BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wraak voltooid, dit doet psv meer pijn denk ik?!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Emile
 Emile - zondag 24 april 2011 - 16:47   quote  deeplink  
Ik wil even buiten de wedstrijd topic om deze vraag stellen:

Hebben wij wraak genomen vandaag?

PSV
- mist spelers de volgende wedstrijd
- Rood Engelaar
- VERSPEELD DE TITEL
- 3-1
- als je nog wat weet post t er maar bij

ik zeg dat wij psv nu meer genaaid hebben dan zij ons een half jaar geleden.

En die supporters voelen em ook lekker

Dus missie volbracht?!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door Emile --
DY
 DY - zondag 24 april 2011 - 16:53   quote  deeplink  
helemaal mee eens, trouwens die rode kaart, ik snap wel waarom kuipers hem geeft, want engelaar gaat er gewoon onbeholpen in, als ie gewoon een slide maakt met 1 been erin gaat dan is er niks aan de hand. Maar het zag er uit alof ie gewoon met 2 benen vooruit erin kwam. erg onbeholpen maarja.
piet
 piet - zondag 24 april 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Geen 2e plek (op dit moment) en dus geen championslegue. Zullen flink moeten gaan bezuinigen daarzo.
Emile
 Emile - zondag 24 april 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:53 schreef DY het volgende:
helemaal mee eens, trouwens die rode kaart, ik snap wel waarom kuipers hem geeft, want engelaar gaat er gewoon onbeholpen in, als ie gewoon een slide maakt met 1 been erin gaat dan is er niks aan de hand. Maar het zag er uit alof ie gewoon met 2 benen vooruit erin kwam. erg onbeholpen maarja.
hij deed ook ff zn voet in castaignos zn enkel hopend dat er nog wat aan overbleef
Terminator
 Terminator - zondag 24 april 2011 - 16:55   quote  deeplink  
hahaha misschien op den duur komt het feyenoord ook wel duur te staan.....
domdomdom???we zullen het zien aan het eind....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door Terminator --
DY
 DY - zondag 24 april 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:54 schreef Emile het volgende:

[..]

hij deed ook ff zn voet in castaignos zn enkel hopend dat er nog wat aan overbleef
jah en dan die rutten die zegt dat het een breekpunt in de wedstrijd was bla bla bla, dat is toch gewoon om ziek van te worden, ze werend 38 minuten compleet maar ook echt compleet weggespeeld psv, en dan nog durven zeggen dat die rode kaart een breekpunt in de wedstrijd was. tis bijna gewoon zielig.
craven
 craven - zondag 24 april 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:55 schreef DY het volgende:

[..]

jah en dan die rutten die zegt dat het een breekpunt in de wedstrijd was bla bla bla, dat is toch gewoon om ziek van te worden, ze werend 38 minuten compleet maar ook echt compleet weggespeeld psv, en dan nog durven zeggen dat die rode kaart een breekpunt in de wedstrijd was. tis bijna gewoon zielig.
Brabantse Joden!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 16:56   quote  deeplink  
Beste Emile, ik ben het er helaas niet mee eens.
Ten eerste ging die 10 - 0 de HELE wereld over, die 10 - 0 was een moment uit de historie van het voetbal wat voor de rest van ons leven in onze gedachtes zal rondspoken. Dat wij dit seizoen 3e worden, dat is zowat een feit, maar dat betekent dat we volgend jaar wel lekker in de europa league kunnen spelen, en niet in de champions league worden afgeslacht. kan een keer gebeuren, zo'n nederlaag, PSV kan immers niet altijd van feyenoord winnen.
craven
 craven - zondag 24 april 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:56 schreef patrickpsv15 het volgende:
Beste Emile, ik ben het er helaas niet mee eens.
Ten eerste ging die 10 - 0 de HELE wereld over, die 10 - 0 was een moment uit de historie van het voetbal wat voor de rest van ons leven in onze gedachtes zal rondspoken. Dat wij dit seizoen 3e worden, dat is zowat een feit, maar dat betekent dat we volgend jaar wel lekker in de europa league kunnen spelen, en niet in de champions league worden afgeslacht. kan een keer gebeuren, zo'n nederlaag, PSV kan immers niet altijd van feyenoord winnen.
Je ben maf man, volgend jaar heeft niemand er meer over...
Terminator
 Terminator - zondag 24 april 2011 - 16:58   quote  deeplink  
mwah het was duidelijk geen rode kaart.maja zeker een neusje die gefloten heeft?tjah en ajaks heeft weer eens een buitenspelgoal meegekregen heb ik gehoord dus ja hopelijk doet heerenveen volgende ook zijn plicht en wint van ajaks want Feyenoord heeft het vandaag ook gedaan....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:57 schreef craven het volgende:

[..]

Je ben maf man, volgend jaar heeft niemand er meer over...
over 60 jaar zit ik in het bejaardetehuis en haal mijn mooiste herinneringen uit mijn leven teboven, die 10 - 0 is daar eentje van.
Terminator
 Terminator - zondag 24 april 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:56 schreef patrickpsv15 het volgende:
Beste Emile, ik ben het er helaas niet mee eens.
Ten eerste ging die 10 - 0 de HELE wereld over, die 10 - 0 was een moment uit de historie van het voetbal wat voor de rest van ons leven in onze gedachtes zal rondspoken. Dat wij dit seizoen 3e worden, dat is zowat een feit, maar dat betekent dat we volgend jaar wel lekker in de europa league kunnen spelen, en niet in de champions league worden afgeslacht. kan een keer gebeuren, zo'n nederlaag, PSV kan immers niet altijd van feyenoord winnen.
daar drink ik een bakje koffie op...
wel netjes geformuleerd....
Emile
 Emile - zondag 24 april 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:56 schreef patrickpsv15 het volgende:
Beste Emile, ik ben het er helaas niet mee eens.
Ten eerste ging die 10 - 0 de HELE wereld over, die 10 - 0 was een moment uit de historie van het voetbal wat voor de rest van ons leven in onze gedachtes zal rondspoken. Dat wij dit seizoen 3e worden, dat is zowat een feit, maar dat betekent dat we volgend jaar wel lekker in de europa league kunnen spelen, en niet in de champions league worden afgeslacht. kan een keer gebeuren, zo'n nederlaag, PSV kan immers niet altijd van feyenoord winnen.
Beste Patrickpsv15

Na aanleiding van uw reactie zal ik reageren;

ik verlies liever met 10-0 dan dat ik een jaar lang zwoeg voor de titel en aan t eind met 3-1 verlies en spelers kwijtraak.

Einde bericht,

emile
Emile
 Emile - zondag 24 april 2011 - 17:01   quote  deeplink  
en dat gezeik met die rode kaart was de ommekeer dat is gelul jullie zoeken zoals altijd weer een reden waarom jullie van een middemoter verliezen
Terminator
 Terminator - zondag 24 april 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:59 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

over 60 jaar zit ik in het bejaardetehuis en haal mijn mooiste herinneringen uit mijn leven teboven, die 10 - 0 is daar eentje van.
geloof je het nou echt zelf??herrinering??pffff ik hoop alleen niet voor feyenoord dat de herrinering zal gaan worden dat feyenoord ajaks geholpen heeft aan iets......
DY
 DY - zondag 24 april 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:56 schreef patrickpsv15 het volgende:
Beste Emile, ik ben het er helaas niet mee eens.
Ten eerste ging die 10 - 0 de HELE wereld over, die 10 - 0 was een moment uit de historie van het voetbal wat voor de rest van ons leven in onze gedachtes zal rondspoken. Dat wij dit seizoen 3e worden, dat is zowat een feit, maar dat betekent dat we volgend jaar wel lekker in de europa league kunnen spelen, en niet in de champions league worden afgeslacht. kan een keer gebeuren, zo'n nederlaag, PSV kan immers niet altijd van feyenoord winnen.
nee maar psv moet wel kampioen worden, want dat is de doelstelling? en daarom hebben wij psv meer pijn gedaan dan de 10-0 waar feyenoord volgens mij ook nog met 10 man speelde?
en had ik al gezegd dat psv geen kampioen meer gaat worden door deze nederlaag?
Emile
 Emile - zondag 24 april 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:57 schreef craven het volgende:

[..]

Je ben maf man, volgend jaar heeft niemand er meer over...
idd ik was t nu alweer vergeten
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2011 - 17:03   quote  deeplink  
volledig onterechte rode kaart.
maar 3-1. fok em.
Emile
 Emile - zondag 24 april 2011 - 17:04   quote  deeplink  
ja was ook niet echt rood nee maar psv is zelf ook een paar keer goed weggekomen dus t compenseert
DY
 DY - zondag 24 april 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:56 schreef patrickpsv15 het volgende:
Beste Emile, ik ben het er helaas niet mee eens.
Ten eerste ging die 10 - 0 de HELE wereld over, die 10 - 0 was een moment uit de historie van het voetbal wat voor de rest van ons leven in onze gedachtes zal rondspoken. Dat wij dit seizoen 3e worden, dat is zowat een feit, maar dat betekent dat we volgend jaar wel lekker in de europa league kunnen spelen, en niet in de champions league worden afgeslacht. kan een keer gebeuren, zo'n nederlaag, PSV kan immers niet altijd van feyenoord winnen.
en ik zie het al voor me, jij in het bejaardentehuis kleinkind er bij, 'opa vertel eens een goede herrinering'? nou de 10-0 op feyenoord in het seizoen 2010-2011 is er 1 van. ok maar werden jullie toen ook kampioen? nee we gingen gewoon europa in net als feyenoord en we werden 3rde. kind:dus het heeft helemaal geen toegevoegde waarde gehad voor dat seizoen die 10-0? Jij:eigenlijk niet nee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door DY --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:59 schreef Emile het volgende:

[..]

Beste Patrickpsv15

Na aanleiding van uw reactie zal ik reageren;

ik verlies liever met 10-0 dan dat ik een jaar lang zwoeg voor de titel en aan t eind met 3-1 verlies en spelers kwijtraak.

Einde bericht,

emile
Beste Emile

Het valt me zwaar tegen hoe u denkt, naar aanleiding van mijn reactie gericht aan u, over deze situatie. Reeds heb ik uw reactie gelezen. Echter, met 10 - 0 verliezen is iets anders dan hetzij met 3 - 1 verliezen hetzij een paar spelers kwijtraken voor een zekere wedstrijd.
Hopelijk u hiermee voldoende te hebben ingelicht
gegroet
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:01 schreef Terminator het volgende:

[..]

geloof je het nou echt zelf??herrinering??pffff ik hoop alleen niet voor feyenoord dat de herrinering zal gaan worden dat feyenoord ajaks geholpen heeft aan iets......
haha ach ja, kunnen we volgend jaar genieten hoe ze worden afgebluft in de CL.
Quiroz
 Quiroz - zondag 24 april 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:56 schreef patrickpsv15 het volgende:
Beste Emile, ik ben het er helaas niet mee eens.
Ten eerste ging die 10 - 0 de HELE wereld over, die 10 - 0 was een moment uit de historie van het voetbal wat voor de rest van ons leven in onze gedachtes zal rondspoken. Dat wij dit seizoen 3e worden, dat is zowat een feit, maar dat betekent dat we volgend jaar wel lekker in de europa league kunnen spelen, en niet in de champions league worden afgeslacht. kan een keer gebeuren, zo'n nederlaag, PSV kan immers niet altijd van feyenoord winnen.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

Denk ook dat de financiële mensen zo denken bij PSV! Ja man, Europa League is veel mooier dan de CL! Kerel, zelfs als je m wint heb je nog minder geld dan bij deelname aan de CL. En als jij over 60 jaar nog aan die 10-0 denkt, moet jij dat weten. Ik denk dan terug aan het moment dat wij PSV de titel hebben afgepakt!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:01 schreef DY het volgende:

[..]

nee maar psv moet wel kampioen worden, want dat is de doelstelling? en daarom hebben wij psv meer pijn gedaan dan de 10-0 waar feyenoord volgens mij ook nog met 10 man speelde?
en had ik al gezegd dat psv geen kampioen meer gaat worden door deze nederlaag?
doelstelling is derde plaats. Ben ik ook dik tevreden mee, en dat we dan nog de kwartfinale van de Europa league halen en een 10 - 0 overwinning boeken op feyenoord, maakt het alleen maar mooier.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:04 schreef Emile het volgende:
ja was ook niet echt rood nee maar psv is zelf ook een paar keer goed weggekomen dus t compenseert
Die teringhond van een Vertonghen, die had wel rood moeten krijgen zag ik net.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:09 schreef Quiroz het volgende:

[..]

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

Denk ook dat de financiële mensen zo denken bij PSV! Ja man, Europa League is veel mooier dan de CL! Kerel, zelfs als je m wint heb je nog minder geld dan bij deelname aan de CL. En als jij over 60 jaar nog aan die 10-0 denkt, moet jij dat weten. Ik denk dan terug aan het moment dat wij PSV de titel hebben afgepakt!
bij mij liggen de sportieve belangen hoger dan de financiele belangen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 april 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:10 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

doelstelling is derde plaats. Ben ik ook dik tevreden mee, en dat we dan nog de kwartfinale van de Europa league halen en een 10 - 0 overwinning boeken op feyenoord, maakt het alleen maar mooier.
doelstellig 3de plaats? terwijl je de spelers hebt om kampioen te worden? typisch.
craven
 craven - zondag 24 april 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:59 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

over 60 jaar zit ik in het bejaardetehuis en haal mijn mooiste herinneringen uit mijn leven teboven, die 10 - 0 is daar eentje van.
je bent nu al aan t dementeren...
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:56 schreef patrickpsv15 het volgende:
Beste Emile, ik ben het er helaas niet mee eens.
Ten eerste ging die 10 - 0 de HELE wereld over, die 10 - 0 was een moment uit de historie van het voetbal wat voor de rest van ons leven in onze gedachtes zal rondspoken. Dat wij dit seizoen 3e worden, dat is zowat een feit, maar dat betekent dat we volgend jaar wel lekker in de europa league kunnen spelen, en niet in de champions league worden afgeslacht. kan een keer gebeuren, zo'n nederlaag, PSV kan immers niet altijd van feyenoord winnen.
jij bent simpel.
heb je gelezen hoe je club er voor staat op dit moment?
Geen geld, diep bezuinigen, kloppen bij Philips aan om steun EN bij de gemeente.
Als ze GEEN ch. league spelen, dan moet ECHT het mes er in en speelt je ploeg volgend jaar misschien voor plek 3 t/m 8, zo reëel moet je zijn!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Die teringhond van een Vertonghen, die had wel rood moeten krijgen zag ik net.
geven ze niet, men wilt dat ajax kampioen wordt. *men= zeist
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:13 schreef craven het volgende:

[..]

je bent nu al aan t dementeren...
hahahaha
Quiroz
 Quiroz - zondag 24 april 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:12 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

bij mij liggen de sportieve belangen hoger dan de financiele belangen.
Wat een domme reactie, de sportieve prestaties hangen vooral af van de financiële bijdrage... Waarom denk je dat PSV een paar jaar geleden nog in de halve finale van de CL stond en nu word vernederd door een Benfica? Geld! Ze kunnen geen dure Brazilianen meer halen, maar alleen spelers als Hutchinson, transfervrij van Kopenhagen.
Quiroz
 Quiroz - zondag 24 april 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

geven ze niet, men wilt dat ajax kampioen wordt. *men= zeist
Calimero
Quiroz
 Quiroz - zondag 24 april 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:10 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

doelstelling is derde plaats. Ben ik ook dik tevreden mee, en dat we dan nog de kwartfinale van de Europa league halen en een 10 - 0 overwinning boeken op feyenoord, maakt het alleen maar mooier.
Doelstelling 3de plaats met de 2de begroting. Geen wonder dat jullie al in de tunnel stonden te pissen vandaag
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:14 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wat een domme reactie, de sportieve prestaties hangen vooral af van de financiële bijdrage... Waarom denk je dat PSV een paar jaar geleden nog in de halve finale van de CL stond en nu word vernederd door een Benfica? Geld! Ze kunnen geen dure Brazilianen meer halen, maar alleen spelers als Hutchinson, transfervrij van Kopenhagen.
Hutchinson is een uitstekende middenvelder. 1 van de besten van de eredivisie. Bovendien waren het geen dure brazilianen die we haalden, maar goedkope goed gescoute talenten. Helaas gaat dat tegenwoordig niet meer, want de grote clubs plukken alles weg (Die zijn nooit meer in te halen door de Nederlandse top). In de EL hebben we de kwartfinale gehaald, mooi toch? ik hoop dat we volgend seizoen weer zo'n prachtig seizoen krijgen als deze.
fey21
 fey21 - zondag 24 april 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:59 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

over 60 jaar zit ik in het bejaardetehuis en haal mijn mooiste herinneringen uit mijn leven teboven, die 10 - 0 is daar eentje van.
over 60 jaar zit ik naast je in het bejaardentehuis, denkende aan alle vrouwen die ik geneukt heb! Ben ik langer bezig dan jij, als je denkt aan alle kampioenschappen van psv :-D
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:15 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Doelstelling 3de plaats met de 2de begroting. Geen wonder dat jullie al in de tunnel stonden te pissen vandaag
Twente heeft beste selectie. Ajax grootste begroting. We hebben het naar behoren gedaan dit seizoen.
craven
 craven - zondag 24 april 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:16 schreef fey21 het volgende:

[..]

over 60 jaar zit ik naast je in het bejaardentehuis, denkende aan alle vrouwen die ik geneukt heb! Ben ik langer bezig dan jij, als je denkt aan alle kampioenschappen van psv :-D
hahahaha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:16 schreef fey21 het volgende:

[..]

over 60 jaar zit ik naast je in het bejaardentehuis, denkende aan alle vrouwen die ik geneukt heb! Ben ik langer bezig dan jij, als je denkt aan alle kampioenschappen van psv :-D
Ja naar de hoeren, zo kan ik het ook.
Quiroz
 Quiroz - zondag 24 april 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:16 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Hutchinson is een uitstekende middenvelder. 1 van de besten van de eredivisie. Bovendien waren het geen dure brazilianen die we haalden, maar goedkope goed gescoute talenten. Helaas gaat dat tegenwoordig niet meer, want de grote clubs plukken alles weg (Die zijn nooit meer in te halen door de Nederlandse top). In de EL hebben we de kwartfinale gehaald, mooi toch? ik hoop dat we volgend seizoen weer zo'n prachtig seizoen krijgen als deze.
Als ie met het g-elftal mee zou doen, zou hij idd uitblinken. Brazilianen zijn per definitie duur, want spelers van buiten de EU krijgen ongelooflijk veel salaris. Bovendien zijn Robert, Tardelli etc. niet bekend, maar ze hebben wel genoeg gekost. En dat gelul van scouten is ook onzin. Waarom zou dat 3 jaar geleden wel kunnen en nu niet? Gewoon omdat ze geen geld meer hebben. Dat jij dit een mooi seizoen vind moet jij weten, als ik met zo'n begroting en spelersgroep, weer geen kampioen werd en in de EL vernederd werd door Benfica zou ik niet echt trots zijn. Bovendien zit dat er volgend seizoen niet eens meer in als jullie geen CL halen...
Quiroz
 Quiroz - zondag 24 april 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:17 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Twente heeft beste selectie. Ajax grootste begroting. We hebben het naar behoren gedaan dit seizoen.
Dikke pluim voor PSV, fantastisch jongens !
Quiroz
 Quiroz - zondag 24 april 2011 - 17:21   quote  deeplink  
Toivonen, Berg, Koevermans, Nijland, zulke spitsen heeft niemand.....
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 24 april 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:56 schreef patrickpsv15 het volgende:
Beste Emile, ik ben het er helaas niet mee eens.
Ten eerste ging die 10 - 0 de HELE wereld over, die 10 - 0 was een moment uit de historie van het voetbal wat voor de rest van ons leven in onze gedachtes zal rondspoken. Dat wij dit seizoen 3e worden, dat is zowat een feit, maar dat betekent dat we volgend jaar wel lekker in de europa league kunnen spelen, en niet in de champions league worden afgeslacht. kan een keer gebeuren, zo'n nederlaag, PSV kan immers niet altijd van feyenoord winnen.
Teneerste patrick denk ik niet dat ze in andere landen volgen wat wij in de Nederlandse competitie doen, niet interessant, niveau te laag.
Verder zal de overwinning van psv op fey, als de grote overwinning die in een later stadium van de competitie het kampioenschap en championsleague voetbal incl. de nodige, belangrijke miljoenen gekost heeft. Men heeft zelden een feyenoord gezien dat zo gebrand was op revanche als Feyenoord-PSV 24-4-2011 eindstand 3-1!

Verder wens ik je veel sterkte in deze moeilijke tijden!
de.fan
 de.fan - zondag 24 april 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 16:59 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

over 60 jaar zit ik in het bejaardetehuis en haal mijn mooiste herinneringen uit mijn leven teboven, die 10 - 0 is daar eentje van.
Ja alleen de Pisvee fans............ zullen de ouwe koeien uit de sloot halen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:19 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Als ie met het g-elftal mee zou doen, zou hij idd uitblinken. Brazilianen zijn per definitie duur, want spelers van buiten de EU krijgen ongelooflijk veel salaris. Bovendien zijn Robert, Tardelli etc. niet bekend, maar ze hebben wel genoeg gekost. En dat gelul van scouten is ook onzin. Waarom zou dat 3 jaar geleden wel kunnen en nu niet? Gewoon omdat ze geen geld meer hebben. Dat jij dit een mooi seizoen vind moet jij weten, als ik met zo'n begroting en spelersgroep, weer geen kampioen werd en in de EL vernederd werd door Benfica zou ik niet echt trots zijn. Bovendien zit dat er volgend seizoen niet eens meer in als jullie geen CL halen...
De echte grote talenten in landen als brazilie (zoals PSV ze vroeger scoutte) zijn niet meer te verkrijgen. Die worden meteen weggeplukt door europese topclubs.
De derde plaats is behaald, we hebben de kwartfinale van de EL bereikt (had niemand verwacht van PSV met onze uitgedunde selectie) en we hebben met 10 - 0 van feyenoord gewonnen. Chapeau!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:20 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dikke pluim voor PSV, fantastisch jongens !
Dat dacht ik toch
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:21 schreef Quiroz het volgende:
Toivonen, Berg, Koevermans, Nijland, zulke spitsen heeft niemand.....
ja idd, berg maakt heel veel kansen af.
Quiroz
 Quiroz - zondag 24 april 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:24 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

De echte grote talenten in landen als brazilie (zoals PSV ze vroeger scoutte) zijn niet meer te verkrijgen. Die worden meteen weggeplukt door europese topclubs.
De derde plaats is behaald, we hebben de kwartfinale van de EL bereikt (had niemand verwacht van PSV met onze uitgedunde selectie) en we hebben met 10 - 0 van feyenoord gewonnen. Chapeau!
Nog prijzen gepakt ofso? Naja als jij der van klaar komt moet jij t weten
Quiroz
 Quiroz - zondag 24 april 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja idd, berg maakt heel veel kansen af.
Het gaat erom dat je 4 spitsen hebt die bij andere clubs in de basis zouden staan, tis Rutten z'n schuld dat ie Berg er in blijft zetten
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:21 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Teneerste patrick denk ik niet dat ze in andere landen volgen wat wij in de Nederlandse competitie doen, niet interessant, niveau te laag.
Verder zal de overwinning van psv op fey, als de grote overwinning die in een later stadium van de competitie het kampioenschap en championsleague voetbal incl. de nodige, belangrijke miljoenen gekost heeft. Men heeft zelden een feyenoord gezien dat zo gebrand was op revanche als Feyenoord-PSV 24-4-2011 eindstand 3-1!

Verder wens ik je veel sterkte in deze moeilijke tijden!
Dat feyenoord een keertje met 3 - 1 in de kuip van PSV wint, zal zeer zeker niet de wereld rondgaan. Zoals je zelf zegt, daar is de eredivisie veel te oninteressant voor. Echter, dat PSV met 10 - 0 wint van feyenoord (die toch aardig wat (positieve) bekendheid hadden op onze aarde) is wel heel merkwaardig nieuws.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wraak voltooid, dit doet psv meer pijn denk ik?!









0.0073280