|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Smaakmaker Assaidi niet tegen Ajax (Ajax Club)
|
|
|
alibabba
|
|
|
Heel goed nieuws dit mensen. Assaidi zou werkelijk een plaag geweest voor de AJAX-defensie, dus dit komt echt goed uit. Assaidi is in mijn ogen een pure verrijking op de Nederlandse velden. Het lijkt wel of het echt allemaal meezit voor Ons en dat we het geluk van een kampioen hebben :-).
Wat denken we over de schorsing van Assaidi en hebben we er voordeel van? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zonde voor die mooie voetballer man...... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Vind jij Assaidi mooi??? Je bent toch geen homo Joduh??? :-) |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dit vergroot echt de kansen voor een overwinning de volgende week. Als AJAX vandaag wint, en daar ga ik wel vanuit natuurlijk, kan het zomaar gebeuren dat we in Heerenveen ook winnen. Sta je in het ongunstigste geval 1 punt achter op Twente en Psv voor de laatste speeldag. Dan is het AJAX - Twente en Groningen - Psv. AJAX moet dan zowiezo winnen en zijn we Twente voorbij. Psv moet naar Groningen, altijd lastig, maar laten we hopen dat ze vandaag wat laten liggen... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ieder voordeel heefd ook zijn nadeel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar dat nadeel heb daarna ook weer z'n voordeel.....:-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het voordeel is dat Ajax wint en het nadeel voor Psv en Twente is dat Heerenveen verliest.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
laten we het hopen Aliblabla.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb jij eigenlijk ook kinderen AliPAPPA??? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Nope, vrijgezel kerel. Straks gaat aligaga weer lekker naar de kroeg... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hoe oud ben je eigenlijk??? Probeer je niet te versieren hoor...:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: He wat jammer nou dat je me niet wil versieren:)...op mijn 35e zit ik er eigenlijk wel op te wachten..hahahaha.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 12:40 schreef alibabba het volgende:[..] He wat jammer nou dat je me niet wil versieren:)...op mijn 35e zit ik er eigenlijk wel op te wachten..hahahaha.. Whahahaha, tsjaa je moet wat als je ouder wordt....... Wat zeur je man, je bent nog een broekie kerel.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 12:40 schreef alibabba het volgende:[..] He wat jammer nou dat je me niet wil versieren:)...op mijn 35e zit ik er eigenlijk wel op te wachten..hahahaha.. Ik heb wel zin in een jong blaadje hehehehe |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 12:41 schreef remco k het volgende:[..] Whahahaha, tsjaa je moet wat als je ouder wordt....... Wat zeur je man, je bent nog een broekie kerel.... Idd, niet klagen maar dragen is mijn motto. Mijn toekomst is zo onzeker als maar zijn kan en dat is ook wel mooi vind ik. Mijn toekomst omtrent AJAX was/is en blijft duidelijk; AJAX is mijn trots, AJAX is mijn leven... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Heb je dan zin in mij??? Of in Juni....hehehehe... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: in jou en in Juni ben ik jarig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
FF wachten man ...... eerst LBL kijken,daarna heb ik wel tijd voor je |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Lekkere Bere Lul?heb je gister al gehad vriend....... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 10:50 schreef alibabba het volgende:Heel goed nieuws dit mensen. Assaidi zou werkelijk een plaag geweest voor de AJAX-defensie, dus dit komt echt goed uit. Assaidi is in mijn ogen een pure verrijking op de Nederlandse velden. Het lijkt wel of het echt allemaal meezit voor Ons en dat we het geluk van een kampioen hebben :-). Wat denken we over de schorsing van Assaidi en hebben we er voordeel van? Je moet een beetje geluk hebben met zulke dingen. Twente had geluk dat Immers en Kubik er niet bij waren en wij volgende week maar ik denk dat een Aissaidi in deze vorm onze Gregory in deze vorm helemaal zoek had gespeeld. Dus zeker een opsteker. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: en wat is er mis met homo`s alibababababababababababatruc! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die zijn eng,kunnen namelijk goed met vrouwen opschieten,ik niet |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mijn beste maat is homo man.........whahahahahahahaaaais nu mijn vriend trouwens.....whahahhahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jou Bilmaat is homo????
Ik ben zelf geen homo, maar mijn vriend wel.....:-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: waar heb je het over?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
we zijn allemaal latente homo's |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ff serieus,wat wordt het strakkies man,ben niet gerustgesteld..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eigenwijze Remco ik zeg toch 4-1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah zie?bij 4-1 denk ik aan een overlopertje en bij 2-1 een zwaarbevochtte zege....dus ik ga met die 2-1 mee....hoop ik althans.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik bedoel trouwens 2-0..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: tis dat je het weet vriend |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik hoop dat jullie gelijk krijgen man.....ik ben zeer zeker niet gerust....... |
|
|
|