|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 22:31 schreef FR-Henk het volgende:Bosschaart heeft tenminste er een dosis passie en karakter in gekregen. Onder Priske doofde het vuur steeds vaker uit in de 2e helft. Door Priske oa, mochten we vanavond spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fijne correcte kerel ,gelukkig heeft hij nu tijd voor zijn vrouw. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vrouw is dominee dus die heeft wel wat anders in haar mond. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kunnen leuke dingen doen samen met 5 miljoen.
Inmiddels weer dubbel terugverdiend onder Bosschaart, en zo gaan we weer lekker door, en dat is wat telt! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Samen bidden voor het vinden van een bank dat jaarlijks 10% rente uitkeerd. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 22:31 schreef FR-Henk het volgende:Bosschaart heeft tenminste er een dosis passie en karakter in gekregen. Onder Priske doofde het vuur steeds vaker uit in de 2e helft. Dat is wel heel erg hosanna en bekeken door een roze bril.
Ik vond het gif enorm ontbreken en het ook erg laks allemaal. Die 1-0 komt ook voort uit pure laksheid.
- Een voorzet die al 5 minuten van te voren getelefoneerd wordt en zomaar gegeven mag worden. - Bueno die bij de 2de paal gewoon staat te slapen en waar 2 milan spelers vogelvrij staan. - Beelen die het allemaal wel gelooft en zich laat gebruiken als springplank door Gimenez.
Zo ging het maar door juist. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 23:29 schreef DMD het volgende:[..] Dat is wel heel erg hosanna en bekeken door een roze bril. Ik vond het gif enorm ontbreken en het ook erg laks allemaal. Die 1-0 komt ook voort uit pure laksheid. - Een voorzet die al 5 minuten van te voren getelefoneerd wordt en zomaar gegeven mag worden. - Bueno die bij de 2de paal gewoon staat te slapen en waar 2 milan spelers vogelvrij staan. - Beelen die het allemaal wel gelooft en zich laat gebruiken als springplank door Gimenez. Zo ging het maar door juist. Eens, de eerste wedstrijd tegen milan leek de passie terug te zijn. Tegen nac en gisteren totaal geen energie gezien en het was 94 minuten ergernis tot het laatste fluitsignaal. Tegen 10 man kom je ook nog zwaar onder druk te staan ook door wederom weer alles verdedigend te wisselen. Hij had een snelle speler moeten brengen na de goal van carranza Er was veel uit de counter te halen. Ik zie nog niet waarom Feyenoord door zou moeten gaan met deze trainer de rest van het seizoen en ik zie het liefst gelijk een nieuwe trainer komen die alvast zijn systeem en tactiek er in slijpt. Dan heb je alvast een voorsprong volgend jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 februari 2025 door coenjo -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2025 - 06:31 schreef coenjo het volgende:[..] Eens, de eerste wedstrijd tegen milan leek de passie terug te zijn. Tegen nac en gisteren totaal geen energie gezien en het was 94 minuten ergernis tot het laatste fluitsignaal. Tegen 10 man kom je ook nog zwaar onder druk te staan ook door wederom weer alles verdedigend te wisselen. Hij had een snelle speler moeten brengen na de goal van carranza Er was veel uit de counter te halen. Ik zie nog niet waarom Feyenoord door zou moeten gaan met deze trainer de rest van het seizoen en ik zie het liefst gelijk een nieuwe trainer komen die alvast zijn systeem en tactiek er in slijpt. Dan heb je alvast een voorsprong volgend jaar. Correct.
Hij krijgt een aantal wedstrijden nog in de ED. Tegen NAC was het gewoon echt heel slecht zoals je zegt en het is heel opportuun om dan nu een lans te breken voor hem op basis van 2 wedstrijden in de CL.
In de ED moet gewoon gepresteerd worden en minimaal die derde plek behaald worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen discussie hoor. Heeft niet de juiste papieren. Dus das vrij eenvoudig |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Pepijn Lijnders het seizoen laten afmaken en dan van Persie het laten overnemen. Ik denk bovendien dat die Lijnders daarna een toegevoegde waarde voor de staf kan zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met van Persie neem je best een risico. Bij Heerenveen is t ook niet echt hosanna en je neemt dan bewust de gok dat hij het met betere spelers en faciliteiten wel zou kunnen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2025 - 09:19 schreef Stylzz het volgende:Met van Persie neem je best een risico. Bij Heerenveen is t ook niet echt hosanna en je neemt dan bewust de gok dat hij het met betere spelers en faciliteiten wel zou kunnen. Die gok maak je met iedere trainer. Met van Persie is de gok veel kleiner omdat je hem al jaren in huis hebt gehad en dus weet welk vlees je in de Kuip haalt. Ik durf wel te stellen dat van Persie van het niveau Slot gaat worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2025 - 09:36 schreef Leuv het volgende:[..] Die gok maak je met iedere trainer. Met van Persie is de gok veel kleiner omdat je hem al jaren in huis hebt gehad en dus weet welk vlees je in de Kuip haalt. Ik durf wel te stellen dat van Persie van het niveau Slot gaat worden. Uiteindelijk misschien. Waar het inzit is dat je ook de meer politieke kant aan moet kunnen en goed zijn in de samenwerking met een team bijvoorbeeld.
Ik zeg niet dat t niet zou lukken, maar t is een gok, meer dan bij een trainer die zich al wat meer bewezen had zoals een Slot. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2025 - 09:03 schreef Leuv het volgende:Pepijn Lijnders het seizoen laten afmaken en dan van Persie het laten overnemen. Ik denk bovendien dat die Lijnders daarna een toegevoegde waarde voor de staf kan zijn. is misschien een goede assistent maar geen hoofd trainer , v persie inderdaad nog wat ervaring op laten doen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
misschien is bosschaart wel de toekomstige trainer , is een jongen van de club is rotterdammer en komt erg goed over in de pers , wel moet er dan een tactisch sterke assistent met de benodigde papieren naast hem aangesteld worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bosschaart blijft tussenpaus, max 60 dagen, anders boete en zelfs puntenaftrek door knvb. Passie Pascal laat wel zien wat de nieuwe trainer in zich moet hebben: zelf pasie en vuur aan de schenen brengen. Te hopen dat te Kloese cs. dat ook meenemen. En bij aanstelling ook overwegen of dat een nieuwe tussenpaus restant seizoen wordt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eigenlijk best wel apart dat hij dit jaar niet toegelaten was voor de cursus. Wou hij zelf ook weinig over los laten, om vooral bepaalde mensen niet tegen de haren in te strijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T mag best hoor? Een idee hebben? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Paixao op 10. Welke idioot verzint dit? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wisselen. Paixao op 10 hoe verzin je het. Die slapzak Ivanusec er weer in..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig laatste wedstrijd. Wat een aanfluiting. Net als NAC uit een schandalige opstelling |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Deze snapt er inderdaad nog minder van dan Prutske. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ziet z'n experiment totaal mislukken --> doet 't vanavond gewoon WEER |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Keeper wisselen dan maar! ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heeft ie nou t boekje van Priske ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Begin nu te snappen waarom ie de cursus niet in kwam |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Rare gozer met je Ivanusec. Een ezel stoot zich in t gemeen.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima, ongeslagen, door in CL, 3e plaats...
Top! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Meer geluk dan wijsheid, maar sure |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 50 % van het verhaal was Theo Hernandez hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bedankt voor de mooie wedstrijden tegen Milan. Over de eredivisie zullen we het maar niet hebben, al is de uiteindelijk schade nog enigszins beperkt gebleven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze jongens hebben veel te veel wedstrijden in weinig dagen gespeeld. WTF je stelt ze zelf op.
Wat een uitspraak na de wedstrijd. Zelf het probleem aangeven, maar ze wel steeds opstellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos