|
|
maikelK
|
|
|
Ben benieuwd voor wie jullie kiezen?? Ben geen fan van Blind, doet zijn best maar komt te kort, vooral in verdedigend opzicht. Wat ik tot nu toe van Boilesen heb gezien is goed, verdedigend aardig sterk en aanvallend doet hij ook zijn werk!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2011 door maikelK -- |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2011 door maikelK -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
In het tijdperk "Martin Jol" was ik altijd één van die schreeuwers om Daley Blind (eindelijk) eens een kans te geven. Jol bleef maar volharden om Anita links achterin neer te zetten. Dat liep niet altijd naar wens, om het zachtjes uit te drukken. Ik vind ook dat Daley ongelooflijk zijn best doet. Maar... eerlijk is eerlijk: Boilesen vind ik nóg beter. En ja, ik denk toch echt dat je als coach je beste spelers moet neerzetten. Dus kies ik voor Boilesen! Overigens, wanneer je een type- of spelfoutje hebt gemaakt, kun je je eigen berichten aanpassen middels de knop "edit". Ik ben of was geen schoolmeester, maar het lijkt me simpeler ;-) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik kies ook voor Boilesen. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boilesen speelde heel erg goed toen hij inviel voor Blind, maar de laatste 2 wedstrijden speelde hij redelijk, maar zeker niet uitmuntend, Blind heeft zijn kans verdiend, en eerlijk gezegd denk ik dat je hem kapot maakt als je nu alweer voor Boilesen kiest. Het is namelijk niet zo dat Blind voor veel puntverlies verantwoordelijk is ofzo.. Ook Boilesen is namelijk absoluut nog geen zekerheid, en heb ik de afgelopen 2 wedstrijden ook zeker betrapt op diverse verdedigende fouten.
Ik denk dat ik nu dus voor Blind kies, niet alleen op basis van kwaliteit, maar zeker ook met het oog op de toekomst..
Ik weet trouwens niet of hij fit genoeg is om een hele wedstrijd te spelen, is dat niet het geval zou ik voor Boilesen kiezen.. |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Blind was een hele goede bij Groningen en moet denk ik zijn draai nog vinden binnen het team. Boilesen komt net kijken, maar heeft het zeker wel goed gedaan tot nu toe. Ik zou voor Blind gaan, omdat hij er al aardig wat wedstrijden op dit niveau op heeft zitten |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 17:30 schreef D.B. het volgende:Blind was een hele goede bij Groningen en moet denk ik zijn draai nog vinden binnen het team. Boilesen komt net kijken, maar heeft het zeker wel goed gedaan tot nu toe. Ik zou voor Blind gaan, omdat hij er al aardig wat wedstrijden op dit niveau op heeft zitten Blind was prima bij Groningen maar komt bij AJAX (nog) te kort. Boilesen maakte vanaf de eerste minuut dat hij inviel een goede indruk.
Boilesen dus !!! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: :-) Ik heb het ooit ook moeten leren ! Welkom op ons prachtige forum. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 17:48 schreef Blokkie1974 het volgende:[..] Blind was prima bij Groningen maar komt bij AJAX (nog) te kort. Boilesen maakte vanaf de eerste minuut dat hij inviel een goede indruk. Boilesen dus !!! Hij maakt toch echt 3 a 4 grove fouten tegen nec, dus zo zeker oogt hij ook nog niet.. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 18:43 schreef remco k het volgende:[..] Hij maakt toch echt 3 a 4 grove fouten tegen nec, dus zo zeker oogt hij ook nog niet.. idd, maar blind maakt er gemiddeld meer en maakt op mij een veel zwakkere indruk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 18:56 schreef Blokkie1974 het volgende:[..] idd, maar blind maakt er gemiddeld meer en maakt op mij een veel zwakkere indruk. "blind maakt er gemiddeld meer"..
Waar baseer je dat op, Blind maakt niet gemiddeld per wedstrijd 5 fouten hoor waar tegenkansen uit komen.. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 19:02 schreef remco k het volgende:[..] "blind maakt er gemiddeld meer".. Waar baseer je dat op, Blind maakt niet gemiddeld per wedstrijd 5 fouten hoor waar tegenkansen uit komen.. Weet niet of je wel eens in het stadion komt ? Ook zonderbalbezit ziet hij het spelletje niet goed. Bied zich niet aan, krijgt hij een bal anagespeeld dan is hij hem vaak kwijt of is het een ingooi of corner.
Daley is zwakker als Boilesen. Niet alleen qua opbouw, maar ook verdedigend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 19:05 schreef Blokkie1974 het volgende:[..] Weet niet of je wel eens in het stadion komt ? Ook zonderbalbezit ziet hij het spelletje niet goed. Bied zich niet aan, krijgt hij een bal anagespeeld dan is hij hem vaak kwijt of is het een ingooi of corner. Daley is zwakker als Boilesen. Niet alleen qua opbouw, maar ook verdedigend. Vraag me ten eerste af wat "in het stadion komen" hiermee te maken heeft, ik zie veel meer als ik TV kijk, Boilesen is in potentie beter dan Daley, maar nu zeker nog niet beter, zeker niet qua opbouw, maar ook zeker verdedigend niet... |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 19:16 schreef remco k het volgende:[..] Vraag me ten eerste af wat "in het stadion komen" hiermee te maken heeft, ik zie veel meer als ik TV kijk, Boilesen is in potentie beter dan Daley, maar nu zeker nog niet beter, zeker niet qua opbouw, maar ook zeker verdedigend niet... Op TV zie je 90% alleen de bal en verder weinig eromheen, dan kan je onmogelijk zien hoe elke speler zonder bal in de wedstrijd zit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon gelul, heb nog nooit iemand in het stadion gezien die constant alle 22 spelers in de gaten kan houden. Op tv zie IK meer, en dus kijk het daar ook liever. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 19:28 schreef remco k het volgende:Gewoon gelul, heb nog nooit iemand in het stadion gezien die constant alle 22 spelers in de gaten kan houden. Op tv zie IK meer, en dus kijk het daar ook liever. Dan vind jij het gelul, prima hoor zit ik niet meee. Op TV zie je alleen de hoogtepunten 88 keer herhaald worden. Een duel zonder de bal zie je nauwelijks op TV. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Remco vertel mij eens welke grove fouten hij heeft gemaakt tegen nec? |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Boilesen heeft veel meer power dan blind in verdedigend en aanvallend opzicht. Ik denk als je alle sterke en zwakke punten vergelijkt van die twee dan is Boilesen echt de betere!!! |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 19:48 schreef maikelK het volgende:Boilesen heeft veel meer power dan blind in verdedigend en aanvallend opzicht. Ik denk als je alle sterke en zwakke punten vergelijkt van die twee dan is Boilesen echt de betere!!! Helemaal mijn mening !!! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Staat volkomen verkeerd bij die bal die Vleminkx moet maken, miste een sliding, en verliest twee kopduels die hij echt moest winnen, dat zijn er 4 bij balbezit voor de tegenstander, ook in balbezit was het niet de beste wedstrijd in zijn prille carriere..
Boilesen is het talent voor de toekomst, maar we moeten hem niet overwaarderen en nu al opblazen, als Blind fit is, moet de Boer voor hem kiezen, doet hij dat niet, dan beschadigd hij Blind, terwijl ook hij nog steeds van grote waarde kan zijn voor een Ajax op weg naar de top.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 19:02 schreef remco k het volgende:[..] "blind maakt er gemiddeld meer".. Waar baseer je dat op, Blind maakt niet gemiddeld per wedstrijd 5 fouten hoor waar tegenkansen uit komen.. Volgens mij werd er naar ieders mening gevraagd remco! En hij vindt boilesen beter. Ik trouwens ook op dit moment |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Ik vind Boilesen een betere voetballer en je moet gewoon je beste man opstellen. En als ik een beetje over de woorden heen lees van Frank de Boer dan gaat hij voor Boilesen kiezen. En over dat beschadigen vind ik zo bullshit, het zijn profs als hij hier niet mee kan omgaan dan kan hij beter stoppen !!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 19:33 schreef Blokkie1974 het volgende:[..] Dan vind jij het gelul, prima hoor zit ik niet meee. Op TV zie je alleen de hoogtepunten 88 keer herhaald worden. Een duel zonder de bal zie je nauwelijks op TV. Klopt alleen moet je dan in het stadion je wel helemaal concentreren op één speler. Als ik in het stadion zit kijk ik naar het spel maar niet de hele tijd naar één speler. Op tv zie je momenten terug die je op het veld mist. Beide heeft zijn eigen voordelen ;) |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 19:16 schreef remco k het volgende:[..] Vraag me ten eerste af wat "in het stadion komen" hiermee te maken heeft, ik zie veel meer als ik TV kijk, Boilesen is in potentie beter dan Daley, maar nu zeker nog niet beter, zeker niet qua opbouw, maar ook zeker verdedigend niet... Blind is juist verdedigend veel zwakker , dat is wel duidelijk hoor . Is gewoon geen linksback |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 20:16 schreef Benno het volgende:[..] Volgens mij werd er naar ieders mening gevraagd remco! En hij vindt boilesen beter. Ik trouwens ook op dit moment Ja dus??? Het is ook mijn mening, en die is anders dan de zijne, daar kun je op een normale manier discussieren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 21:06 schreef sebas79 het volgende:[..] Blind is juist verdedigend veel zwakker , dat is wel duidelijk hoor . Is gewoon geen linksback Dat is voor jou duidelijk, ik ben het er niet mee eens.. Knap trouwens dat je dat kan vinden na 21/2 wedstrijd, waarbij hij tegen NEC toch echt 4 keer flink ernaast zat.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 22:12 schreef remco k het volgende:[..] Dat is voor jou duidelijk, ik ben het er niet mee eens.. Knap trouwens dat je dat kan vinden na 21/2 wedstrijd, waarbij hij tegen NEC toch echt 4 keer flink ernaast zat.. Ja , maar ik heb Blind ook zien verdedigen daar word je helemaal niet vrolijk van ..Maar gelukkig zijn we het vaker niet een ,want ik zit nu weer naar De Jong te kijken wat een drama (die vond jij geloof ik ook geweldig) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb nooit gezegd dat de Jong geweldig is, je moet mensen geen woorden in hun mond leggen, je moeder heeft je geleerd dat dat niet netjes is. De Jong zou een hele goede Ajax spits zijn, die past perfect bij Ajax... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 22:19 schreef sebas79 het volgende:[..] Ja , maar ik heb Blind ook zien verdedigen daar word je helemaal niet vrolijk van ..Maar gelukkig zijn we het vaker niet een ,want ik zit nu weer naar De Jong te kijken wat een drama (die vond jij geloof ik ook geweldig) Overigens zeg ik ook niet dat Blind geweldig is... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco dat boilsen fouten maakte kwam omdat heel ajax aan het schutteren was.. Want t was nou niet bepaald goed allemaal.. En daar vond ik in de wedstrijd op dat moment boilsen erg goed spelen.. Hij zat er vaak tussen.. Het probleem is als je dat in de wedstrijd doet(druk zetten) dan heb je ook gauw de kans dat iemand je voorbij gaat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kan allemaal wel wezen, maar als er gezegd wordt dat Blind teveel fouten maakt, dan is moet je dit ook daarin meenemen, zeker gezien het feit dat je Blind kapot maakt als je hem nu al passeerd, het is niet zo dat Boilesen ons kampioen gaat maken, zo groot is dat verschil tussen die twee nu nog niet.. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
remco doe is normaal man om te zeggen dat je blind kapot maakt als je hem passeerd, dat slaat echt nergens op!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee klopt remco;) je kan beter blind inzetten dan boilesen.. Een groot verschil is er niet en dan volgend jaar boilesen rustig inbrengen:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
MaikelK Je maakt hem wel kapot.. deze jongen krijgt t vertrouwen en dan ineens weer niet.. Een groot verschil is er niet.. Je kan op dit moment beter boilesen inzetten en dan volgend jaar verder kijken.. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
En kampioen word je niet door 1 man, het hele team moet het doen!! Dus dan stel je de beste 11 op! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja en op dit moment zijn ze aan elkaar gewaagt.. en ajax wou blind niet nog een keer verhuren en krijgt nu pas de kans en zou hij nu weer wegmoeten voor boilesen.. T zou voor ajax en blind niks goeds zijn.. Laat hem spelen de laatste wedstrijden.. Want er is nu geen kwaliteits verschil.. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Als dat hem kapot maakt dan moet hij echt een ander vak gaan zoeken. Ik geloof dat hij erg teleurgesteld zal zijn maar hij gaat er echt niet kapot aan, misschien wordt hij er juist wel beter van!! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Ik vind wel dat er een kwaliteits verschil is. Boilesen is op dit moment verdedigend sterker en hij doet aanvallend ook zijn werk! De Boer moet gewoon de beste 11 opstellen en niet kijken naar welke reden dan ook!! Maar dat is mijn mening |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 22:44 schreef maikelK het volgende:remco doe is normaal man om te zeggen dat je blind kapot maakt als je hem passeerd, dat slaat echt nergens op!!!! doe zelf normaal man, dat is mijn mening.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 23:03 schreef maikelK het volgende:Ik vind wel dat er een kwaliteits verschil is. Boilesen is op dit moment verdedigend sterker en hij doet aanvallend ook zijn werk! De Boer moet gewoon de beste 11 opstellen en niet kijken naar welke reden dan ook!! Maar dat is mijn mening Het enige verdedigende werk dat hij heeft hoeven doen was tegen NEC, en toen was het niet best wat hij liet zien.... die andere wedstrijden heeft Ajax 0,0 onder druk gestaan..
Voor de toekomst heeft Boilesen veel meer potentie, maar Blind heeft net iets meer ervaring, en kwalitatief ontlopen ze elkaar nu nog niet veel, daarom dus Blind en Boilesen als tweede man daarachter.
Maar zoals ik al eerder zei, voor hetzelfde geld is Blind nog niet helemaal fit en moet Boilesen zoiezo spelen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
maar maikelK bij voetbal manager spellen gaat dat heel makkelijk ja.. Maar met echte mensen is dat toch ander geval.. Je moet hem niet eerst 10 wedstrijden de kans geven en dan weer vervangenn t is niet goed voor een speler.. |
|
|
|