|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Ajax speelt al weken ondermaats, maar pakt wel steeds de drie punten. Kampioenswaardig? Nee, niet volgens Wesley Sneijder. De voormalig speler van de Amsterdammers was vanmiddag aanwezig in de ArenA.
"Ik heb geen team gezien dat uitstraalt dat het voor de titel gaat. Iedereen gaat happy naar huis, maar het was geen beste wedstrijd", aldus Sneijder na afloop van de wedstrijd tegenover AT5.
"Volgende week is Heerenveen uit. Als je dan weer zo speelt, dan win je daar niet", vervolgt de middenvelder. "Je moet uitstralen dat je kampioen wilt worden en zo ook spelen. Dat mis ik bij dit Ajax."
Ik denk dat Sneijder hier gelijk in heeft. je ziet eigenlijk weinig inzet bij ons ajax. neem een voorbeeld aan het feyenoord van vanmiddag deden alles voor de winst met zon inzet moet je elke week spelen.
''het kan dooien het kan vriezen, maar zonder inzet zul dus niet altijd verliezen'' |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
van der Vaart zei zo'n beetje hetzelfde, en ook terecht, ieder blind paard kan zien dat dit niet bijster goed is... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik denk dat meneer sneijder weinig nederlands voetbal kijk In nederland ben je tegenwoordig een kampioensploeg als je 2 doelpogingen en 46 procent balbezit heb gehad en toch 1-0 weet te winnen.
Ik als Feyenoorder denk nu toch dat jullie kampioen worden ondanks dat ik altijd psv heb geroepen, maar ik geloof gewoon niet in Twente |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
ajax gaat het gewoon flikken! Don't worry |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Don't worry be happy |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
In principe heeft Sneijder gelijk natuurlijk. De instelling om het veld is nog steeds dramatisch. Ik mis de echte wil bij die gasten!! Tijd dat ze de komende weken een paar schoppen onder de hol krijgen zodat ze er de komende 3 wedstrijden staan. 3 finales die je gewoon met 1000% strijd, inzet en passie moet benaderen!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahaha.....dat gaat ze opbreken man..... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wat dat ze de laatste 3 wedstrijden 1000% inzet, strijd en passie moeten geven. Je moet ze godverdomme niet behandelen als kleine kinderen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
verwende kleine kinderen....... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Idd als ik zo'n salaris zou verdienen op mijn werk zou ik elke dag 1000% geven man. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
eigenlijk zou je gewoon een keer punten moeten morsen om de boel weer op scherp te zetten maar dat kan nu niet meer en mag niet meer en gebeurt nu niet meer. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ajax voetbalt niet bijster goed maar dit is een rare competitie zeg. Ik hoop dat de Boer nu met Siem in de spits gaat spelen want dat is een wereld van verschil tov El Hamdaoui. El Ham is een goeie spits en heeft het bewezen bij Ajax maar er zit nu iets fout in zijn hoofd en daar mag Ajax niet de dupe van worden. Wil je winnen in Heerenveen mag je niet zo spelen als de laatste 3 wedstrijden anders ga je eraan. Ik hoop dat de Boer het lukt om elke speler uiterst scherp te krijgen, zodat ze zich na afloop niets kunnen verwijten. Het is nu erop of eronder en het moet nu laten zien dat het echt kampioen wil worden.
De weggeven voorsprongen bij Groningen-uit en Roda-uit kan wel eens essentieel worden en dat had nooit gemogen. Je staat 0-2 voor en dan moet je in zo'n wedstrijden zakelijk spelen en de voorsprong nooit meer weggeven. Daar moet Ajax zich echt op verbeteren want het bezorgt de supporter ellendige momenten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helemaal eens met Alibabba, maar hoe kan dat ook anders.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb het vandaag nog gezien en ik vond het echt een leuke uitzending. Het zijn toch 2 geweldige ventjes en uiteraard zijn het geweldige voetballers. Sneijder zei het goed en ook nu vanavond bij VI hebben ze het bij het rechte eind. AJAX zal in zijn 2 laatste wedstrijden beter voor de dag moeten komen als de laatste weken, anders worden we geen kampioen. |
|
|
|