|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
sat is een goed uitsrukking man! |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
snap je nie wat ik daar mee bedoel? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
ted
|
|
|
Maakt nie uit .Je verstaat die brabanders toch ook niet ,stom binnenmondsdialect wat ze daaro hebben . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Kutzooi, dat is de 2e keer dat ik hier weer met een kaartje van de finale blijf zitten. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Waalwijk is een raar dorp |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Les 1, Hoe kom ik aan veel media-aandacht terwijl ik een doodsaaie dorpsidioot ben?
Verbiedt een voetbalwedstrijd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2011 door de flh -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wedstrijd kan toch in tweeën gespeeld worden? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Iedereen is joods behalve wij!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, opmerking van de dag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Zoals gewoonlijk een wijze opmerking |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
of op "neutraal terrein", spangen of zo iets
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 april 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Die lul wist toch dat de finale gespeeld zou worden? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: een neuzen burgermeesterd,kan niet anders!! |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Maak mij niet wijs dat "die LUL" dit zelf bedacht heeft ! het zal wel van Opstelten vandaan komen .Krankzinnige beslissing! Nou Feyenoord ga es achter je supporters staan en niet weer zo als vorig jaar . |
|
|
|
|
craven
|
|
|
opstelten burgemeester van Waalwijk?? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Insersaas belachelijk, snap niet sat zelfs bij een mini klassier moeilijk gesaan wors.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 april 2011 door kuipje -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mwah . . . . . . . . |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Nee beste craven opstelten is oud burgemeester van Rotterdam en nu minister van veiligheid en justitie .Regelneef 1e klas . |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 12:18 schreef ted het volgende:Nee beste craven opstelten is oud burgemeester van Rotterdam en nu minister van veiligheid en justitie .Regelneef 1e klas . weet ik ted, maar dit komt rechtstreeks uit waalwijk van die koekwauzuh burgemeester |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Aan het oefenen met blind typen he gozert? Je maakt vorderingen want ik begrijp het wel,klasse man!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kut dat je aids hep! Zei de ene junk tegen de andere Och! Voor hetzelfde geld was ik burgermeester van Waalwijk geweest |
|
|
|