BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hee lul met je 10 - 0 tattoo

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:13 schreef de.fan het volgende:

[..]

Waar heb jij je opleiding vandaan?? Gekocht zeker op het internet, als je zo dom blijft ouwehoeren. Anders is het niet te verklaren..... dit dom gezwets.
Wat een vriendelijke reactie weer. Het is toch een verrrijking om jou op het forum te hebben.
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:14 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik lees en lach je uit man
+ 1
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:16 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een vriendelijke reactie weer. Het is toch een verrrijking om jou op het forum te hebben.
Wat jij een verrijking vind , daar zullen de smaken over verschillen.
Al kan ik met jou best wel goed overweg, toch?
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 april 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:15 schreef de.fan het volgende:

[..]

Jij op 1, Obiku op 2 en op 3 FTID dat moet het zijn toch?
Er zullen er wel weer zijn die ht er niet mee eens zijn!
maak je niet druk. ik ben een man met ambitie. 2 plek. dan moet die eerste plek toch te halen zijn. scheeld het veel? met nog maar 3 wedstrijden te gaan zal ik me best doen!
Terminator
 Terminator - maandag 25 april 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:15 schreef de.fan het volgende:

[..]

Jij op 1, Obiku op 2 en op 3 FTID dat moet het zijn toch?
Er zullen er wel weer zijn die ht er niet mee eens zijn!
http://www.youtube.com/watch?v=2RnO8hSk7_w&feature=related
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:19 schreef obiku010 het volgende:

[..]

maak je niet druk. ik ben een man met ambitie. 2 plek. dan moet die eerste plek toch te halen zijn. scheeld het veel? met nog maar 3 wedstrijden te gaan zal ik me best doen!
Nee dat lukt je niet meer, Els ligt een straatlengte voor. hahahaha
Ja kan nog wel zakken , uit de top 3
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Beetje een zinloos topic dit he.
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:33 schreef Stylzz het volgende:
Beetje een zinloos topic dit he.
Hoezo het is toch NOOIT zinloos volgens sommige forumleden.................vandaar dat we reageren op een tattoo uit Eindhoven. Als je er een opmerking over maakt valt iedereen er over heen, dus
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Voor mij is het in ieder geval zinloos geworden.

Je mening uiten over iemand die weer een respectloze tattoo wil zetten en daarmee het nieuws haalt, vind ik wel zinvol. al moet je het niet over drijven.
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:
Voor mij is het in ieder geval zinloos geworden.

Je mening uiten over iemand die weer een respectloze tattoo wil zetten en daarmee het nieuws haalt, vind ik wel zinvol. al moet je het niet over drijven.
Voor mij is het altijd zinloos geweest , allen al om daar op te reageren
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Dus over en sluiten met een slotje
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 april 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:41 schreef de.fan het volgende:
Dus over en sluiten met een slotje
de forum baas heeft gesproken!!
sevillana
 sevillana - maandag 25 april 2011 - 13:10   quote  deeplink  
een waardig directeur van een gerespecteerd bedrijf verlaagt zich in 't algemeen niet tot beledigende uitspraken maar tracht daarentegen te allen tijde de rust te bewaren.
n.b.: en beheerst normaliter goede kennis van het ABN . . . . . . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door sevillana --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 25 april 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
????????
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:10 schreef sevillana het volgende:
een waardig directeur van een gerespecteerd bedrijf verlaagt zich in 't algemeen niet tot beledigende uitspraken maar tracht daarentegen te allen tijde de rust te bewaren.
n.b.: en beheerst normaliter goede kennis van het ABN . . . . . . . .
Geen directeur maar deels eigenaar en aandeelhouder. Wel op de hoogte blijven hé.
sevillana
 sevillana - maandag 25 april 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:16 schreef de.fan het volgende:

[..]

Geen directeur maar deels eigenaar en aandeelhouder. Wel op de hoogte blijven hé.
aangesproken?
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:19 schreef sevillana het volgende:

[..]

aangesproken?
Nee hoor je moet alleen de juiste feiten weergeven.
sevillana
 sevillana - maandag 25 april 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:28 schreef de.fan het volgende:

[..]

Nee hoor je moet alleen de juiste feiten weergeven.
jouw feiten?
Quiroz
 Quiroz - maandag 25 april 2011 - 14:11   quote  deeplink  
Waar is die mongool nou met zn tattoo dan,

10-0 zal voor mij altijd het jaar blijven waarin we psv het kampioenschap hebben afgenomen!
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:32 schreef sevillana het volgende:

[..]

jouw feiten?
feiten op de waarheid berust
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 april 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 15:45 schreef de.fan het volgende:

[..]

feiten op de waarheid berust
juistem. jou waarheid
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 16:30 schreef obiku010 het volgende:

[..]

juistem. jou waarheid
jou of mijn waarheid dat is ieder voor zich! Dat wou ik even kwijt. Maar Obiku010 jij moet eerst eens goed lezen waar het over ging! Het ging over het feit dat ik directeur ben maar dat heb ik even duidelijk gemaakt: Ik ben mede eigenaar en aandeelhouder. En we zijn nu 1 van de vrienden van Feyenoord en daar staan we voor de volle 100% achter ondanks alles.
En ook ondanks hoe ik erover denk wat betreft bepaalde spelers en trainer! Wij hebben met zij drieën het bedrag bij elkaar gelegd en dat hebben we met onze volle Feyenoord verstand gedaan
Onze vrouwen waren er niet helemaal mee eens maar zijn gelukkig alle drie mee akkoord gegaan dat we Feyenoord eenmalig een financiele steun geven. En daarom zal ik het nooit begrijpen dat er supporters zijn die zich druk maken over een tattoo van een lampjesfan.
Wij moeten zich meer zorgen maken over hoe we Feyenoord weer aan de top kunnen en moeten krijgen. Net zoals je Feyenoord fans heb die een tattoo zetten uit liefde voor hun club.
En dan is er net zoiets als een haat tegen de club uit 020, waardoor we geen supporters meer mee mochten nemen omdat er van die randdebielen die zogenaamd supporter zijn van Feyenoord of Ajax er weer eens een zooitje van maakte. Wat mij betreft is er een simpele oplossing die we helaas niet mogen gebruiken in Nederland: Gewoon een weiland opzoeken en al die randdebielen erin er als er eentje overblijft gewoon vast zetten voor de rest van hun leven. Wat mij betreft treden we niet hard genoeg op tegen deze 'gasten'. Er is toch niks mooier dan je favoriete clubje te aan moedigen! Ik zou graag willen dat elke man, vrouw en kind zonder angst naar welke voetbal wedstrijd dan ook kan. Ik heb zelf ook zat mee gemaakt met zulke randdebielen die het nodig vonden om mijn auto te vernielen omdat zij er toevallig langs liepen. En dan maar weer met een 'kut' smoes komen. Sorry Els voor mijn taal gebruik. Ik heb gewoon te vaak mee gemaakt dat er ouders met huilende kinderen het stadion moeten verlaten vanwege dit soort zinloos geweld en domme spreekkoren. Dat is wat mij steeds zo kwaad maakt en dat zal zo blijven zolang ik het in en rond het stadion nog steeds mee maakt. Oke afgelopen jaren was het voor mij rustig omdat ik even afscheid had genomen vanwege een paar drama's die op het veld stonden. Maar mijn hoop en wens is van harte dat Feyenoord het sportief en financieel weer voor de wind ga en dat de supporters zich gaan gedragen , in Nederland en in het buitenland als dat van toepassing is.
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 april 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 17:21 schreef de.fan het volgende:

[..]

jou of mijn waarheid dat is ieder voor zich! Dat wou ik even kwijt. Maar Obiku010 jij moet eerst eens goed lezen waar het over ging! Het ging over het feit dat ik directeur ben maar dat heb ik even duidelijk gemaakt: Ik ben mede eigenaar en aandeelhouder. En we zijn nu 1 van de vrienden van Feyenoord en daar staan we voor de volle 100% achter ondanks alles.
En ook ondanks hoe ik erover denk wat betreft bepaalde spelers en trainer! Wij hebben met zij drieën het bedrag bij elkaar gelegd en dat hebben we met onze volle Feyenoord verstand gedaan
Onze vrouwen waren er niet helemaal mee eens maar zijn gelukkig alle drie mee akkoord gegaan dat we Feyenoord eenmalig een financiele steun geven. En daarom zal ik het nooit begrijpen dat er supporters zijn die zich druk maken over een tattoo van een lampjesfan.
Wij moeten zich meer zorgen maken over hoe we Feyenoord weer aan de top kunnen en moeten krijgen. Net zoals je Feyenoord fans heb die een tattoo zetten uit liefde voor hun club.
En dan is er net zoiets als een haat tegen de club uit 020, waardoor we geen supporters meer mee mochten nemen omdat er van die randdebielen die zogenaamd supporter zijn van Feyenoord of Ajax er weer eens een zooitje van maakte. Wat mij betreft is er een simpele oplossing die we helaas niet mogen gebruiken in Nederland: Gewoon een weiland opzoeken en al die randdebielen erin er als er eentje overblijft gewoon vast zetten voor de rest van hun leven. Wat mij betreft treden we niet hard genoeg op tegen deze 'gasten'. Er is toch niks mooier dan je favoriete clubje te aan moedigen! Ik zou graag willen dat elke man, vrouw en kind zonder angst naar welke voetbal wedstrijd dan ook kan. Ik heb zelf ook zat mee gemaakt met zulke randdebielen die het nodig vonden om mijn auto te vernielen omdat zij er toevallig langs liepen. En dan maar weer met een 'kut' smoes komen. Sorry Els voor mijn taal gebruik. Ik heb gewoon te vaak mee gemaakt dat er ouders met huilende kinderen het stadion moeten verlaten vanwege dit soort zinloos geweld en domme spreekkoren. Dat is wat mij steeds zo kwaad maakt en dat zal zo blijven zolang ik het in en rond het stadion nog steeds mee maakt. Oke afgelopen jaren was het voor mij rustig omdat ik even afscheid had genomen vanwege een paar drama's die op het veld stonden. Maar mijn hoop en wens is van harte dat Feyenoord het sportief en financieel weer voor de wind ga en dat de supporters zich gaan gedragen , in Nederland en in het buitenland als dat van toepassing is.
tja. dan heb je gelijk. sorry dat ik het fout heb gezien. u rule!! gelukkig hebben we directeurs als jij
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 april 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 17:21 schreef de.fan het volgende:

[..]

jou of mijn waarheid dat is ieder voor zich! Dat wou ik even kwijt. Maar Obiku010 jij moet eerst eens goed lezen waar het over ging! Het ging over het feit dat ik directeur ben maar dat heb ik even duidelijk gemaakt: Ik ben mede eigenaar en aandeelhouder. En we zijn nu 1 van de vrienden van Feyenoord en daar staan we voor de volle 100% achter ondanks alles.
En ook ondanks hoe ik erover denk wat betreft bepaalde spelers en trainer! Wij hebben met zij drieën het bedrag bij elkaar gelegd en dat hebben we met onze volle Feyenoord verstand gedaan
Onze vrouwen waren er niet helemaal mee eens maar zijn gelukkig alle drie mee akkoord gegaan dat we Feyenoord eenmalig een financiele steun geven. En daarom zal ik het nooit begrijpen dat er supporters zijn die zich druk maken over een tattoo van een lampjesfan.
Wij moeten zich meer zorgen maken over hoe we Feyenoord weer aan de top kunnen en moeten krijgen. Net zoals je Feyenoord fans heb die een tattoo zetten uit liefde voor hun club.
En dan is er net zoiets als een haat tegen de club uit 020, waardoor we geen supporters meer mee mochten nemen omdat er van die randdebielen die zogenaamd supporter zijn van Feyenoord of Ajax er weer eens een zooitje van maakte. Wat mij betreft is er een simpele oplossing die we helaas niet mogen gebruiken in Nederland: Gewoon een weiland opzoeken en al die randdebielen erin er als er eentje overblijft gewoon vast zetten voor de rest van hun leven. Wat mij betreft treden we niet hard genoeg op tegen deze 'gasten'. Er is toch niks mooier dan je favoriete clubje te aan moedigen! Ik zou graag willen dat elke man, vrouw en kind zonder angst naar welke voetbal wedstrijd dan ook kan. Ik heb zelf ook zat mee gemaakt met zulke randdebielen die het nodig vonden om mijn auto te vernielen omdat zij er toevallig langs liepen. En dan maar weer met een 'kut' smoes komen. Sorry Els voor mijn taal gebruik. Ik heb gewoon te vaak mee gemaakt dat er ouders met huilende kinderen het stadion moeten verlaten vanwege dit soort zinloos geweld en domme spreekkoren. Dat is wat mij steeds zo kwaad maakt en dat zal zo blijven zolang ik het in en rond het stadion nog steeds mee maakt. Oke afgelopen jaren was het voor mij rustig omdat ik even afscheid had genomen vanwege een paar drama's die op het veld stonden. Maar mijn hoop en wens is van harte dat Feyenoord het sportief en financieel weer voor de wind ga en dat de supporters zich gaan gedragen , in Nederland en in het buitenland als dat van toepassing is.
Als ik jou was zou ik er een tattoo van laten maken....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 april 2011 - 22:03   quote  deeplink  
hahahahahahaha
sevillana
 sevillana - dinsdag 26 april 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 21:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik er een tattoo van laten maken....
dat zou nog 's een feit zijn . . . . .
Marsco
 Marsco - woensdag 27 april 2011 - 08:20   quote  deeplink  
de.fan. Jij hebt zelf blijkbaar genoeg tijd om anderen te wijzen op jouw mening dat het geen zin heeft om over een 040 tatoo te praten. Daarmee ben je zelf geen steek beter dan wat jij als slecht beschouwd.
Joh, laat mensen lekker praten over wat ze willen. Als er behoefte aan is. Daar is een forum voor. Mogen mensen verders ook niet over het weer praten? Moet er alleen over voetbal technische zaken gepraat worden? Kijk jij wel eens naar Voetbal International? Moet jij dan ook zo lachen? Heb je dan ook zo'n lol?... Is het je niet opgevallen dat die zogeheten voetbal talkshow ook helemaal nergens over gaat? Voetbal is niet alleen voetbal, maar ook humor, geluk, verdriet, frustratie, rivaliteit en al het andere wat met emoties te maken heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Marsco --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 09:40   quote  deeplink  
+1
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 27 april 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 10:33 schreef de.fan het volgende:
Zijn jullie allemaal een beetje jaloers of zo?? Dat jullie je druk maken om zo'n lul van 040 die een tattoo heeft....... Blijkbaar zijn er geen belangrijkere zaken voor jullie, dat zou wel heel triest zijn
Ben jij een beetje jaloers of zo?? Dat jij je druk maakt om een stel supporters van 010 die een eigen mening hebben........ Blijkbaar zijn er geen belangrijkere zaken voor je, dat zou wel heel triest zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 11:09 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ben jij een beetje jaloers of zo?? Dat jij je druk maakt om een stel supporters van 010 die een eigen mening hebben........ Blijkbaar zijn er geen belangrijkere zaken voor je, dat zou wel heel triest zijn.
Hahaha! Goeie repliek!
Els
 Els - donderdag 28 april 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Jahaa, en nu? Komt die tattoo er nog?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 april 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Als hij een echte vent is wel!!
Maar ja, echte mannen (en vrouwen. 'speciaal voor jou Els') zitten alleen bij Feyenoord!!
Milo
 Milo - donderdag 28 april 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 07:23 schreef de.fan het volgende:

[..]

hahahahaha lolbroek , sociaal emotionele achterstand?? Jij denkt dat het draait om het afzeiken van een 040 lul en dan moet ik hulp hebben? Wat een stelletjes dombo's zitten er hier toch op het forum. Maken jullie je nou maar druk om een TATOO dan maak ik mij druk om Feyenoord. Kunnen jullie je bezig houden met randzaken zoals jullie dat zo graag doen
TATOO is toch met dubbel T? dus wie is hier nou een dombo????
craven
 craven - donderdag 28 april 2011 - 13:57   quote  deeplink  
tattoo's zijn asociaal...
Milo
 Milo - donderdag 28 april 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 17:21 schreef de.fan het volgende:

[..]

jou of mijn waarheid dat is ieder voor zich! Dat wou ik even kwijt. Maar Obiku010 jij moet eerst eens goed lezen waar het over ging! Het ging over het feit dat ik directeur ben maar dat heb ik even duidelijk gemaakt: Ik ben mede eigenaar en aandeelhouder. En we zijn nu 1 van de vrienden van Feyenoord en daar staan we voor de volle 100% achter ondanks alles.
En ook ondanks hoe ik erover denk wat betreft bepaalde spelers en trainer! Wij hebben met zij drieën het bedrag bij elkaar gelegd en dat hebben we met onze volle Feyenoord verstand gedaan
Onze vrouwen waren er niet helemaal mee eens maar zijn gelukkig alle drie mee akkoord gegaan dat we Feyenoord eenmalig een financiele steun geven. En daarom zal ik het nooit begrijpen dat er supporters zijn die zich druk maken over een tattoo van een lampjesfan.
Wij moeten zich meer zorgen maken over hoe we Feyenoord weer aan de top kunnen en moeten krijgen. Net zoals je Feyenoord fans heb die een tattoo zetten uit liefde voor hun club.
En dan is er net zoiets als een haat tegen de club uit 020, waardoor we geen supporters meer mee mochten nemen omdat er van die randdebielen die zogenaamd supporter zijn van Feyenoord of Ajax er weer eens een zooitje van maakte. Wat mij betreft is er een simpele oplossing die we helaas niet mogen gebruiken in Nederland: Gewoon een weiland opzoeken en al die randdebielen erin er als er eentje overblijft gewoon vast zetten voor de rest van hun leven. Wat mij betreft treden we niet hard genoeg op tegen deze 'gasten'. Er is toch niks mooier dan je favoriete clubje te aan moedigen! Ik zou graag willen dat elke man, vrouw en kind zonder angst naar welke voetbal wedstrijd dan ook kan. Ik heb zelf ook zat mee gemaakt met zulke randdebielen die het nodig vonden om mijn auto te vernielen omdat zij er toevallig langs liepen. En dan maar weer met een 'kut' smoes komen. Sorry Els voor mijn taal gebruik. Ik heb gewoon te vaak mee gemaakt dat er ouders met huilende kinderen het stadion moeten verlaten vanwege dit soort zinloos geweld en domme spreekkoren. Dat is wat mij steeds zo kwaad maakt en dat zal zo blijven zolang ik het in en rond het stadion nog steeds mee maakt. Oke afgelopen jaren was het voor mij rustig omdat ik even afscheid had genomen vanwege een paar drama's die op het veld stonden. Maar mijn hoop en wens is van harte dat Feyenoord het sportief en financieel weer voor de wind ga en dat de supporters zich gaan gedragen , in Nederland en in het buitenland als dat van toepassing is.
Ach, ga nou niet de stoere man uithangen, want dat ben ik al!
Luister chef, ik ben ook eigenaar van 4 verschillende bedrijven, die een aardige omzet genereert.
Ik ben Feyenoorder in hart en nieren en heb "maar" 2x 500 euro overgemaakt en dat vind ik meer dan genoeg, hoeveel heb jij dan gestort???? kan ik dat namelijk ff nagaan bij mijn "vrienden."

overlegd met de vrouwen? dus de vrouwen zijn aandeelhouders? anders hoef je toch niet te overleggen? of kwam hun dagje winkelen in de pc in gevaar?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 28 april 2011 - 14:03   quote  deeplink  
de fan blaast graag hoog van de toren.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 13:57 schreef craven het volgende:
tattoo's zijn asociaal...
eens!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 28 april 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 13:57 schreef craven het volgende:
tattoo's zijn asociaal...
10000000000000000000000000000000000000000000000000% mee eens! Tokkie! Sjonnie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door Quiroz --
kwakman
 kwakman - donderdag 28 april 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Staat die tatoe op zijn leuter?kwak
fr 4-ever
 fr 4-ever - donderdag 28 april 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eens!
oneens!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 april 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 16:54 schreef kwakman het volgende:
Staat die tatoe op zijn leuter?kwak
leuter = paling. kwak.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 18:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

leuter = paling. kwak.
paling = vis. blub.
Els
 Els - donderdag 28 april 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 13:48 schreef Milo het volgende:

[..]

TATOO is toch met dubbel T? dus wie is hier nou een dombo????
Hij bedoelt die russische meidengroep......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 april 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 16:51 schreef Quiroz het volgende:

[..]

10000000000000000000000000000000000000000000000000% mee eens! Tokkie! Sjonnie!
Gelukkig ben jij niet serieus te nemen want je eet ook al geen varkensvlees! hehehehheee
Hoe zit dan met al die mooie hennatekeningen rond een bepaalde tijd van het jaar?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door Feyenoord till i die --
sevillana
 sevillana - donderdag 28 april 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 13:57 schreef craven het volgende:
tattoo's zijn asociaal...
"de.fan's" blijkbaar ook?
Rovert
 Rovert - donderdag 28 april 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:13 schreef de.fan het volgende:

[..]

Waar heb jij je opleiding vandaan?? Gekocht zeker op het internet, als je zo dom blijft ouwehoeren. Anders is het niet te verklaren..... dit dom gezwets.
sukkel
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 april 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 21:00 schreef Rovert het volgende:

[..]

sukkel
Voorwaar, een zeer pakkende karaktertypering!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 april 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 13:57 schreef craven het volgende:
tattoo's zijn asociaal...
Dat hoop ik wel.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 21:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat hoop ik wel.
anders maar eens naar de laserboer.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 april 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 21:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

anders maar eens naar de laserboer.
Nooit!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hee lul met je 10 - 0 tattoo









0.0070960