|
|
piet de paler
|
|
|
Stel.Er verdwijnen wat spelers bij Feyenoord. Niet leuk maar wat zouden ze opbrengen. Vlaar 2 milj Wijnaldum 3 milj Fer 3,5 miljoen Bruins 1/2 milj Bahia 1/2 milj Biseswar (salaris 1/2 milj) bij elkaar zo een 10 miljoen plus 1 milj vrienden v Feyenoord en de opgehaalde 17 milj kom ik uit op 28 miljoen kijk daar wordt ik blij en tegelijk sacherijnig van maar zijn deze prijskaartje redelijk correct ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 20:42 schreef piet de paler het volgende:Stel.Er verdwijnen wat spelers bij Feyenoord. Niet leuk maar wat zouden ze opbrengen. Vlaar 2 milj --> hebben we de Vrij voor. Wijnaldum 3 milj --> Vervangbaar door bijvoorbeeld van Haaren. Fer 3,5 miljoen --> Mokotjo/Koolwijk/Meeuwis Bruins 1/2 milj vervangbaar Bahia 1/2 milj vervangbaar Biseswar (salaris 1/2 milj) Vervangbaar bij elkaar zo een 10 miljoen plus 1 milj vrienden v Feyenoord en de opgehaalde 17 milj kom ik uit op 28 miljoen kijk daar wordt ik blij en tegelijk sacherijnig van maar zijn deze prijskaartje redelijk correct ? Zie boven, de prijzen kloppen zo ongeveer wel, de 1 iets meer waard, de ander wat minder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bruins z'n contract loopt (gelukkig) af, vang je dus niks meer voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
waar baseer je die 2 miljoen voor Vlaar op? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: contract voor nog maar een jaar en al wat ouder, plus verdediger levert altijd minder op. Kan misschien oplopen tot max 3. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 21:07 schreef Stylzz het volgende:[..] contract voor nog maar een jaar en al wat ouder, plus verdediger levert altijd minder op. Kan misschien oplopen tot max 3. hmmm, dacht eerder aan minimaal 5 miljoen voor Vlaar. Maargoed, mits een club dan die 2 miljoen zal bieden, zie ik Vlaar liever nog 1 jaar langer bij Feyenoord spelen, en dan toch maar transfervrij weg OF contract verlengen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: gevoel,echter ik vind de opmerking van van Geel wel mooi . als ik weinig voor de spelers krijg blijven ze toch tot einde contract ..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 20:42 schreef piet de paler het volgende:Stel.Er verdwijnen wat spelers bij Feyenoord. Niet leuk maar wat zouden ze opbrengen. Vlaar 2 milj Wijnaldum 3 milj Fer 3,5 miljoen Bruins 1/2 milj Bahia 1/2 milj Biseswar (salaris 1/2 milj) bij elkaar zo een 10 miljoen plus 1 milj vrienden v Feyenoord en de opgehaalde 17 milj kom ik uit op 28 miljoen kijk daar wordt ik blij en tegelijk sacherijnig van maar zijn deze prijskaartje redelijk correct ? mmm zou Vlaar hoger inschalen aangezien hij vooralsnog de beste en meest constant presterende Feyenoorder is.
Bruins zn contract loopt af, dus daar vang je niets voor.
Biseswar verdiend trouwens meer (7-8 ton ongeveer). Bovendien levert een transfer nog wel wat op. DVD'tje van zijn goals opsturen en wieweet vang je nog een paar miljoen voor hem.
Maar het geld dat je voor die gasten zou ontvangen kan je goedkoper vervangers voor halen of je kan het natuurlijk binnen de selectie opvangen (Excelsior reken ik voor het gemak erbij), maar dat gaat bijna altijd ten koste van de kwaliteit.
Vlaar --> Nieuw: Derijck, Wuytens --> Eigen: Indi (De Vrij niet want die speelt al basis) Wijnaldum --> Nieuw: Hadouir, Schone --> Eigen: Van Haaren, Clasie Fer --> Nieuw: Vormer, Silberbauer --> Eigen: Koolwijk, Mokotjo Bruins --> Zie Wijnaldum Bahia --> Zie Vlaar Biseswar --> Nieuw: Beerens, Boerrigter, Simon --> Eigen: Isoufi, Schaken
EDIT de alternatieven binnen de selectie zijn niet zozeer spelers die ik goed genoeg voor Feyenoord 1 vindt, maar spelers die voor die positie (na wegvallen van voorgaande namen), daarvoor in aanmerking zouden komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
AP
|
|
|
Helaas... Veel van onze grote vrienden zitten in een talentenpool (ooit in het leven geroepen om weer ergens geld vandaan te toveren) waardoor we toen wat extra geld hadden, maar nu met een relatief klein bedrag blijven zitten bij verkoop. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaaa, die talentenpool...Het gedrocht van Woerts. Goh, daar blijven we nog even last van houden. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Talentpool is ook omgezet in aandelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 00:01 schreef AP het volgende:Helaas... Veel van onze grote vrienden zitten in een talentenpool (ooit in het leven geroepen om weer ergens geld vandaan te toveren) waardoor we toen wat extra geld hadden, maar nu met een relatief klein bedrag blijven zitten bij verkoop. Ja, maar voordeel is dat de meesten die in de talentpools participeerden, nu in de VvF zitten. Dus daar kan je nog wel wat trucjes verwachten.
Overigens meldt het AD dat El Ahmadi waarschijnlijk wel overgenomen gaat worden door El Ahli. Drukt zwaar op de begroting qua salariskosten, dus dat is dan een bonus. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, helaas. Is nog gewoon actief. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: ja? nee toch? iig niet zoals eerst, toch?
Hoorde laatst dat mensen voor hun aandeel in de talentpool aandelen van VvF hadden gekregen.
Zoiets als wat Stylzz zegt. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als ze niet bij tekenen is het afwachten wat de gek er voor bied! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 09:40 schreef de flh het volgende:[..] ja? nee toch? iig niet zoals eerst, toch? Hoorde laatst dat mensen voor hun aandeel in de talentpool aandelen van VvF hadden gekregen. Zoiets als wat Stylzz zegt. Is m.i. wel geopperd als idee, maar (nog) niet (voor alle) talent cq beloftenpools uitgevoerd. Dus we hebben echt nog overal een hypotheek op. Welbeschouwd is het miljoen wat door de supporters is opgehaald het enige geld wat Feyenoord tot nog toe gehad heeft. De schulden die Feyenoord had aan de VvF is omgezet in aandelen. Dus vestzak-broekzak. We staan er echt nog niet zo goed voor. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 10:49 schreef Els het volgende:[..] Is m.i. wel geopperd als idee, maar (nog) niet (voor alle) talent cq beloftenpools uitgevoerd. Dus we hebben echt nog overal een hypotheek op. Welbeschouwd is het miljoen wat door de supporters is opgehaald het enige geld wat Feyenoord tot nog toe gehad heeft. De schulden die Feyenoord had aan de VvF is omgezet in aandelen. Dus vestzak-broekzak. We staan er echt nog niet zo goed voor. dat klopt, met volgens mij het verschil dat geld dat nu binnenkomt(qua transfers)gebruikt wordt om de gaten te dichten buiten de schuld die omgezet is in aandelen, zo lijkt het alsof de schuld wordt afgelost |
|
|
|