|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: AD meldt: 'Geen Cvitanich verraadt reservebeurt El Hamdaoui' |
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat was me het weekendje wel zeg,ik moet eerlijk zeggen dat ik er na de winst van Twente op ado een hard hoofd in had, gelukkig liet PSV de voor ons zo belangrijke punten liggen, en won ons aller ajax een heel belangrijke wedstrijd.
Wederom was dit met dramatisch voetbal, en in mijn optiek is Mounir hier verantwoordelijhk voor, hij is geen aanspeelpunt, en mensen kunnen om hem heen niet vrijuit voetballen, en hij maakt het elftal echt een stuk zwakker.
Ik heb het al eerder gezegd maar Ajax speelt simpelweg makkelijker met de Jong in de punt dan met Mounir, en ik denk ook niet dat de Boer nog gebruik kan/mag maken van Mounir.
Maar zelfs al zou de Boer met de Jong starten is Heerenveen uit in deze periode absoluut geen zekerheid voor de 3 punten die wij zo hard nodig hebben.
Twente moet tegen Willem2 en zal vermoedelijk geen punten laten liggen, PSV zijn we voorbij en achterom kijken is nog nooit iemand beter van geworden, dus ik denk dat we dit dan ook niet moeten doen...
Een klein beetje tegen beter weten in denk ik dat ajax met 2-3 zal zegevieren....
Jullie gedachten over deze extreem belangrijke wedstrijd?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zoals ik vanmiddag schreef....ik mis de winnaarsmentaliteit.........gaat ze opbreken nl....heeft twente wel!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:02 schreef joduh het volgende:zoals ik vanmiddag schreef....ik mis de winnaarsmentaliteit.........gaat ze opbreken nl....heeft twente wel!!!! dat Ajax het niet heeft zijn we allebei eens, dat hebben we al eerder gezegd allebei, maar ik ben het niet met je eens wat Twente betreft, ook die hebben in mijn ogen niet de absolute wil om te winnen, als dat namelijk wel zo was geweest, dan hadden was Ajax niet meer in leven geweest.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ook eens.maar kijk jij weleens naar dat koppie van jansen??????en kijk dan ff naar koppie van eriksen als voorbeeld erbij........ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:10 schreef joduh het volgende:ook eens.maar kijk jij weleens naar dat koppie van jansen??????en kijk dan ff naar koppie van eriksen als voorbeeld erbij........ Daar zit inderdaad wel een verschil, maar eriksen moet ook niet de persoon zijn die deze ploeg bij de hand neemt, dat zouden spelers als Vertongen, de Zeeuw en v/d Wiel moeten zijn, en juist die spelers ( wel hele knappe invalbeurt van de Zeeuw) laten het na.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en dat kan fataal worden maat/......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, toch moet ik zeggen dat Ajax zich zowel NEC als Excelsior weer terug in de wedstrijd knokt terwijl er klote momenten wordt tegen gescoord.... Ik weet het allemaal niet, ik denk nog steeds dat we het niet halen, vraag me niet waarom maar het gevoel zit er wel.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:22 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, toch moet ik zeggen dat Ajax zich zowel NEC als Excelsior weer terug in de wedstrijd knokt terwijl er klote momenten wordt tegen gescoord.... Ik weet het allemaal niet, ik denk nog steeds dat we het niet halen, vraag me niet waarom maar het gevoel zit er wel.. nec en excelsior ja....godverdomme man,ik weet het ook niet....maar bij deze wesstrijden hadden ze het nog niet in eigen hand man....de schrik slaat ze weer op de benen,wat ik je brom man.......ik geloof er werkelijk geen snars van dat ze het gaan redden,zou me echt verbazen...ik mis dat fanatisme echt bij ze.........daar is twente ze ver mee voor man...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:26 schreef joduh het volgende:[..] nec en excelsior ja....godverdomme man,ik weet het ook niet....maar bij deze wesstrijden hadden ze het nog niet in eigen hand man....de schrik slaat ze weer op de benen,wat ik je brom man.......ik geloof er werkelijk geen snars van dat ze het gaan redden,zou me echt verbazen...ik mis dat fanatisme echt bij ze.........daar is twente ze ver mee voor man...... Datzelfde gevoel heb ik ook.
Twente kan komend weekend bij verlies Ajax en gelijspel PSv ook al kampioen worden trouwens, misschien dat Willem2 als hekkensluiter nog een raar stuntje kan uithalen omdat ook Twente de angst in de benen schiet??? Ik weet het allemaal niet meer man, feit is wel dat ik al een tijdje aardig Ajax moe ben, en dit seizoen ook heel anders beleef als de andere seizoenen... gebeurt teveel om de club heen.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Heerenveen uit is eem hele lastige ploeg, die voorin behoorlijk makkelijk combineert, zeker nu Jans eindelijk met Dost voorin speelt. Aissidi (goed gespelt?) is geschorst wat dan wel scheelt maar Heerenveen heeft een frisse voorhoede met veel voetbal, een redelijk degelijk middenveld maar is verdedigend wel kwetsbaar.
Belangrijkst van allen is dat heerenveen wel in de winning mood is, en stiekem nog mee doet voor plaats 8 en dus Europees voetbal, sterker nog, verlies tegen Ajax betekent definitief geen Europees voetbal, winst blijft daar een kleine kans op.
Bij Ajax mist iedereen eigenlijk wel die wil om kampioen te worden of liever gezegd, op het veld straald het er niet van af, de spelers zullen het echt wel willen denk ik zo. Wel wint Ajax elke keer weer, en Heerenveen is wel een ploeg die Ajax ligt, Heerenveen wil ook voetballen en heeft drang naar voren waardoor Mickey, Lorenzo en Chris ruimte zouden moeten hebben om te voetballen.
Ik had geroepen dat ik zowel Ajax als PSV alles nog zag winnen. Ik heb obgelijk over PSV gekregen, laten we hopen dat ik geen ongelijk krijg over Ajax :) |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Ik denk dat de wedstrijd tegen heerenveen de kampioenschap gaat inluiden! Ik heb het gevoel dat ajax daar een hele goede wedstrijd gaat spelen. Als je naar de laatste paar wedstrijden kijkt dan gegrijp ik dat mensen er geen vertouwen in hebben maar iets in mij zegt dat heerenveen de ideale tegenstander is. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik merk het ook aan mezelf......mijn afscheid als vaste arenaklant......zegt al genoeg...ben ajaxmoe....jojogevoel.......tijd voor nieuwe dingen man....ik tatoeer eerst nog 3 sterren op mijn borst en dan ben ik er klaar mee.........mooi afscheid toch? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:33 schreef maikelK het volgende:Ik denk dat de wedstrijd tegen heerenveen de kampioenschap gaat inluiden! Ik heb het gevoel dat ajax daar een hele goede wedstrijd gaat spelen. Als je naar de laatste paar wedstrijden kijkt dan gegrijp ik dat mensen er geen vertouwen in hebben maar iets in mij zegt dat heerenveen de ideale tegenstander is. ik geef je gelijk in heerenveen....ideale tegenstander ja.... geen vertrouwen komt niet van laatste wedstrijden vriend......laatste 10 jaar bedoel je??? erste zin hoop ik dat je gelijk krijgt.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:34 schreef joduh het volgende:ik merk het ook aan mezelf......mijn afscheid als vaste arenaklant......zegt al genoeg...ben ajaxmoe....jojogevoel.......tijd voor nieuwe dingen man....ik tatoeer eerst nog 3 sterren op mijn borst en dan ben ik er klaar mee.........mooi afscheid toch? Ik heb het gevoel dat deze onrust de inleiding is voor een periode met succesen, daar ben ik echt heilig van overtuigd.. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:32 schreef Eide het volgende:Heerenveen uit is eem hele lastige ploeg, die voorin behoorlijk makkelijk combineert, zeker nu Jans eindelijk met Dost voorin speelt. Aissidi (goed gespelt?) is geschorst wat dan wel scheelt maar Heerenveen heeft een frisse voorhoede met veel voetbal, een redelijk degelijk middenveld maar is verdedigend wel kwetsbaar. Belangrijkst van allen is dat heerenveen wel in de winning mood is, en stiekem nog mee doet voor plaats 8 en dus Europees voetbal, sterker nog, verlies tegen Ajax betekent definitief geen Europees voetbal, winst blijft daar een kleine kans op. Bij Ajax mist iedereen eigenlijk wel die wil om kampioen te worden of liever gezegd, op het veld straald het er niet van af, de spelers zullen het echt wel willen denk ik zo. Wel wint Ajax elke keer weer, en Heerenveen is wel een ploeg die Ajax ligt, Heerenveen wil ook voetballen en heeft drang naar voren waardoor Mickey, Lorenzo en Chris ruimte zouden moeten hebben om te voetballen. Ik had geroepen dat ik zowel Ajax als PSV alles nog zag winnen. Ik heb obgelijk over PSV gekregen, laten we hopen dat ik geen ongelijk krijg over Ajax :) Heerenveen is niet bepaald in een winning mood! vvv gelijk,utrecht gewonnen,psv gelijk, excelsior verloren, heracles verloren,vitesse gelijk, 010 verloren, willem 2 verloren. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:42 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het gevoel dat deze onrust de inleiding is voor een periode met succesen, daar ben ik echt heilig van overtuigd.. ja daar ben ik ook van overtuigd! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Als Ajax deze wint, worden we kampioen! Dan laten onze jongens onder leiding van jaehhhh....ehhh..... Frankie het niet meer uit hun handen glippen!Dan knallen ze erop en winnen we mede dankzij een bomvolle en sfeervolle ArenA. Zoals de wedstrijden van Dynamo Kiev thuis en Auxerre thuis! Dan heb ik er echt vertrouwen in en blijf ik denk ik de eerste volgende 3 dagen thuis om nog even te genieten! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
Joduh je hebt gelijk het is niet van de laatste paar wedstrijden het is indd al 10 jaar aan de gang misschien nog wel langer en als ik daar naar kijk dan heb ik ook er geen vertrouwen in. Maar dit seizoen is toch anders als alle andere seizoenen. Ajax is zo vaak aan de dood ontsnapt en nu hebben ze het in eigen handen en mede daardoor heb ik het gevoel dat ze het nu gaan afmaken!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 22:09 schreef maikelK het volgende:Joduh je hebt gelijk het is niet van de laatste paar wedstrijden het is indd al 10 jaar aan de gang misschien nog wel langer en als ik daar naar kijk dan heb ik ook er geen vertrouwen in. Maar dit seizoen is toch anders als alle andere seizoenen. Ajax is zo vaak aan de dood ontsnapt en nu hebben ze het in eigen handen en mede daardoor heb ik het gevoel dat ze het nu gaan afmaken!! ik help het je hopen maike!!!!! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
thnx en meer als hoop hebben we ook niet!!! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Heerenveen - Ajax 1-2 Ajax komt 0-2 voor begint wat terug te zakken en krijgt in het slotoffensief nog een goal tegen van zijn toekomstige spits Bas Dost. Fc Twente - Willem II 3-1 Twente wint op het afmaken van kansen. Een vrijetrap van Lasnik passeert Michailov nog. PSV - Vitesse 1-2(of 2-2) Het vertrouwen weg Aisatti helpt ons nog even en Wilfried maakt de 2e Psv scoort nog maar het komt te laat. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
1-2 word niet makkelijk maar toch... |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Ik heb ook niet het gevoel van JA we worden kampioen ik heb eerder het gevoel van SHIT weer het kampioenschap verspeelt:(
De kans is er dus ik hoop steeds meer dat het gaat lukken wat zal het toch een teleurstelling worden als fc twente straks tot kampioen van nederland wordt gekroond in ONZE amsterdam ArenA
dat betekent niet dat ik niet hoop dat we kampioen worden maar ik heb zo'n gevoel:(
EERST HEERENVEEN dan pas kijken naar twente en de rest ps ook nog bekerfinale:S dat vergeet ook bijna iedereen die komt nog voor de kampioenswedstrijd |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Ik hoop dat Dost speelt bij Heerenveen en er stiekem een in z'n eigen doel schiet, om even duidelijk te maken dat hij naar Ajax wilde.
Maar goed.. denk dat Ajax deze wel moet winnen, het kan gewoon niet anders. De selectie moet gemotiveerd zijn om een overwinning in de wacht te slepen. De landstitel ligt letterlijk voor het oprapen nu!!! Een zware dobber, maar ik denk dat we het 'LUCKY' dan maar eens moeten laten zien aan de rest van Nederland. Een doelpunt uit een onterechte penalty of zo iets, in de laatste minuut, daar teken ik voor. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Wie had gedacht na Ado uit dat we het nu in eigen hand hebben. Wij winnen van het weekeinde en pisvee en fc pony laten punten liggen. Dan de beker die we smerig pakken of heel overtuigend. Thuis tegen Twente in een kolkende Arena is Twente een prooi voor ons. Groningen wint van Pisvee en dus zijn zij 3e wat ik ze ook maximaal gun.
Na 7 jaar maakt het me geen klote uit hoe we kampioen worden als we het maar worden. Het bier zal er niet zuur van smaken. 16 mei heb ik vrij genomen hahahaha |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 23:21 schreef Ride het volgende:Na 7 jaar maakt het me geen klote uit hoe we kampioen worden als we het maar worden. Het bier zal er niet zuur van smaken. +1 |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Hahahahahahaha jij ook al. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ik ook onder het oude ajaxlogo...hehe |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Toegegeven dat Heerenveen erg wisselvallig speelt en geweldig kan swingen wanneer het allemaal even meezit. En dat Ajax schijnbaar gebukt gaat onder enorme spanning. En zelfs de tendens van de laatste jaren laat zien dat we op het moment dat de prijzen verdeeld worden, wij telkens een teenlengte tekort schieten... MAAR het zonnetje schijnt en het zit nu eens niet echt tegen en aan alles komt een eind dus ook aan het tekortschieten op het einde... Dus ondanks de stoere hondekop van Theo geloof ik dit keer wel in een goede afloop. Het moet gewoon!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:31 schreef Stanley het volgende:Toegegeven dat Heerenveen erg wisselvallig speelt en geweldig kan swingen wanneer het allemaal even meezit. En dat Ajax schijnbaar gebukt gaat onder enorme spanning. En zelfs de tendens van de laatste jaren laat zien dat we op het moment dat de prijzen verdeeld worden, wij telkens een teenlengte tekort schieten... MAAR het zonnetje schijnt en het zit nu eens niet echt tegen en aan alles komt een eind dus ook aan het tekortschieten op het einde... Dus ondanks de stoere hondekop van Theo geloof ik dit keer wel in een goede afloop. Het moet gewoon!!! Theo krijgt een rode kaart tegen WillemII of de beker...
En dat is het einde van hun aspiraties..
hahahahaha |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Op Ajax, Twente en PSV is de druk enorm, dat komt het spel niet ten goede van die jonge jongens en dat verklaard het krampachtige voetbal wat ze alle 3 spelen op dit moment. Twente heeft meer ervaring, dus zie ik hier toch iets beter mee omgaan. Ik vrees dat de druk toch te groot wordt en ben zo bang voor Heerenven, gelukkig zijn ze uitgespeeld en daardoor minder scherp? Als komend weekend Ajax wint en PSV speelt gelijk, dan wordt Ajax kampioen, anders wordt het Twente vrees ik. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ja,jij ook?kunnen we ze tegelijk nmen man......kwantum korting hahahah |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Ik denk dat uit bij heerenveen of een hele ellendige dag gaat worden 4-0 of een matige overwinning voor ons aller Ajax 1-2 ofzo .. alleen dan komt de dubbele confrontatie met twente.. als je beker wint is twente nog meer gemotiveerd voor titel .. maar Ajax heeft dan een goed gevoel etc. maar als twente wint ben ik bang dat het psychologische effect groter zal zijn. ( beide winnen zou uiteraard het best zijn ;) ) |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
We winnen met 0-2 in Heerenveen.
Twente wint vrij makkelijk van Willem 2.
Dan is het Ajax - Twente in een kolkende ArenA ala Champions League. En gaan met die banaan. 3-1 overwinning.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
0-2 ! 3 punten in ze zak , hangt alles van de laatste wedstrijd af. thuis tegen twente voor ons ajax is dit zo en zo een pracht scenario verkochten onze beste speler en doen toch nog mee! Deze keer moet het gebeuren!!! Ajax speelt zeker niet top , maar twente ook niet spannend ! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:59 schreef KAb het volgende:Ik denk dat uit bij heerenveen of een hele ellendige dag gaat worden 4-0 of een matige overwinning voor ons aller Ajax 1-2 ofzo .. alleen dan komt de dubbele confrontatie met twente.. als je beker wint is twente nog meer gemotiveerd voor titel .. maar Ajax heeft dan een goed gevoel etc. maar als twente wint ben ik bang dat het psychologische effect groter zal zijn. ( beide winnen zou uiteraard het best zijn ;) ) Het zit mij ook helemaal niet lekker dat we eerst al een test hebben tegen Twente voor die stomme beker. Dat ding interesseert me echt niet! Als beide ploegen komende zondag winnen, dan zal het misschien ook wel een soort oefenpot worden voor de grote klapper van de week erop!
Eigenlijk is t belachelijk dat de competitie ervoor wordt onderbroken. Die bekerwedstrijd zou toch gewoon na de competitie gespeeld moeten worden? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 13:44 schreef Boilesen het volgende:[..] Het zit mij ook helemaal niet lekker dat we eerst al een test hebben tegen Twente voor die stomme beker. Dat ding interesseert me echt niet! Als beide ploegen komende zondag winnen, dan zal het misschien ook wel een soort oefenpot worden voor de grote klapper van de week erop! Eigenlijk is t belachelijk dat de competitie ervoor wordt onderbroken. Die bekerwedstrijd zou toch gewoon na de competitie gespeeld moeten worden? Nee ik ben juist heel blij die bekerwedstrijd. Bijna alle Ajacieden staan op scherp, dus elke kaart die ze pakken, dan krijgen ze 1 wedstrijd schorsing!! en mogen ze niet meedoen met de beker finale!!... maar wel voor de kampioenswedstrijd! Dus geef alles tegen Heerenveen, pak je kaarten desnoods en zonder schorsingen gaan we de kampioenswedstrijd in!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Komen we ook nog in de krant.
hahahahahaha |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 20:58 schreef remco k het volgende:Wederom was dit met dramatisch voetbal, en in mijn optiek is Mounir hier verantwoordelijhk voor, hij is geen aanspeelpunt, en mensen kunnen om hem heen niet vrijuit voetballen, en hij maakt het elftal echt een stuk zwakker. Ik heb het al eerder gezegd maar Ajax speelt simpelweg makkelijker met de Jong in de punt dan met Mounir, en ik denk ook niet dat de Boer nog gebruik kan/mag maken van Mounir. 100% mee eens !! Ongelooflijk dat ze dit in die praatprogramma's nooit opmerken. Ajax speelt zo slecht door die El Hamdaoui. Hij gaat zwerven, als hij de bal krijgt gaat hij allemaal draaien, kappen en lopen met dat logge lichaam. Gaat passes geven met buitenkantje voet, hakballen etc. Waar de fuck is die gast mee bezig ? Wit voetje halen bij de fans ? Alsof Ajacieden acrobaten moeten zijn ofzo.
Maar helaas ben ik wel bang dat F de Boer hem weer opstelt, terwijl daar gezien zijn wedstrijden geen enkele reden toe is. Ik zou Siem in de spits zetten, en Demi de Zeeuw terug op middenveld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 14:03 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Nee ik ben juist heel blij die bekerwedstrijd. Bijna alle Ajacieden staan op scherp, dus elke kaart die ze pakken, dan krijgen ze 1 wedstrijd schorsing!! en mogen ze niet meedoen met de beker finale!!... maar wel voor de kampioenswedstrijd! Dus geef alles tegen Heerenveen, pak je kaarten desnoods en zonder schorsingen gaan we de kampioenswedstrijd in!! En als ze die kaart pakken tijdens die bekerfinale, dan spelen ze de belangrijkere wedstrijd de week erop mis.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 14:47 schreef remco k het volgende:[..] En als ze die kaart pakken tijdens die bekerfinale, dan spelen ze de belangrijkere wedstrijd de week erop mis.. Dat klopt, dus dan moeten ze maar niet spelen, of gewoon geen kaart pakken. De beker is niet belangrijk |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 14:03 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Nee ik ben juist heel blij die bekerwedstrijd. Bijna alle Ajacieden staan op scherp, dus elke kaart die ze pakken, dan krijgen ze 1 wedstrijd schorsing!! en mogen ze niet meedoen met de beker finale!!... maar wel voor de kampioenswedstrijd! Dus geef alles tegen Heerenveen, pak je kaarten desnoods en zonder schorsingen gaan we de kampioenswedstrijd in!! Klopt dat?
ken het reglement niet uit mijn hoofd... dacht alleen bij direkt rood ofzo? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ben bang dat elhammie gewoon weer in de spits staat.....ik sta achter frankie mar in deze begrijp ik hem echt niet man....... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Boer heeft eigenlijk geen keuze met El Hamdaoui. Hij speelt niet goed, maar met Siem in de spits is het ook lang niet altijd goed geweest, en verder heeft de Boer eigenlijk niets op de bank voor die plek. EH is wel een handenbindertje, die verdedigers mee neemt en daardoor ruimte creƫert waar Chris in kan spelen, en de Jong ook in kan opduiken. Ik denk dat de Boer op die ruimte gokt.
Tegen Heerenveen is EH wel iemand die iets kan doen, die verdediging kan onhandig zijn en daar zou juist iemand als EH gebruik van kunnen maken.
Ik ben zeker geen fan van de man, maar nogmaals, veel keus heeft de Boer nu ook weer niet. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We gaan het zien ,ik ben niet zo onder de indruk van Heereveen dit seizoen de spelers van Heereveen zijn geen spelers van Utrecht en Ado zij willen ook voetballen dus dat is beslist een voordeel voor Ajax wat ik wel hoop en dat mis ik veel bij Ajax de onvoorwaardelijke drang om te winnen ten koste van alles en dat mag best af en toe een harde aktie zijn,maar alles begint met goed positiespel maar je kan alleen goed positiespel spelen als je helemaal tot het gaatje gaat en ook niet 1 maar alle spelers moeten tot het gaatje gaan als dat gebeurd ben ik er van overtuigd dat Ajax wint van Heereveen .En dan gaat het in de laatste wedstrijd gebeuren tegen Twente ,en die fucking beker finale is alleen belangrijk als Ajax mocht verliezen van Heereveen wat ik niet geloof. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 16:47 schreef nora het volgende:We gaan het zien ,ik ben niet zo onder de indruk van Heereveen dit seizoen de spelers van Heereveen zijn geen spelers van Utrecht en Ado zij willen ook voetballen dus dat is beslist een voordeel voor Ajax wat ik wel hoop en dat mis ik veel bij Ajax de onvoorwaardelijke drang om te winnen ten koste van alles en dat mag best af en toe een harde aktie zijn,maar alles begint met goed positiespel maar je kan alleen goed positiespel spelen als je helemaal tot het gaatje gaat en ook niet 1 maar alle spelers moeten tot het gaatje gaan als dat gebeurd ben ik er van overtuigd dat Ajax wint van Heereveen .En dan gaat het in de laatste wedstrijd gebeuren tegen Twente ,en die fucking beker finale is alleen belangrijk als Ajax mocht verliezen van Heereveen wat ik niet geloof. wat drink jij? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahaha dan ga ik meedoen.......... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Weet je jongens, ik kan al nachten niet meer slapen van de spanning. Dit gaat zeker nog tot aankomende zondag duren voordat ik in de nacht weer kan slapen ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yep en dan weer 2 weken hahahahahahahaof missch slaap je na zondag heeeel rustig man........ |
|
|
|