|
|
FC ijsselstein
|
|
|
Feyenoord wint van PSV, helpt daarbij Ajax. Ajax zou hier iets voor terug moeten doen, geen bloemen cadeau, maar el hamdaoui! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Eens!! El hamdoui cadeau doen!!!:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Feyenoord helpt zichzelf en niet Ajax...
Ajax helpt ook zichzelf door te winnen... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Oo ja maar remco als feyenoord niet had gewonnen dan hadden we ook 2e gestaan? Je kan el hamdoui beter kwijt zijn.. |
|
|
|
|
FC ijsselstein
|
|
|
Dat sowieso. het was spannend, maar uiteindelijk een terechte overwinning. El hamdaoui cadeau doen is natuurlijk onzin, dat weer iedereen, maar in mijn omgeving zijn er redelijk wat Feyenoord fans die graag zagen dat PSV zou winnen in Ajax dwars te zitten. Daarom cadeautje aan de feyenoorders, als je gezien had hoe el ham speelde mis je die echt niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door FC ijsselstein -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:27 schreef freakie het volgende:Oo ja maar remco als feyenoord niet had gewonnen dan hadden we ook 2e gestaan? Je kan el hamdoui beter kwijt zijn.. Ik wordt zo moe van dat helpen verhaal... Ajax is al in de kuip geweest, PSV heeft daar punten laten liggen, we spelen allemaal een keer uit en thuis tegen dezelfde ploeg, en of die wedstrijd nu in de 32e speeldronde is, of in de 2e speelronde maakt niet uit, de punten veranderen er niet van... |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
Wat een zondag! Sommige mensen kunnen niet eens meer in hele zinnen schrijven. Zonder El Hamlap scoort ajax 3 keer:-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Feyenoord helpt ajax.. Ze winnen.. Als ze hier hadden verloren had ajax t niet in eigen hand.. Helpen heeft niks te maken met dat zou willen verliezen.. Of als groningen had gewonnen had groningen ajax geholpen.. Maar groningen heeft niks aan een spits en feyenoord wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik had nog niet door dat men dit topic echt serieus neemt, we moeten dus maar een gratis speler die 5 miljoen waard is weggeven??...
Nou dan distancieer ik mij verder van dit topic, hier wil ik niet mee geassocieerd worden.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:12 schreef FC ijsselstein het volgende:Feyenoord wint van PSV, helpt daarbij Ajax. Ajax zou hier iets voor terug moeten doen, geen bloemen cadeau, maar el hamdaoui! Waar slaat dit op Mounir moet gewoon gesteund worden.Hij speelt bij AJAX en wij zijn voor AJAX dus iedereen steunen die een AJAX shirt draagt en die jongen niet steeds kapot fluiten!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
flikker toch op met je 010 helpt ajax..........als ik gvd met 10-0 had verloren had ik ook wraak gewild..........pleur toch op met je bedankies man...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:46 schreef Guyt het volgende:[..] Waar slaat dit op Mounir moet gewoon gesteund worden.Hij speelt bij AJAX en wij zijn voor AJAX dus iedereen steunen die een AJAX shirt draagt en die jongen niet steeds kapot fluiten!!! krulslof is de grootste lul die bij Ajax rondloopt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
op bokken met die paardelul |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
mooi weer, goede uitslagen en een perfecte omschrijving van die hufter. hoe mooi kan een dag zijn... |
|
|
|
|
FC ijsselstein
|
|
|
Als je ziet hoe die hamlap loopt te draaien, spel vertragen of bal verlies lijdt, is dit diep triest! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: wat nou ??waarm moet je lachen man |
|
|
|
|
FC ijsselstein
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:40 schreef remco k het volgende:Ik had nog niet door dat men dit topic echt serieus neemt, we moeten dus maar een gratis speler die 5 miljoen waard is weggeven??... Nou dan distancieer ik mij verder van dit topic, hier wil ik niet mee geassocieerd worden.. Die 5 miljoen is hij inmiddels niet meer waard. Namelijk zijn contract is een jaar minder dan toen hij het ondertekende, hij al ruim een half jaar geen val fatsoenlijk een goed vervolg kan geven. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 17:59 schreef FC ijsselstein het volgende:[..] Die 5 miljoen is hij inmiddels niet meer waard. Namelijk zijn contract is een jaar minder dan toen hij het ondertekende, hij al ruim een half jaar geen val fatsoenlijk een goed vervolg kan geven. 5M krijg je er nog wel voor hoor, let maar op deze zomer.
3M zou ik ook accepteren ;-)
hij voegt niets toe. Toen Siem zijn plek overnam vandaag ging het direct beter.
Hammie maakt meer kapot dan dat de rest op kan bouwen. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:25 schreef remco k het volgende:Feyenoord helpt zichzelf en niet Ajax... Ajax helpt ook zichzelf door te winnen... feyenoord hielp ajax een feit! anders stond Ajax nog 3 punten achter!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
opbokken met die krulslof,vuile lamlul |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
heb het volste vertrouwen in el Hamdaoui! laaste wedstrijd tegen twente! 3 doelpunten van hem! |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 18:22 schreef adriu het volgende:heb het volste vertrouwen in el Hamdaoui! laaste wedstrijd tegen twente! 3 doelpunten van hem! hahaha, en dan direct 3 M meer waard. verkopen we hem voor 8 M
goeie deal ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 18:22 schreef adriu het volgende:heb het volste vertrouwen in el Hamdaoui! laaste wedstrijd tegen twente! 3 doelpunten van hem! Kutte kop lul Mafkees
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
oja meld dit aan Boudewijn,heb ik schijt an |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
als j gaat schelden nemam,pak dan die sportdwaas man......wat is dat toch een waus zeg.....manmanmanmanmanman |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 16:12 schreef FC ijsselstein het volgende:Feyenoord wint van PSV, helpt daarbij Ajax. Ajax zou hier iets voor terug moeten doen, geen bloemen cadeau, maar el hamdaoui! Asjeblieft niet, stuur die gozer maar naar de voetbal vereneging van ijsselstein misschien kunnen ze hem daar gebruiken en zoniet dan maar vianen dan heb je ook geen last van die gozer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 17:59 schreef FC ijsselstein het volgende:[..] Die 5 miljoen is hij inmiddels niet meer waard. Namelijk zijn contract is een jaar minder dan toen hij het ondertekende, hij al ruim een half jaar geen val fatsoenlijk een goed vervolg kan geven. Heeft niks met zijn contract hier te maken, Ajax kocht hem voor 5 maar hij was meer waard, een speler is uiteindelijk waard wat de gek ervoor geeft, en als Jol naar Fullham gaat en hem graag mee wil hebben, dan kan het maar zo zijn dat hij voor 6 of 7 weggaat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lul toch niet zo dom man.. Feyenoord wint gewoon zijn wedstrijd omdat ze moeten winnen, ajax doet hetzelfde en verder niks... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Als iemand jullie heeft geholpen is het psv wel om met een zaadinstelling dat veld op te gaan in de kuip terwijl Feyenoord de laatste weken goed in dr vel zit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 20:48 schreef RedDevil1990 het volgende:Als iemand jullie heeft geholpen is het psv wel om met een zaadinstelling dat veld op te gaan in de kuip terwijl Feyenoord de laatste weken goed in dr vel zit Inderdaad, Psv verliest die wedstrijd door zich o palle fronten te laten aftroeven, dat is erg knap van feyenoord, en hopelijk hebben jullie de weg naar boven weer ingezet, maar feyenoord wint niet de titel voor Ajax, dat doet ajax zelf als het al gebeurt, en PSV heeft het zelf laten liggen, net zoals dat ajax zelf ook veel en vaak punten heeft laten liggen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zelfde verhaal rem...zag jij dat koppie van kastanjos????toen die die goal maakte?????;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:12 schreef joduh het volgende:zelfde verhaal rem...zag jij dat koppie van kastanjos????toen die die goal maakte?????;-) Feyenoord niet gezien man... Whahaha dacht dat jij daar ook niet naar mocht kijken man.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
studio sport he?blijf er niet voor thuis .....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, landverrader.......:-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Cadeau doen? Ik wil ze zelfs tien euro er bij geven om de clubkas te spekken. We geven hem gewoon aan ze, maar we spreken af dat als hun hem verkopen Ajax 95% krijgt van de verkoopprijs. ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
el hammie haat ajax momenteel,net zoals wij hem haten......... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Idd en gewoon op de tribune laten plaatsnemen de komende weken. Kan hij ervaren hoe een echt elftal hoort te voetballen. En daarna snel verkopen aan de eerste de beste club die langskomt. Ook al is dat Willem II. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:55 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Idd en gewoon op de tribune laten plaatsnemen de komende weken. Kan hij ervaren hoe een echt elftal hoort te voetballen. En daarna snel verkopen aan de eerste de beste club die langskomt. Ook al is dat Willem II. ben blij dat hij niet gescoort heeft...hahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaha hoe had hij moeten scoren man. Die gozer weet niet eens hoe het goal eruit ziet. Whahahaha
We moeten uitkijken man, straks gaan we nog voor hem juichen ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:59 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahaha hoe had hij moeten scoren man. Die gozer weet niet eens hoe het goal eruit ziet. Whahahaha We moeten uitkijken man, straks gaan we nog voor hem juichen ;-) laatste minuut...ajax-twente.....pingel voor ons...el hammie neemt hem.......................................................................................................................................................schiet expres naast............................whahahaaaaaa wat lacht hij ons uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 22:01 schreef joduh het volgende:[..] laatste minuut...ajax-twente.....pingel voor ons...el hammie neemt hem.......................................................................................................................................................schiet expres naast............................whahahaaaaaa wat lacht hij ons uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan vrees is vervolgens dat hij niet meer levend het stadion uitkomt. Whahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahaha zou wel een droom van hem kunnen zijn vannacht man................ |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En wordt hij morgenochtend nat en plakkerig wakker. Whahahahahahahahhahaahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah knoflooksausin zijn broekie!!!!!!!!!!!!????????? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahaha ik ga in ieder geval niet naast zijn bed zitten om het te controleren. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 22:01 schreef joduh het volgende:[..] laatste minuut...ajax-twente.....pingel voor ons...el hammie neemt hem.......................................................................................................................................................schiet expres naast............................whahahaaaaaa wat lacht hij ons uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahahahahahaha, zat je gisteren naast me in het vak. Precies hetzelfde idee. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Daar staat KLM dus voor...... :D |
|
|
|