BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord laat PSV niet zomaar winnen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brian
 Brian - woensdag 20 april 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 21:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ah, van die sfeeracties ook?
En deze dan ? http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/39546/ophef-om-oproep-van-website-afca.html&page=6
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - woensdag 20 april 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Ajax Kampioen.**+*
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Dan nog verwijst het in zijn post niet naar de site AFCA.nl. Zoals eerder al gemeld is AFCA een veelgehoorde term binnen de supporterskern van Ajax. En die heeft helemaal niets te maken met de site.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Ik houd er serieus rekening mee dat Feyenoord nog iets recht wil zetten tegen PSV na hun netnummer wedstrijd. En ik geloof ook serieus dat het huidige Feyenoord het huidige PSV pijn kan doen. Ik zou een tevreden ventje zijn bij een gelijkspel. Feyenoord mag ook winnen van mij ;-)
Brian
 Brian - woensdag 20 april 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:10 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dan nog verwijst het in zijn post niet naar de site AFCA.nl. Zoals eerder al gemeld is AFCA een veelgehoorde term binnen de supporterskern van Ajax. En die heeft helemaal niets te maken met de site.
Hellaas dit was geplaatst door Afca en stond op de site van Afca !

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/03/05/ajaxfans-verwijzen-met-shirt-naar-bombardement-rotterdam/

Maar blijf maar lekker ontkennen hoor
Brian
 Brian - woensdag 20 april 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Hoe dan ook daar ging het hier niet om.
Dus zal er over op houden.
Om weer even on topic te gaan !

Wilde alleen maar meegeven en mededelen
dat de bericht geving van Johan Derksen een verkeerd beeld geeft.
en pure stemming makerij is.

Een zwaluw maakt nog geen zomer
en zal Winnen van Pisvee nu nog erg ambitieus zijn zondag.
Maar iedereen wil daar echt voor gaan in Rotterdam.
en hopen op een stund.
Niet meer niet minder.
Puur omdat de play-offs het trieste sezoen wat kan herstellen.

Met een verlies van PSV zou dit ook bekeken zijn
en een revance uit blijven voor het eerdere monster verlies.
En is dan ook in geen enkel opzicht een optie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door Brian --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:15 schreef Brian het volgende:

[..]

Hellaas dit was geplaatst door Afca en stond op de site van Afca !

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/03/05/ajaxfans-verwijzen-met-shirt-naar-bombardement-rotterdam/

Maar blijf maar lekker ontkennen hoor
Jij begrijpt de term AFCA CBS niet. Daar doelen wij allemaal op. En daarmee verwijzen wij niet naar sites en dergelijke. AFCA staat voor Amsterdamsche Football Club Ajax en CBS weet elke supporter wel zo'n beetje. Jij kan nu wel met allerlei links komen maar die komen van een supporterssite met de de naam AFCA.nl. Betekent het nu dat niemand de term AFCA meer mag gebruiken omdat mensen dan denken dat we AFCA.nl promoten?
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:25 schreef Brian het volgende:
Hoe dan ook daar ging het hier niet om.
Dus zal er over op houden.
Om weer even on topic te gaan !

Wilde alleen maar meegeven en mededelen
dat de bericht geving van Johan Derksen een verkeerd beeld geeft.
en pure stemming makerij is.

Een zwaluw maakt nog geen zomer
en zal Winnen van Pisvee nu nog erg ambitieus zijn zondag.
Maar iedereen wil daar echt voor gaan in Rotterdam.
en hopen op een stund.
Niet meer niet minder.
Puur omdat de play-offs het trieste sezoen wat kan herstellen.

Met een verlies van PSV zou dit ook bekeken zijn
en een revance uit blijven voor het eerdere monster verlies.
En is dan ook in geen enkel opzicht een optie.
Johan Derksen?? Die moet je nooit geloven! Ik kijk bewust nooit naar zijn programma's. Ik vind die kerel een over het paard getild, irritant, arrogant betweterig kereltje. Alles wat hij in de media "gooit" moet je beslist met een korreltje zout nemen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Johan Derksen?? Die moet je nooit geloven! Ik kijk bewust nooit naar zijn programma's. Ik vind die kerel een over het paard getild, irritant, arrogant betweterig kereltje. Alles wat hij in de media "gooit" moet je beslist met een korreltje zout nemen.
Derksen, die is toch van dat roddelblad?? Die man roept samen met zijn medewerkers maar wat in de rondte. Het blad en het programma beginnen een beetje op de Prive te lijken. Er komt in principe niets zinnigs uit.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 april 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Doe maar geen enkel korreltje zout ;)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 20 april 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Alles wat hij in de media "gooit" moet je beslist met een korreltje zout nemen.
Ik dacht meer aan zoiets...

strooiwagen.jpg
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:37 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan zoiets...

[ afbeelding ]
Whahahaha!! Nog beter, inderdaad. Ik volg die kerel al heel lang niet meer; een te groot niet-waarheidsgehalte.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:34 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Derksen, die is toch van dat roddelblad?? Die man roept samen met zijn medewerkers maar wat in de rondte. Het blad en het programma beginnen een beetje op de Prive te lijken. Er komt in principe niets zinnigs uit.
Precies, en daarom volg ik die kerel niet! Ik lees zijn blad niet en ik kijk niet naar zijn TV-programma.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Precies, en daarom volg ik die kerel niet! Ik lees zijn blad niet en ik kijk niet naar zijn TV-programma.
Voor mij geldt hetzelfde Pietje. En daarom neem ik alle internetberichten waarin wordt verwezen naar hem ook nooit serieus. Volgens mij kan die vent ook niet serieus zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door amsterdammer113 --
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:05 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Voor mij geldt hetzelfde Pietje. En daarom neem ik alle internetberichten waarin wordt verwezen naar hem ook nooit serieus. Volgens mij kan die vent ook niet serieus zijn.
Precies! Daarnaast is die snor onwaarschijnlijk media-geil. Hij staat erg graag in het middelpunt van de belangstelling. Die betweter denkt alles te weten en denkt alles te kunnen zeggen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Precies! Daarnaast is die snor onwaarschijnlijk media-geil. Hij staat erg graag in het middelpunt van de belangstelling. Die betweter denkt alles te weten en denkt alles te kunnen zeggen.
+1
Adzevedo
 Adzevedo - woensdag 20 april 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zijn blad is een stuk minder troep dan zijn programma , wat meer op een cabaret avond met Rene van der Gijp lijkt dan een sirieus praatprogramma over voetbal. Het blad staat,ondanks dat Snor hoofredecteur is , los van die Snor. Aangezien het op vele gebieden diepgang bied , en niet continu door Snor met zijn mening word onderbroken zoals op TV.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:13 schreef Adzevedo het volgende:

[..]

Zijn blad is een stuk minder troep dan zijn programma , wat meer op een cabaret avond met Rene van der Gijp lijkt dan een sirieus praatprogramma over voetbal. Het blad staat,ondanks dat Snor hoofredecteur is , los van die Snor. Aangezien het op vele gebieden diepgang bied , en niet continu door Snor met zijn mening word onderbroken zoals op TV.
Ik kan er niet over oordelen, want ik lees de VI niet, enkel en alleen omdat ik een pesthekel aan die snor heb. Vandaar ook dat ik zijn TV-programma consequent oversla.
Adzevedo
 Adzevedo - woensdag 20 april 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zijn verstand van voetbal vind ik ook niet zo omvangrijk zoals hij zelf denkt , de enige keren dat ik het met hem eens ben is wanneer ongeveer bijna iedereen dezelfde mening heeft: Het WK moet niet naar Nederland , Suarez moet niet bijten of toen die capuchon idioten bij Feyenoord de training verstoorde en Snor het afkeurde. Maar ja , daarvoor kan ik of jij daar ook plaatsnemen omdat te verkondigen en ieder ander die de voetbalwereld op de voet volgt.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:19 schreef Adzevedo het volgende:

[..]

Zijn verstand van voetbal vind ik ook niet zo omvangrijk zoals hij zelf denkt , de enige keren dat ik het met hem eens ben is wanneer ongeveer bijna iedereen dezelfde mening heeft: Het WK moet niet naar Nederland , Suarez moet niet bijten of toen die capuchon idioten bij Feyenoord de training verstoorde en Snor het afkeurde. Maar ja , daarvoor kan ik of jij daar ook plaatsnemen omdat te verkondigen en ieder ander die de voetbalwereld op de voet volgt.
Hahaha! Ja dat is niet zo moeilijk, toch? Dat zijn dingen die een kind ook kan bedenken. Dat zijn open deuren en die hoeft "snor" niet meer te openen. Nou ja, ik blijf bij mijn mening, ik volg die betweter niet.
Adzevedo
 Adzevedo - woensdag 20 april 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik kan er niet over oordelen, want ik lees de VI niet, enkel en alleen omdat ik een pesthekel aan die snor heb. Vandaar ook dat ik zijn TV-programma consequent oversla.
Agjah , VI staat , afgezien van de laatste bladzijde met Snor zijn column geheel los van hem. Hoewel met toch behoorlijk kritisch jegens ons aller Ajax is kan ik er best mee leven.

Ze hebben in de laatste edities die ik vandaag heb gekocht en doorgelezen een stuk met een onderzoek naar de achterban van de clubs in de Eredivisie. Hieruit bleek de bezetingsgraad van het stadion , voor welke club vrouwen kiezen (Ajax op nummer 1) en hoe het zit met de jeudige deel van de aanhang (Ajax wederom op 1).

Het is de moeite waard om het eens te proberen ;)
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:29 schreef Adzevedo het volgende:

[..]

Agjah , VI staat , afgezien van de laatste bladzijde met Snor zijn column geheel los van hem. Hoewel met toch behoorlijk kritisch jegens ons aller Ajax is kan ik er best mee leven.

Ze hebben in de laatste edities die ik vandaag heb gekocht en doorgelezen een stuk met een onderzoek naar de achterban van de clubs in de Eredivisie. Hieruit bleek de bezetingsgraad van het stadion , voor welke club vrouwen kiezen (Ajax op nummer 1) en hoe het zit met de jeudige deel van de aanhang (Ajax wederom op 1).

Het is de moeite waard om het eens te proberen ;)
Hahahaha. Je doet een aardige poging me over te halen, Adzevedo... Het gaat je niet lukken, vrees ik. Mijn hekel aan "snorremans" is te groot en voor mijn gevoel zou ik hem dan sponsoren... En dat doe ik dus niet.
Brian
 Brian - zondag 24 april 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Zien jullie wel ?
Feyenoord heeft gewoon zijn plicht gedaan.
En revance genomen op PSV in de hoop plek 8 nog mogelijk te maken.

Hellemaal voor niets heeft heel 020 en VI weer afgegeven op Rotterdam.
En of het niet gekker kon worden....

Waar iedereen zat af te geven en ons betichten van competitie vervalsing
zat nu iedereen te juichen in de Arena om elk doelpunt van Feyenoord.
Iets om over na te denken bij jullie Paas ontbijt.

We zien de bloemen nog wel komen.
Goed weekend verder !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door Brian --
jarjar78
 jarjar78 - zondag 24 april 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 09:50 schreef adriu het volgende:
als Feyenoord wint!? dan breng ik persoonlijk met mijn Ajax Schirt aan een bloemetje naar feyenoord!
warneer kom je.... 15 mei?
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 19:56   quote  deeplink  
hahahah das waar ook ja....nou adriu? toon nu maar eens wat voor vent je bent.......
jarjar78
 jarjar78 - zondag 24 april 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 19:47 schreef jarjar78 het volgende:

[..]

warneer kom je.... 15 mei?
wel rond een uur of 1 hè...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 24 april 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 08:09 schreef sebas79 het volgende:
Dat zeiden ze vorig jaar ook , geloof er niks van .Ze gaan gewoon verliezen
toch niet :D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord laat PSV niet zomaar winnen!

0.0068190