BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wegereef goed bezig. ADO Twente 0-0 bij rust

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 21:39   quote  deeplink  
- Geen rode kaart voor Luuk de Jong (Tomasson en Cisse kregen van de Tukker Nijhuis ooit tegen Sparta hiervoor rood)
- Zuiver doelpunt Ruiz afgekeurd
- overtreding van Douglas binnen 16 niet bestraft door Wegereef

Al met al een alleszins redelijke ruststand.

ADO de betere kansen.

Luuk de Jong samen met Tiendalli de zwakste van het veld
Brandje
 Brandje - vrijdag 22 april 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Voor het eerst praat je een keer geen onzin! Zo zie ik het namelijk ook.
Benno
 Benno - vrijdag 22 april 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Maar je bkijft een dwaas;)
D.B.
 D.B. - vrijdag 22 april 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Vind Douglas ook niet zo sterk spelen
E-J
 E-J - vrijdag 22 april 2011 - 21:47   quote  deeplink  
De Jong was geel, twente goal onterecht afgekeurd en dat voelde Wegereef dus gaf hij ook maar geen strafschop. Al met al een terechte tussenstand.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 21:52   quote  deeplink  
En Coutinho gewoon op doel dus? Tja
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 21:53   quote  deeplink  
ADO ligt op crash course als het zo doorgaat
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Bij Den Haag geven ze het goede voorbeeld voor de jeugd. Nou ja het is nog maar een eis van het OM zullen we maar zeggen
sebas79
 sebas79 - vrijdag 22 april 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Wat is die Luuk de Jong slecht , gelukkig wil Monsterman hm niet verkope
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Wissel Luuk de Jong
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Haags kwartiertje begonnen
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Als die Buijs dat niet doet ziet die bal er gewoon in. De domkop
D.B.
 D.B. - vrijdag 22 april 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Volgens mij is het Haags kwartiertje al begonnen...
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Slimme bal van Theo J.
D.B.
 D.B. - vrijdag 22 april 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Derijck is aan het bevallen of zo? O nee wacht dat zal best pijn hebben gedaan ... :P
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Buitenspel dus ADO komt nog wel gelijk
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Wat een geklooi in de ADO verdediging
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Kijk voor Theo ga je dan toch naar het stadion
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Douglas heeft zijn pilletjes ook weer in de verkeerde volgorde ingenomen
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Als je kijkt met de insteek dat ze allebei mogen verliezen dan is het een te gekke wedstrijd
remco k
 remco k - vrijdag 22 april 2011 - 22:15   quote  deeplink  
LEKKAAAHHHHHHHHHHHHH 1-1
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 22:16   quote  deeplink  
Mooi doelpunt. Teveel ruimte gegeven door Douglas. Douglas is echt geen wereldklasse
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 22:08 schreef sportdwaas het volgende:
Buitenspel dus ADO komt nog wel gelijk
kristallen bol werkt
_beuzer_89
 _beuzer_89 - vrijdag 22 april 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Nu maar hopen dat ado kan doordrukken!
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Twente werd sterker. Goede wissel preudhomme.
freakie
 freakie - vrijdag 22 april 2011 - 22:38   quote  deeplink  
tsja te verwachten... Laatste minuten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2011 door freakie --
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Druk op Ajax en PSV
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Geweldige wedstrijd
remco k
 remco k - vrijdag 22 april 2011 - 22:40   quote  deeplink  
vond het wel meevallen..
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 april 2011 - 22:40   quote  deeplink  
Opvallend hoe vaak de Tukkers in de laatste 5 minuten scoren. Vorig seizoen ook al
freakie
 freakie - vrijdag 22 april 2011 - 22:43   quote  deeplink  
pietje das helemaal waar.. Maar theo kan niet al te veel meer zeggen na dat hij over ajax heeft gezegt dat ze t geluk hebben van een kampioenn..
biba1970
 biba1970 - vrijdag 22 april 2011 - 22:44   quote  deeplink  
EN THEO JANSSEN MAAR ZEGGEN DAT AJAX GELUK HEEFT
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 april 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 22:43 schreef freakie het volgende:
pietje das helemaal waar.. Maar theo kan niet al te veel meer zeggen na dat hij over ajax heeft gezegt dat ze t geluk hebben van een kampioenn..
Klopt, freakie. Ik heb het zojuist gelezen op "Elf voetbal". Je moet maar lef hebben! En alles en iedereen heeft het maar over "lucky Ajax". Zullen we het nu eens over lucky Twente hebben. Echt niet normaal meer.
freakie
 freakie - vrijdag 22 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
echt heel erg zoiets.. maar eigenlijk maakt het niet uit.. Psv maakt uit.. en dan moet ajax zowiezo alles winnen.. om kampioen te worden..want wint ajax de eerste 2 wedstrijden en speeld dan gelijk tegen twente(als ze nu hadden gelijk gespeeld) word je nog steeds 2e(omdat psv dan op doelsaldo kampioen word) Dus alles winnen en dan ben je zowiezo 2e:P
Guyt
 Guyt - vrijdag 22 april 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 22:15 schreef remco k het volgende:
LEKKAAAHHHHHHHHHHHHH 1-1
Man ik heb gejuicht hier dat wil je niet weten.Helaas heb Tente gewonnen maar voor ons is het belangrijk dat AJAX alles blijft winnen en PSV nog punten laat liggen.Wie weet komt het nog goed zo niet dan kan AJAX de hand in eigen boezem steken ze hebben zoals gewoonlijk punten laten liggen waar dat niet nodig was.
soccer
 soccer - vrijdag 22 april 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 22:52 schreef freakie het volgende:
echt heel erg zoiets.. maar eigenlijk maakt het niet uit.. Psv maakt uit.. en dan moet ajax zowiezo alles winnen.. om kampioen te worden..want wint ajax de eerste 2 wedstrijden en speeld dan gelijk tegen twente(als ze nu hadden gelijk gespeeld) word je nog steeds 2e(omdat psv dan op doelsaldo kampioen word) Dus alles winnen en dan ben je zowiezo 2e:P
geldt voor twente ook.
Guyt
 Guyt - vrijdag 22 april 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 22:31 schreef sportdwaas het volgende:
Twente werd sterker. Goede wissel preudhomme.
Sportdwaas rot op ole ole.
Guyt
 Guyt - vrijdag 22 april 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Eens.
freakie
 freakie - vrijdag 22 april 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Ja inderdaad dus eigenlik is de enige wedstrijd waar de beslissing zou vallen dan twente zijn.. ja of psv zou nu 2 keer verliezen waardoor twente en ajax al zeker zouden zijn van cl.. maar dat gaat niet gebeuren..
soccer
 soccer - vrijdag 22 april 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
dwing je geluk ook niet af? Alleen vind ik dat ze bij ajax niet de wil hebben van een kampioen. ik hoor en lees niets anders dan dat er gezegd wordt tweede plaats ,geloof niet in het kampioenschap. Ik vind dat een topoclub onwaardig. Wat dat betreft zou den ze in de leer moeten gaan bij de dames van hockey club Den Bosch. Daar ademt alles de wil uit van wij worden kampioen wij zijn de beste. Zo zou ook de instelling bij Ajax moeten zijn. Of misschien wel van heel veel voetballers hier in Nederland.
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 april 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 23:06 schreef soccer het volgende:

[..]

dwing je geluk ook niet af? Alleen vind ik dat ze bij ajax niet de wil hebben van een kampioen. ik hoor en lees niets anders dan dat er gezegd wordt tweede plaats ,geloof niet in het kampioenschap. Ik vind dat een topoclub onwaardig. Wat dat betreft zou den ze in de leer moeten gaan bij de dames van hockey club Den Bosch. Daar ademt alles de wil uit van wij worden kampioen wij zijn de beste. Zo zou ook de instelling bij Ajax moeten zijn. Of misschien wel van heel veel voetballers hier in Nederland.
Dat zou wel eens de tactiek van Ajax kunnen zijn, soccer. Zich bescheiden willen opstellen en zich in de positie van underdog manoevreren. Daarmee neem je een hoop druk weg. Maar reken maar, dat Frank de Boer binnenskamers anders praat!
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 22 april 2011 - 23:13   quote  deeplink  
Moeilijk te zeggen of het verdiend was. Ik vind Twente wel een echt powerteam met Janssen, Ruiz, Brama en Wisgerhof. Ook die keeper is niet slecht.

Zijn goed ingespeeld. Ik tip ze nog steeds als kampioen en bekerwinnaar. ADO uit winnen is weinigen gegeven in deze jaargang van de eredivisie.
Guyt
 Guyt - vrijdag 22 april 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 22:40 schreef Pietje het volgende:
Opvallend hoe vaak de Tukkers in de laatste 5 minuten scoren. Vorig seizoen ook al
Dont worry about a thing cause every little ting is gonna be allright!!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 april 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 23:13 schreef sportdwaas het volgende:
Moeilijk te zeggen of het verdiend was. Ik vind Twente wel een echt powerteam met Janssen, Ruiz, Brama en Wisgerhof. Ook die keeper is niet slecht.

Zijn goed ingespeeld. Ik tip ze nog steeds als kampioen en bekerwinnaar. ADO uit winnen is weinigen gegeven in deze jaargang van de eredivisie.
Dit seizoen alleen AZ (0-2) en Roda JC (1-3)
freakie
 freakie - vrijdag 22 april 2011 - 23:14   quote  deeplink  
goed geschreven soccer.. Mar de opluchting als je de cl kans krijgt is zo groot dan.. Ja kampioen worden is geweldig maar als je reeel bent moet je nog blij zijn dat we er nu zo voorstaan..
soccer
 soccer - vrijdag 22 april 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 23:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zou wel eens de tactiek van Ajax kunnen zijn, soccer. Zich bescheiden willen opstellen en zich in de positie van underdog manoevreren. Daarmee neem je een hoop druk weg. Maar reken maar, dat Frank de Boer binnenskamers anders praat!
Neem je ook niet de druk bij je tegenstander weg? vorig jaar werd er anders gepraat en het team geloofde er toen ook in en maakte geen fouten terwijl de tegenstanders bezweken of haast bezweken(twente.) ik hou meer van sporters die roepen dat ze de beste zijn en kampioen worden. Dat underdog gedoe vind ik gewoon bullshit.
soccer
 soccer - vrijdag 22 april 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 23:14 schreef freakie het volgende:
goed geschreven soccer.. Mar de opluchting als je de cl kans krijgt is zo groot dan.. Ja kampioen worden is geweldig maar als je reeel bent moet je nog blij zijn dat we er nu zo voorstaan..
geldt voor de andere teams toch ook. Staan er ook zo voor omdat er overal punten verloren worden.
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 april 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 23:17 schreef soccer het volgende:

[..]

Neem je ook niet de druk bij je tegenstander weg? vorig jaar werd er anders gepraat en het team geloofde er toen ook in en maakte geen fouten terwijl de tegenstanders bezweken of haast bezweken(twente.) ik hou meer van sporters die roepen dat ze de beste zijn en kampioen worden. Dat underdog gedoe vind ik gewoon bullshit.
Ik probeerde alleen maar te analyseren waarom Ajax/Frank de Boer zo bescheiden in de pers praat. Het is wel degelijk een mogelijkheid. Natuurlijk vind ik dat Ajax moet uitstralen dat zij voor niets minder dan het kampioenschap gaan. Dat zijn zij aan zichzelf en de supporters verplicht. Nu doen zij niks anders dan zichzelf indekken en daar heb jij in je vorige post helemaal gelijk in!
freakie
 freakie - vrijdag 22 april 2011 - 23:23   quote  deeplink  
nee soccer.. Dat klopt niet.. psv en twente zijn natuurlijk super blij dan.. Maar t is natuurlijk net leuk als ajax die ver achter stond nu in eens kampioen word.. dus psv en twente moeten eigenlijk kampioen worden en ajax moet dat ook maar gezien de achter stand van tijdje terug is cl voorronde halen belangrijk.. kampioen is GEWELDIG..
remco k
 remco k - vrijdag 22 april 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 23:06 schreef soccer het volgende:

[..]

Het is realistisch wat er gezegd wordt, niks meer en niks minder, Ajax is afhankelijk van PSV, en dan kunnen we wel weer gaan roepen dat wij kampioen gaan worden, maar als PSV gewoon zijn werk doet, dan worden wij weer geen kampioen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wegereef goed bezig. ADO Twente 0-0 bij rust

0.0081601