BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En maar juichen voor FEYENOORD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 april 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 21:06 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ze zullen jullie straks keihard uitlachen als zij kampioen worden dankzij jullie
Ja maar jullie hebben niks!

Vind je het niet vervelend dat je arm er af valt vroeg men de leproos
Och, ik had ook uit Eindhoven kunnen komen.
crnal
 crnal - maandag 25 april 2011 - 00:51   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=AHAtLfkCumQ&feature=player_embedded

op het laatst de hooligas van vak 410.... en maar juichen whawha
Terminator
 Terminator - maandag 25 april 2011 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 00:15 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat ik jou een lul vind
ehhhmmmm ja en jij bent niet de enige maja dat boeit me niet!haha
Terminator
 Terminator - maandag 25 april 2011 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 00:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja maar jullie hebben niks!

Vind je het niet vervelend dat je arm er af valt vroeg men de leproos
Och, ik had ook uit Eindhoven kunnen komen.
nou ze hebben in elk geval meer als feyenoord en dankzij feyenoord heeft ajaks straks miss wel veel meer dan waar ze recht op hebben want hoger als derde horen ze niet!
Terminator
 Terminator - maandag 25 april 2011 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 00:51 schreef crnal het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AHAtLfkCumQ&feature=player_embedded

op het laatst de hooligas van vak 410.... en maar juichen whawha
tjah op eigen kracht kunnen ze helemaal niks maar das al jaren bekend!
Marsco
 Marsco - maandag 25 april 2011 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 00:55 schreef Terminator het volgende:

[..]

nou ze hebben in elk geval meer als feyenoord en dankzij feyenoord heeft ajaks straks miss wel veel meer dan waar ze recht op hebben want hoger als derde horen ze niet!
Jij laat hier duidelijk horen dat je primair anti 010 bent en misschien secundair een Feyenoord supporter.

Sowieso wil je altijd winnen van je tegenstander. De volgende twee factoren maakten het vandaag nog belangrijker om te winnen (in volgorde van belang):
1) De kans om plaatsing voor de play offs in bestand te houden. Hoe klein de kans ook is om die te halen en hoe klein de kans ook is om die te winnen. Die moet je altijd pakken. Plaatsing voor Europees voetbal zou een fantastische bonus voor Feyenoord kunnen betekenen, denk alleen al aan de gelden die Europees voetbal genereren.
2) Hoe kan je in hemelsnaam willen verliezen van een club die je eerder dit seizoen tot op het bot vernedert heeft? Die boeren heb ik in hun bussen aan zien komen vanmiddag en de handen met 10 vingers waren niet te tellen. Ze dachten de punten even mee te komen nemen. Nou, van zulke gasten wil ik niet verliezen, nooit niet!

Je stelling slaat sowieso nergens op. Het gaat hier om een wedstrijd tussen twee ploegen waar de sterkste de punten verdient. pisvee verdiende ze niet. Feyenoord helpt 010 niet. Nee, Feyenoord helpt zichzelf en de geslonken titelkansen voor pisvee hebben ze aan zichzelf te wijten. Want ondanks dat geen enkele ploeg er dit jaar bovenuit steekt, zal er uiteindelijk één club zijn die na 34 wedstrijden bovenaan staat. En dat zal dit jaar duidelijk de minst slechte zijn. Een kampioen van grote, grote armoede. Als dat 010 moet zijn, is dat maar zo.

Ik ben ontzettend blij dat Feyenoord zijn eer heeft herwonnen. Het was een fantastische wedstrijd, met veel strijd en passie. Iets wat ik een tijd niet meer gezien had. En daar heb ik voor gejuicht ja. Voor Feyenoord!!
Terminator
 Terminator - maandag 25 april 2011 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 01:14 schreef Marsco het volgende:

[..]

Jij laat hier duidelijk horen dat je primair anti 010 bent en misschien secundair een Feyenoord supporter.

Sowieso wil je altijd winnen van je tegenstander. De volgende twee factoren maakten het vandaag nog belangrijker om te winnen (in volgorde van belang):
1) De kans om plaatsing voor de play offs in bestand te houden. Hoe klein de kans ook is om die te halen en hoe klein de kans ook is om die te winnen. Die moet je altijd pakken. Plaatsing voor Europees voetbal zou een fantastische bonus voor Feyenoord kunnen betekenen, denk alleen al aan de gelden die Europees voetbal genereren.
2) Hoe kan je in hemelsnaam willen verliezen van een club die je eerder dit seizoen tot op het bot vernedert heeft? Die boeren heb ik in hun bussen aan zien komen vanmiddag en de handen met 10 vingers waren niet te tellen. Ze dachten de punten even mee te komen nemen. Nou, van zulke gasten wil ik niet verliezen, nooit niet!

Je stelling slaat sowieso nergens op. Het gaat hier om een wedstrijd tussen twee ploegen waar de sterkste de punten verdient. pisvee verdiende ze niet. Feyenoord helpt 010 niet. Nee, Feyenoord helpt zichzelf en de geslonken titelkansen voor pisvee hebben ze aan zichzelf te wijten. Want ondanks dat geen enkele ploeg er dit jaar bovenuit steekt, zal er uiteindelijk één club zijn die na 34 wedstrijden bovenaan staat. En dat zal dit jaar duidelijk de minst slechte zijn. Een kampioen van grote, grote armoede. Als dat 010 moet zijn, is dat maar zo.

Ik ben ontzettend blij dat Feyenoord zijn eer heeft herwonnen. Het was een fantastische wedstrijd, met veel strijd en passie. Iets wat ik een tijd niet meer gezien had. En daar heb ik voor gejuicht ja. Voor Feyenoord!!
nou ik geloof dat ajaks feyenoord al meerdere malen vernedert heeft maar daar heeft niemand het over!hadden ze zo moeten spelen tegen ajaks en ook eens 3 punten gepakt dan had je mij niet gehoord maar nee hoor het moest zonodig weer vandaag hea...pfffff
Twente en psv verdienen CL en ajaks helemaal niet!maar ze krijgen weer een kans omdat feyenoord het zonodig weer eens moest laten zien!hadden ze dat niet effe van het begin van het seizoen kunnen bedenken en niet ineens op het einde?
haha ik lig nu al in een deuk als ze volgende week verliezen van vvv uit!

ps:ik ben primair anti bijlmerbajes stadion de ufo!lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door Terminator --
crnal
 crnal - maandag 25 april 2011 - 01:40   quote  deeplink  
Terminatortje :
ga lekker knikkeren ofzo...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door crnal --
DY
 DY - maandag 25 april 2011 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 01:25 schreef Terminator het volgende:

[..]

nou ik geloof dat ajaks feyenoord al meerdere malen vernedert heeft maar daar heeft niemand het over!hadden ze zo moeten spelen tegen ajaks en ook eens 3 punten gepakt dan had je mij niet gehoord maar nee hoor het moest zonodig weer vandaag hea...pfffff
Twente en psv verdienen CL en ajaks helemaal niet!maar ze krijgen weer een kans omdat feyenoord het zonodig weer eens moest laten zien!hadden ze dat niet effe van het begin van het seizoen kunnen bedenken en niet ineens op het einde?
haha ik lig nu al in een deuk als ze volgende week verliezen van vvv uit!

ps:ik ben primair anti bijlmerbajes stadion de ufo!lol
Ik denk dat de meeste lekker nagenieten van het vertoonde spel van feyenoord en de samevatting nog eens terug aan het kijken zijn, en ik geef ze geen ongelijk het was toch een heerlijke middag?
alibabba
 alibabba - maandag 25 april 2011 - 07:15   quote  deeplink  
Feyenoord heeft bijgedragen aan het herstel van het Nederlandse voetbal. Feyenoord kan niet zonder Ajax en Ajax kan niet zonder Feyenoord. Het zijn de smaakmakers van de Nederlandse competitie en niemand kan daar boven!! Alle hier op dit forum moeten beseffen dat Feyenoord zichzelf een dienst heeft bewezen om ten koste van alles te willen winnen van Psv. Wat als Feyenoord het had laten schieten??? Het was voor altijd afgeschreven geweest en dat verdiend deze geweldige club absoluut niet.

Ik heb vandaag ED-Live bekeken en zag enkele reacties van Feyenoord-supporters vooraf en sommige hadden twijfel wat Feyenoord zou moeten doen. Het speelt volop voor Europees voetbal en nog waren er mensen met twijfel. Hoe kan dat bestaan? Is Ajax dan zo afschuwelijk om je eigen club liever te zien verliezen ipv Ajax het succes te gunnen??? Het kan toch niet bestaan???? Voor mij is Feyenoord de 1e club na Ajax en ja, dat bestaat. Ik hoop dat jullie dit allemaal lezen en beseffen dat Feyenoord groter is dan jullie denken man!!!!!!!!
Suijltje
 Suijltje - maandag 25 april 2011 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 07:15 schreef alibabba het volgende:
Feyenoord heeft bijgedragen aan het herstel van het Nederlandse voetbal. Feyenoord kan niet zonder Ajax en Ajax kan niet zonder Feyenoord. Het zijn de smaakmakers van de Nederlandse competitie en niemand kan daar boven!! Alle hier op dit forum moeten beseffen dat Feyenoord zichzelf een dienst heeft bewezen om ten koste van alles te willen winnen van Psv. Wat als Feyenoord het had laten schieten??? Het was voor altijd afgeschreven geweest en dat verdiend deze geweldige club absoluut niet.

Ik heb vandaag ED-Live bekeken en zag enkele reacties van Feyenoord-supporters vooraf en sommige hadden twijfel wat Feyenoord zou moeten doen. Het speelt volop voor Europees voetbal en nog waren er mensen met twijfel. Hoe kan dat bestaan? Is Ajax dan zo afschuwelijk om je eigen club liever te zien verliezen ipv Ajax het succes te gunnen??? Het kan toch niet bestaan???? Voor mij is Feyenoord de 1e club na Ajax en ja, dat bestaat. Ik hoop dat jullie dit allemaal lezen en beseffen dat Feyenoord groter is dan jullie denken man!!!!!!!!
Klopt Ali, maar...................1 foutje:
Feyenoord IS de club nr 1, VOOR alles en iedereen, maar Ajax een goede 2e.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 25 april 2011 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 20:18 schreef raket het volgende:

[..]

He mongool met het verstand van een plakbandje.Opzouten hier,anders gaan we je vreselijk bannen en zoeken we je adres op en komen we uit alle windstreken je opzoeken en gaan we je in vieren delen en geven je lichaamsdelen aan vak 410.
Wij zijn het eens 100% eens!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 25 april 2011 - 08:41   quote  deeplink  
Ben jij een jood??? Sta op, sta op en schaam je dood!!
Wij zullen nooit juichen voor dat clubje uit 020!!
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 01:25 schreef Terminator het volgende:

[..]

nou ik geloof dat ajaks feyenoord al meerdere malen vernedert heeft maar daar heeft niemand het over!hadden ze zo moeten spelen tegen ajaks en ook eens 3 punten gepakt dan had je mij niet gehoord maar nee hoor het moest zonodig weer vandaag hea...pfffff
Twente en psv verdienen CL en ajaks helemaal niet!maar ze krijgen weer een kans omdat feyenoord het zonodig weer eens moest laten zien!hadden ze dat niet effe van het begin van het seizoen kunnen bedenken en niet ineens op het einde?
haha ik lig nu al in een deuk als ze volgende week verliezen van vvv uit!

ps:ik ben primair anti bijlmerbajes stadion de ufo!lol
Ajax heeft met 8-2 gewonnen van ons, dat kun je evt vernederen noemen, maar daar staat een 9-4 tegenover. Onderlinge uitslagen met dubbele cijfers, en dubbele cijfers verschil... ik kan ze me niet herinneren. Blijkbaar hebben Feyenoord en Ajax wel altijd het onderlinge fatsoen gehad om niet naar dubbele cijfers toe te werken. Richard Witschge mag van mij nog steeds in 2-en geschopt worden, misschien vinden de ajaxieden dat van Mike Obiku. Het zijn maar kutkakkerlakken was niet handig, maar dat was en wie niet springt, ook niet. Ik vind verliezen van wie dan ook verschrikkelijk, maar vanwege de rivaliteit zijn er uiteraard 2 wedstrijden per jaar die koste wat het kost gewonnen moeten worden. Door de 10-0 in Eindhoven is dat nu alleen een beetje anders. De 10-0 was respectloos, ontzettend slecht van ons, want uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor succes of verlies, maar toch....als je die 10e treffer erin prikt, dan laat je zien geen enkele coulance of respect voor een mede topclub te hebben. Deze wedstrijd moest hoe dan ook gewonnen worden. Ik zal nooit mijn eigen trots opofferen om een ander dwars te zitten, ik zal dat ook nooit van een speler verlangen.
Terminator, je komt me over als een gedreven en trots mens, dan kan je toch niet verwachten dat de spelers van Feyenoord de vernedering door PSV een extra dimensie geven?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 25 april 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Duim voor Els!!
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 09:28 schreef Els het volgende:

[..]

Ajax heeft met 8-2 gewonnen van ons, dat kun je evt vernederen noemen, maar daar staat een 9-4 tegenover. Onderlinge uitslagen met dubbele cijfers, en dubbele cijfers verschil... ik kan ze me niet herinneren. Blijkbaar hebben Feyenoord en Ajax wel altijd het onderlinge fatsoen gehad om niet naar dubbele cijfers toe te werken. Richard Witschge mag van mij nog steeds in 2-en geschopt worden, misschien vinden de ajaxieden dat van Mike Obiku. Het zijn maar kutkakkerlakken was niet handig, maar dat was en wie niet springt, ook niet. Ik vind verliezen van wie dan ook verschrikkelijk, maar vanwege de rivaliteit zijn er uiteraard 2 wedstrijden per jaar die koste wat het kost gewonnen moeten worden. Door de 10-0 in Eindhoven is dat nu alleen een beetje anders. De 10-0 was respectloos, ontzettend slecht van ons, want uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor succes of verlies, maar toch....als je die 10e treffer erin prikt, dan laat je zien geen enkele coulance of respect voor een mede topclub te hebben. Deze wedstrijd moest hoe dan ook gewonnen worden. Ik zal nooit mijn eigen trots opofferen om een ander dwars te zitten, ik zal dat ook nooit van een speler verlangen.
Terminator, je komt me over als een gedreven en trots mens, dan kan je toch niet verwachten dat de spelers van Feyenoord de vernedering door PSV een extra dimensie geven?
Een diepe buiging voor Els!
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 april 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 11:12 schreef rv1992 het volgende:

[..]

Een diepe buiging voor Els!
eveneens een buiging van mij
craven
 craven - maandag 25 april 2011 - 13:24   quote  deeplink  
ik vindt het lastig, stel(ja theoretisch) dat jezelf met 9-0 voorstaat tegen een club en je kan er nog 1 bij prikken, zal je dan het dan laten? eerlijk?. Door de rode kaart destijds en de verschrikkelijke naieve instelling van onze spelers werdt er bijna om gevraagd...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 25 april 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:24 schreef craven het volgende:
ik vindt het lastig, stel(ja theoretisch) dat jezelf met 9-0 voorstaat tegen een club en je kan er nog 1 bij prikken, zal je dan het dan laten? eerlijk?. Door de rode kaart destijds en de verschrikkelijke naieve instelling van onze spelers werdt er bijna om gevraagd...
Ja ik denk toch dat het netjes zou zijn als de trainer dan zeg jo alleen rondspelen.
Wat is er nou leuk aan om je tegenstander tot op het bot te vernederen door die 10e erin te willen trappen.
vanaf 5-0 snappen de mensen ook wel dat je heer en meester was
craven
 craven - maandag 25 april 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:28 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja ik denk toch dat het netjes zou zijn als de trainer dan zeg jo alleen rondspelen.
Wat is er nou leuk aan om je tegenstander tot op het bot te vernederen door die 10e erin te willen trappen.
vanaf 5-0 snappen de mensen ook wel dat je heer en meester was
als je met 9-0 voorstaat tegen 020, dan denk ik niet dat je dat denkt(niet ter plaatste) misschien achteraf...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 25 april 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Ja en als er iemand is die nog niet heeft gescoord in zoon doelpuntenfestijn dan wil je er ook gewoon 1 scoren of misschien wel je derde maken.
Ik snap de spelers dat ze gewoon door blijven gaan met doelpunten maken en voor eigen eer willen gaan maar al zou een trainer zeggen jongens nu is het genoeg dan snap ik dat ook
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:35 schreef craven het volgende:

[..]

als je met 9-0 voorstaat tegen 020, dan denk ik niet dat je dat denkt(niet ter plaatste) misschien achteraf...
tegen 020 scoor ik het liefst nog de 20e erin!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 25 april 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:41 schreef rv1992 het volgende:

[..]

tegen 020 scoor ik het liefst nog de 20e erin!
uit tegen hun 0-10 winnen is ook symbolisch mooi
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:42 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

uit tegen hun 0-10 winnen is ook symbolisch mooi
haha die had ik nog geen eens dr in gezien zeg! je bent weer scherp vandaag!
0-10 is prachtig idd! of ze gewoon 0-20 op de kloten te geve :P
alibabba
 alibabba - maandag 25 april 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 07:22 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Klopt Ali, maar...................1 foutje:
Feyenoord IS de club nr 1, VOOR alles en iedereen, maar Ajax een goede 2e.
:-)
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - dinsdag 26 april 2011 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 17:26 schreef crnal het volgende:
Een stille arena wordt kolkend door de beelden van scorende feyenoorders......Hoe zouden die gasten uit 410 (die ohhh zo hekel aan feyenoord hebben)...zich vanavond voelen als ze ingezoomd op tv komen ... en maar juichen voor F'noord!!!!!!!! Ik zou zeggen niks meer posten over f"noord........whawwha
Deze beelden staan op het netvles voor eeuwig gekerfd..haha

http://www.youtube.com/watch?v=AHAtLfkCumQ&feature=player_embedded
Waar maken wij ons druk om?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 april 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 20:18 schreef raket het volgende:

[..]

He mongool met het verstand van een plakbandje.Opzouten hier,anders gaan we je vreselijk bannen en zoeken we je adres op en komen we uit alle windstreken je opzoeken en gaan we je in vieren delen en geven je lichaamsdelen aan vak 410.
Whahaha, ja zo'n persoon zouden we graag in stukjes willen krijgen, maarja wij hebben ook een paar van die idioten de zogenoemde extreme fluiters...
Maar even over de wedstrijd. Bedankt!! Dit is de 2de keer dat ik heb staan juichen voor Feyenoord. De 1ste keer was de Uefa cup finale, maar had wel wat biertjes op.. en nu tegen PSV. Ben blij dat jullie die lampjes even weer met beiden beentjes op de grond hebben gezet.
Ik hoop nu ook dat jullie de playoff halen, maar het voetbal wat jullie lieten zien was echt goed, als jullie dit team kunnen behouden, doen jullie volgend jaar gewoon weer mee om de titel. Krijgen we weer een echte klassieker die ergens om gaat!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 april 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 21:06 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ze zullen jullie straks keihard uitlachen als zij kampioen worden dankzij jullie
Vergeet niet dat jullie doelsaldo dankzij Feyenoord zo goed is dat het nog steeds lastig om kampioen te worden, straks verliezen we op doelsaldo en dan komt dat ook door Feyenoord... Maak je niet druk. Geloof me Als het andersom was, dan had feyenoord ook staan juichen. Dit zijn emoties en die krijg je er niet uit. Nogmaals de liefde van je eigen club is zoveel meer dan de haat naar de ander. Als men niet zou juichen, dan was het geen echte supporter van Ajax, maar een echte Feyenoord hater. Tja dat zijn zielige figuurtjes net als de Feynoorders die Feyenoord liever hadden zien verliezen. Ik snap dat niet en zal dat nooit snappen
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 april 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 21:26 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

De Titelkansen voor PSV waren voor half 3 vandaag rooskleurend. Maar doordat engelaar een rode kaart kreeg stond PSV met 10 man op het veld en kwamen er heel veel frustraties en als je gefrustreerd bent zul je never nooit een wedstrijd winnen> 2 plaatsen gezakt> kampioenschap naar de klote
Ik denk dat jullie de scheidsrechter moet bedanken, want zonder Engelaar spelen jullie zoveel beter en hopelijk voor jullie wordt hij geschorst. Ik hoop persoonlijk op vrijspraak, want met hem in de basis wordt je nooit kampioen. Hij vertraagd jullie spel.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 april 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 00:55 schreef Terminator het volgende:

[..]

nou ze hebben in elk geval meer als feyenoord en dankzij feyenoord heeft ajaks straks miss wel veel meer dan waar ze recht op hebben want hoger als derde horen ze niet!
Natuurlijk een onzinnige domme uitspraak. Dus op basis van 1 verloren wedstrijd van PSV wordt Ajax kampioen? dus die andere verliespartijen en gelijke spelen tellen neit mee?

Kortzichtige lul. Als clubs kampioen willen worden moeten ze het zelf doen. Wij zijn nergens voor verantwoordelijk, alleen voor onze eigen daden en onze eigen sores.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 april 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 09:28 schreef Els het volgende:

[..]

Ajax heeft met 8-2 gewonnen van ons, dat kun je evt vernederen noemen, maar daar staat een 9-4 tegenover. Onderlinge uitslagen met dubbele cijfers, en dubbele cijfers verschil... ik kan ze me niet herinneren. Blijkbaar hebben Feyenoord en Ajax wel altijd het onderlinge fatsoen gehad om niet naar dubbele cijfers toe te werken. Richard Witschge mag van mij nog steeds in 2-en geschopt worden, misschien vinden de ajaxieden dat van Mike Obiku. Het zijn maar kutkakkerlakken was niet handig, maar dat was en wie niet springt, ook niet. Ik vind verliezen van wie dan ook verschrikkelijk, maar vanwege de rivaliteit zijn er uiteraard 2 wedstrijden per jaar die koste wat het kost gewonnen moeten worden. Door de 10-0 in Eindhoven is dat nu alleen een beetje anders. De 10-0 was respectloos, ontzettend slecht van ons, want uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor succes of verlies, maar toch....als je die 10e treffer erin prikt, dan laat je zien geen enkele coulance of respect voor een mede topclub te hebben. Deze wedstrijd moest hoe dan ook gewonnen worden. Ik zal nooit mijn eigen trots opofferen om een ander dwars te zitten, ik zal dat ook nooit van een speler verlangen.
Terminator, je komt me over als een gedreven en trots mens, dan kan je toch niet verwachten dat de spelers van Feyenoord de vernedering door PSV een extra dimensie geven?
+1 Els!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 26 april 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 11:22 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Whahaha, ja zo'n persoon zouden we graag in stukjes willen krijgen, maarja wij hebben ook een paar van die idioten de zogenoemde extreme fluiters...
Maar even over de wedstrijd. Bedankt!! Dit is de 2de keer dat ik heb staan juichen voor Feyenoord. De 1ste keer was de Uefa cup finale, maar had wel wat biertjes op.. en nu tegen PSV. Ben blij dat jullie die lampjes even weer met beiden beentjes op de grond hebben gezet.
Ik hoop nu ook dat jullie de playoff halen, maar het voetbal wat jullie lieten zien was echt goed, als jullie dit team kunnen behouden, doen jullie volgend jaar gewoon weer mee om de titel. Krijgen we weer een echte klassieker die ergens om gaat!!
Ik heb nog nooit voor jullie gejuicht en ik zal dat ook nooit doen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door Feyenoord till i die --
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 april 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 00:15 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat ik jou een lul vind
nee
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 april 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 12:58 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit voor jullie gejuicht en ik zal dat ook nooit doen!
Stel je voor puur hypotetisch natuurlijk...
Laatste wedstrijd van het seizoen. Feyenoord staat 2de en 2 punten achter op de koploper Twente en Twente heeft beter doelsaldo.
Ajax speelt de laatste wedstrijd tegen Twente. Feyenoord staat 3-0 voor, maar is afhankelijk van de uitslag Ajax-Twente. 3 minuten voor tijd maakt Ajax het winnende doelpunt, waardoor jullie waarschijnlijk kampieon worden en dan zou jij niet juichen voor Ajax???
salemi
 salemi - dinsdag 26 april 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 09:28 schreef Els het volgende:

[..]

Ajax heeft met 8-2 gewonnen van ons, dat kun je evt vernederen noemen, maar daar staat een 9-4 tegenover. Onderlinge uitslagen met dubbele cijfers, en dubbele cijfers verschil... ik kan ze me niet herinneren. Blijkbaar hebben Feyenoord en Ajax wel altijd het onderlinge fatsoen gehad om niet naar dubbele cijfers toe te werken. Richard Witschge mag van mij nog steeds in 2-en geschopt worden, misschien vinden de ajaxieden dat van Mike Obiku. Het zijn maar kutkakkerlakken was niet handig, maar dat was en wie niet springt, ook niet. Ik vind verliezen van wie dan ook verschrikkelijk, maar vanwege de rivaliteit zijn er uiteraard 2 wedstrijden per jaar die koste wat het kost gewonnen moeten worden. Door de 10-0 in Eindhoven is dat nu alleen een beetje anders. De 10-0 was respectloos, ontzettend slecht van ons, want uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor succes of verlies, maar toch....als je die 10e treffer erin prikt, dan laat je zien geen enkele coulance of respect voor een mede topclub te hebben. Deze wedstrijd moest hoe dan ook gewonnen worden. Ik zal nooit mijn eigen trots opofferen om een ander dwars te zitten, ik zal dat ook nooit van een speler verlangen.
Terminator, je komt me over als een gedreven en trots mens, dan kan je toch niet verwachten dat de spelers van Feyenoord de vernedering door PSV een extra dimensie geven?
Groot gelijk Els. Ik snap niets van de discussie. Hoe kan 020 in godsnaam kampioen worden?
Natuurlijk hebben wij van Pisvlek gewonnen in een heel goede wedstrijd, maar dat zegt alleen maar dat de kansen van Pisvlek op het kampioenschap nu minimaal geworden zijn. Heb je 020 zien voetballen tegen Excelsior. Na 70 minuten stond het nog 1-1 en had Excelsior een enorme kans op 1-2. Heb je 020 de laatste tijd in uitwedstrijden zien voetballen? Da's gewoon een lachtertje. Hoe gaan zij dan van H'veen en Twente winnen? De kans dat 020 van Twente wint is minimaal. Wees blij dat wij nog alle kans hebben op het halen van die play-offs. De meeste supporters begrijpen maar niet hoe belangrijk dit voor Feyenoord is op dit moment. Denk je dat er een speler bijtekent als wij geen Europees spelen?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 14:29 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Stel je voor puur hypotetisch natuurlijk...
Laatste wedstrijd van het seizoen. Feyenoord staat 2de en 2 punten achter op de koploper Twente en Twente heeft beter doelsaldo.
Ajax speelt de laatste wedstrijd tegen Twente. Feyenoord staat 3-0 voor, maar is afhankelijk van de uitslag Ajax-Twente. 3 minuten voor tijd maakt Ajax het winnende doelpunt, waardoor jullie waarschijnlijk kampieon worden en dan zou jij niet juichen voor Ajax???
nee dan juich ik voor Feyenoord.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 26 april 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 14:29 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Stel je voor puur hypotetisch natuurlijk...
Laatste wedstrijd van het seizoen. Feyenoord staat 2de en 2 punten achter op de koploper Twente en Twente heeft beter doelsaldo.
Ajax speelt de laatste wedstrijd tegen Twente. Feyenoord staat 3-0 voor, maar is afhankelijk van de uitslag Ajax-Twente. 3 minuten voor tijd maakt Ajax het winnende doelpunt, waardoor jullie waarschijnlijk kampieon worden en dan zou jij niet juichen voor Ajax???
NEE DAN JUICH IK NIET VOOR JULLIE!!
IK JUICH DAN NA AFLOOP OM ONS KAMPIOENSCHAP!

Overigens is de situatie ook nog eens niet hetzelfde want dan verzekeren jullie ons van het kampioenschap.

1. Jullie redden het nu nog niet
2. Jullie denken nu en derde ster te winnen maar word een tigste debacle
3. Jullie juichden specifiek voor de doelpunten van Feyenoord. (ik juich dan om het verlies van Twente)
4. Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als ik springend op televisie kwam omdat de aartsrivaal scoort. (jullie niet omdat dat typisch jodengedrag is!)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 april 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 13:03 schreef Rovert het volgende:

[..]

nee
Ik vind hem een lul
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 26 april 2011 - 19:29   quote  deeplink  
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En maar juichen voor FEYENOORD









0.0076870