BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Anita of Enoh als controlerende middevelder?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Afcarius
 Afcarius - donderdag 21 april 2011 - 00:46   quote  deeplink  
Ik vroeg me af wie jullie het liefst zien op het middenveld in een controlerende rol. Persoonlijk zie ik het liefst Anita omdat ik denk dat hij meer voetballend vermogen heeft dan onze kameroenese vriend Enoh. Wat jullie?
E-J
 E-J - donderdag 21 april 2011 - 08:38   quote  deeplink  
Anita! 100%
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 21 april 2011 - 08:41   quote  deeplink  
Lijkt me vrij duidelijk.. Anita uiteraard.
remco k
 remco k - donderdag 21 april 2011 - 08:42   quote  deeplink  
Twee compleet verschillende voetballers, uitgaande van eigen kracht in een wedstrijd is Anita de betere keuze, maar ik kan me voorstellen, dat je tegen PSV een Enoh op Toivonen zet, en bijvoorbeeld tegen Twente zet je hem op Janssen...
roeliskoel
 roeliskoel - donderdag 21 april 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Verkopen aan Real Madrid voor € 10.000.000,00, die kunnen nog wel een verdedigende speler gebruiken op het middenveld, Toornstra of Roorda halen als back-up.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 21 april 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 09:18 schreef roeliskoel het volgende:
Verkopen aan Real Madrid voor € 10.000.000,00, die kunnen nog wel een verdedigende speler gebruiken op het middenveld, Toornstra of Roorda halen als back-up.
Anita of Enoh?
larsje
 larsje - donderdag 21 april 2011 - 16:11   quote  deeplink  
Enoh!
Hij is een hele goede balafpakker en hij heeft veel meer fysieke strijd dan anita.
Bij fysieke sterke ploegen zou ik enoh zeker gebruiken. En anita op de bank
Ajx
 Ajx - donderdag 21 april 2011 - 16:16   quote  deeplink  
ik vind ze allebei niet goed, maar als ik echt zou moeten kiezen bij meer verdedigende wedstrijden Enoh en aanvallende Anita. maar liever de zeeuw of een andere
!sterretje
 !sterretje - donderdag 21 april 2011 - 16:25   quote  deeplink  
allebei te licht, hoewel voor de huidige vorm van het elftal, precies passend
sebas79
 sebas79 - donderdag 21 april 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 16:25 schreef !sterretje het volgende:
allebei te licht, hoewel voor de huidige vorm van het elftal, precies passend
idd ,zijn allebei niet goed genoeg voor Ajax
remco k
 remco k - donderdag 21 april 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Anita heeft alle basiskwaliteiten om op deze positie de subtop van europa te halen, en aangezien dat vooralsnog een heel stuk hoger is dan dat Ajax momenteel presteerd, kan hij makkelijk mee bij Ajax, enkel is het geen dragende speler, dus mag je niet verwachten dat hij in slechte tijden het elftal op sleeptouw neemt..
Glenner
 Glenner - donderdag 21 april 2011 - 17:29   quote  deeplink  
een betere versie van Enoh is Ruud Vormer die verovert de bal en geeft er 9 van de 10 keer een goed gevolg aan en scoort regelmatig.
Enoh wat dat betreft verovert de bal en levert hem 9 van de 10 gelijk weer in.
Brandje
 Brandje - donderdag 21 april 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:
Anita heeft alle basiskwaliteiten om op deze positie de subtop van europa te halen, en aangezien dat vooralsnog een heel stuk hoger is dan dat Ajax momenteel presteerd, kan hij makkelijk mee bij Ajax, enkel is het geen dragende speler, dus mag je niet verwachten dat hij in slechte tijden het elftal op sleeptouw neemt..
Sinds wanneer valt fatsoenlijk een bal aannemen niet meer onder de basiskwaliteiten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2011 door Brandje --
Brandje
 Brandje - donderdag 21 april 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:
En dat is dus juist cruciaal op zo'n positie. Ik heb anita nog nooit een wedstrijd voor Ajax zien winnen op die positie. Enoh wel.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - donderdag 21 april 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 17:29 schreef Glenner het volgende:
een betere versie van Enoh is Ruud Vormer die verovert de bal en geeft er 9 van de 10 keer een goed gevolg aan en scoort regelmatig.
Enoh wat dat betreft verovert de bal en levert hem 9 van de 10 gelijk weer in.
dat is idd een hele goede voetballer met een goede trap allen hij gaat na Feyenoord ben ik bang (las ik in VI)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 april 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 16:55 schreef sebas79 het volgende:

[..]

idd ,zijn allebei niet goed genoeg voor Ajax
Inderdaad Anita zie ik liever op het middenveld dan linksback maar dan nog liever helemaal niet. En Enoh ja cashen en verder zoeken, goede inzet maar helaas niet goed genoeg als je echt
terug naar de top wilt.
remco k
 remco k - donderdag 21 april 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 17:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sinds wanneer valt fatsoenlijk een bal aannemen niet meer onder de basiskwaliteiten?
Ik snap je opmerking helemaal niet?????
remco k
 remco k - donderdag 21 april 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 17:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

En dat is dus juist cruciaal op zo'n positie. Ik heb anita nog nooit een wedstrijd voor Ajax zien winnen op die positie. Enoh wel.
Je vergeet alleen dat Ajax een andere richting op wil, waar jij over praat was de tijd onder Jol, toen werd er anti voetbal gespeeld, en dan is zijn rol inderdaad cruciaal..
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - donderdag 21 april 2011 - 18:29   quote  deeplink  
Anita
joduh
 joduh - donderdag 21 april 2011 - 18:40   quote  deeplink  
heet je vrouwtje zo ja????is ze lekker eigenlijjk????neem haar eens mee dan man,niet alles voor jezelf houden ego!!!!
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - donderdag 21 april 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 18:40 schreef joduh het volgende:
heet je vrouwtje zo ja????is ze lekker eigenlijjk????neem haar eens mee dan man,niet alles voor jezelf houden ego!!!!
Beter ego dan gay
Glenner
 Glenner - donderdag 21 april 2011 - 18:58   quote  deeplink  
johnny en anita, samen op de cita
remco k
 remco k - donderdag 21 april 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 18:40 schreef joduh het volgende:
Denk niet dat jij die snol zou doen hoor...... Hij is namelijk met Jaqueline getrouwd....
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - donderdag 21 april 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 19:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk niet dat jij die snol zou doen hoor...... Hij is namelijk met Jaqueline getrouwd....
nee met fatima..
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 21 april 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Duidelijk Anita. Technisch 10x beter dan Enoh. Enoh maakt daarnaast teveel overtredingen. Logisch opzich, want hij komt simpelweg te kort. Het is geen slechte speler, maar ik denk niet dat hij in het toekomstige ajax echt een vaste waarde gaat worden. Als er aan het einde van dit seizoen een mooie club voor hem komt, zou ik hem laten gaan. Het is een goede jongen en hij verdient het niet om weg te kwijnen op de bank.
D.B.
 D.B. - donderdag 21 april 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Enoh
alibabba
 alibabba - donderdag 21 april 2011 - 19:55   quote  deeplink  
In het Ajax spel van nu, Anita. Onder het Ajax van Jol, Enoh.
remco k
 remco k - donderdag 21 april 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 19:55 schreef alibabba het volgende:
Zoals ik al zei, alleen in iets andere woorden, wat raar toch dat we het eens zijn.......:-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 21 april 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 19:55 schreef alibabba het volgende:
Eens!
Afcarius
 Afcarius - donderdag 21 april 2011 - 22:42   quote  deeplink  
en als vd wiel weggaat, moet Anita dan daar gaan spelen en dan een echte verdedigende middenvelder aanschaffen?

Ik vind Anita wel beter dan Enoh op die positie, al vind ik Anita in verdedigend opzicht niet zo sterk maar voetballend is hij vele malen beter. ben benieuwd wie de boer erin zet tegen excelsior
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 21 april 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 22:42 schreef Afcarius het volgende:
en als vd wiel weggaat, moet Anita dan daar gaan spelen en dan een echte verdedigende middenvelder aanschaffen?

Ik vind Anita wel beter dan Enoh op die positie, al vind ik Anita in verdedigend opzicht niet zo sterk maar voetballend is hij vele malen beter. ben benieuwd wie de boer erin zet tegen excelsior
Ik zou eerder Toivomaki of een andere jeugdspeler op die plek zetten..
remco k
 remco k - donderdag 21 april 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 22:42 schreef Afcarius het volgende:

Tegen Excelcior gok ik op Anita de Zeeuw en Eriksen, maar het zal wel Anita de Jong en Eriksen worden..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 21 april 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Tegen Excelcior gok ik op Anita de Zeeuw en Eriksen, maar het zal wel Anita de Jong en Eriksen worden..
Denk het helaas ook..
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 21 april 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Zat meer te denken aan Suk of Atouba
remco k
 remco k - donderdag 21 april 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Dat zijn geen middenvelders DWAAS, maarehh

Hoe is het met Tomasson gesteld???
alibabba
 alibabba - donderdag 21 april 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 22:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, alleen in iets andere woorden, wat raar toch dat we het eens zijn.......:-)
Raar maar waar :-)
Afcarius
 Afcarius - donderdag 21 april 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

De jong is meestal onzichtbaar als hij op het middenveld speelt.. de zeeuw vind ik ondanks zijn mindere vorm inderdaad ook beter
roeliskoel
 roeliskoel - vrijdag 22 april 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 16:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Anita of Enoh?
Enoh
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 23:01 schreef remco k het volgende:
Dat zijn geen middenvelders DWAAS, maarehh

Hoe is het met Tomasson gesteld???
Afacheidswedstrijd begin volgend seizoen of misschien de laatste 3 minuten tegen NEC. Hoe dat zit met langdurig geblesseerde spelers weet ik niet maar heb zo'n idee dat dit een verzekeringskwestie is.
Brandje
 Brandje - vrijdag 22 april 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 18:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vergeet alleen dat Ajax een andere richting op wil, waar jij over praat was de tijd onder Jol, toen werd er anti voetbal gespeeld, en dan is zijn rol inderdaad cruciaal..
Elk elftal heeft een breker nodig. Juist om de creatievere spelers te ontlasten.Het vuile werk op te knappen. Anita is zo'n speler niet. Enoh wel in mijn ogen. Enoh kan je juist in dit systeem heel goed gebruiken omdat de Boer weer pressing wil spelen
Brandje
 Brandje - vrijdag 22 april 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap je opmerking helemaal niet?????
Jij zegt dat Anita alle basiskwaliteiten heeft om als controleur te spelen dus daarom vraag ik sinds wanneer een bal aannemen niet meer onder de basiskwaliteiten valt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Anita of Enoh als controlerende middevelder?

0.0059340