|
|
drs5je
|
|
|
Feyenoord of tukkerland? Niet zo'n moeilijke keus toch? Laten we als kameraden aan Cissé weten dat wij achter hem staan! Welkom Cissé ?!!! |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
beetje onduidelijk topic.???? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
AP
|
|
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Wel achter hem staan dan ! zodat je niet op zijn teen kan trappen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ted
|
|
|
snap hem ook niet .Tuurlijk hoop ik dat tie weer gaat spelen voor ons . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
drs5je is wel een hele goeie nickname.
jammer van de post. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kettenlappert kruidenkoek op? wat een vaagheid |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik nie-snap-nie.... Waar gaat dit over? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
over helemaal niets arie! das het mooie |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Gebeurt wel eens vaker. Boudewijn weet misschien wel hoe dat komt dat een reactie ineens een jaar later of zelfs 2 jaar later zichtbaar is? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 23:36 schreef drs5je het volgende:Feyenoord of tukkerland? Niet zo'n moeilijke keus toch? Laten we als kameraden aan Cissé weten dat wij achter hem staan! Welkom Cissé ?!!! blow je al lang ?? :D |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote: doctorandus vijfje is inderdaad een mooie nickname. alleen de echte D5je vond ik wel wat orgineler inderdaad ja stylzz |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 23:36 schreef drs5je het volgende:Feyenoord of tukkerland? Niet zo'n moeilijke keus toch? Laten we als kameraden aan Cissé weten dat wij achter hem staan! Welkom Cissé ?!!! Hahahaha |
|
|
|
|
AP
|
|
|
Let's return to the real world :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
welcome cisse!!!!
hehehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2011 door craven -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2011 - 23:36 schreef drs5je het volgende:Feyenoord of tukkerland? Niet zo'n moeilijke keus toch? Laten we als kameraden aan Cissé weten dat wij achter hem staan! Welkom Cissé ?!!! Eens. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
kale co