BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Derksen moet z'n muil houden!'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de flh
 de flh - donderdag 21 april 2011 - 11:34   quote  deeplink  
'Derksen moet z'n muil houden!'
Geschreven op 2011-04-20 om 22:02:39 | Bekeken: 7719 | Reacties: 52 | Foto: OrangePictures | Bron: AD.nl
De fanatieke aanhangers van Feyenoord hebben verbaasd gereageerd op de berichtgeving van Johan Derksen dat de Rotterdammers volgens de fans de wedstrijd tegen PSV komende zondag bewust zouden moeten verliezen. Dit omdat de titelkansen van aartsrivaal Ajax dan slinken. 'Hij slaat de plank weer eens vol-le-dig mis. Opruiing!'

Derksen meldde vorige week dat de Feyenoord-supporters liever zien dat hun club de play-offs voor Europees voetbal misloopt, dan dat Ajax kampioen wordt. Vorig jaar eisten de fans nog dat Feyenoord de wedstrijd tegen FC Twente zou laten lopen om zo de Amsterdammers een hak te zetten. Met succes, want Twente won en werd later kampioen.

'Winnen!'
Groot verschil is echter dat Feyenoord op dat moment al was uitgespeeld, niet meer kon degraderen maar ook geen kansen meer had om Europa in te gaan. 'Feyenoord heeft nog een marginale kans op Europees voetbal, maar een kans is een kans. Daarnaast hebben we nog een lampje recht te zetten voor wat er eerder dit seizoen in Eindhoven gebeurde. Dus: Feyenoord moet 'gewoon' winnen en Derksen moet z'n muil houden!' valt te lezen op Lunaticnews.nl.

Zij denken namens het overgrote deel van de Feyenoord-fans te spreken. 'In ieder geval spreken wij namens 95 procent van degenen die vorig jaar voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen FC Twente het trainingsveld betraden.'

Voetbalhumor
'Dat was vorig jaar. Feyenoord had niks meer te winnen, en onze 'vrinden' (Ajax, red.) hadden alles te verliezen. Een perfecte gelegenheid voor een subliem stukje voetbalhumor waarbij de hoofdstedelingen zo zwaar op hun piemeltjes getrapt waren, dat ze nog maar weer eens een keer oude koeien uit de sloot gingen halen in de vorm van een zielig T-shirt dat historisch ook nog eens niet accuraat is.'

Enkele media namen het bericht dat de fans zouden willen verliezen over. 'Het is onbegrijpelijk hoe de door Derksen gebrachte onzin de wereld in geholpen is, maar erger: dat er daadwerkelijk mensen zijn die deze onzinverhalen geloven. Kun je nagaan hoe goed Derksen is geïnformeerd door Krabbendam (journalist Voetbal International, red.), samen denken zij blijkbaar te weten wat supporters zelf niet eens van plan zijn.'

Complot
De aanhangers zien een complot. 'Dit is riooljournalistiek pur sang, geschreven om Feyenoord kapot te maken, om de supporters een slechte naam te bezorgen, om ongeregeldheden op te wekken. In dat kader raden wij de politie aan eens een blik te werpen op de dubieuze rol die Derksen continu speelt; oproepen tot geweld of groepsvorming is sinds de invoering van de voetbalwet strafbaar, doe er je voordeel mee.'

Grote belangen
Feyenoord - PSV staat zondag om 14.30 uur op het programma. De Rotterdamse nummer tien moet winnen om in de race voor de play-offs om een Europa League-ticket te blijven. De achterstand op nummer acht FC Utrecht bedraagt één punt. Koploper PSV heeft de punten hard nodig in de kampioensrace, waarbij de voorsprong op FC Twente slechts op doelsaldo is en Ajax ook maar op één punt volgt.

Die titel was zo goed, dat ik hem wel moest plaatsen :)))

Bron:
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/14407-derksen-moet-z-n-muil-houden-.html

/ de Lunaticjes
fr 4-ever
 fr 4-ever - donderdag 21 april 2011 - 11:40   quote  deeplink  
moet ook zijn muil houwe me zn kutsnor
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 21 april 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 11:34 schreef de flh het volgende:

Zij denken namens het overgrote deel van de Feyenoord-fans te spreken. 'In ieder geval spreken wij namens 95 procent van degenen die vorig jaar voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen FC Twente het trainingsveld betraden.'

zijn we blij mee met zulke "fans" .... sorry hoor, ik snap best sommige frustraties, en ook al ging het er rustig aan toe, van het veld blijf je af, daar kom je niet als supporter.
Maar goed, ik ben een roepende in de woestijn, en zal wel een hoop shit over me heen krijgen nu.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 21 april 2011 - 16:11   quote  deeplink  
Wel en niet eens Henk!
Uiteindelijk viel alles wel mee!
Was uiteindelijk een komisch onderonsje!
In principe heb je wel gelijk!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 april 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 14:27 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

zijn we blij mee met zulke "fans" .... sorry hoor, ik snap best sommige frustraties, en ook al ging het er rustig aan toe, van het veld blijf je af, daar kom je niet als supporter.
Maar goed, ik ben een roepende in de woestijn, en zal wel een hoop shit over me heen krijgen nu.
Het gaat niet over vorig jaar, het gaat erom dat Derksen gewoon zit te liegen over een grote groep mensen die al in het verdomhoekje zitten (de voetbal supporters) en zo groepen supporters tegen elkaar opzet.
de flh
 de flh - donderdag 21 april 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 20:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het gaat niet over vorig jaar, het gaat erom dat Derksen gewoon zit te liegen over een grote groep mensen die al in het verdomhoekje zitten (de voetbal supporters) en zo groepen supporters tegen elkaar opzet.
yep.
ted
 ted - donderdag 21 april 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Ja Joh het houdt niet op vandaag in het A.D. ook weer die andere droplul Genee,
en afgelopen maandag bij Holland sport was er zelfs een belg die erover begon .
Ze zijn weer lekkr bezig .Leuk 2 mei naar waalwijk dacht ik gaat ook niet door
redenen.??? Gek he dat we boos worden/zijn .
Els
 Els - donderdag 21 april 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 11:34 schreef de flh het volgende:
'Derksen moet z'n muil houden!'
Geschreven op 2011-04-20 om 22:02:39 | Bekeken: 7719 | Reacties: 52 | Foto: OrangePictures | Bron: AD.nl
......................

'Winnen!'
Groot verschil is echter dat Feyenoord op dat moment al was uitgespeeld, niet meer kon degraderen maar ook geen kansen meer had om Europa in te gaan.

Bron:
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/14407-derksen-moet-z-n-muil-houden-.html

/ de Lunaticjes
Wat was dat dan voor een wedstrijd in september tegen die Belgen?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 april 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 22:39 schreef Els het volgende:

[..]

Wat was dat dan voor een wedstrijd in september tegen die Belgen?
Uefa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2011 door hotjumper --
ted
 ted - donderdag 21 april 2011 - 23:36   quote  deeplink  
wat bedoel nou precies Els ? wil je je gelijk hebben !
Els
 Els - donderdag 21 april 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 23:36 schreef ted het volgende:
wat bedoel nou precies Els ? wil je je gelijk hebben !
Huh?
In het artikel staat dat we ons niet konden plaatsen voor europees voetbal. Beetje raar, toch? Inaccuraat, laten we het daar op houden. Of ik daarmee gelijk wil hebben? Dat moet je even toelichten.
ted
 ted - vrijdag 22 april 2011 - 00:17   quote  deeplink  
Els je zeurt .ik hoop (en velen ) willen dat we P.S.V. van de mat spelen (van mij mogen ze ook geschopt worden) .Vorig jaar was anders .En ja inderdaad hebben we toen de voorronde,s gespeeld .Maar dat weet iedereen toch al .Groetjes
Els
 Els - vrijdag 22 april 2011 - 09:14   quote  deeplink  
Jij je zin. Als jij het normaal vindt dat er controleerbaar foute info in krantenartikelen staat, prima. Ik vind het raar, en het maakt kranten cq mensen minder geloofwaardig.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 22 april 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 09:14 schreef Els het volgende:
Jij je zin. Als jij het normaal vindt dat er controleerbaar foute info in krantenartikelen staat, prima. Ik vind het raar, en het maakt kranten cq mensen minder geloofwaardig.
zijn ze in mijn ogen al een tijdje. Radio Rijnmond komt ook al met grote onzin berichten. De landelijke media in Nederland heeft zichzelf verheven tot het niveau van "The National Enquirer".
ted
 ted - vrijdag 22 april 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Tuurlijk Els je hebt ook wat dat betreft gelijk ,ik ben kwaad omdat omdat er leugens geschreven worden over de supporters .het punt waar jij over valt vind ik niet zo belangrijk .En sorry dat ik je een zeur vond .
Els
 Els - vrijdag 22 april 2011 - 18:50   quote  deeplink  
No problem.
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 april 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Ik vind Ted niet zo belangrijk, maar wel een zeikerd
sevillana
 sevillana - zaterdag 23 april 2011 - 11:23   quote  deeplink  
laat de snor verder maar plaatjes draaien op rijnmond, . . dat is aardig te pruimen
de.fan
 de.fan - zaterdag 23 april 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Ik vond het vorig al belachelijk dat er supporters het trainingsveld opstormen om van de spelers te EISEN dat ze van FC Twente gingen verliezen. Of er nu WEL OF NIKS op het spel sta!! Elke wedstrijd moet je voor de winst gaan. En Derksen moet inderdaad wel zijn bakkes houden en niet de boel lopen op te jutten. En verder die randdebielen van supporters die wel willen dat Feyenoord van PSV verliest moeten maar gauw supporters van die lampjes in Eindhoven gaan worden. Het moet geen ene reet uitmaken wie er kampioen wordt als het helaas Feyenoord niet wordt.
craven
 craven - zaterdag 23 april 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 12:17 schreef de.fan het volgende:
Ik vond het vorig al belachelijk dat er supporters het trainingsveld opstormen om van de spelers te EISEN dat ze van FC Twente gingen verliezen. Of er nu WEL OF NIKS op het spel sta!! Elke wedstrijd moet je voor de winst gaan. En Derksen moet inderdaad wel zijn bakkes houden en niet de boel lopen op te jutten. En verder die randdebielen van supporters die wel willen dat Feyenoord van PSV verliest moeten maar gauw supporters van die lampjes in Eindhoven gaan worden. Het moet geen ene reet uitmaken wie er kampioen wordt als het helaas Feyenoord niet wordt.
idd
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 april 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Derksen hield er gisteren dan ook z'n mond over, beter nog had ie z'n vergissing kunnen bekennen.
kuipje
 kuipje - zaterdag 23 april 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Niet vergeten dat derksen een "weekblad" verkoopt, als hij alleen maar waarheden zou verkondigen, zou hij zijn blad niet eens vol krijgen. Verder heeft hij het voor 80% goed, alleen willen mensen dit vaak niet zien, omdat het negatief is over hun club. Het is niet dat Derksen alleen negatief is over Feyenoord, maar over alle clubs is hij sceptisch. Ik denk dan ook, dat je zijn mening met een korreltje zout moet nemen, maar dat er vaak wel een kern van waarheid in zit.

Ik vind hem in ieder geval een stuk beter dan Jack van Gelder en co, die zitten alleen maar hun mening te geven op tv.
de flh
 de flh - zaterdag 23 april 2011 - 20:01   quote  deeplink  
Alleen van Gelder is wat slimmer. Die zal nooooit zo idioot zijn om namens de supporters te praten.. zeker als ze niet goed ingevoerd zijn...

Dit is gewoon een blamage voor Derksen. Vanuit alle oogpunten is dit gewoon bizar slechte journalistiek. Echt genant om zó gecorrigeerd te worden.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 april 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Het valt niet mee om pelopper te zijn als ik in de buurt ben, sprak kapitein westerling
Och altijd nog beter dan een derksen sprak de blauwe voor z'n nekschot.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 23 april 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Ondanks dat Derksen en co wat dit betreft uit zn nek heeft lopen kletsen, heb ik gisteren erg genoten van VI.

Vooral van het gedeelte 'anno' en natuurlijk ook van Boskamp en Gijp. M.i. een van de betere uitzendingen. Kijk toch veel liever VI dan het geleuter bij Studio voetbal (al lijkt het vaak meer studio Ajax met Jack).
sebbe1
 sebbe1 - zondag 24 april 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Bij VI geven ze hun mening (al dan niet op waarheid gebaseerd)een afwijkende mening wordt ook geaccepteerd. Studio Voetbal is van de ja knikkers, mensen met een afwijkende mening worden daar nooit uitgenodigd. De enige die daar objectief kan zijn is Jan Mulder.
de flh
 de flh - dinsdag 26 april 2011 - 13:41   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/WebTV/WebTV-Clubwatcher/199405/VI-Clubwatcher-De-100-vernedering-beetje-uitgewist.htm

3.50

Moe je Krabbendam ineens schuldbewust zien kijken als het 'zomaar' over de supporters gaat.... hahahahahahaahhaha

Hoezo een 'Zoenoffer'.. hahaah
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 april 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 20:07 schreef hotjumper het volgende:
Het valt niet mee om pelopper te zijn als ik in de buurt ben, sprak kapitein westerling
Och altijd nog beter dan een derksen sprak de blauwe voor z'n nekschot.
pelopper de plop zei Leon ;-)
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 april 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 12:26 schreef sebbe1 het volgende:
Bij VI geven ze hun mening (al dan niet op waarheid gebaseerd)een afwijkende mening wordt ook geaccepteerd. Studio Voetbal is van de ja knikkers, mensen met een afwijkende mening worden daar nooit uitgenodigd. De enige die daar objectief kan zijn is Jan Mulder.
Jan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Derksen moet z'n muil houden!'









0.0065138