|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Barca gaat er aan ole ole,maar kunnen ze niet gewoon allebij verliezen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: tuurlijk wel. 4 rode kaarten en 5 blessures. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou het mooiste zijn !!! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
die scheidsrechter spoort niet..... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die spelers van MAdrid zijn echt gek. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
wat een smerige acties toch (van beide kanten) , gaat echt hard tegen hard... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: idd Henkie,inclusief die van Barca erbij.... haha ;) |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
ja hoor dat deed hij niet expres wat lul je nou???zeker een neus als commentatort zeker??whehehe homocommentator houd je bek!ik betaal om te kijken niet naar jouw slappe gelul homo!!P:euuuh MOJO!!
COME ON MADRID!!
alweer een kans voor madrid!had al 2-0 voor madrid moeten staan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop dat Ronaldo zn been breekt btw. Of Mourinho zn nel. Vinnik leuk. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
hahah die commentator: "van enige spelers van Barcelona wordt nu beweerd dat ze in het bordeel zijn geboren... de stemming zit er lekker in!" |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
ik hoop dat guardiola een pruik op zet en als hoer gaat spelen oh nee dat doet tie nu al en dat messie mee gaat spelen in in de nieuwe kabouterplop film haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Pak ze aan die gore catalanen!hahaha |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
wat lult die commentator nou !nog steeds geen goal voor barca wtf!!????real had al 2-0 voor moeten staan!!weer een kans voor madrid!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Martin Brozius met epileptie.. WTF man! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hiphop in me broek lul!! houd je bek!haha
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Pedro is goed man.. kopen! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat een kut scheidsrechter. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: lijkt een beejte op de knjb!lol |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: inderdaad, niet echt consistent en haalt vaak de vaart eruit. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
die barcalonezen liggen alleen maar op de grond!!die kutsmurfen!!lijkt een beetje op ajaks!gadver! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
tering weer en kans!op de paal! lijkt feyenoord wel.....p:
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
haha, mooiste aanval tot nog toe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet je kijken hoeveel die gasten van madrid moeten lopen elke keer. Dat houden ze nooit vol. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahahaha die kneus van barca gleed uit HAHAHAHAHA MOJO!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
sjezus... net niet genoeg binnenkant paal voor Madrid.
Barcelona wordt voor 90% weggespeeld, moet alleen verdedigen en wacht op de counter, precies wat men Real van beticht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een laf tyfusvoetbal spelen ze weer dat Madrid.
En ze hadden al met 9 man moeten staan, die klote Portugees Pepe en Arbeloa hadden rood moeten hebben. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
en gewoon 3 - 3 bij Spurs - Arsenal!
waarom toch die wedstrijd op hetzelfde moment!!! GVD! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:16 schreef Boudewijn het volgende:sjezus... net niet genoeg binnenkant paal voor Madrid. Barcelona wordt voor 90% weggespeeld, moet alleen verdedigen en wacht op de counter, precies wat men Real van beticht. Man.. Barca weggespeeld? Je bent blind.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
madrid is zo dood .... dit tempo houden ze niet vol barcelona laat ze komen en gaan in de 2e helft los |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:16 schreef Boudewijn het volgende:sjezus... net niet genoeg binnenkant paal voor Madrid. Barcelona wordt voor 90% weggespeeld, moet alleen verdedigen en wacht op de counter, precies wat men Real van beticht. mwa, qua spel gaat het redelijk gelijk op, maar Real is wel veel gevaarlijker. Hadden eigenlijk al voor moeten staan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:16 schreef Boudewijn het volgende:sjezus... net niet genoeg binnenkant paal voor Madrid. Barcelona wordt voor 90% weggespeeld, moet alleen verdedigen en wacht op de counter, precies wat men Real van beticht. Real speelt met 7 verdedigers man.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Holy crap! Wie is die engnek met die stem van Wim Kieft? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: denk dat jij door een Barcelona-rood-blauw brilletje kijkt net als al die commentatoren en zogenaamde analisten ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:18 schreef MMM het volgende:Wat een laf tyfusvoetbal spelen ze weer dat Madrid. En ze hadden al met 9 man moeten staan, die klote Portugees Pepe en Arbeloa hadden rood moeten hebben. laf tyfusvoetbal speelde ze zaterdag, nu spelen ze aanvallender en is het qua balbezit denk ik 50-50. Bovendien is Real een stuk gevaarlijker.
Die rode kaarten heb ik niet goed kunnen zien, kutstream die een paar wegviel. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:18 schreef Boudewijn het volgende:en gewoon 3 - 3 bij Spurs - Arsenal! waarom toch die wedstrijd op hetzelfde moment!!! GVD! vd Vaart 2 keer en van Persie 1 keer! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:18 schreef MMM het volgende:Wat een laf tyfusvoetbal spelen ze weer dat Madrid. En ze hadden al met 9 man moeten staan, die klote Portugees Pepe en Arbeloa hadden rood moeten hebben. Pepe is gewoon altijd een smerige voetballer, nou ja . . . . voetballer? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] laf tyfusvoetbal speelde ze zaterdag, nu spelen ze aanvallender en is het qua balbezit denk ik 50-50. Bovendien is Real een stuk gevaarlijker. Die rode kaarten heb ik niet goed kunnen zien, kutstream die een paar wegviel. was zeker 1 rode kaart - de andere kon ik in de herhaling ook niet goed zien (ging te snel) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:22 schreef Boudewijn het volgende:[..] was zeker 1 rode kaart - de andere kon ik in de herhaling ook niet goed zien (ging te snel) ook |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:21 schreef Boudewijn het volgende:[..] denk dat jij door een Barcelona-rood-blauw brilletje kijkt net als al die commentatoren en zogenaamde analisten ;) Arbeloa, Sergio Ramos, Carvalho, Marcelo, Pepe, Xabi Alonso, Khedira. 7!!!
Hoe kan je zo beginnen als je mensen als Kaka, Adebayor, Benzema en Higuain op de bank hebt? Laffe coach die Mourinho. |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
Madrid zit er gewoon bovenop en Barca wil maar tikkie tikkie, net als op het schoolplein.. dat gaat nu ff niet hehehe. Wel aso harde overtredingen, ik zag al 3 rode kaarten.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:23 schreef MMM het volgende:[..] Arbeloa, Sergio Ramos, Carvalho, Marcelo, Pepe, Xabi Alonso, Khedira. 7!!! Hoe kan je zo beginnen als je mensen als Kaka, Adebayor, Benzema en Higuain op de bank hebt? Laffe coach die Mourinho. Ik bedoelde dat Barcelona geen een kans heeft gehad en Real toch zeker 3 a 4 waarvan er eigenlijk 2 in hadden moeten zitten. Over welke spelers opgesteld zijn en met wat voor reden maakt me niet uit, ze domineren het spel, laten Barcelona niet aan het tikken en pakken het zelf heel snel over. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
real gaat winnen d.m.v. penalties |
|
|
|