BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Avatar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 20 april 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

En ik weet dat ik soms erg serieus kan zijn. Maar zoals je weet, houd ik ook van een gebbetje!
Tsja Piet iedereen houdt van je man,ik zou zo willlen ruilenr met je
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:40 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Uit eindelijk ben ik dit begonnen,ik heb deze topic geopend.
En ja er zitten klootzakken tussen
Ach klootzakken horen er ook te zijn. Dat maakt een forum juist leuk.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt als een zwerende vinger!
Ik kleur sowieso erg snel, dit in tegenstelling tot mijn (blonde) vrouw. Vele jaren geleden waren wij met onze toen nog kleine kinderen naar zuid Frankrijk op vakantie. Eenmaal weer thuis en de buren begroetend vroegen die letterlijk of wij wel met elkaar naar dezelfde bestemming waren geweest: de kinderen en ik bruin en mijn vrouw nog altijd spierwit... Dat is elk jaar - nu nog steeds - hilarisch.
Whahahaha. Tis maar goed dat de buren weten dat jullie bij elkaar horen. Maar ik wordt zelf ook gauw bruin net als mijn oudste dochter. Mijn jongste dochter en vrouw worden eerst knalrood voordat ze richting bruin kleuren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 20 april 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ach klootzakken horen er ook te zijn. Dat maakt een forum juist leuk.
Ach js Mokkumer jij bent ook een bikkel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2011 door Nenam_tiL --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:53 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ach js Mokkumer jij bent ook en bikkel
Hahaha weet je, iedereen mag me uitschelden. Zolang ze het maar netjes houden.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:48 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Tsja Piet iedereen houdt van je man,ik zou zo willlen ruilenr met je
Ja, maar toch... ik kan soms erg serieus zijn. Ik houd er ook best wel van om af en toe een academische boom op te zetten. Dat gebeurt met name, wanneer ik samen ben met met vroegere studiegenoten. We hebben sinds jaar en dag een "jaarclub" en komen eens per drie maanden bijeen om te discussieren (met drank erbij ;-)).
Ook wanneer onze beide kinderen met hun respectievelijk partner thuiskomen, kun je er vergif op innemen, dat er fors gediscussierd wordt. Dat kan tot in de kleine uurtjes doorgaan. Maar, zoals eerder geschreven, ik ben ook gek op geintjes. Het moet niet altijd en overal een serieuze boel zijn of worden!
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:56 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahaha weet je, iedereen mag me uitschelden. Zolang ze het maar netjes houden.
Kneus! Whahahahaha. Geintje ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 22:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Kneus! Whahahahaha. Geintje ;-)
Grrrrrrrrr en nu ben je te ver gegaan Pietje. Ik sla je helemaal in mekaar man. Klein onderkruipsel dat je er bent ;-) BAM BAM BAM

Whahahahahahahahahaha
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:04 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Grrrrrrrrr en nu ben je te ver gegaan Pietje. Ik sla je helemaal in mekaar man. Klein onderkruipsel dat je er bent ;-) BAM BAM BAM

Whahahahahahahahahaha
Auw!!!! Sorry, man. Ik zal het niet meer doen ;-) Hahahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Auw!!!! Sorry, man. Ik zal het niet meer doen ;-) Hahahaha
Ok is goed man. Nu de wondjes maar even laten voor wat het is en samen een wijntje/biertje drinken in het CAFE!
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:14 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ok is goed man. Nu de wondjes maar even laten voor wat het is en samen een wijntje/biertje drinken in het CAFE!
Dit is een perfect idee, man! Proost!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dit is een perfect idee, man! Proost!
Idd proost. Zit je trouwens voetbal te kijken? Wat een wedstrijd en wat een agressie daar in het veld.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:29 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Idd proost. Zit je trouwens voetbal te kijken? Wat een wedstrijd en wat een agressie daar in het veld.
Nee, de TV staat uit. Zoals heel erg vaak hier. Ik weet dat "El Clásico" gaande is (deel 2 uit het vierluik...) maar ik lees het morgen wel in de krant. Is het zo agressief vanavond?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, de TV staat uit. Zoals heel erg vaak hier. Ik weet dat "El Clásico" gaande is (deel 2 uit het vierluik...) maar ik lees het morgen wel in de krant. Is het zo agressief vanavond?
Ja echt wel. Jammer genoeg heeft dat KUT-real gescoord. Ik gun het ze niet. Ze spelen defensief en daarnaast vrij hard. Valt me nog mee dat er geen rode kaart is gevallen.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:39 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja echt wel. Jammer genoeg heeft dat KUT-real gescoord. Ik gun het ze niet. Ze spelen defensief en daarnaast vrij hard. Valt me nog mee dat er geen rode kaart is gevallen.
Ik zie het inderdaad op teletekst op de PC nu. Een hoop gele kaarten plus het feit dat Ronaldo in de verlening heeft gescoord. Nou ja, mogen die Madrilenen de beker winnen, als Barcelona zich maar plaatst voor de halve finales van de CL.
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Kan mij die Avatar nou schelen, je kan alleen voor de buitenwereld die ook tegen deze website aankijkt niet met twee maten meten, dat hele kutding slaat zoiezo nergens op...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zie het inderdaad op teletekst op de PC nu. Een hoop gele kaarten plus het feit dat Ronaldo in de verlening heeft gescoord. Nou ja, mogen die Madrilenen de beker winnen, als Barcelona zich maar plaatst voor de halve finales van de CL.
Nou liever wint Barca de beker en plaatsen ze zich daarnaast voor de finale van de CL ;-)
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:44 schreef remco k het volgende:
Kan mij die Avatar nou schelen, je kan alleen voor de buitenwereld die ook tegen deze website aankijkt niet met twee maten meten, dat hele kutding slaat zoiezo nergens op...
Gelijk heb je, Remco. Ik zit er aan vast en ach ik heb er verder ook geen last van.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:49 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nou liever wint Barca de beker en plaatsen ze zich daarnaast voor de finale van de CL ;-)
Dat is natuurlijk nog veel beter ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk nog veel beter ;-)
Kan ook niet anders want Barca en Madrid staan al tegenover elkaar in de halve finale van de CL. Whahaha
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 23:53   quote  deeplink  
ANTI voetbal, MOurinho heeft nu echt afgedaan, verdedigt met 9 man op eigen helft een hele wedstrijd lang, en gokt op 1 countertje, een speler op Messi zetten met de boodschap als ie er langs komt dat ie eraf geschop moet worden... De Fifa zou daar iets aan moeten doen.... En dan ook nog een scheids die helemaal niks in het voordeel van Barcelona fluit...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:53 schreef remco k het volgende:
ANTI voetbal, MOurinho heeft nu echt afgedaan, verdedigt met 9 man op eigen helft een hele wedstrijd lang, en gokt op 1 countertje, een speler op Messi zetten met de boodschap als ie er langs komt dat ie eraf geschop moet worden... De Fifa zou daar iets aan moeten doen.... En dan ook nog een scheids die helemaal niks in het voordeel van Barcelona fluit...
100% eens. Ik vind het afschuwelijk hoe Madrid voetbalt. Ziet er totaal niet uit. Besteed ik daar godverdomme een hele avond aan. Ging er goed voor zitten, maar had al snel de laptop erbij.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 april 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:52 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Kan ook niet anders want Barca en Madrid staan al tegenover elkaar in de halve finale van de CL. Whahaha
Ehhhh... dat schreef ik toch ;-) Whahaha. Je hebt hartstikke gelijk man! Ik denk dat ik maar eens ga slapen. Het was een vermoeiende dag (ook nog oppas grootouders geweest...)
Leuk je weer gesproken te hebben!
Slaap lekker.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ehhhh... dat schreef ik toch ;-) Whahaha. Je hebt hartstikke gelijk man! Ik denk dat ik maar eens ga slapen. Het was een vermoeiende dag (ook nog oppas grootouders geweest...)
Leuk je weer gesproken te hebben!
Slaap lekker.
Whahaha slaap lekker man en tot morgen!
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2011 - 23:57   quote  deeplink  
120 minuten lang met 9 man op de eigen helft staan en alle ballen naar voren rammen en hopen op een ingeveing van een speler die teveel make up draagt.... Nee sorry, niet iets waar ik warm van wordt..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 20 april 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2011 - 23:57 schreef remco k het volgende:
120 minuten lang met 9 man op de eigen helft staan en alle ballen naar voren rammen en hopen op een ingeveing van een speler die teveel make up draagt.... Nee sorry, niet iets waar ik warm van wordt..
Ik geef je helemaal gelijk man. Maar door die tactiek heeft die Mourinho wel weer een prijs. Het is met anti-voetbal. Hetzelfde spel als waarmee hij Inter afgelopen jaar langs Barca loodste. Ik hoop eigenlijk nog op een doelpunt voor Barca, maar denk dat het niet meer gaat lukken.
remco k
 remco k - donderdag 21 april 2011 - 08:38   quote  deeplink  
OP zich is dit niet verkeerd voor Barcelona, ze zullen nu 300% motivatie hebben om die potjes in de Cl te gaan winnen, als Barcelona had gewonnen dan had je kans gehad van onderschatting...
remco k
 remco k - donderdag 21 april 2011 - 08:40   quote  deeplink  
En het is normaal gesproken ook een bekertje van niks, de Copa del ray staat nog minder aangeschreven als de KNB beker, het stelt nu enkel iets voor omdat het Barca Real was

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Avatar

0.0096540