BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Krisztián Simon wil graag langere tijd blijven

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 21 april 2011 - 16:09
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Krisztián Simon wil graag langere tijd blijven (FR-Fanatic)

Emile
 Emile - donderdag 21 april 2011 - 20:56   quote  deeplink  
De 19-jarige Krisztián Simon die door Feyenoord voor een halfjaar gehuurd is van het Hongaarse Ujpest FC, heeft al veschillende keren voor Hongarije onder 19 en onder 21 gespeeld en is in 2009 uitgeroepen tot beste speler onder 19 van Hongarije.

Je staat onder contract bij Ujpest FC, wat voor een club is dat?
Het is een grote club in Hongarije, maar ze doen het dit jaar net als Feyenoord niet zo goed. Ze staan ook ergens in de middenmoot. Ze hebben ook een erg jong en onervaren team. Maar het is absoluut een beroemde club in Hongarije.

Ujpest FC verhuurde je, eerst aan Wolverhampton Wanderers, nu aan Feyenoord, Waarom doen ze dat?
Ze vinden dat beter voor mijn ontwikkeling, een hoger niveau is goed voor mij. Het is moeilijk om bij Ujpest FC beter te worden. Waarom ze me niet verkopen ? Geen idee.

Je hebt een huurcontract van een halfjaar bij Feyenoord. Wat is je doel daarna?
Ik zou graag voor langere tijd bij Feyenoord blijven. Dit niveau is erg goed voor mijn ontwikkeling en Feyenoord is een fantastische club. Hier kan ik beter worden,. Volgens mij is er een optie in het contract dat Feyenoord mij kan kopen.

Je start bij Feyenoord was veelbelovend in de oefenwedstrijd tegen Sparta. Je gaf twee assist en je scoorde een keer. Hoe gaat het nu?
Aanvankelijk maakte ik een vliegende start. Nu ben ik een beetje teruggevallen. Toen ik hier kwam woog ik 61 kilo, nu 65. Ik doe dus heel veel aan krachttraining, ik moet echt fysiek sterker worden. Daarom doe ik ook veel conditietraining. Dat gaat allemaal misschien even ten koste van mijn spel. Bovendien is het trainingsniveau veel hoger dan bij andere clubs waar ik gespeeld heb. Ik werk keihard en hoop dat ik over enkele maanden weer het niveau heb dat ik behoor te hebben. Natuurlijk is het ook best wel wennen in een nieuwe omgeving.

Hoe bevalt het bij Feyenoord? Ben je goed opgevangen binnen het team?
Iedereen bij Feyenoord is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik heb inmiddels een appartement in Rotterdam en een auto van de club. Jan Mastenbroek helpt me echt fantastisch. Mijn beste vriend in het team is Mokotjo. Hij is erg grappig en vriendelijk. Bovendien ook erg jong en goed. Daarnaast heb ik veel contact met Ryo. We hebben eerst samen twee weken in een appartement gezeten. Nu gaan we soms samen wat eten of samen voetbal kijken. Ik probeer hem ook een beetje te helpen, want zelfs Engels is erg moeilijk voor hem. In deze weken vangt het hele team hem op na de aardbeving in zijn land. Gelukkig is zijn familie aan de ramp ontkomen en zijn ze goed opgevangen.

Wat zijn je persoonlijke ambities? Wanneer is dit halfjaar bij Feyenoord geslaagd voor jou?
Zoals gezegd wil ik graag een contract afdwingen bij Feyenoord voor enkele jaren. Daarna zou ik in het Hongaarse nationale elftal willen spelen en misschien dat het ooit lukt om nog een niveau hoger te halen. Ik wil absoluut de top bereiken en doe er alles voor.

Hoe is de band met de supporters van Feyenoord?
Ik hou van de fans. Ze komen nu al naar me toe en willen met me op de foto. Spelen in de Kuip is schitterend. Ik wou dat ik al wat meer woorden met de supporters kon spreken, maar Nederlands is erg moeilijk. Ik volg nu eerst een cursus Engels, want ook die taal ben ik nog niet erg machtig. Daarna begin ik met Nederlands.

-------------------------------------------------

Had nooit verwacht dat hij zo goed mee kon met de rest.

Wat denken jullie bijtekenen of weg? ik zeg bijtekenen want hij kan gewoon goed spelen alleen is de concurrentie op de vleugels heel hoog en biseswar kan je moeilijk met zn spel de laatste tijd aan de kant zetten.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 april 2011 - 21:05   quote  deeplink  
Niet weg. Of zie je Schaken liever terug?
Emile
 Emile - donderdag 21 april 2011 - 21:26   quote  deeplink  
das een goeie

liever simon dan schaken
cato
 cato - donderdag 21 april 2011 - 21:42   quote  deeplink  
bijtekenen, is nu moeilijk voor m, het team draait eindelijk n beetje maar na een hele voorbereiding moet ie er staan
Royaal
 Royaal - donderdag 21 april 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Zie hem graag weer eens een hele wedstrijd, of in iedergeval 45min.
Om hem nou te beoordelen op telkens 7min met al 2wissels voor hem is moeilijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 21 april 2011 - 21:56   quote  deeplink  
als Feyenoord hem tegen een zacht prijsje kan overnemen, gelijk doen.

ben blij dat hij inziet dat hij vooral fysiek nog veel tekort komt. Was mij ook al opgevallen dat hij wat dat betreft nog een lichtgewicht is. In directe duels is hij makkelijk te verslaan, waardoor hij nog niet zijn kwaliteit kan benutten, tenzij er veel ruimte ligt op het veld, zoals tegen Willem II en Sparta.

Maar goede instelling van Simon, kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
DY
 DY - donderdag 21 april 2011 - 22:02   quote  deeplink  
naja hij heeft al 2 dingen meer dan biseswar, een actie en overzicht.
fr 4-ever
 fr 4-ever - donderdag 21 april 2011 - 22:19   quote  deeplink  
eindelijk iemand die bij feyenoord WIL blijven
ik zeg ja, goede voetballer, die gaat het maken
3036
 3036 - donderdag 21 april 2011 - 22:42   quote  deeplink  
Kopen indien mogelijk is! Ik zie dit als een aanwinst.
Contract geven op basis van roulatiesysteem en een basisplek afdwingen.
Ik vindt hem een beetje type ballas dudzak (of hoe je het spelt)
R()b
 R()b - donderdag 21 april 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Eens Simon is dan gewoon een goede aankoop.
Schaken en Biseswar gaan weg ga ik vanuit.
Emile
 Emile - donderdag 21 april 2011 - 23:12   quote  deeplink  
biseswar ook?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 april 2011 - 23:24   quote  deeplink  
Liever Simon dan biseswar
Emile
 Emile - donderdag 21 april 2011 - 23:55   quote  deeplink  
idd volgens mij is biseswar wisselvalliger dan simon
DY
 DY - vrijdag 22 april 2011 - 00:19   quote  deeplink  
tegen sparta kon je wel zien dat hij gewoon overzicht heeft en een goede actie.
R()b
 R()b - vrijdag 22 april 2011 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2011 - 23:12 schreef Emile het volgende:
biseswar ook?
Grootverdiener toch met 7 á 8 ton.
Daar willen ze vanaf bij Feyenoord.
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 22 april 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 00:19 schreef DY het volgende:
tegen sparta kon je wel zien dat hij gewoon overzicht heeft en een goede actie.
Tegen Sparta ja....

Simon heeft mij nog niet overtuigd. Alleen dat hij hard kan lopen.
G-child
 G-child - vrijdag 22 april 2011 - 11:22   quote  deeplink  
Voor de breedte en toekomst een goede aanwinst... gewoon doen
We vergeten soms dat onze bank tevens van belang is
Milo
 Milo - vrijdag 22 april 2011 - 13:40   quote  deeplink  
heren, biseswar is de laatste weken erg gevaarlijk en maakt weer prachtige goals.
biseswar verdient trouwens 3,5 ton, is dus niet de duurste.
iedereen behouden, ryo, cisse, biseswar, simon, cabral en schaken zijn de enige buitenspelers waarvan er 2 zijn gehuurd en 1 geblesseerd is en dan moet biseswar weg?
gewoon houden!
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 22 april 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 13:40 schreef Milo het volgende:
heren, biseswar is de laatste weken erg gevaarlijk en maakt weer prachtige goals.
biseswar verdient trouwens 3,5 ton, is dus niet de duurste.
iedereen behouden, ryo, cisse, biseswar, simon, cabral en schaken zijn de enige buitenspelers waarvan er 2 zijn gehuurd en 1 geblesseerd is en dan moet biseswar weg?
gewoon houden!
Eens!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 22 april 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 13:40 schreef Milo het volgende:
heren, biseswar is de laatste weken erg gevaarlijk en maakt weer prachtige goals.
biseswar verdient trouwens 3,5 ton, is dus niet de duurste.
iedereen behouden, ryo, cisse, biseswar, simon, cabral en schaken zijn de enige buitenspelers waarvan er 2 zijn gehuurd en 1 geblesseerd is en dan moet biseswar weg?
gewoon houden!
eens, dat is het beste voor het team.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 april 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 13:40 schreef Milo het volgende:
heren, biseswar is de laatste weken erg gevaarlijk en maakt weer prachtige goals.
biseswar verdient trouwens 3,5 ton, is dus niet de duurste.
iedereen behouden, ryo, cisse, biseswar, simon, cabral en schaken zijn de enige buitenspelers waarvan er 2 zijn gehuurd en 1 geblesseerd is en dan moet biseswar weg?
gewoon houden!
Biseswar verdient 7ton.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 22 april 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 13:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Biseswar verdient 7ton.
wie zegt dat eigenlijk? dezelfde die zegt dat Mario 1 miljoen krijgt? volgens mij worden salarissen namelijk nooit openbaar gemaakt... alleen het totaal aan salarissen wordt in het jaarverslag gezet, verder zijn het speculaties en/of uitgelekte informatie van de zgn warme bronnen van de rioolratten. die zijn de laatste tijd niet echt betrouwbaar gebeleken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 april 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 13:57 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

wie zegt dat eigenlijk? dezelfde die zegt dat Mario 1 miljoen krijgt? volgens mij worden salarissen namelijk nooit openbaar gemaakt... alleen het totaal aan salarissen wordt in het jaarverslag gezet, verder zijn het speculaties en/of uitgelekte informatie van de zgn warme bronnen van de rioolratten. die zijn de laatste tijd niet echt betrouwbaar gebeleken.
Tsja, vele sites meldden dat toen hij van de winterstop misschien naar Rusland zou gaan.
7ton salaris, daarom wilde Feyenoord graag meewerken.

7 ton is ook plausibel, aangezien hij toen in een ideale onderhandelingspositite zat.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 22 april 2011 - 14:07   quote  deeplink  
Dat het plausibel is geloof ik wel, maar in de Makaay tijd gingen er ook wekelijks salaris hoogtes de rondte in waarbij ze elke week met tonnen of miljoenen verschilden. De hoogste was 2,7 miljoen en de laagste was 995.000 per jaar.
Emile
 Emile - vrijdag 22 april 2011 - 14:11   quote  deeplink  
wat ik alleen niet snap, biseswar speelt idd goed maar volgens mij als je Simon net zoveel minuten laat maken dat hij veel beter is hoor..

En aan biseswar kun je nu toch wel een miljoentje of 2 verdienen denk ik

en ook nog is; biseswar zal binnekort wel weer in een dal vallen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2011 door Emile --
de flh
 de flh - vrijdag 22 april 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 14:07 schreef Pietje1 het volgende:
Dat het plausibel is geloof ik wel, maar in de Makaay tijd gingen er ook wekelijks salaris hoogtes de rondte in waarbij ze elke week met tonnen of miljoenen verschilden. De hoogste was 2,7 miljoen en de laagste was 995.000 per jaar.
het eerste getal was bruto, het tweede netto..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 april 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 13:57 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

wie zegt dat eigenlijk? dezelfde die zegt dat Mario 1 miljoen krijgt? volgens mij worden salarissen namelijk nooit openbaar gemaakt... alleen het totaal aan salarissen wordt in het jaarverslag gezet, verder zijn het speculaties en/of uitgelekte informatie van de zgn warme bronnen van de rioolratten. die zijn de laatste tijd niet echt betrouwbaar gebeleken.
heb je wel min of meer gelijk in. het salaris van Mario is pure speculatie geweest tot nog toe, maar de sararissen van de spelers worden openbaar gemaakt in oa de inkomens top 100.

Bij deze link: http://forum.fok.nl/topic/1600171/9/25 zie je de 30 meest verdienende voetballers in de eredivisie van 2010. Met Biseswar dus op plaats 27 met 8 ton.
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 22 april 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 14:11 schreef Emile het volgende:
wat ik alleen niet snap, biseswar speelt idd goed maar volgens mij als je Simon net zoveel minuten laat maken dat hij veel beter is hoor..

En aan biseswar kun je nu toch wel een miljoentje of 2 verdienen denk ik

en ook nog is; biseswar zal binnekort wel weer in een dal vallen
Inderdaad... Biseswar doet het de laatste tijd goed, misschien dat je nu een redelijke transfersom voor hem kan ontvangen. En ondanks dat die het aardig doet is die wel vervangbaar!
Als Biseswar gaat beseffen dat als die de bal ook eens in de diepte vraagt en op snelheid op het doel kan afstormen, is hij echt levensgevaarlijk. Hij kiest er teveel voor om vanuit stilstand zijn tegenstander mbv een trucje te passeren, wat veel minder energie kost.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Krisztián Simon wil graag langere tijd blijven









0.0058951