|
|
remco k
|
|
|
16 minuten gespeeld en Ajax aan de leiding met 2-0... Wederom een hele mooie goal van Ajax...
Erg leuk om te kijken trouwens |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
klopt ben nu ook aan het kijken, ook mooi dat vak 410 er bij is |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
leuk om te zien inderdaad. Vooral Lazic valt me in positieve zin op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker leuk voor die jonge gasten... Ajax speelde Celtic de eerste helft echt helemaal van de mat...
Ricardo Kishna speelt toch ook bij de B1 van Ajax?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker leuke speler.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Goeie tip Remco. Had niets te doen dus..:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Worden wel vaker jeugdwedstrijden van Ajax uitgezonden in het weekend.. erg leuk om te zien.. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ook aan het kijken natuurlijk, erg leuk om die spelertjes te zien! Speelt Fischer al meteen mee ja? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 12:06 schreef Johnnyafca het volgende:Ook aan het kijken natuurlijk, erg leuk om die spelertjes te zien! Speelt Fischer al meteen mee ja? Komt pas volgens seizoen bij Ajax he, en die speelt dan in de A1 als ik het goed heb.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ricardo Kishna speelt toch ook in de B1, die jongen die in de belangstelling staat van onder meer Liverpool.. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 12:09 schreef remco k het volgende:Ricardo Kishna speelt toch ook in de B1, die jongen die in de belangstelling staat van onder meer Liverpool.. Ja, maar in de wedstrijd tegen Cape Town gister zei de commentator dat hij geblesseerd is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekkere goal zeg, goede traptechniek..... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 12:09 schreef remco k het volgende:Ricardo Kishna speelt toch ook in de B1, die jongen die in de belangstelling staat van onder meer Liverpool.. Hij is maar 3 maanden ouder dan ik.. Ik speel in de B, dus hij ook.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 12:18 schreef PETER111 het volgende:[..] Ja, maar in de wedstrijd tegen Cape Town gister zei de commentator dat hij geblesseerd is. Ok dank je, jammer want heb hem al een tijdje niet meer zien spelen, gister heb ik niet gezien daarom wist ik het niet, dank je.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: eindstand 3-0. ik vond die centrale verdediger veel op Heitinga lijken, die nummer 3 was het. Joey Papamelodias. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Afgelopen, Ajax B1 won in 2 keer 30 minuten met 3-0 van Celtic. Morgen om 10:00 in de ochtend speelt Ajax B1 in de halve finale tegen Bayern Munchen B1... Andere halve finale is Anderlecht tegen Fluminese... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 12:54 schreef alibabba het volgende:[..] eindstand 3-0. ik vond die centrale verdediger veel op Heitinga lijken, die nummer 3 was het. Joey Papamelodias. Heeft wel een goede trap, vond ook die keeper een aardige indruk maken.... Hopelijk kan ook deze lichting het waarmaken, dit in combinatie met een eental huidige spelers, de fantastische lichting van de A1, en het feit dat Cruijff erin gaat stappen, moet weer gaan zorgen voor mooie tijden.....
EENS????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 12:57 schreef remco k het volgende:[..] Heeft wel een goede trap, vond ook die keeper een aardige indruk maken.... Hopelijk kan ook deze lichting het waarmaken, dit in combinatie met een eental huidige spelers, de fantastische lichting van de A1, en het feit dat Cruijff erin gaat stappen, moet weer gaan zorgen voor mooie tijden..... EENS???? 100% EENS!!!!!!! |
|
|
|