BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lokale krant claimt akkoord tussen Bayern, Ajax en Van der Wiel

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PETER111
 PETER111 - dinsdag 19 april 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Dinsdag, 19 april 2011 om 17:40
Volgens TZ is inmiddels duidelijk waar Gregory van der Wiel met ingang van komend seizoen speelt. Volgens de doorgaans goed geïnformeerde lokale krant uit München heeft Bayern München inmiddels overeenstemming met Ajax en de Oranje-international bereikt. Met de zomerse transfer zou een bedrag van ongeveer tien miljoen euro gemoeid zijn.

Arjen Robben begrijpt best dat zijn werkgever interesse toont in Van der Wiel. "Ik geloof dat hij een groot talent is", vertelde de aanvaller van der Rekordmeister eerder deze maand al. "Van der Wiel heeft veel potentie voor de toekomst. Hij zou perfect bij Bayern München passen." Van der Wiel beschikt in Amsterdam over een verbintenis tot de zomer van 2013.
De multifunctionaliteit van Philipp Lahm is een bijkomstig voordeel voor de Ajacied. De huidige aanvoerder en rechtsback kan ook op links uit de voeten en dat is naar alle waarschijnlijkheid ook de positie die hij gaat innemen als Van der Wiel wordt aangetrokken.

(Voetbalzone)
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 april 2011 - 17:56   quote  deeplink  
10 Miljoen is echt veel te weinig voor hem. Ook al haaft hij het dit seizoen niet echt laten zien.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - dinsdag 19 april 2011 - 17:57   quote  deeplink  
Zou veel geld zijn gezien zijn huidige vorm. Maar denk dat er op zich wel meer geld uit te slepen is. Waren zoveel clubs geïnteresseerd. Hij speelt dit seizoen echt waardeloos. Maar er moet als dit waar is wel een vervanger worden gehaald. Tenzij er een hele goede is uit de jeugd, maar dat weet ik niet.
sebas79
 sebas79 - dinsdag 19 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Als je hm het laatste jaar heb zien spelen is 10 miljoen nog veel !!!
Lijkt wel of hij zichzelf niet meer kan opladen voor de nederlandse comp, bij nederland vindt ik hm veel beter spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door sebas79 --
Blokkie1974
 Blokkie1974 - dinsdag 19 april 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Ik vind 10M een prima prijs, strik eromheen en weg ermee. Hebben er niets aan gehad dit seizoen. Erg luie speler. Vervanger hebben we toch al in huis. Die 10M kunnen we weer leuke dingen voor doen.
Rogier
 Rogier - dinsdag 19 april 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Zelfs VI.NL meld het.....kut zeg. Dat hij weg zou gaan wisten we, maar dacht toch voor meer dan 10 miljoen.

Welke vervanger dan Blokkie ? Anita ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door Rogier --
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 19 april 2011 - 20:02   quote  deeplink  
10 miljoen voor een rechtsback lijkt me een uitstekend bedrag. We zullen hem wel gaan missen, maar misschien die Toivomaki ofzo doorstromen volgend seizoen?
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 19 april 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Hij is op dit moment echt geen 10 miljoen waard. Van mij mag ie vertrekken hoor. Hij is verdorie te lui om met zn directe tegenstander mee te lopen en te voorkomen dat ze scoren.
adriu
 adriu - dinsdag 19 april 2011 - 20:20   quote  deeplink  
een ding weet ik zeker! Ajax is volgend jaar super jong 18-20 jaar!?
Heico
 Heico - dinsdag 19 april 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Wat waarde betreft had ie wat eerder weg gemoeten. Hij heeft het ( vooral het laatste half jaar ) dit seizoen niet laten zien om klaar te zijn voor het buitenland.
Rogier
 Rogier - dinsdag 19 april 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Ik geloof het pas als Ajax het zelf naar buiten brengt.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Strik er om... zondag aan de gang gezien?
Rogier
 Rogier - dinsdag 19 april 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 20:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Strik er om... zondag aan de gang gezien?
Ja, maar heb hem vorig seizoen ook aan de gang gezien en ook in Oranje. Er zit dus ergens iets anders niet goed bij Ajax dat hij het dit seizoen niet laat zien.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 20:36   quote  deeplink  
Zit bij Greg niet goed in z'n hoofd. Puur mentaliteitskwestie, hij kan/wil zich niet meer opladen voor wedstrijden in de Mickey Mouse competitie.
Rogier
 Rogier - dinsdag 19 april 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 20:36 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Zit bij Greg niet goed in z'n hoofd. Puur mentaliteitskwestie, hij kan/wil zich niet meer opladen voor wedstrijden in de Mickey Mouse competitie.
Good point. Dan moet hij inderdaad gaan.
Gruber
 Gruber - dinsdag 19 april 2011 - 20:54   quote  deeplink  
Niet slimmer van Ajax om wat geïnteresseerde clubs tegen elkaar uit te spelen om de prijs op te drijven. Staat bij de grote clubs in Europa bijna allemaal op het lijstje. Waarom dan nu al verkopen wacht gewoon tot de transfer gekte los barst... 10 miljoen krijg je toch wel voor hem.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 20:54 schreef Gruber het volgende:
Staat bij de grote clubs in Europa bijna allemaal op het lijstje.
Bron?
Benno
 Benno - dinsdag 19 april 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Ajax=beursgenoteerd, de transfer kloptmisschien maar bedrag zeker niet!
Gruber
 Gruber - dinsdag 19 april 2011 - 21:00   quote  deeplink  
niet zozeer een bron maar komt toch vaak voorbij op verschillende voetbalsites dat hij in ieder geval ook bij Barcelona en Chelsea op het lijstje staat. Ajax moet meer miljoenen halen uit dit soort verkopen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 april 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Oja en die sites moet je geloven??
Trouwens sinds wanneer moeten we ook de VI geloven?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 april 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 17:57 schreef ThomasAjacied het volgende:
Zou veel geld zijn gezien zijn huidige vorm. Maar denk dat er op zich wel meer geld uit te slepen is. Waren zoveel clubs geïnteresseerd. Hij speelt dit seizoen echt waardeloos. Maar er moet als dit waar is wel een vervanger worden gehaald. Tenzij er een hele goede is uit de jeugd, maar dat weet ik niet.
wie speelde er laatst ook weer tegen die japanners ? vond hem wel goed ? was dat kappelhof niet ?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 19 april 2011 - 22:18   quote  deeplink  
Benno heeft het hier bij het rechte eind, een eventuele transfer kan/mag door Ajax pas bekend worden gemaakt wanneer alles volledig rond is.

En als je de kranten moet geloven kan Greg overal terecht, maar dat neem ik met een vrachtwaggel zand.
dege
 dege - dinsdag 19 april 2011 - 22:33   quote  deeplink  
eerst zien, dan geloven. Persoonlijk ben ik er niet zo rauwig om dat hij weg gaat, want dit seizoen is hij niet de meerwaarde van wat hij vorig seizoen wel was en 10 miljoen is toch netjes. Hoop eerder dat een Vertonghen blijft want dat is toch vaak de rots in de branding.
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 19 april 2011 - 23:10   quote  deeplink  
Van der Wiel heeft naar verluidt een vastgestelde transfersom in zijn contract, dat tot 2013 loopt, van 20 miljoen euro.

(AD)

dus lijkt me niet voor 10 mil weg te gaan
PETER111
 PETER111 - dinsdag 19 april 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2011 - 23:10 schreef Pjettr het volgende:
Van der Wiel heeft naar verluidt een vastgestelde transfersom in zijn contract, dat tot 2013 loopt, van 20 miljoen euro.

(AD)

dus lijkt me niet voor 10 mil weg te gaan
Een vastgestelde transfersom betekent volgens mij alleen dat als een club dat bedrag (in dit geval 20 miljoen) biedt, dat Ajax het moet accepteren. Maar Ajax kan altijd een lager bod accepteren als ze dat willen.
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 19 april 2011 - 23:47   quote  deeplink  
ahn oke.. weer wat bijgeleerd :P

Mja dan nog , 10 ml is niet veel.. krijgen we pranjic er dan bij miss? haha
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Ajax zal v/d Wiel niet voor 10 miljoen laten gaan, een speler die europees bestempelt wordt als een van de grootste talenten voor de rechtsback positie, een speler die een WK finale heeft gespeeld, en ene vaste waarde is bij de nr2 van de wereld is toch echt heel wat meer geld waard, en voor NL begrippen vraagt Ajax richting het buitenalnd goede tranfersommen..... Hierom denk ik niet dat hij voor zo weinig geld weg zal gaan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lokale krant claimt akkoord tussen Bayern, Ajax en Van der Wiel

0.0068669