BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hee lul met je 10 - 0 tattoo

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 april 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Weet je deze nog?



Psv:
je was niks
Je bent niks
En je zal nooit wat worden
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - zaterdag 23 april 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Rustig Adem in ,Adem uit XD
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 april 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Op de hoek van de straat staat een PSV'er
't Is geen mens, 't is geen dier, 't is een farizeeer.
Met de krant in de hand, staat hij daar te venten.
En verkoopt zijn Vaderland, voor slechts enk'le centen.
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 23 april 2011 - 21:02   quote  deeplink  
Mooi gesproken Hotjumper, het is nog waar ook!!
jarjar78
 jarjar78 - zondag 24 april 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2011 - 20:34 schreef hotjumper het volgende:
Op de hoek van de straat staat een PSV'er
't Is geen mens, 't is geen dier, 't is een farizeeer.
Met de krant in de hand, staat hij daar te venten.
En verkoopt zijn Vaderland, voor slechts enk'le centen.
Amen.....
supermario13
 supermario13 - zondag 24 april 2011 - 09:39   quote  deeplink  
+10 lol
supermario13
 supermario13 - zondag 24 april 2011 - 09:48   quote  deeplink  
mijn zoontje kent deze van buiten maar blijft mooi...
voor vanmiddag Feyenoord-psv 1-0 laatste minuut voor het nog pijnlijker te maken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 09:48 schreef supermario13 het volgende:
mijn zoontje kent deze van buiten maar blijft mooi...
voor vanmiddag Feyenoord-psv 1-0 laatste minuut voor het nog pijnlijker te maken.
welke deze?
de.fan
 de.fan - zondag 24 april 2011 - 10:33   quote  deeplink  
Zijn jullie allemaal een beetje jaloers of zo?? Dat jullie je druk maken om zo'n lul van 040 die een tattoo heeft....... Blijkbaar zijn er geen belangrijkere zaken voor jullie, dat zou wel heel triest zijn
D-010
 D-010 - zondag 24 april 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 09:48 schreef supermario13 het volgende:
mijn zoontje kent deze van buiten maar blijft mooi...
voor vanmiddag Feyenoord-psv 1-0 laatste minuut voor het nog pijnlijker te maken.
1-0 maar ? zoals mario zegt er vol op kletsen, ik denk 4-1 ! :D
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 april 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 10:33 schreef de.fan het volgende:
Zijn jullie allemaal een beetje jaloers of zo?? Dat jullie je druk maken om zo'n lul van 040 die een tattoo heeft....... Blijkbaar zijn er geen belangrijkere zaken voor jullie, dat zou wel heel triest zijn
Uitleg dikke van dale.
woordenboek.nl

betekenis van het woord ,triest = de fan.
FR-Han
 FR-Han - zondag 24 april 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 10:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uitleg dikke van dale.
woordenboek.nl

betekenis van het woord ,triest = de fan.
eens!! de.fan=pipo
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 11:06 schreef obiku010 het volgende:

[..]

eens!! de.fan=pipo
hey kappen! Ik noem mn dochter altijd pipo.
FR-Han
 FR-Han - zondag 24 april 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 11:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hey kappen! Ik noem mn dochter altijd pipo.
oh sorry. dat gaat idd veels te ver. de.fan=leonardo
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 april 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 11:12 schreef obiku010 het volgende:

[..]

oh sorry. dat gaat idd veels te ver. de.fan=leonardo
:)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 april 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 10:33 schreef de.fan het volgende:
Zijn jullie allemaal een beetje jaloers of zo?? Dat jullie je druk maken om zo'n lul van 040 die een tattoo heeft....... Blijkbaar zijn er geen belangrijkere zaken voor jullie, dat zou wel heel triest zijn
DE.FAN = FARIZEEER!!!!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 24 april 2011 - 11:37   quote  deeplink  
ftid, leon, obiku///helden die telkens de spijkert op zijn kop slaan!!
Els
 Els - zondag 24 april 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 10:33 schreef de.fan het volgende:
Zijn jullie allemaal een beetje jaloers of zo?? Dat jullie je druk maken om zo'n lul van 040 die een tattoo heeft....... Blijkbaar zijn er geen belangrijkere zaken voor jullie, dat zou wel heel triest zijn
Tja, wel jammer inderdaad, maar het allerbelangrijkste in mijn leven is momenteel iemand uit de omgeving van Eindhoven met een tattoo over Feyenoord en Psv. Kan jij nog echt niet eens een keer met een wat zinvoller verwijt komen? En zijn altijd van die oppervlakkige, zielige opmerkingen waarvan je. Wanneer komt er van jou eens een keer een normale post? Zonder anderen te stigmatiseren en te kleineren? Heb je ooit wel eens een keer gehoord over respect? Want als je mensen met respect behandelt, krijg je het misschien ook eens een keer terug.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 10:33 schreef de.fan het volgende:
Zijn jullie allemaal een beetje jaloers of zo?? Dat jullie je druk maken om zo'n lul van 040 die een tattoo heeft....... Blijkbaar zijn er geen belangrijkere zaken voor jullie, dat zou wel heel triest zijn
Dit is slechts 1 van de dingen waar we ons druk over maken.
Verder maak ik me druk over mijn nieuwe baan hoe dat gaat lopen, de echo van mijn tweede kind wat t gaat worden en of t gezond is. Verder heb ik nog heel veel dingen waar ik me druk, zorgen over maak of enigszins opwindt.

Niet zoals sommige andere mensen, heb ik geen enkele moeite om me op meerdere zaken te focussen.
FR-Han
 FR-Han - zondag 24 april 2011 - 12:01   quote  deeplink  
els, stylzz///helden!!!
jaykee
 jaykee - zondag 24 april 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Feyenoord gaat winnen vandaag, en om AJAX hoef je je niet druk te maken
TWente wordt weer landskampioen !!!

Een FEYENOORD en TWENTE fan
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 12:06 schreef jaykee het volgende:
Feyenoord gaat winnen vandaag, en om AJAX hoef je je niet druk te maken
TWente wordt weer landskampioen !!!

Een FEYENOORD en TWENTE fan
En dat kan ook nog fan zijn van 2 clubs.

Goed dat je jezelf geen supporter noemt!
sebbe1
 sebbe1 - zondag 24 april 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Het is jammer dat mensen als de.fan denken dat de kosmos om hen heen draait en daardoor niet kan accepteren dat er mensen zijn die een mening hebben die niet met de zijne strookt. Hij heeft een zwaar aandacht tekort en gebruikt het forum om de discussie naar hem te trekken zodat hij weer aandacht krijgt. Elke keer dat hij een topic opent of ergens een reactie neer zet krijgt hij het weer voor elkaar. Nu denk ik dat de meesten reageren op hem uit medelijden, wat begrijpelijk is, mensen met een sociaal emotionele achterstand laat je niet vallen maar die moet geholpen worden. Misschien moet er een topic geopend worden voor mensen als de.fan met linkjes waar hij hulp kan krijgen, voordat het te laat is en hij van zijn sokkel valt, want laten we reeel zijn, zo uit het niets horen dat de kosmos niet om jou draait komt hard aan en misschien is de stap naar een normaal bestaan dan vervlogen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2011 - 12:13   quote  deeplink  
haha.. ik moest lachen.

Lijkt me een mooie taak voor Obiku010
FR-Han
 FR-Han - zondag 24 april 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 12:13 schreef Stylzz het volgende:
haha.. ik moest lachen.

Lijkt me een mooie taak voor Obiku010
ik zal dit in beraad nemen. oordeel volgt later op de dag als ik wat meer drank op heb. goed plan. sta bekend bij vele hulp instanties. ik kan deze knul helpen!! even kijken hoe. vanaaf meer!!
MMM
 MMM - zondag 24 april 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Hij moet een 3-1 tattoo nemen!
supermario13
 supermario13 - zondag 24 april 2011 - 17:40   quote  deeplink  
jammer dat we ajax thuis niet meer krijgen had ik wel willen zien.en ja deze overwinning laat ik mijn zoon ook morgen zien.kwestie van goede opvoeding...:-)
supermario13
 supermario13 - zondag 24 april 2011 - 17:47   quote  deeplink  
enne effe dit...die rode kaart terrecht gaat gewoon door met 2 benen.zal wel aan mij liggen dat iedereen het anders heeft gezien??????????
Mr.Raver
 Mr.Raver - zondag 24 april 2011 - 18:12   quote  deeplink  
nope, hij tikte de bal weg maar gleed wel door op Biseswar(geloof ik?), zijn eigen fout, als je zo in komt moet je de consequenties accepteren toch?
Suijltje
 Suijltje - zondag 24 april 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 18:12 schreef Mr.Raver het volgende:
nope, hij tikte de bal weg maar gleed wel door op Biseswar(geloof ik?), zijn eigen fout, als je zo in komt moet je de consequenties accepteren toch?
Eens! (maar was Luc hoor!)
supermario13
 supermario13 - zondag 24 april 2011 - 18:26   quote  deeplink  
dus toch...ben niet alleen hehe.had zijn benen kunnen intrekken dan had ik gezegd oke.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2011 - 18:37   quote  deeplink  
die rode kaart was onzin, maar hing al in de lucht bij die frusties.
craven
 craven - zondag 24 april 2011 - 20:01   quote  deeplink  
toch als je het beeld freezed zie je dat engelaar met zijn noppen vooruit luc zijn rechterenkel raakt...
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 20:01 schreef craven het volgende:
toch als je het beeld freezed zie je dat engelaar met zijn noppen vooruit luc zijn rechterenkel raakt...
ja, maar geel was prima geweest hier.

ik had liever van 11 man gewonnen.
craven
 craven - zondag 24 april 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 20:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, maar geel was prima geweest hier.

ik had liever van 11 man gewonnen.
ja maakt mij niet uit als je maar wint, die lampjes hadden we zo wiezo verslagen
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 april 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 10:33 schreef de.fan het volgende:
Zijn jullie allemaal een beetje jaloers of zo?? Dat jullie je druk maken om zo'n lul van 040 die een tattoo heeft....... Blijkbaar zijn er geen belangrijkere zaken voor jullie, dat zou wel heel triest zijn
Ik wilde eerst het wereld honger probleem bespreekbaar maken, vervolgens het zoetwater tekort in micronesië maar toen hoorde ik over je broer met zijn 040 tattoo en dat kon ik gewoon niet laten lopen,
sevillana
 sevillana - maandag 25 april 2011 - 00:33   quote  deeplink  
ach, . . zo'n 10-0 tattoo kan toch altijd aangepast worden in 010?
Terminator
 Terminator - maandag 25 april 2011 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 00:33 schreef sevillana het volgende:
ach, . . zo'n 10-0 tattoo kan toch altijd aangepast worden in 010?
ach miss komt er nog een tattoo van een 020tiger met een bedankje erop???ach das veel minder erg natuurlijk???
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 11:53 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, wel jammer inderdaad, maar het allerbelangrijkste in mijn leven is momenteel iemand uit de omgeving van Eindhoven met een tattoo over Feyenoord en Psv. Kan jij nog echt niet eens een keer met een wat zinvoller verwijt komen? En zijn altijd van die oppervlakkige, zielige opmerkingen waarvan je. Wanneer komt er van jou eens een keer een normale post? Zonder anderen te stigmatiseren en te kleineren? Heb je ooit wel eens een keer gehoord over respect? Want als je mensen met respect behandelt, krijg je het misschien ook eens een keer terug.
Als jij dit zinvol vind , om hier op te reageren! Laat die 040 lul toch gewoon zijn tatoo zetten en verder uithuilen maar moeten wij als Feyenoord supporter hier op gaan reageren?
En kleineren en stigmatiseren ben jij toch ook de hele tijd mee bezig. Als je niks over mij te klagen heb is jou dag toch ook verpest lijkt het wel. Dus wie kleineert wie........
alibabba
 alibabba - maandag 25 april 2011 - 07:20   quote  deeplink  
Feyenoord is 10x groter dan Pisvee man. Die flapdrol met zijn tattoo snapt er helemaal niks van en weet het verleden van het Nederlandse voetbal niet. Dat Psv kan me gestolen worden net als die lul met die tattoo man!!!!!!!!
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 12:11 schreef sebbe1 het volgende:
Het is jammer dat mensen als de.fan denken dat de kosmos om hen heen draait en daardoor niet kan accepteren dat er mensen zijn die een mening hebben die niet met de zijne strookt. Hij heeft een zwaar aandacht tekort en gebruikt het forum om de discussie naar hem te trekken zodat hij weer aandacht krijgt. Elke keer dat hij een topic opent of ergens een reactie neer zet krijgt hij het weer voor elkaar. Nu denk ik dat de meesten reageren op hem uit medelijden, wat begrijpelijk is, mensen met een sociaal emotionele achterstand laat je niet vallen maar die moet geholpen worden. Misschien moet er een topic geopend worden voor mensen als de.fan met linkjes waar hij hulp kan krijgen, voordat het te laat is en hij van zijn sokkel valt, want laten we reeel zijn, zo uit het niets horen dat de kosmos niet om jou draait komt hard aan en misschien is de stap naar een normaal bestaan dan vervlogen.
hahahahaha lolbroek , sociaal emotionele achterstand?? Jij denkt dat het draait om het afzeiken van een 040 lul en dan moet ik hulp hebben? Wat een stelletjes dombo's zitten er hier toch op het forum. Maken jullie je nou maar druk om een TATOO dan maak ik mij druk om Feyenoord. Kunnen jullie je bezig houden met randzaken zoals jullie dat zo graag doen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 25 april 2011 - 08:38   quote  deeplink  
Pleur je toch lekker naar een ander forum vuile randdebiel!!
Heb je je eigen weleens bedacht dat jij hier diegene is die afwijkt van de rest???
Aan wie zou het dan liggen??
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 07:17 schreef de.fan het volgende:

[..]

Als jij dit zinvol vind , om hier op te reageren! Laat die 040 lul toch gewoon zijn tatoo zetten en verder uithuilen maar moeten wij als Feyenoord supporter hier op gaan reageren?
En kleineren en stigmatiseren ben jij toch ook de hele tijd mee bezig. Als je niks over mij te klagen heb is jou dag toch ook verpest lijkt het wel. Dus wie kleineert wie........
Mag ik 3x raden?
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 april 2011 - 09:42   quote  deeplink  
word het niet tijd dat de.fan een eigen forum krijgt waar hij in zijn eentje op kan reageren? als je je niet met randzaken bezig wil houden, reageer dan niet op de in je ogen verkeerde topics. want 132417 zeggen dat je je ergert helpt niet zo. sterker nog je word uit gekots. je loopt anderen maar voor dom uit te maken. ik denk dat 99% van dit forum socciaal redelijk ontwikkeld is. jij blijft echte volledig achter. jammer man. koop eens een boek van socciale vaardigheden voor dummies. wat een lomperik ben je man
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 april 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 08:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Pleur je toch lekker naar een ander forum vuile randdebiel!!
Heb je je eigen weleens bedacht dat jij hier diegene is die afwijkt van de rest???
Aan wie zou het dan liggen??
Laat um nou, hij WIL graag afwijken. de.fan is op die manier circusvermaak.
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 09:42 schreef obiku010 het volgende:
word het niet tijd dat de.fan een eigen forum krijgt waar hij in zijn eentje op kan reageren? als je je niet met randzaken bezig wil houden, reageer dan niet op de in je ogen verkeerde topics. want 132417 zeggen dat je je ergert helpt niet zo. sterker nog je word uit gekots. je loopt anderen maar voor dom uit te maken. ik denk dat 99% van dit forum socciaal redelijk ontwikkeld is. jij blijft echte volledig achter. jammer man. koop eens een boek van socciale vaardigheden voor dummies. wat een lomperik ben je man
haha +1
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 10:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Laat um nou, hij WIL graag afwijken. de.fan is op die manier circusfreak.
wel goed zeggen natuurlijk
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 09:42 schreef obiku010 het volgende:
word het niet tijd dat de.fan een eigen forum krijgt waar hij in zijn eentje op kan reageren? als je je niet met randzaken bezig wil houden, reageer dan niet op de in je ogen verkeerde topics. want 132417 zeggen dat je je ergert helpt niet zo. sterker nog je word uit gekots. je loopt anderen maar voor dom uit te maken. ik denk dat 99% van dit forum socciaal redelijk ontwikkeld is. jij blijft echte volledig achter. jammer man. koop eens een boek van socciale vaardigheden voor dummies. wat een lomperik ben je man
Waar heb jij je opleiding vandaan?? Gekocht zeker op het internet, als je zo dom blijft ouwehoeren. Anders is het niet te verklaren..... dit dom gezwets.
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 april 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:13 schreef de.fan het volgende:

[..]

Waar heb jij je opleiding vandaan?? Gekocht zeker op het internet, als je zo dom blijft ouwehoeren. Anders is het niet te verklaren..... dit dom gezwets.
ik lees en lach je uit man
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 09:35 schreef Els het volgende:

[..]

Mag ik 3x raden?
Jij op 1, Obiku op 2 en op 3 FTID dat moet het zijn toch?
Er zullen er wel weer zijn die ht er niet mee eens zijn!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hee lul met je 10 - 0 tattoo









0.0109801