|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:16 schreef Stylzz het volgende:Moet je kijken hoeveel die gasten van madrid moeten lopen elke keer. Dat houden ze nooit vol. Tuurlijk wel bij madrid eten ze tenminste brinta!bij barca die smurfen eten ze paddestoelen haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik bedoelde dat Barcelona geen een kans heeft gehad en Real toch zeker 3 a 4 waarvan er eigenlijk 2 in hadden moeten zitten. Valt niet door heen te komen.. Misschien kan hij volgende keer gewoon 10 verdedigers opstellen.. Ik heb sowieso een schijthekel aan Portugezen, geen 1 is normaal. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: kijk eens iemand die er verstand van heeft!hehe eindelijk ja!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ben ik blij dat ik het niet kon afkijken,is dat de eindstand? nee toch? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
2e helft zal voor barca zijn. o.a met affalay |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:25 schreef Terminator het volgende:[..] Tuurlijk wel bij madrid eten ze tenminste brinta!bij barca die smurfen eten ze paddestoelen haha doping! net als Barcelona |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nee, nog bezig (10 minuten nog) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:26 schreef MMM het volgende:[..] Valt niet door heen te komen.. Misschien kan hij volgende keer gewoon 10 verdedigers opstellen.. Ik heb sowieso een schijthekel aan Portugezen, geen 1 is normaal. ja idd wat ze NL vroeger hadden geflikt... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Ja die zou er in moeten komen voor pedro lijkt mij. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ben niet zo'n Affelay fan (klein betwetertje), maar als die er nu in komt wordt ie finaal in elkaar getrapt en dat gun ik hem nou ook weer niet... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Viel zaterdag goed in. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:29 schreef Boudewijn het volgende:[..] ben niet zo'n Affelay fan (klein betwetertje), maar als die er nu in komt wordt ie finaal in elkaar getrapt en dat gun ik hem nou ook weer niet... Zelfs die hongaren hadden wat tegen hem, laat staan real-spelers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dan hoop ik dat arsenal er nog 1 maakt.. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:29 schreef Boudewijn het volgende:[..] ben niet zo'n Affelay fan (klein betwetertje), maar als die er nu in komt wordt ie finaal in elkaar getrapt en dat gun ik hem nou ook weer niet... Ik ben ook geen fan van hem. Ik zeg alleen dat hij strax beslissend zal zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kan best, die Pedro is echt bedroevend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: pepe niet,zie ik graag naar feyenoord komen.. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahaha atletic zegt de commentator die is 2 jaar te laat hahaha lol |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Gullit wou hem halen toen dr tijd... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: maar die vond Saidi uiteindelijk toch beter? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja die had wel een oogje voor exotisch talent... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: onder Gullit een super verdediger!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Redelijk, nooit meer wat van gehoord. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Eerste kwartier gemist, maar waarom wordt Piqué zo uitgefloten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanwege uitlatingen vorige keer in de spelerstunnel ofzo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo, geel, mag je niet klagen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bedankt voor de link.
En juist wat die commentator zegt, kut laserpen, was zaterdag ook al het geval. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
als ik ooit iemand naast me op de tribune met zo'n pen zit dan sla ik hem persoonlijk die pen door z'n strot |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Buitenspel... mwahhhhhhh... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Real brengt zn eerste echte spits in.
triest. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
schitterende aanval, 1-0 (dacht ik dus)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was een 100% goal.. Blinde idioot die grens |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Ik dacht dat de vraagprijs te gortig was... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat op zeker, . . . die beslissing |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
slaan is ook rood, waar de tik ook komt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vervelende jankerd, Ronaldo! vallen, janken, . . . en weer opstaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kent die commentator mijnheer Casillas zo goed, dat 'ie hem bij z'n voornaam noemt de hele tijd?!
Ga bijna verlangen naar Frank Snoeks, en aan hem heb ik ook al z'n hekel. Of ja, zijn commentaar dan. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Ik zeg gelijk halen die Pinto! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gelukkig zal hij bijna gratis zijn en betaald zijn pa zijn salaris. pienter van pinto!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
doe dan Iniesta er ook maar gelijk bij |
|
|
|