BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wegereef goed bezig. ADO Twente 0-0 bij rust

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
soccer
 soccer - vrijdag 22 april 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 23:23 schreef freakie het volgende:
nee soccer.. Dat klopt niet.. psv en twente zijn natuurlijk super blij dan.. Maar t is natuurlijk net leuk als ajax die ver achter stond nu in eens kampioen word.. dus psv en twente moeten eigenlijk kampioen worden en ajax moet dat ook maar gezien de achter stand van tijdje terug is cl voorronde halen belangrijk.. kampioen is GEWELDIG..
Nou ik denk dat twente nu super blij is. Vorige week punten verspeeld tegen de graafschap en nu de druk bij Ajax en psv. Jij hebt het over achterstaqnd van Ajax van een paar weken geleden, maar bij twente en psv denken ze alleen aan de punten die ze da laatste wedstrijden verloren hebben. Het kan twee oorzaken hebben dat het zolang duurt voordat het kampioenschap beslist is. Het niveau van de hele eredivisie is hoger of het niveau van de topclubs is lager geworden. Het is echter wel zo dat de laatste jaren de spanning tot de laatste wedstrijden duurt. Dit maakt het alleeen maar mooier om het voetbal te volgen.
soccer
 soccer - vrijdag 22 april 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 23:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is realistisch wat er gezegd wordt, niks meer en niks minder, Ajax is afhankelijk van PSV, en dan kunnen we wel weer gaan roepen dat wij kampioen gaan worden, maar als PSV gewoon zijn werk doet, dan worden wij weer geen kampioen...
Nou Remco toen JC anders trainer was bij Barcalona heeft hij volgens mij twee seizoenen op rij geroepen dat ze kampioen zouden worden. De achterstand was toen groter dan nu bij Ajax. Volgens mij kreeg hij ook allebei de keren gelijk. dus toch de druk verhogen bij de tegenstander.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 22 april 2011 - 23:35   quote  deeplink  
Ik denk dat Twente met deze overwinning het kampioenschap heeft behaald... Dit was een erg moeilijke wedstrijd en ik denk dat Ajax zondag nog wel wint maar niet bij H'veen. De thuiswedstrijd doet er dan niet meer toe want dan is het gat al 4 punten. PSV gaat punten verspelen bij Feyenoord en dus denk ik dat Twente de titel prolongeert. Ik denk dat Ajax overal net naast grijpt... Heel erg jammer natuurlijk, en hoop het absoluut niet! Als Ajax weet te winnen bij H'veen kan het nog mooi worden, sterker nog dan wordt het mooi! Hopen dat we na zondag 2e staan. Speelronde 33 wordt de speelronde van de waarheid voor AJAX!
soccer
 soccer - vrijdag 22 april 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 23:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik probeerde alleen maar te analyseren waarom Ajax/Frank de Boer zo bescheiden in de pers praat. Het is wel degelijk een mogelijkheid. Natuurlijk vind ik dat Ajax moet uitstralen dat zij voor niets minder dan het kampioenschap gaan. Dat zijn zij aan zichzelf en de supporters verplicht. Nu doen zij niks anders dan zichzelf indekken en daar heb jij in je vorige post helemaal gelijk in!
Dat ik zo snel van een bankdirecteur gelijk krijg. Ik print dit uit en hang het boven mijn bed. dit is me nog nooit gebeurt;-)
Guyt
 Guyt - vrijdag 22 april 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 23:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is realistisch wat er gezegd wordt, niks meer en niks minder, Ajax is afhankelijk van PSV, en dan kunnen we wel weer gaan roepen dat wij kampioen gaan worden, maar als PSV gewoon zijn werk doet, dan worden wij weer geen kampioen...
Eens
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 april 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 23:36 schreef soccer het volgende:

[..]

Dat ik zo snel van een bankdirecteur gelijk krijg. Ik print dit uit en hang het boven mijn bed. dit is me nog nooit gebeurt;-)
Hahahaha. Een EX-bankdirecteur! Ex'en worden wat milder! ;-)
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 23 april 2011 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 21:39 schreef sportdwaas het volgende:
- Geen rode kaart voor Luuk de Jong (Tomasson en Cisse kregen van de Tukker Nijhuis ooit tegen Sparta hiervoor rood)
- Zuiver doelpunt Ruiz afgekeurd
- overtreding van Douglas binnen 16 niet bestraft door Wegereef

Al met al een alleszins redelijke ruststand.

ADO de betere kansen.

Luuk de Jong samen met Tiendalli de zwakste van het veld
FC wegereef was idd weer zeer wazig bezig.
Uitslag is van ondergeschikt belang.
We hebben nog steeds alles in eigen hand t.o.v. Twente.
We kunnen gewoon 2e worden. Als PSV morgen punten verliest, dan hebben we zelfs het kampioenschap in eigen handen.....
Ride
 Ride - zaterdag 23 april 2011 - 07:37   quote  deeplink  
Precies, en wie had dat nog gedacht ;)
joduh
 joduh - zaterdag 23 april 2011 - 09:44   quote  deeplink  
ben het zowaar eens hiermee.....'-)maar mijn mixed feelings blijven man.....
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 april 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Die Wegereef is een wijf 1e klas en ziet zelfs niet of ie dunne of dikke stront heeft gescheten...hij is voor mij de slechtste schIJtsrechter op de velden. Ja echt waar, Jan WegeTeef:):)
dege
 dege - zaterdag 23 april 2011 - 10:44   quote  deeplink  
Fc Twente, het zijn net Duitsers
joduh
 joduh - zaterdag 23 april 2011 - 12:30   quote  deeplink  
net????
adriu
 adriu - zaterdag 23 april 2011 - 15:10   quote  deeplink  
lijkt me weer werk voor de aanklager! wat Douglas deed! iemand onde uitschoppen van het standbeen!! en is niet waar genomen door weegreef!
adriu
 adriu - zaterdag 23 april 2011 - 16:18   quote  deeplink  
en de zwalben Koning RUIZ was ook weer bezig!
remco k
 remco k - zaterdag 23 april 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2011 - 23:35 schreef soccer het volgende:

[..]

Nou Remco toen JC anders trainer was bij Barcalona heeft hij volgens mij twee seizoenen op rij geroepen dat ze kampioen zouden worden. De achterstand was toen groter dan nu bij Ajax. Volgens mij kreeg hij ook allebei de keren gelijk. dus toch de druk verhogen bij de tegenstander.
Je punt?? Dat het daar twee keer lukt zegt me helemaal niks... Ajax heeft het niet in eigen hand, en de afgelopen 7 jaar riepen we het hele jaar door dast we kampioen zouden worden en werden we het niet..
remco k
 remco k - zaterdag 23 april 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 15:10 schreef adriu het volgende:
lijkt me weer werk voor de aanklager! wat Douglas deed! iemand onde uitschoppen van het standbeen!! en is niet waar genomen door weegreef!

en de zwalben Koning RUIZ was ook weer bezig!

Hey Calimero is ook weer aanwezig??? Inmiddels al bedacht of je nu voor PSV of Ajax bent??
soccer
 soccer - zaterdag 23 april 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 18:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Je punt?? Dat het daar twee keer lukt zegt me helemaal niks... Ajax heeft het niet in eigen hand, en de afgelopen 7 jaar riepen we het hele jaar door dast we kampioen zouden worden en werden we het niet..
vorig jaar is het net niet gebeurt en een paar jaar geleden had ik het idee dat er het geloof of de wil er niet was. PSV werd toen kampioen met 1 doelpunt verschil. ook nu ontbreekt blijkbaar de wil als ik Frank de boer moet geloven. Het kan ook zijn dat het geloof er niet is. Dat geloof zal ook niet snel komen als iedereen roept dat er voor de tweede plaats gegaan wordt en dat het kampioenschap niet mogelijk is.En dat op een punt van de koploper. Geef mij maar sporters die wel hun ambities uitspreken en daar ook voor gaan. Verder gaat het er mij niet om om een punt te maken maar om aan te geven dat het ook anders kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 april 2011 door soccer --
remco k
 remco k - zaterdag 23 april 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 20:29 schreef soccer het volgende:

[..]

vorig jaar is het net niet gebeurt en een paar jaar geleden had ik het idee dat er het geloof of de wil er niet was. PSV werd toen kampioen met 1 doelpunt verschil. ook nu ontbreekt blijkbaar de wil als ik Frank de boer moet geloven. Het kan ook zijn dat het geloof er niet is. Dat geloof zal ook niet snel komen als iedereen roept dat er voor de tweede plaats gegaan wordt en dat het kampioenschap niet mogelijk is.En dat op een punt van de koploper. Geef mij maar sporters die wel hun ambities uitspreken en daar ook voor gaan. Verder gaat het er mij niet om om een punt te maken maar om aan te geven dat het ook anders kan.
Volgens mij heeft de Boer niet gezegd dat het niet mogelijk is, enkel heeft hij gezegd dat Ajax het niet in eigen hand heeft, en dat ze afhankelijk zijn van PSV.. Juist goed dat de Boer kijkt naar de eigen mogelijkheden, i.p.v. weer onzin te gaan roepen zoals de afgelopen jaren andere trainers deden.

Maar goed iedereen zijn mening hierin, jij hebt de jouwe en ik de mijne, prima toch..
R!ck
 R!ck - zaterdag 23 april 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 15:10 schreef adriu het volgende:
Ja echt wat een instelling weer, ook gezien wat Bulykin deed? Elleboog? Nja je let alleen op Twente toch? Verstandig man ;-) Houd je eerst ma eens bezig met de andere ploegen voordat je weer dit soort volslagen onnozele dingen gaat lopen roepen.
joduh
 joduh - zaterdag 23 april 2011 - 21:09   quote  deeplink  
wat zijn we weer vriendelik voor mekkar zeg.....
remco k
 remco k - zaterdag 23 april 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 21:09 schreef joduh het volgende:
wat zijn we weer vriendelik voor mekkar zeg.....
Laat iedereen de vinketering krijgen..... WHahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wegereef goed bezig. ADO Twente 0-0 bij rust

0.0341179