|
|
FR-Han
|
|
|
johan je snor zit scheef... wat vinden jullie van deze nieuwe halve adolf coupe? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wel het leukste nieuws els. heerlijk als johan voor lul zit een dik uur, of nog meer voor lul zit dan normaal... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik heb niet zo'n hekel aan hem. Beetje te principieel, en daardoor lastig in de omgang, maar wel helder en scherp in commentaren. |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
hahha wijnaldum nu op drie bij holland sport |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: bijna het nieuws van de dag? |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
nee d8, jullie zitten naar die snor te kijken, d8 misschien hebben jullie het gemist ;) haha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 20:47 schreef Jooppie het volgende:nee d8, jullie zitten naar die snor te kijken, d8 misschien hebben jullie het gemist ;) haha oh |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook een topic van niks dit. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dan zijn we het daar in ieder geval over eens! ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geef jij het dan aan obiku door? |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
kut wijnaldum zei niks he, tegen toch gewoon bij man. Wat moet hij in het buitenland gaan doen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Obiku kan zelfs beter dan deze topic!!!! hahahahahahaa! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zal hem is effe roepen. dit is kut. normaal is hij altijd zo geliefd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
toch valt het mij niet op dat die snort scheef zit... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dan is het tijd om je focus te verleggen naar het hoofd. dan zit dat gewoon scheef. zoiezo word de snort vanaf zijn linkerkant getaped. maar als je goed keek, scheelde het een mm of 5 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: geen idee, . . heb niet gekeken. kan/hoef ik namelijk niks als irritant ervaren ook . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 22:02 schreef obiku010 het volgende:[..] dan is het tijd om je focus te verleggen naar het hoofd. dan zit dat gewoon scheef. zoiezo word de snort vanaf zijn linkerkant getaped. maar als je goed keek, scheelde het een mm of 5 Z`n kapsel word wel erg trendy btw,past bij een scheven snor.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die onzin van Derksen iedere keer dat Mario en Leo het Legioen rustig gehouden hebben, mag ik ff een teiltje .. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Zijn vrouw was gister jarig, dus wellicht heeft ie met zijn snor in een emmer gelebberd.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Je vind het wel leuk hier op het Feyenoord-forum he?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: ja hoor. Ik vermaak me prima.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 22:07 schreef MMM het volgende:Die onzin van Derksen iedere keer dat Mario en Leo het Legioen rustig gehouden hebben, mag ik ff een teiltje .. hahahaha,er gaan er steeds minder zwaaien vanaf Z naar Mario valt mij op... Hij ging begin 2de helft maar naar het gras kijken toen die kwam aangelopen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahaha,er gaan er steeds minder zwaaien vanaf Z naar Mario valt mij op... Hij ging begin 2de helft maar naar het gras kijken toen die kwam aangelopen.. Uitzwaaien lijkt me een beter idee! Dan zwaai ik mee vanaf Q |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en wat doe jij als Feyenoord met Mario als trainer volgend seizoen bovenin het linker rijtje mee doet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 22:19 schreef sevillana het volgende:[..] en wat doe jij als Feyenoord met Mario als trainer volgend seizoen bovenin het linker rijtje mee doet? Dat gaat niet gebeuren. Of er moeten een paar toppers (voor Nederlandse begrippen) bij komen, dan kan iedereen het.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zeg dat we volgend jaar gewoon weer top 5 draaien! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het gekke is wat Sevi en ftid zeggen dat dat zo maar zou kunnen!!! Het is altijd zo moeilijk!Ik weet wat je bedoelt en ik heb ook hetzelfde gevoel als jou bij Mario maar dat gevoel had ik ook bij Wijnaldum zondag maar die gozer deed het wel... Als het volgend seizoen weer klote is dan is het einde Mario maar zie jij echt Stevens of Adriaanse het beter gaan doen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het gekke is wat Sevi en ftid zeggen dat dat zo maar zou kunnen!!! Het is altijd zo moeilijk!Ik weet wat je bedoelt en ik heb ook hetzelfde gevoel als jou bij Mario maar dat gevoel had ik ook bij Wijnaldum zondag maar die gozer deed het wel... Als het volgend seizoen weer klote is dan is het einde Mario maar zie jij echt Stevens of Adriaanse het beter gaan doen? nee dus! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het gekke is wat Sevi en ftid zeggen dat dat zo maar zou kunnen!!! Het is altijd zo moeilijk!Ik weet wat je bedoelt en ik heb ook hetzelfde gevoel als jou bij Mario maar dat gevoel had ik ook bij Wijnaldum zondag maar die gozer deed het wel... Als het volgend seizoen weer klote is dan is het einde Mario maar zie jij echt Stevens of Adriaanse het beter gaan doen? Ja, maar adriaanse is sowieso niet welkom. |
|
|
|