|
|
ktotheb
|
|
|
Ik lees zojuist dat Groningen Johan Kappelhof en Lorenzo Burnet transfervrij overneemt van Ajax. Een linker en een rechtervleugelverdediger van beide 20 jaar oud. Vooral van Kappelhof hoorde ik al regelmatig dat hij een groot talent was die eraan zat te komen. Daarbij is hij dus ook nog rechtsback, een positie die ingevuld moet worden, omdat ik verwacht dat van der Wiel wel zal vertrekken. Heeft Ajax hier te makkelijk twee talenten laten lopen en zien we ze straks in het noorden excelleren? Of zijn ze toch te licht bevonden?
Wat denken we? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ik vrees het eerste. Zeker Kappelhof is een prima verdediger. Hier gaat men spijt van krijgen. |
|
|
|
|
Glenner
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij zei ik ook niet dat iets onbetrouwbaar zou zijn toch??
Huistra kent beide spelers erg goed, en zal ze niet voor niks hebben gehaald, al kan het zo zijn, dat ajax in Boilesen en Toivomaki meer talent ziet, en dat er geen perspectief is voor beide spelers, al had ik zeker van Kappelhof een rij hoge pet op. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 14:30 schreef remco k het volgende:Volgens mij zei ik ook niet dat iets onbetrouwbaar zou zijn toch?? Huistra kent beide spelers erg goed, en zal ze niet voor niks hebben gehaald, al kan het zo zijn, dat ajax in Boilesen en Toivomaki meer talent ziet, en dat er geen perspectief is voor beide spelers, al had ik zeker van Kappelhof een rij hoge pet op. Eens |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 14:30 schreef remco k het volgende:Volgens mij zei ik ook niet dat iets onbetrouwbaar zou zijn toch?? Huistra kent beide spelers erg goed, en zal ze niet voor niks hebben gehaald, al kan het zo zijn, dat ajax in Boilesen en Toivomaki meer talent ziet, en dat er geen perspectief is voor beide spelers, al had ik zeker van Kappelhof een rij hoge pet op. Ik had er inderdaad nog niet eens aan gedacht dat Huistra hier wel een flinke vinger in de pap heeft gehad! Dat ze misschien in Toivomaki meer zien kan, maar je wilt in principe toch die posities wel dubbel bezet hebben en dat kan je beter doen met een goedkope jeugdspeler dan met bruno silva en atouba denk ik. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Lorenzo Burnet ken ik niet bijster goed. Johan Kappelhof echter wel. Hij wordt via diverse media continu als één van de grootste talenten beschouwd. Aan de andere kant, sinds Frank de Boer de scepter bij Ajax zwaait, stromen vele talenten op dit moment door naar het eerste. Je kunt helaas maar 11 spelers tegelijk opstellen en je kunt er geen giga-selectie op na houden. En toch vrees ik weer dat Ajax deze twee jongens - mits deze tijding waar is - te vroeg heeft laten gaan, waardoor zij over een paar jaar voor vele miljoenen teruggekocht kunnen gaan worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 14:35 schreef ktotheb het volgende:[..] Ik had er inderdaad nog niet eens aan gedacht dat Huistra hier wel een flinke vinger in de pap heeft gehad! Dat ze misschien in Toivomaki meer zien kan, maar je wilt in principe toch die posities wel dubbel bezet hebben en dat kan je beter doen met een goedkope jeugdspeler dan met bruno silva en atouba denk ik. Vergeet niet dat deze jongens 20 zijn, normaal gesproken hoor je bij Ajax dan of weg te gaan, of een plek bij de eerste 24 selectiespelers te zitten, ook komt er een iets jongere garde aan van de a1 waar echt grote talenten... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 14:39 schreef remco k het volgende:[..] Vergeet niet dat deze jongens 20 zijn, normaal gesproken hoor je bij Ajax dan of weg te gaan, of een plek bij de eerste 24 selectiespelers te zitten, ook komt er een iets jongere garde aan van de a1 waar echt grote talenten... Ok ok, ik moet je gelijk geven, heb inderdaad ook veel goede dingen gelezen en gezien van de huidige A1, ze zullen ze niet voor niks geen nieuw contract hebben aangeboden. Toch zal je weer zien dat ze bij groningen fantastisch gaan spelen en dan komen de verhalen weer.... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 14:36 schreef Pietje het volgende:Lorenzo Burnet ken ik niet bijster goed. Johan Kappelhof echter wel. Hij wordt via diverse media continu als één van de grootste talenten beschouwd. Aan de andere kant, sinds Frank de Boer de scepter bij Ajax zwaait, stromen vele talenten op dit moment door naar het eerste. Je kunt helaas maar 11 spelers tegelijk opstellen en je kunt er geen giga-selectie op na houden. En toch vrees ik weer dat Ajax deze twee jongens - mits deze tijding waar is - te vroeg heeft laten gaan, waardoor zij over een paar jaar voor vele miljoenen teruggekocht kunnen gaan worden. Ik heb vriendje Kappelhof laatst zien invallen tegen die Japanners en ik was er niet bijster van onder de indruk. Hij maakte wat domme overtredingen en ik heb niet het idee dat hij aan het niveau van Boilesen kan tippen. Daarnaast heb je inderdaad nog Blind en daarachter nog Toivomaki voor die positie, dus ik vermoed dat ze er vrede mee kunnen hebben dat hij vertrekt. Bovendien word je met een linksback geen kampioen. Ik had er meer moeite mee gehad als ze een talentvolle spits of keeper hadden laten vertrekken. |
|
|
|
|
Jorrit
|
|
|
Ajax bood ze ook een contract aan, maar ze gingen liever naar FC Groningen. |
|
|
|