|
|
maikelK
|
|
|
maar als hij in die tien wedstrijden niet echt veel gebracht heeft en Boilesen heeft het goed gedaan in de laatste drie wedstrijden, voor wie zou jij dan kiezen?? |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 23:25 schreef remco k het volgende:[..] Het enige verdedigende werk dat hij heeft hoeven doen was tegen NEC, en toen was het niet best wat hij liet zien.... die andere wedstrijden heeft Ajax 0,0 onder druk gestaan.. Voor de toekomst heeft Boilesen veel meer potentie, maar Blind heeft net iets meer ervaring, en kwalitatief ontlopen ze elkaar nu nog niet veel, daarom dus Blind en Boilesen als tweede man daarachter. Maar zoals ik al eerder zei, voor hetzelfde geld is Blind nog niet helemaal fit en moet Boilesen zoiezo spelen.. Volgens mij hebben wij totaal een andere wedstrijd gezien en hij heeft trouwens een voldoende gehaald voor de wedstrijd tegen nec dus zo slecht was het niet!! |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 23:26 schreef freakie het volgende:Je moet hem niet eerst 10 wedstrijden de kans geven en dan weer vervangenn t is niet goed voor een speler.. sorry hoor...als je 10 wedstrijden loopt te klooien dan moet je er JUIST per direct uit ! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
volkomen mee eens blokkie!! |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 23:59 schreef maikelK het volgende:[..] Volgens mij hebben wij totaal een andere wedstrijd gezien en hij heeft trouwens een voldoende gehaald voor de wedstrijd tegen nec dus zo slecht was het niet!! Ja, en wie had dat beoordeelt die voldoende? De Telegraaf? |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Volgens mij had ik het op voetbalzone gelezen. Vond jij hem slecht spelen dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 april 2011 door maikelK -- |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Alhoewel ik voorheen graag Blind op Linksback wou, voornamelijk omdat Anita er totaal niks van bakte, ben ik wel van mening dat Daley er misschien nog niet helemaal klaar voor is. Boilesen heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld dus ik zeg doe Boilesen maar. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Boilesen heeft bij mij ook de voorkeur, helaas voor Blind. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 23:59 schreef maikelK het volgende:[..] Volgens mij hebben wij totaal een andere wedstrijd gezien en hij heeft trouwens een voldoende gehaald voor de wedstrijd tegen nec dus zo slecht was het niet!! En wie bepaald of hij een voldoende haal dan??? de media ofzo??? Voor mij was het geen voldoende, bij 1-0 achterstand gaat hij dusdanig hard in de fout dat je gewoon met 2-0 achter behoort te komen, dat Vleminkx die bal mist is een godswonder. Als zoiets gebeurt in een wedstrijd kun je onmogelijk van een voldoende spreken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 00:55 schreef Blokkie1974 het volgende:[..] sorry hoor...als je 10 wedstrijden loopt te klooien dan moet je er JUIST per direct uit ! Dan zou het gehele elftal gewisseld moeten worden, niemand speelt namelijk goed sinds de winterstop.. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Als je een fout maakt in een wedstrijd dat wil dan niet zeggen dat je slecht gespeeld hebt maar bij jou kennelijk wel, beetje kortzichtig remco!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 18:36 schreef maikelK het volgende:Als je een fout maakt in een wedstrijd dat wil dan niet zeggen dat je slecht gespeeld hebt maar bij jou kennelijk wel, beetje kortzichtig remco!!! Als je zou kunnen lezen, dan had je al kunnen constateren, dat ik al heb gepost, dat hij zo'n 4 a 5 fouten maakte deze wedstrijd.. Simpelweg is het dus kortzichtig als je roet dat hij wel goed was die pot.. Laat de Boer die jongen nou gewoon rustig brengen i.p.v. het opblazen van de talenten zoals dat eerder vveel gebeurde..
Misschien in het woordenboek eens opzoeken wat het woordje kortzichtig betekend voordat je het zomaar gaat gebruiken.. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Daar heb ik geen woordenboek voor nodig!!! Ik weet wat het woord betekent en IK vind dat je KORTZICHTIG bent met betrekking over dit onderwerp! En by the way die kans van vleminkx was geen fout van Boilesen. een speler van nec geeft gewoon een goede pass binnendoor en Boilesen staat aan de binnenkant te dekken dus hij doet helemaal niks fout. Gewoon een goede pass niks meer en niks minder!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 18:56 schreef maikelK het volgende:Daar heb ik geen woordenboek voor nodig!!! Ik weet wat het woord betekent en IK vind dat je KORTZICHTIG bent met betrekking over dit onderwerp! En by the way die kans van vleminkx was geen fout van Boilesen. een speler van nec geeft gewoon een goede pass binnendoor en Boilesen staat aan de binnenkant te dekken dus hij doet helemaal niks fout. Gewoon een goede pass niks meer en niks minder!! Je lult jezelf nu klem, eerste zeg je dat ik kortzichtig ben omdat ik hem afreken op 1 foutje, en nu zeg je dat ik kortzichtig ben over dit gehele onderwerp, terwijl ik juist een uitleg geef die alles behalve kortzichtig is, ik denk echt dat het verstandig s het woord even op te zoeken zodat jij jezelf niet weer zo belachelijk hoeft te maken.
Hij staat verkeerd opgesteld en wordt hierdoor verast, dus wel degelijk een fout. En je uitroeptekens en hoofdletters maken het ook niet meer waar hoor. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Hoe kom je daar nou bij dat hij verkeerd staat opgesteld, jij bent echt de enige die ik hier over hoor zeiken. Ik heb het niet gehoord van de Boer of wie dan ook!! Ik had alles ff terug gelezen en daarom vind ik je KORTZICHTIG over dit onderwerp. Dat is mijn mening en wat jij daar van vindt interesseert me echt geen reet!! Belachelijk he ;) |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 20:22 schreef remco k het volgende:[..] Hij staat verkeerd opgesteld en wordt hierdoor verast, dus wel degelijk een fout. En je uitroeptekens en hoofdletters maken het ook niet meer waar hoor. Hij staat keurig aan de binnenkant te dekken. Het was een goede pass en Vertonghen was weg uit het centrum, want die had net balverlies geleden. Dit zou een reden kunnen zijn om nog meer naar binnen te gaan staan, maar om van een fout te spreken vind ik ver gaan. Verder heeft hij niet perfect gespeeld tegen NEC, maar zeker in de eerste helft waren hij en Sulejmani de enige die dreiging naar voren hadden. Hij heeft snelheid, durft kort op zijn man te zitten en heeft aanvallende bravoure. Allemaal kwaliteiten die bij Blind ontbreken. 3 wedstrijden is nog weinig, maar volgens mij is Boilesen nu al vele stappen verder dan Blind. Denk helaas dat Blind gewoon te licht is voor Ajax, daarom moet Frank nu al voor Boilesen kiezen. Daar moet Blind dan maar mee leren leven, de beste 11 moeten spelen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vind dat degene di als nick boilesen heeft zich hier nit mee mag bemoeien want die kijkt door de boilsen bril....;-) |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 21:40 schreef joduh het volgende:ik vind dat degene di als nick boilesen heeft zich hier nit mee mag bemoeien want die kijkt door de boilsen bril....;-) Ja ik heb wel de schijn van partijdigheid tegen he :P
Maar ik ben geen ongelooflijke Boilesen idolaat hoor, ik begon op dit forum te schrijven na de wedstrijd tegen Heracles en in het enthousiasme van dat moment heb ik voor deze nickname gekozen. Hij heeft natuurlijk wel veel indruk op me gemaakt, maar mijn favoriete Ajacied is eigenlijk gewoon Vertonghen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ok ik zal het goedkeuren...;-)maar vergeet niet dat blind een echte ajacied is he? ook we l een beetje belngrijk voor veel suporters....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 21:14 schreef maikelK het volgende:Hoe kom je daar nou bij dat hij verkeerd staat opgesteld, jij bent echt de enige die ik hier over hoor zeiken. Ik heb het niet gehoord van de Boer of wie dan ook!! Ik had alles ff terug gelezen en daarom vind ik je KORTZICHTIG over dit onderwerp. Dat is mijn mening en wat jij daar van vindt interesseert me echt geen reet!! Belachelijk he ;) Je weet niet wat kortzichtig betekend blijkbaar. En zoals ik al eerder zei, je uitroeptekens maken het niet meer waar hoor.
Boilesen stond daar gewoon niet goed te dekken, en trouwens zei de Boer afgelopen week tijdens een persmoment, dat Boilesen nog verschillende foutjes maakt, maar dat dit mede komt door zijn leeftijd en onbevangenheid.
En zoals eerder ook al gerefereerd, ik vind Boilesen een heel groot talent, en ik verwcht dat hij komend seizoen definitief zal doorbreken, maar je mot nu niet teveel vragen van zo'n jongen, de kans dat je hiermee meer kapot maakt dan dat het ons help is wel degelijk aanwezig. Dit soort gasten moeten je gewoon rustig brengen, en niet meteen vaste basisspeler maken..
Blind heeft het ook gewoon niet slecht gedaan, en daarom verdien hij het mits hij fit is gewoon om te starten, of de Boer dit ook doet is natuurlijk nog maar afwachten, maar het is mijn mening...
Jammer trouwens van je laatste paar zinnen, beetje triest dat wanneer je een discussie niet op een normale manier kan winnen, dat je dat zo triest moet doen, zoals jij je mening hebt, heb ik die namelijk ook.. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 21:47 schreef joduh het volgende:ok ik zal het goedkeuren...;-)maar vergeet niet dat blind een echte ajacied is he? ook we l een beetje belngrijk voor veel suporters....... Ja ik heb ook niets tegen die jongen, maar als er betere spelers zijn voor die positie dan krijgen die toch mijn voorkeur.
Jij ben volgens mij ook een echte rasajacied, maar dat is geen reden om jou op te stellen toch? ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 21:55 schreef Boilesen het volgende:[..] Ja ik heb ook niets tegen die jongen, maar als er betere spelers zijn voor die positie dan krijgen die toch mijn voorkeur. Jij ben volgens mij ook een echte rasajacied, maar dat is geen reden om jou op te stellen toch? ;) enige optie is op doel dan...;-)maar sommigen hebben status aparte he??? en tuurlijk moet de sterkste spelen,maar alles op zijn tijd man.....zou eeen domper voor daley zijn en geeneen echte ajacied zou daar trots op zijn man.....ajaxjeugd vriend!!!!!of wil jij een elftal kopen? |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 22:07 schreef joduh het volgende:[..] enige optie is op doel dan...;-)maar sommigen hebben status aparte he??? en tuurlijk moet de sterkste spelen,maar alles op zijn tijd man.....zou eeen domper voor daley zijn en geeneen echte ajacied zou daar trots op zijn man.....ajaxjeugd vriend!!!!!of wil jij een elftal kopen? Nee ik ben een groot voorstander van jeugdspelers vertrouwen en kansen geven! Maar Boilesen voelt toch ook wel een beetje als jeugd vind ik, ook al was t maar een jaartje.. Hij kon naar grote Engelse clubs, maar koos voor ons Ajax. Dan ben ik daar als ajacied ook wel trots op hoor!
Nog belangrijker: bijna iedereen is het erover eens dat Boilesen uiteindelijk de linksback moet worden, de twijfel is vooral of hij nu al moet blijven staan. ik vind van wel. Misschien dat Daley een keer een kans moet krijgen op het middenveld, waar hij eigenlijk thuishoort! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 21:53 schreef remco k het volgende:[..] Je weet niet wat kortzichtig betekend blijkbaar. En zoals ik al eerder zei, je uitroeptekens maken het niet meer waar hoor. Boilesen stond daar gewoon niet goed te dekken, en trouwens zei de Boer afgelopen week tijdens een persmoment, dat Boilesen nog verschillende foutjes maakt, maar dat dit mede komt door zijn leeftijd en onbevangenheid. En zoals eerder ook al gerefereerd, ik vind Boilesen een heel groot talent, en ik verwcht dat hij komend seizoen definitief zal doorbreken, maar je mot nu niet teveel vragen van zo'n jongen, de kans dat je hiermee meer kapot maakt dan dat het ons help is wel degelijk aanwezig. Dit soort gasten moeten je gewoon rustig brengen, en niet meteen vaste basisspeler maken.. Blind heeft het ook gewoon niet slecht gedaan, en daarom verdien hij het mits hij fit is gewoon om te starten, of de Boer dit ook doet is natuurlijk nog maar afwachten, maar het is mijn mening... Jammer trouwens van je laatste paar zinnen, beetje triest dat wanneer je een discussie niet op een normale manier kan winnen, dat je dat zo triest moet doen, zoals jij je mening hebt, heb ik die namelijk ook.. Als je een discussie voerd met iemand dan gaat het niet om winnen maar het gaat om verschillende gedachten en meningen te wisselen. Ik probeer jou niet te overtuigen, ik kan het gewoon niet in jouw meningen vinden en dat is alles! Anders moet je het woord discussie ff in het woordenboek opzoeken dan weet je wat het betekend =) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 22:17 schreef maikelK het volgende:[..] Als je een discussie voerd met iemand dan gaat het niet om winnen maar het gaat om verschillende gedachten en meningen te wisselen. Ik probeer jou niet te overtuigen, ik kan het gewoon niet in jouw meningen vinden en dat is alles! Anders moet je het woord discussie ff in het woordenboek opzoeken dan weet je wat het betekend =) Bij sommige mensen, in dit geval jij dus, gaat het wel degelijk om het winnen van de discussie, dat laat je namelijk flink blijken met die laatste zinnen van je vorige post, want anders zou je zo nooit reageren.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 22:16 schreef Boilesen het volgende:[..] Nee ik ben een groot voorstander van jeugdspelers vertrouwen en kansen geven! Maar Boilesen voelt toch ook wel een beetje als jeugd vind ik, ook al was t maar een jaartje.. Hij kon naar grote Engelse clubs, maar koos voor ons Ajax. Dan ben ik daar als ajacied ook wel trots op hoor! Nog belangrijker: bijna iedereen is het erover eens dat Boilesen uiteindelijk de linksback moet worden, de twijfel is vooral of hij nu al moet blijven staan. ik vind van wel. Misschien dat Daley een keer een kans moet krijgen op het middenveld, waar hij eigenlijk thuishoort! ok |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
is toch niet moeilijk! wij zijn fan van Ajax ! dus kies niet!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jij bent toch fan van PSv??? |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 16:34 schreef maikelK het volgende:Ben benieuwd voor wie jullie kiezen?? Ben geen fan van Blind, doet zijn best maar komt te kort, vooral in verdedigend opzicht. Wat ik tot nu toe van Boilesen heb gezien is goed, verdedigend aardig sterk en aanvallend doet hij ook zijn werk!! [/qu we zijn voor Ajax!! en niet voor Blind of Boilesen!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 april 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dus daarom mag je niet praten over wie er volgens ons moet spelen???? In ieder geval stukken aangenamer dan dat gezeik over de scheidsrechters van jou iedere week.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die is niet helemaal bij man....Wjhahahah |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
BOILESEN!!! die is veel beter dan matige Blind! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahhahah ik denk dat hij was vergeten te typen.....;-) |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 16:34 schreef maikelK het volgende:Ben benieuwd voor wie jullie kiezen?? Ben geen fan van Blind, doet zijn best maar komt te kort, vooral in verdedigend opzicht. Wat ik tot nu toe van Boilesen heb gezien is goed, verdedigend aardig sterk en aanvallend doet hij ook zijn werk!! wij zijn voor Ajax!!!!!!! en niet voor Blind of Boilesen!!! maar dit is zeker weer een fan van Twente of Psv!!! die dit topic HEEF geopend!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Spreek voor jezelf Adriu, andere mensen willen er wel over discussieren, maar dat heb je al 2 pagina's kunnen lezen. Jij bent de enige met een opmerking zoals deze.. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 22:20 schreef remco k het volgende:[..] Bij sommige mensen, in dit geval jij dus, gaat het wel degelijk om het winnen van de discussie, dat laat je namelijk flink blijken met die laatste zinnen van je vorige post, want anders zou je zo nooit reageren.. Dus jij gaat mij nu ook al vertellen hoe ik in elkaar steek, jij hebt echt overal verstand van! Maar remco zullen we de strijdbijl begraven want dit gaat niet meer echt over ajax!? We kunnen blijven discusseren maar laten we elkaar niet de grond in trappen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb de strijdbijl nog niet eens opgepakt man.... |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 22:38 schreef adriu het volgende:[..] wij zijn voor Ajax!!!!!!! en niet voor Blind of Boilesen!!! maar dit is zeker weer een fan van Twente of Psv!!! die dit topic HEEF geopend!!! Adriu wat loop jij nou slap te lullen dan, ben ajaxcied in hart en nieren!!! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote: haha oke begin nu wel een beetje bang te worden...not! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 22:42 schreef remco k het volgende:Spreek voor jezelf Adriu, andere mensen willen er wel over discussieren, maar dat heb je al 2 pagina's kunnen lezen. Jij bent de enige met een opmerking zoals deze.. mooi toch! toch iemand!!wie op komt voor AJAX spelers! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: nou dan is het toch goed! we gaan voor AJAX! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: jij ook toch!!! flauw geluld! ik ben al Ajax surpporter ! toen lag jij nog in de poep poep denk ik !!!???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 april 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Geen van Beide Anita op links |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moeilijk he, dingen lezen in de juiste context... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 23:37 schreef adriu het volgende:[..] jij ook toch!!! flauw geluld! ik ben al Ajax surpporter ! toen lag jij nog in de poep poep denk ik !!!??? Heel benieuwd welke wedstrijd van Ajax de eerste was die je hebt bezocht dan, ook benieuwd wie de goals maakten in die wedstrijd... |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote: vertel mij eens hoe ik dit moet opvatten dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij zegt dat we de strijdbijl moeten begraven, je kan dit dus ook opvatten op een manier dat ik helemaal niet strijdbaar ben/was in deze discussie, en dat jij een strijd ziet die er niet was.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Boer kiest voor Boilesen... Hopen dat hij het goed zal doen.. |
|
|
|