BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wraak voltooid, dit doet psv meer pijn denk ik?!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
rv1992
 rv1992 - zondag 24 april 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:18 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wat anders moet doen bij papa dan uit een bierflesje moet lurken
whahahaah dat zou ik liever niet willen weten...
rv1992
 rv1992 - zondag 24 april 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik kom hier straks op terug:P
moet je nog een antwoord verzinne?
een echte JOOD! totaal geen clubliefde
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:28 schreef rv1992 het volgende:

[..]

whahahaah dat zou ik liever niet willen weten...
stiekem wel
rv1992
 rv1992 - zondag 24 april 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:24 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

nee ik ben straks weer terug en dan zal ik er half-dronken op reageren. En els is een erg intelligente vrouw, dus ik kan niet op korte-termijn ff snel een antwoordje klaarleggen.
stoer man.. gohh wat krijg jij nou respect van mij
rv1992
 rv1992 - zondag 24 april 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:29 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

stiekem wel
lache man.. lig helemaal dubbel hier...
Quiroz
 Quiroz - zondag 24 april 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:29 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik hoef niks te winnen
. . .
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 23:31   quote  deeplink  
nou jij bent een sympathieke vent zeg. Ga ook lekker uit of zo?
rv1992
 rv1992 - zondag 24 april 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:31 schreef patrickpsv15 het volgende:
nou jij bent een sympathieke vent zeg. Ga ook lekker uit of zo?
denk dat jij maar is "uit" moet gaan.. zijn we eindelijk van je af..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 24 april 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:33 schreef rv1992 het volgende:

[..]

denk dat jij maar is "uit" moet gaan.. zijn we eindelijk van je af..
laterzzz
rv1992
 rv1992 - zondag 24 april 2011 - 23:36   quote  deeplink  
truste patrick.. slaap lekker! en vergeet je knuffel niet in je reet te douwe.. denk dat je dan toch wat lekkerder slaapt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door rv1992 --
Rovert
 Rovert - zondag 24 april 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:36 schreef rv1992 het volgende:
truste patrick.. slaap lekker! en vergeet je knuffel niet in je reet te douwe.. denk dat je dan toch wat lekkerder slaapt..
daar is geen plaats meer
rv1992
 rv1992 - zondag 24 april 2011 - 23:41   quote  deeplink  
ohneee.. zn vader zit dr natuurlijk al in :O
dat word lastig..
MMM
 MMM - zondag 24 april 2011 - 23:41   quote  deeplink  
gaap.jpg
rv1992
 rv1992 - zondag 24 april 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:41 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahaha die opening is dr ook nog idd :P
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 april 2011 - 00:13   quote  deeplink  
Kut boeren
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:19 schreef Els het volgende:

[..]

Beste Patrick, ik begrijp dat de druiven zuur zijn. Je hebt afgelopen dagen tot vervelens toe ons op lopen roepen te verliezen van PSV, met als bonus dat Ajax geen kampioen zou worden. Het is anders gelopen. PSV had in oktober geen enkel mededogen met het spartelende Feyenoord, het was dus volkomen misplaatst om nu om coulance te vragen.
De 10-0 ging de wereld over, daar heb je gelijk in. Vergeet echter niet dat dit niet was omdat PSV zo'n mooie uitslag had neergezet, maar dat de uitslag louter en alleen wereldnieuws was, omdat dit Feyenoord was overkomen. Feyenoord is een unieke club, de megavernedering waaraan jij de rest van je leven genoegen gaat beleven, is een mijlpaal in de geschiedenis van Feyenoord. De vernedering leidde er niet toe dat supporters zich afkeerden van de club, maar waren juist een reden om nog nadrukkelijker achter de club te gaan staan. Het kan uiteindelijk het keerpunt in de geschiedenis voor Feyenoord zijn, zoals de 6-0, en kort daarop de 0-1 tegen PSV ook een mijlpaal was, en wedstrijden in de UEFAcup. Bij ons wordt de liefde in zware tijden alleen maar sterker, hoe is dat bij jou?
Zoals je zegt, feyenoord is een unieke club en heeft een mooie historie. Dat mijn club nou de club is die daar met 10 - 0 van wint, dat is iets om trots op te zijn. Daar wordt het seizoen 2010/2011 aan herinnerd. En het klopt dat de feyenoord-supporters meer achter hun club gingen staan om de club erbovenop te helpen, maar of daardoor de liefde werd vergroot voor feyenoord? dat betwijfel ik. Toen ik zo die forums bekeek tijdens die zware periode van feyenoord had ik niet bepaald de indruk dat de liefde voor feyenoord groter was geworden, al kan ik me er iets bij voorstellen wat je bedoelt, want doordat de supporters zich meer inzetten zijn ze meer bezig met de club en als dat dan ook nog tot mooie resultaten e.d. leidt dan voelen ze zich trotser en vermeerdert de liefde voor feyenoord zich. Bij PSV hebben we voor mijn gevoel niet echt een zware periode gehad..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 25 april 2011 - 11:04   quote  deeplink  
Zet je oogkleppen eens af!!
Die zware periode word met het jaar zwaarder en zwaarder sinds een jaar of 3!
Weet je hoeveel jullie negatieve vermogen is als jullie weer geen championsleaugue halen?
Wij zijn op de weg terug en jullie zakken steeds verder af!
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 01:51 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Zoals je zegt, feyenoord is een unieke club en heeft een mooie historie. Dat mijn club nou de club is die daar met 10 - 0 van wint, dat is iets om trots op te zijn. Daar wordt het seizoen 2010/2011 aan herinnerd. En het klopt dat de feyenoord-supporters meer achter hun club gingen staan om de club erbovenop te helpen, maar of daardoor de liefde werd vergroot voor feyenoord? dat betwijfel ik. Toen ik zo die forums bekeek tijdens die zware periode van feyenoord had ik niet bepaald de indruk dat de liefde voor feyenoord groter was geworden, al kan ik me er iets bij voorstellen wat je bedoelt, want doordat de supporters zich meer inzetten zijn ze meer bezig met de club en als dat dan ook nog tot mooie resultaten e.d. leidt dan voelen ze zich trotser en vermeerdert de liefde voor feyenoord zich. Bij PSV hebben we voor mijn gevoel niet echt een zware periode gehad..
Volgens mij heb je niet echt opgelet de afgelopen maanden.. Als het slecht gaat is dr altijd gezeik, dat is toch normaal? we gaan geen polonaise lopen wanneer we in de degradatiezone staan. Alleen een ding wat hier uniek is, is dat wij er altijd zullen zijn, goeie en slechte tijden. En dat hebben we nu wel bewezen. En de liefde voor Feyenoord is groot, maar doordat je sterk uit de strijd komt word de onvoorwaardelijke liefde alleen maar groter!
en dat is alleen maar bij Feyenoord!! zou het jullie overkomen, de joden of tukkers.. dan zitten dr nog maar 10 mensen op de tribune!
Dat is ook de reden waarom ik trots ben om Feyenoorder te zijn! altijd dat gezeik over slechte resultaten van andere mensen, maar niemand van hun kan zeggen dat ze zo'n Legioen hebben!
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 01:51 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Zoals je zegt, feyenoord is een unieke club en heeft een mooie historie. Dat mijn club nou de club is die daar met 10 - 0 van wint, dat is iets om trots op te zijn. Daar wordt het seizoen 2010/2011 aan herinnerd. En het klopt dat de feyenoord-supporters meer achter hun club gingen staan om de club erbovenop te helpen, maar of daardoor de liefde werd vergroot voor feyenoord? dat betwijfel ik. Toen ik zo die forums bekeek tijdens die zware periode van feyenoord had ik niet bepaald de indruk dat de liefde voor feyenoord groter was geworden, al kan ik me er iets bij voorstellen wat je bedoelt, want doordat de supporters zich meer inzetten zijn ze meer bezig met de club en als dat dan ook nog tot mooie resultaten e.d. leidt dan voelen ze zich trotser en vermeerdert de liefde voor feyenoord zich. Bij PSV hebben we voor mijn gevoel niet echt een zware periode gehad..
Met dubbele cijfers winnen, is de ultieme vernedering. Je kunt bij 9-0 kiezen, of je drukt door, en maakt de 10e, of je respecteert de unieke status van een club en besluit die laatste genadeklap niet toe te dienen. Uit respect. Wat het team van PSV heeft gekozen, is inmiddels duidelijk. Ik heb er wel een waarde-oordeel over, maar vind uiteraard dat iedereen daarin zijn eigen afweging moet maken. Of je er trots op bent, heeft met je eigen waarden en normen setje te maken. Nogmaals, ik heb er een mening over, maar iedereen moet dat zelf weten.
Liefde wil niet zeggen, dat je nooit boos bent op elkaar. Maar liefde verdiept, als er een crisis is, en je blijft voor elkaar gaan. Feyenoord kent diepe dalen en hoge toppen, meer dan welke topclub in Nederland dan ook. Het verklaart voor een gedeelte de grote trouw en het fanatisme van de supporters, en ook de band van de club en spelers met de supporters. Ajax kent die diepe dalen niet, en PSV nog niet. We zullen zien, hoe het bij jullie verloopt, als er een tijdje niet gewonnen wordt.
craven
 craven - maandag 25 april 2011 - 11:32   quote  deeplink  
ach laat gaan , laat hem lekker in het verleden leven...
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 april 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Ik heb genoten in het zonnetje van de wedstrijd.En vond PSV erg tegenvallen
De reactie van Luc was niet goed te praten maar ik had hetzelfde gedaan.
PSV etaleert zich als een grote ploeg.Ik vond echter het commentaar van Rutten van een kinderlijk nivo.Wij werden ook onterecht bestraft met 2x geel.
Ik blijf rebij PSV heeft wel mooie dingen gedaan in de wereld maar het blijft een ploeg zonder hart.Het komt mij altijd over als een huilebalken team,waar ik ook kom in de wereld ze kennen allemaal 020 en feyenoord psv is er niet bij.
ik vond het wel jammer dat gisteren waterneus niet bij de NOS was ,dat is ook zo een nobody die altijd zijn haat jegens feyenoord moet laten horen.

ik wens iedereen een fijne paasdag ook psv supporters die een eitje van eigen deeg hebben ontvangen en oja die psv fan op deze site ga lekker asperges steken en van ons niet lastig met je kul huilverhalen
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 april 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 11:32 schreef craven het volgende:
ach laat gaan , laat hem lekker in het verleden leven...
gister had ik kort een topic over de trotse stijve piemelts die we zouden krijgen. ik zal je vertellen, ik marcheer al sinds gisteren 1700 op vaste tijden met mijn lans door de straat! heerlijk glimmend in de zon. genietend!! me topic werd gesloten. maar de feeling stays!!! Feyenoord ik houd van jou!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 11:20 schreef Els het volgende:

[..]

Met dubbele cijfers winnen, is de ultieme vernedering. Je kunt bij 9-0 kiezen, of je drukt door, en maakt de 10e, of je respecteert de unieke status van een club en besluit die laatste genadeklap niet toe te dienen. Uit respect. Wat het team van PSV heeft gekozen, is inmiddels duidelijk. Ik heb er wel een waarde-oordeel over, maar vind uiteraard dat iedereen daarin zijn eigen afweging moet maken. Of je er trots op bent, heeft met je eigen waarden en normen setje te maken. Nogmaals, ik heb er een mening over, maar iedereen moet dat zelf weten.
Liefde wil niet zeggen, dat je nooit boos bent op elkaar. Maar liefde verdiept, als er een crisis is, en je blijft voor elkaar gaan. Feyenoord kent diepe dalen en hoge toppen, meer dan welke topclub in Nederland dan ook. Het verklaart voor een gedeelte de grote trouw en het fanatisme van de supporters, en ook de band van de club en spelers met de supporters. Ajax kent die diepe dalen niet, en PSV nog niet. We zullen zien, hoe het bij jullie verloopt, als er een tijdje niet gewonnen wordt.
Nou dat vind ik een beetje raar. Als je met 9 - 0 voorstaat ga je toch niet opeens de bal rondspelen of zo omdat je medelijden met de tegenstander hebt? Wij PSV-supporters zullen de club altijd steunen, in goede en slechte tijden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:28 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]
Wij PSV-supporters zullen de club altijd steunen, in goede en slechte tijden.
Nou.. dat is niet helemaal waar, maar we zullen zien.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou.. dat is niet helemaal waar, maar we zullen zien.
We shall see
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:28 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou dat vind ik een beetje raar. Als je met 9 - 0 voorstaat ga je toch niet opeens de bal rondspelen of zo omdat je medelijden met de tegenstander hebt? Wij PSV-supporters zullen de club altijd steunen, in goede en slechte tijden.
Medelijden en respect zijn 2 volslagen andere fenomenen. Maar het zegt veel dat jij over medelijden begint. Frank de Boer geeft een eigen speler publiekelijk een reprimande over het door de benen spelen van de Cler, Rutten hoor je pas over de 10-0 als hij bang is dat het consequenties voor hem op gaat leveren. Verschil in beleving.
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:28 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou dat vind ik een beetje raar. Als je met 9 - 0 voorstaat ga je toch niet opeens de bal rondspelen of zo omdat je medelijden met de tegenstander hebt? Wij PSV-supporters zullen de club altijd steunen, in goede en slechte tijden.
hahahahahaha psv supporters die de club steunen in slechte tijden... geloof je het zelf?!
jullie zijn maar met 900 man in goede tijden.. laat staan in slechte tijden!

en je hebt geen medelijden maar wel respect voor de andere club
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:02 schreef Els het volgende:

[..]

Medelijden en respect zijn 2 volslagen andere fenomenen. Maar het zegt veel dat jij over medelijden begint. Frank de Boer geeft een eigen speler publiekelijk een reprimande over het door de benen spelen van de Cler, Rutten hoor je pas over de 10-0 als hij bang is dat het consequenties voor hem op gaat leveren. Verschil in beleving.
+1
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:02 schreef Els het volgende:

[..]

Medelijden en respect zijn 2 volslagen andere fenomenen. Maar het zegt veel dat jij over medelijden begint. Frank de Boer geeft een eigen speler publiekelijk een reprimande over het door de benen spelen van de Cler, Rutten hoor je pas over de 10-0 als hij bang is dat het consequenties voor hem op gaat leveren. Verschil in beleving.
respect hebben we zeker, maar wij denken aan ons zelf. Als je de kans hebt moet je zoveel mogelijk uit een wedstrijd zien te halen. Als wij met 9 - 0 voorstaan, waarom geen 10 - 0 erin prikken, en zeker met de gedachte in ons achterhoofd dat de joden vaak met grote cijfers winnen en dat PSV een aantal jaren terug met 1 doelpunt verschil kampioen is geworden?
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 15:32 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

respect hebben we zeker, maar wij denken aan ons zelf. Als je de kans hebt moet je zoveel mogelijk uit een wedstrijd zien te halen. Als wij met 9 - 0 voorstaan, waarom geen 10 - 0 erin prikken, en zeker met de gedachte in ons achterhoofd dat de joden vaak met grote cijfers winnen en dat PSV een aantal jaren terug met 1 doelpunt verschil kampioen is geworden?
pffffff een keer iemand gelijkk geven mag ook wel hoor
remco1978
 remco1978 - maandag 25 april 2011 - 18:15   quote  deeplink  
@patrickpsv
Check goal.com ff dan zal je zien dat onze 3-1 ook de wereld over gaat!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 21:48   quote  deeplink  
ja maar 3 - 1 is heeeel wat anders dan 10 - 0.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:48 schreef patrickpsv15 het volgende:
ja maar 3 - 1 is heeeel wat anders dan 10 - 0.
Verliezen op plek 14 is wat anders dan verliezen op plek 2 met nog maar 2 wedstrijdjes..
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Patrick, gun jezelf een time-out. Je hebt het verlies nog niet verwerkt en je slaat door. Dit gedrag misstaat je.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Verliezen op plek 14 is wat anders dan verliezen op plek 2 met nog maar 2 wedstrijdjes..
Nou het degradatiespook lonkte voor feyenoord, of dat nou wat prettiger is dan op plek 2 verliezen..?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:59 schreef Els het volgende:
Patrick, gun jezelf een time-out. Je hebt het verlies nog niet verwerkt en je slaat door. Dit gedrag misstaat je.
Welk verlies? ik beschouw het als een overwinning. Zoals ik al heb gezegd, liever 3 wedstrijden voor het einde weten dat je geen kampioen wordt dan de laatste speelronde. Bovendien heb ik ook gezegd dat ik tevreden was met een uitslag van minder dan 10 - 0 voor feyenoord.
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 22:09 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Welk verlies? ik beschouw het als een overwinning. Zoals ik al heb gezegd, liever 3 wedstrijden voor het einde weten dat je geen kampioen wordt dan de laatste speelronde. Bovendien heb ik ook gezegd dat ik tevreden was met een uitslag van minder dan 10 - 0 voor feyenoord.
Dit gedrag misstaat je, jammer.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 22:10 schreef Els het volgende:

[..]

Dit gedrag misstaat je, jammer.
dit is naar waarheid geschikt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 22:12 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

dit is naar waarheid geschikt.
Kul..
craven
 craven - maandag 25 april 2011 - 22:53   quote  deeplink  
brabantse joduh!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 22:53 schreef craven het volgende:
brabantse joduh!
noem me niet zo plz. Dat is het ergste scheldwoord wat je kunt bedenken.
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 22:09 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Welk verlies? ik beschouw het als een overwinning. Zoals ik al heb gezegd, liever 3 wedstrijden voor het einde weten dat je geen kampioen wordt dan de laatste speelronde. Bovendien heb ik ook gezegd dat ik tevreden was met een uitslag van minder dan 10 - 0 voor feyenoord.
jij bent echt de grootste idioot die dr is..
en ik heb zo een vermoeden dat ik niet de enige ben die dit denkt
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 23:17 schreef rv1992 het volgende:

[..]

jij bent echt de grootste idioot die dr is..
hoezo?
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 23:25   quote  deeplink  
omdat je liever 3 wedstrijde voor het einde wilt weten dat je geen kampioen bent... wat is dat voor mentaliteit.. gewoon knokken tot het einde! anders ken je net zo goed niet meedoen in de competitie, dan weet je al in augustus dat je geen kampioen word
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 april 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 23:25 schreef rv1992 het volgende:
omdat je liever 3 wedstrijde voor het einde wilt weten dat je geen kampioen bent... wat is dat voor mentaliteit.. gewoon knokken tot het einde! anders ken je net zo goed niet meedoen in de competitie, dan weet je al in augustus dat je geen kampioen word
't is maar wat je knokken noemt xd. kijk die mentaliteit waarmee ze het veld op gaan
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 23:27 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

't is maar wat je knokken noemt xd. kijk die mentaliteit waarmee ze het veld op gaan
tjaa dat is dan jullie probleem.. maar denk je ook niet dat psv ietsje meer motivatie heeft als het de laatste wedstrijd kampioen kan worden? weet ik wel zeker
woutah
 woutah - maandag 25 april 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 23:27 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

't is maar wat je knokken noemt xd. kijk die mentaliteit waarmee ze het veld op gaan
wat raar als ze voor supporters als jou moeten spele.
Wtje
 Wtje - dinsdag 26 april 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 01:51 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Zoals je zegt, feyenoord is een unieke club en heeft een mooie historie. Dat mijn club nou de club is die daar met 10 - 0 van wint, dat is iets om trots op te zijn. Daar wordt het seizoen 2010/2011 aan herinnerd. En het klopt dat de feyenoord-supporters meer achter hun club gingen staan om de club erbovenop te helpen, maar of daardoor de liefde werd vergroot voor feyenoord? dat betwijfel ik. Toen ik zo die forums bekeek tijdens die zware periode van feyenoord had ik niet bepaald de indruk dat de liefde voor feyenoord groter was geworden, al kan ik me er iets bij voorstellen wat je bedoelt, want doordat de supporters zich meer inzetten zijn ze meer bezig met de club en als dat dan ook nog tot mooie resultaten e.d. leidt dan voelen ze zich trotser en vermeerdert de liefde voor feyenoord zich. Bij PSV hebben we voor mijn gevoel niet echt een zware periode gehad..

De zware periodes komen eraan voor PSV. Waarschijnlijk geen inkomsten chapionsleague, geen speler die voor miljoenen weg kan. Rutten moet betaald worden voor zijn ontslag. Weinig goede jeugdspelers. Hotels kunnen niet meer worden betaald. De jeugd moet zijn eigen shirts gaan wassen. Cocu wilt nog geen hoofdtrainer worden. Misschien dat Reis over 1 jaartje zijn oude vorm weer kan pakken. Schuld van 30 miljoen opgebouwd in 2 jaar. De toekomst van PSV ziet er somber uit. En inderdaad die 10-0 gaat voor altijd de boeken in. Maar met 3-1 revanche nemen en zo ervoor zorgen dat de titel zo goed als weg is, doet ook veel pijn in Eindhoven. (-;
Wtje
 Wtje - dinsdag 26 april 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:28 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nou dat vind ik een beetje raar. Als je met 9 - 0 voorstaat ga je toch niet opeens de bal rondspelen of zo omdat je medelijden met de tegenstander hebt? Wij PSV-supporters zullen de club altijd steunen, in goede en slechte tijden.
Jeh right fuck you. Jullie fluiten al als het 1 wedstrijd slecht gaat boertjuh.

Als het een paar jaar slecht gaat laten jullie die club in de steek.
Wtje
 Wtje - dinsdag 26 april 2011 - 00:11   quote  deeplink  
patrickpsv15 PISS OFF PLEASE

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wraak voltooid, dit doet psv meer pijn denk ik?!









0.0085701