omdat ik met minder Ajacieden in aanraking kom... Een verademing! |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
feyenoord moet sibum halen van nec goede speler |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Jij spoort niet, ik heb je alleen nog maar onzin zien posten. Niet eens om het feit dat ik het met je oneens ben, maar je reacties slaan nergens op. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
misschien is het beter als feyenoord geen Europees voetbal haalt. 1. Meer blessures (zelfs met 1 wedstrijd in de week barst het bij feyenoord van de blessures) 2. verre (dure) reizen maken en vermoeidheid bij spelers waardoor er in competitiewedstrijden na EL wedstrijden vaak puntverlies wordt geleid (zie PSV, Twente, Joden) 3. Gaat feyenoord het uberhaupt wel halen? Ze zullen sowieso de komende 3 wedstrijden moeten winnen, dan doorkomen in de playoffs (niet bepaald gemakkelijk) en dan ook nog eens 2 kut clubjes uit het oostblok of wat dan ook uitschakelen.
Iig, als feyenoord zondag van PSV wint, hoop ik dat feyenoord europees voetbal haalt.. anders zou ik het echt zonde vinden, en de joden lachen jullie en ons keihard uit. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 18:08 schreef patrickpsv15 het volgende:misschien is het beter als feyenoord geen Europees voetbal haalt. 1. Meer blessures (zelfs met 1 wedstrijd in de week barst het bij feyenoord van de blessures) 2. verre (dure) reizen maken en vermoeidheid bij spelers waardoor er in competitiewedstrijden na EL wedstrijden vaak puntverlies wordt geleid (zie PSV, Twente, Joden) 3. Gaat feyenoord het uberhaupt wel halen? Ze zullen sowieso de komende 3 wedstrijden moeten winnen, dan doorkomen in de playoffs (niet bepaald gemakkelijk) en dan ook nog eens 2 kut clubjes uit het oostblok of wat dan ook uitschakelen. ................. Goed advies. Bel gelijk ook ff Fred Rutten, zo hebben ze er bij PSV vast nog niet over nagedacht, maar daar is elk constructief advies ook vast meer dan welkom. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 18:08 schreef patrickpsv15 het volgende:misschien is het beter als feyenoord geen Europees voetbal haalt. 1. Meer blessures (zelfs met 1 wedstrijd in de week barst het bij feyenoord van de blessures) 2. verre (dure) reizen maken en vermoeidheid bij spelers waardoor er in competitiewedstrijden na EL wedstrijden vaak puntverlies wordt geleid (zie PSV, Twente, Joden) 3. Gaat feyenoord het uberhaupt wel halen? Ze zullen sowieso de komende 3 wedstrijden moeten winnen, dan doorkomen in de playoffs (niet bepaald gemakkelijk) en dan ook nog eens 2 kut clubjes uit het oostblok of wat dan ook uitschakelen. Iig, als feyenoord zondag van PSV wint, hoop ik dat feyenoord europees voetbal haalt.. anders zou ik het echt zonde vinden, en de joden lachen jullie en ons keihard uit. Ik hoop dat ze psv afslachten! Mij boeit het geen fuck wie kampioen wordt.
Verder ben ik nog nooit door een neus uitgelachen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 18:08 schreef patrickpsv15 het volgende:misschien is het beter als feyenoord geen Europees voetbal haalt. 1. Meer blessures (zelfs met 1 wedstrijd in de week barst het bij feyenoord van de blessures) 2. verre (dure) reizen maken en vermoeidheid bij spelers waardoor er in competitiewedstrijden na EL wedstrijden vaak puntverlies wordt geleid (zie PSV, Twente, Joden) 3. Gaat feyenoord het uberhaupt wel halen? Ze zullen sowieso de komende 3 wedstrijden moeten winnen, dan doorkomen in de playoffs (niet bepaald gemakkelijk) en dan ook nog eens 2 kut clubjes uit het oostblok of wat dan ook uitschakelen. Iig, als feyenoord zondag van PSV wint, hoop ik dat feyenoord europees voetbal haalt.. anders zou ik het echt zonde vinden, en de joden lachen jullie en ons keihard uit. Vast wel, maar een club met Europees voetbal in het vooruitzicht is voor aanmerkelijk meer spelers aantrekkelijk om naar te verkassen cq. te blijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 18:02 schreef Quiroz het volgende:[..] Milo woont in een streek met veel Ajacieden om zich heen, die word helemaal doodgepest joh haha. Heb ik ook gehad, nu is het wat minder, maar dan groeit je haat wel hoor, als je elke week weer die cynische dingen om je oren krijgt... Het gaat er om dat ik teveel Ajacieden om me heen heb terwijl ze beter zijn. PSV slacht ons ook jaar op jaar af, maar ik heb daar geen gegronde hekel aan (alhoewel na de 10-0). Ik gun Ajacieden ook echt helemaal niets, maar dit seizoen is het wat minder, omdat ik met minder Ajacieden in aanraking kom... Een verademing! ik ben in dezelfde omgeving als Milo opgegroeid. Veel joden hier. Vroeger had ik een pleurishekel aan ze. Nu nog slechts afkeer. Het slijt met de jaren.
Ik ben VOOR Feyenoord en wil dus ALTIJD winnen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik word milder maar de haat zit heel diep! ik word helemaal naar als ik die gasten zie lachen, bah!
Ik zie nog steeds die klote kop van davids voor me hoe hij zijn teamgenoten in de kuip bespringt, echt met zo'n tyfus grijns! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehehe, ben geboren en getogen in het Zaanse land. Kom hier tóch ook aardig wat Feyenoorders tegen. Verrast me elke keer weer. Dan is er meteen die klik, verbondenheid. Wij, dwarspissers, tegen die meelopers van 020 óf Kaasstad. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 21:58 schreef FR-Henk het volgende:Hehehe, ben geboren en getogen in het Zaanse land. Kom hier tóch ook aardig wat Feyenoorders tegen. Verrast me elke keer weer. Dan is er meteen die klik, verbondenheid. Wij, dwarspissers, tegen die meelopers van 020 óf Kaasstad. Kom regelmatig zaankanters tegen op varkenoord |
|
|
|