|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 11:36 schreef remco k het volgende:[..] Heel benieuwd welke wedstrijd van Ajax de eerste was die je hebt bezocht dan, ook benieuwd wie de goals maakten in die wedstrijd... [/quote welke wedstrijd ik het eerst heb gezien? ongeveer 1965-1966!AJAX_DWS 2 doelpunten Cruijfie!(kampioen) /
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In 64/65 verloor Ajax met 3-0 van DWS.. en uit werd het 1-1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja is zeker, ik had het niet gedaan, maar we staan achter de Boer, dus hopen we dat hij het perfect zal doen.. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: kijk wat er staat!! 65 - 66 en geen 64-65!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 15:30 schreef adriu het volgende:[..] kijk wat er staat!! 65 - 66 en geen 64-65!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je hebt het berich aangepast leugenaar... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ook toen was Ajax- DWS geen 2-0.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
een 13 jarige kan nog niet met pensioen man... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar ff ontopic...
Goede wedstrijd van Boilesen, maar ook zeker een hele goede invalbeurt van Blind... De positie lijkt voor komend seizoen goed te zijn ingevuld... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: heb ik niet gezeg 2-0!! ik heb gezeg 2 doelpunten van Cruyff!! maar je verdraaid elkeer mijn woorden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: nou je hoef voor mij niet met pensioen te gaan! daar ben je nog veel te jong voor( 13) jaar?? |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: je mag wel een eigen mening hebben Hoor!!! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:22 schreef remco k het volgende:Maar ff ontopic... Goede wedstrijd van Boilesen, maar ook zeker een hele goede invalbeurt van Blind... De positie lijkt voor komend seizoen goed te zijn ingevuld... Ik had toch misschien iets teveel verwacht, vond Boilesen niet meer dan een 6je voetballen. Hij geeft wel veel tijd en ruimte steeds.. Maar dat hoort nou eenmaal bij die jonge jongens. Vertrouwen houden en volgend jaar is hij de beste linksback van Nederland! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:22 schreef remco k het volgende:Maar ff ontopic... Goede wedstrijd van Boilesen, maar ook zeker een hele goede invalbeurt van Blind... De positie lijkt voor komend seizoen goed te zijn ingevuld...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door maikelK -- |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: oktober 1965 2-0 voor Ajax 2x Cruijfie!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: ik was 28 toen ik ajax-dws 2-0 1965! zag en cruijff net 18 jaar! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat was een uitwedstrijd dus geen Ajax DWS... Ik ben wel klaar met je, je liegt de hele boel aan elkaar, en zoekt op google naar de juiste antwoorden.....Veel succes hier verder jochie.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
boilesen wat een drive naar voren,word een grote voetballer. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 11:39 schreef remco k het volgende:Dat was een uitwedstrijd dus geen Ajax DWS... Ik ben wel klaar met je, je liegt de hele boel aan elkaar, en zoekt op google naar de juiste antwoorden.....Veel succes hier verder jochie.. 65-66 Ajax Kampioen! 2x Cruijff!! laat de ajax fan.s het zelf maar op zoeken op google!!! en ik ben geen jochie ik wou dat het waar was! ik ben van 23-12-1937!! dus geen jochie! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:22 schreef remco k het volgende:Maar ff ontopic... Goede wedstrijd van Boilesen, maar ook zeker een hele goede invalbeurt van Blind... De positie lijkt voor komend seizoen goed te zijn ingevuld... Niet mee eens. Met Blind ga je punten verspelen. Met Blind heb je een middenvelder als linksback. Dezelfde situatie als met Anita met het verschil dat Anita nog de vechtlust heeft. Als ik zie hoe knullig Blind zn duels ingaat. Hoe knullig hij de bal verliest en hoe knullig hij weer achter zn directe tegenstander aanhuppelt omdat meneer qua verdedigen weer eens niet op staat te letten an hou ik mn hart vast. BLIND IS GEEN LINKSBACK!! Het moet nu eens afgelopen zijn met constant middenvelders daar neer te zetten. Dat kost je alleen maar doelpunten tegen. Blind heeft het Ajax niveau niet. Tis echt een zachtgekookt eitje als je die ziet voetballen. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 09:49 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Niet mee eens. Met Blind ga je punten verspelen. Met Blind heb je een middenvelder als linksback. Dezelfde situatie als met Anita met het verschil dat Anita nog de vechtlust heeft. Als ik zie hoe knullig Blind zn duels ingaat. Hoe knullig hij de bal verliest en hoe knullig hij weer achter zn directe tegenstander aanhuppelt omdat meneer qua verdedigen weer eens niet op staat te letten an hou ik mn hart vast. BLIND IS GEEN LINKSBACK!! Het moet nu eens afgelopen zijn met constant middenvelders daar neer te zetten. Dat kost je alleen maar doelpunten tegen. Blind heeft het Ajax niveau niet. Tis echt een zachtgekookt eitje als je die ziet voetballen. Volledig mee eens. Hoewel Boilesen ook geen pure back is.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Het is helemaal afhankelijk van de type speler die ze tegenover hun krijgen. Het zijn jonge jongens en die maken de ene keer meer fouten dan de andere keer, daar moet je ze niet meteen op afrekenen. Blind groeid in zijn spel, maar Boilesen vind ik echt een geweldige talentvolle verdediger. Ik zie persoonlijk liever Boilesen. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Nee maar das wel een linksbenige verdediger net zoals vd Wiel een rechtsbenige verdediger is. Het woordje Verdediger klinkt op zich al beter op de linksbackpositie dan het woordje Middenvelder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 09:49 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Niet mee eens. Met Blind ga je punten verspelen. Met Blind heb je een middenvelder als linksback. Dezelfde situatie als met Anita met het verschil dat Anita nog de vechtlust heeft. Als ik zie hoe knullig Blind zn duels ingaat. Hoe knullig hij de bal verliest en hoe knullig hij weer achter zn directe tegenstander aanhuppelt omdat meneer qua verdedigen weer eens niet op staat te letten an hou ik mn hart vast. BLIND IS GEEN LINKSBACK!! Het moet nu eens afgelopen zijn met constant middenvelders daar neer te zetten. Dat kost je alleen maar doelpunten tegen. Blind heeft het Ajax niveau niet. Tis echt een zachtgekookt eitje als je die ziet voetballen. Blind heeft ons nog geen punten gekost, ik snap dus niet waar je vandaan haalt dat hij dit in de toekomst wel gaat doen, beide spelers zijn jong en maken nog foutjes.... Erger dan Urby en Anita het samen hebben gedaan wordt het met deze twee zeker niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die mag je mij eens uitleggen, Boilesen is gehaald als LB, speelde in de jeugd als LB in Denemarken, speelt als LB in de jeugdelftallen van het Deense nationale elftal, en speelde bij Ajax in de A1 bijna alles als LB, slechts een twee/drietal wedstrijden heeft hij bij de A1 als centrale verdediger gespeeld..... Puurder kan volgens mij bijna niet. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2011 - 19:28 schreef remco k het volgende:Gewoon gelul, heb nog nooit iemand in het stadion gezien die constant alle 22 spelers in de gaten kan houden. Op tv zie IK meer, en dus kijk het daar ook liever. Remco, hou nou gewoon op met deze onzin, dit is slim en je heb het niet nodig, je maakt alleen jezelf belachelijk. Als het aan jou lag zat je denk ik ook wel elke week in het stadion en ja TV kijkt lekkerder, maar je ziet echt niet veel meer. Ze hebben wel gelijk op vele plaatsen in het stadion kan je het positiespel en de loopacties echt goed volgen. Als je verstand van voetbal heb en geniet van het spelletje, dan let je daarop. Je let dan niet alleen op de bal, zoals de TV, je hebt het volledige overzicht op het veld. Je ziet bepaalde dingen zoveel beter en bepaalde dingen minder goed. Ja op de TV zie je overtredingen, buitenspel, acties en doelpunten veel beter, maar loopacties zonder bal, positiewisselingen, ect zie je echt veel beter in het stadion. Geloof me verkeerde loopacties zijn heel erg goed zichtbaar in het stadion en dan hoef je niet naar 22 personen tegelijk te kijken om dat te zien. Dus het is geen gewoon gelul!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2011 - 21:38 schreef Boilesen het volgende:[..] Hij staat keurig aan de binnenkant te dekken. Het was een goede pass en Vertonghen was weg uit het centrum, want die had net balverlies geleden. Dit zou een reden kunnen zijn om nog meer naar binnen te gaan staan, maar om van een fout te spreken vind ik ver gaan. Verder heeft hij niet perfect gespeeld tegen NEC, maar zeker in de eerste helft waren hij en Sulejmani de enige die dreiging naar voren hadden. Hij heeft snelheid, durft kort op zijn man te zitten en heeft aanvallende bravoure. Allemaal kwaliteiten die bij Blind ontbreken. 3 wedstrijden is nog weinig, maar volgens mij is Boilesen nu al vele stappen verder dan Blind. Denk helaas dat Blind gewoon te licht is voor Ajax, daarom moet Frank nu al voor Boilesen kiezen. Daar moet Blind dan maar mee leren leven, de beste 11 moeten spelen. Kijk daar is eindelijk iemand met verstand van voetbal en Maike heeft ook gelijk. Hij stond wel degelijk goed opgesteld en idd als 1 van je centrale verdediger weg is, dan moet je iets naar binnen komen en ook zorgen dat de mensen aan de buitenkant blijven. Aan de buitenkant kan je bijna niet scoren. Dit was zeker niet zijn fout, alleen een top speler had dit misschien kunnen voorkomen. Blind heeft wel een megafout gemaakt tegen Utrecht, waardoor het 2-0 werd. Denk maar even na over die kopbal, hij werd overdonderd. Hij is nog te licht en Boilesen is nog te jong, goede talenten, maar boilesen vind ik in potentie beter. Denk dat de Boer het goed doet om ze beiden te laten spelen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 12:59 schreef remco k het volgende:[..] Jij zegt dat we de strijdbijl moeten begraven, je kan dit dus ook opvatten op een manier dat ik helemaal niet strijdbaar ben/was in deze discussie, en dat jij een strijd ziet die er niet was.. Ik zag hier wel een strijd tussen 2 personen, maar zal er verder over op houden, want Ajax vind ik belangrijker, dan iemands gelijk. Discussieren dat moeten we doen. laten we een vootje doen. Boilesen of Blind. Blind met zijn mega fout tegen Utrecht 2-0 en Boilesen met zijn foutje tegen NEC. Hun jeugdigheid kan Ajax doelpunten kosten, maar Ooijer heb ik ook betrapt op fouten, ach het is voetbal en fouten horen daarbij. Ik vote voor Boilesen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:22 schreef remco k het volgende:Maar ff ontopic... Goede wedstrijd van Boilesen, maar ook zeker een hele goede invalbeurt van Blind... De positie lijkt voor komend seizoen goed te zijn ingevuld... Ja dit doet de Boer slimmer dan wat wij op het forum neerzetten. Vind het een perfecte oplossing van 2 goede talenten, Blind niet 100% wedtrijdfit en gewoon laten invallen. Ben blij dat de Boer deze keus heeft gemaakt. Laat die 2 het maar met elkaar uitvechten, dat houdt ze scherp. Volgend jaar hoeft Ajax geen LB te kopen. Tegen Heerenveen hoop ik de eerste 60 minuten weer op Boilesen. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 11:54 schreef remco k het volgende:[..] Blind heeft ons nog geen punten gekost, ik snap dus niet waar je vandaan haalt dat hij dit in de toekomst wel gaat doen, beide spelers zijn jong en maken nog foutjes.... Erger dan Urby en Anita het samen hebben gedaan wordt het met deze twee zeker niet.. Ik zou op mn knieen naar Milan kruipen en Urby op mn rug weer meenemen. Die zie ik dan nog liever dan Blind en dat zegt heel veel aangezien ik geen Urby fan ben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou het is niet zo heel moeilijk hoor, Urby heeft ons dit seizoen aardig wat punten gekost, en Blind heeft ons nog geen punten gekost, misschien niet de meest sierlijke voetballer, maar wel de juiste instelling.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
pfffff begint ie weer............................ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
Met Boilesen (en waardige tweede keus Daley Blind) hoeven we Urby niet te missen op de links back positie. |
|
|
|