|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mijn mede forum leden,ik vind het hier een beetje allemaal TE SERIEUS worden. Wat is er mis met grappen en grollen op dit forum.ik bedoel mij moet je echt niet serieus nemen.Ik zit hier namenlijk om te grappen en te grollen.Ik ben geen tacticus wat voetbal betreft maar zie wel de verschillen tussen spelers' Veel mensensen moeten mij niet,ik lig daar niet wakker van,maar zonder grappen en grollen is dit forum ten dode op geschreven.
Joduh,Remco,Ali,Apik,F side,Piet,Adammer113,Nummer 10,Hashkop,zorgen er wel voor dat jullie een avatar mogen/kunnen krijgen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nog maar 2200 posts ;) Hopelijk ben ik dan neit op meivkantie.. :( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik hoef geen avatar,boeit mij geen reet |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Vond het sowieso al een kutfilm... dat Avatar. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Het gaat toch omde gezzelligheid en niet om een of ander lamballig plaatje naast je naam?!? wtf.
Gewoon Lol daar draait het toch om. als het soms maar ff serieus is gaat als het over de spelers gaat toch. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: NoNo cest moi:( is er al een film over Sorry IT no hard feelings |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 21:46 schreef nemam-tiL het volgende:Mijn mede forum leden,ik vind het hier een beetje allemaal TE SERIEUS worden. Wat is er mis met grappen en grollen op dit forum.ik bedoel mij moet je echt niet serieus nemen.Ik zit hier namenlijk om te grappen en te grollen.Ik ben geen tacticus wat voetbal betreft maar zie wel de verschillen tussen spelers' Veel mensensen moeten mij niet,ik lig daar niet wakker van,maar zonder grappen en grollen is dit forum ten dode op geschreven. Joduh,Remco,Ali,Apik,F side,Piet,Adammer113,Nummer 10,Hashkop,zorgen er wel voor dat jullie een avatar mogen/kunnen krijgen Helemaal 100% met je eens man. Het leven is al serieus genoeg. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 21:51 schreef Ajax-pwnt het volgende:Het gaat toch omde gezzelligheid en niet om een of ander lamballig plaatje naast je naam?!? wtf. Gewoon Lol daar draait het toch om. als het soms maar ff serieus is gaat als het over de spelers gaat toch. Kan je nog wel serieus zijn over bepaalde spelers dan?? Sommigen voetballen gewoon te lachwekkend voor woorden! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 21:54 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kan je nog wel serieus zijn over bepaalde spelers dan?? Sommigen voetballen gewoon te lachwekkend voor woorden! Sommige forumleden ook,helaas |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 21:54 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kan je nog wel serieus zijn over bepaalde spelers dan?? Sommigen voetballen gewoon te lachwekkend voor woorden! Kneus,,, |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Moest je nog eens bij komen ook... ;-)
Maar 't is weer ik-heb-een-dippie-dag, nemam? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahaha zoals hasjkoph al vraagt. Lees graag voorbeelden. Hahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Amsterdammer is de naam. Leuke naam heb jij, kneus hoor je niet vaak ;-) Heb je die zelf bedacht of heeft iemand anders die voor je verzonnen? |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:03 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Amsterdammer is de naam. Leuke naam heb jij, kneus hoor je niet vaak ;-) Heb je die zelf bedacht of heeft iemand anders die voor je verzonnen? Kneus,, |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:03 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Amsterdammer is de naam. Leuke naam heb jij, kneus hoor je niet vaak ;-) Heb je die zelf bedacht of heeft iemand anders die voor je verzonnen? Allebei ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja blijf je jezelf nou voorstellen? Na 1 keer begreep ik het ook wel hoor ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ga je mij nou uitschelde Hasjkoph??? Lekkere forumvriend ben je weer ;-) |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:05 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja blijf je jezelf nou voorstellen? Na 1 keer begreep ik het ook wel hoor ;-) Drollenvanger, ga grappig doen joh kneus |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben even een paar dagen erg druk geweest en stap net pas het forum op. En gelijk is het raak. Kan het misschien een onsje minder, pwt? Op een dergelijk gedrag van jou zit niemand te wachten! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:09 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben even een paar dagen erg druk geweest en stap net pas het forum op. En gelijk is het raak. Kan het misschien een onsje minder, pwt? Op een dergelijk gedrag van jou zit niemand te wachten! op dat van die A'dammer wel dan? als hij zo dom gaat doen kan dat terug verwachten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:10 schreef Ajax-pwnt het volgende:[..] op dat van die A'dammer wel dan? als hij zo dom gaat doen kan dat terug verwachten Volgens mij reageerde hij eerder op jou ... Zullen we even normaal blijven doen? |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: is dat nou een vraag of een bevel? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Pietje vraagt het eerst altijd netjes. :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, jij kent mij, Ikke_tikkie ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:10 schreef Ajax-pwnt het volgende:[..] op dat van die A'dammer wel dan? als hij zo dom gaat doen kan dat terug verwachten Wat heb ik in jouw ogen dan verkeerd gezegd?? Ik vroeg alleen maar of het wel mogelijk is om over bepaalde spelers serieus te spreken, aangezien sommigen toch echt voetballen alsof ze het net aan het leren zijn. Daarmee beledig ik jouw totaal niet en vervolgens begin jij met schelden? Dus wie is hier nu verkeerd bezig man? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Vriend dat jij wilt blijven schelden is mij om het even hoor. Je voelt je waarschijnlijk een grote jongen achter je computertje. Het doet mij in ieder geval vrij weinig. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:09 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben even een paar dagen erg druk geweest en stap net pas het forum op. En gelijk is het raak. Kan het misschien een onsje minder, pwt? Op een dergelijk gedrag van jou zit niemand te wachten! Hey Pietje. Je moet toch echt wat vaker op het forum komen man. We missen soms een beetje de wijsheid hier. Maar hoe gaat het verder met je? Is het al weer wat rustiger of laten ze je nog steeds niet met rust? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
De ene 'ruzie' is nog niet voorbij of er begint al een volgende.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:21 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey Pietje. Je moet toch echt wat vaker op het forum komen man. We missen soms een beetje de wijsheid hier. Maar hoe gaat het verder met je? Is het al weer wat rustiger of laten ze je nog steeds niet met rust? Hahaha. Wees maar niet ongerust hoor amsterdammer, ik vind het echt wel leuk om bezig te zijn. Ik schiet al fors op met het schrijven van de (bancaire) cursus en morgen of uiterlijk overmorgen ben ik klaar met de buitenboel schilderen. Voor dat laatste helpt het weer een handje: het droogt lekker ;-) Daarna moet ik alleen nog mijn houten tuintafel en tuinstoelen in de olie zetten. Tot slot ga ik lekker wat in mijn tuin doen, dat vind ik ook altijd plezierig. En dan .... ben ik klaar en weer (veel) vaker hier op het forum :-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Welke ruzie?? Heb ik iets gemist?? Kom maar even naar het CAFE dan drinken we daar samen een koude goudgele rakker. Wij maken geen ruzie, dat weet je toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:29 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Wees maar niet ongerust hoor amsterdammer, ik vind het echt wel leuk om bezig te zijn. Ik schiet al fors op met het schrijven van de (bancaire) cursus en morgen of uiterlijk overmorgen ben ik klaar met de buitenboel schilderen. Voor dat laatste helpt het weer een handje: het droogt lekker ;-) Daarna moet ik alleen nog mijn houten tuintafel en tuinstoelen in de olie zetten. Tot slot ga ik lekker wat in mijn tuin doen, dat vind ik ook altijd plezierig. En dan .... ben ik klaar en weer (veel) vaker hier op het forum :-) Volgens mij ben jij in de afgelopen dagen dan ook aardig bijgekleurd. De zon zal je wel een rood of bruin kleurtje hebben meegegeven?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar als je het niet opvolgt.... Nou dan kun je wat verwachten hier... Whahahah..... Forum is in ieder geval niet meer wat het een maandje of twee geleden is... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:32 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Welke ruzie?? Heb ik iets gemist?? Kom maar even naar het CAFE dan drinken we daar samen een koude goudgele rakker. Wij maken geen ruzie, dat weet je toch? I'm comin'! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:34 schreef remco k het volgende:[..] Maar als je het niet opvolgt.... Nou dan kun je wat verwachten hier... Whahahah..... Forum is in ieder geval niet meer wat het een maandje of twee geleden is... Ach ook nieuwe mensen moeten een kans krijgen om in te burgeren. En daar mag best een beetje bij gescholden worden, maar doe het dan als het een aanleiding heeft en ga niet in het wildeweg lopen schelden. Maar Remco, wij houden het hier wel gezellig hoor ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, je weet hoe het zit toch.....:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nou, eigenlijk....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Volgens mij ben jij in de afgelopen dagen dan ook aardig bijgekleurd. De zon zal je wel een rood of bruin kleurtje hebben meegegeven?? Klopt als een zwerende vinger! Ik kleur sowieso erg snel, dit in tegenstelling tot mijn (blonde) vrouw. Vele jaren geleden waren wij met onze toen nog kleine kinderen naar zuid Frankrijk op vakantie. Eenmaal weer thuis en de buren begroetend vroegen die letterlijk of wij wel met elkaar naar dezelfde bestemming waren geweest: de kinderen en ik bruin en mijn vrouw nog altijd spierwit... Dat is elk jaar - nu nog steeds - hilarisch. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Uit eindelijk ben ik dit begonnen,ik heb deze topic geopend. En ja er zitten klootzakken tussen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eigenlijk wat!!?? We gaan nu niet raar doen he......:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik doe altijd raar.. Of niet dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je valt in het niet bij Joduh....... Maar dat is ook niet verwonderlijk toch?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nee, maar dan ben je wel een beetje te diep gezonken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Valt wel mee toch, hij heb het hart op de juiste plek zitten... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 22:40 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Uit eindelijk ben ik dit begonnen,ik heb deze topic geopend. En ja er zitten klootzakken tussen En ik weet dat ik soms erg serieus kan zijn. Maar zoals je weet, houd ik ook van een gebbetje! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Het zou een beetje klote zijn als hij z'n hart op de pkaats van zijn lever heeft zitten.. Whahaha ;) |
|
|
|