BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: sc Heerenveen - Ajax (zo 01-05-2012, 14:30): 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 27 april 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 17:47 schreef joduh het volgende:
yep en dan weer 2 weken hahahahahahahaof missch slaap je na zondag heeeel rustig man........
Whahaha begreep je de stelling van mijn bericht niet. Ik heb het over de nachten. En wat heb ik je maandagavond nou gezegd???
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 28 april 2011 - 12:16   quote  deeplink  
pfff nu al facking zenuwachtig voor deze pot..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 28 april 2011 - 12:37   quote  deeplink  
Ben blij dat Aissaidi niet meespeelt
Ride
 Ride - donderdag 28 april 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 12:37 schreef Ajax we love you het volgende:
Ben blij dat Aissaidi niet meespeelt
Zou pas echt blij zijn als El Hamlap niet meespeelt...
joey
 joey - donderdag 28 april 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 12:49 schreef Ride het volgende:

[..]

Zou pas echt blij zijn als El Hamlap niet meespeelt...
Beide idd! XD
nora
 nora - donderdag 28 april 2011 - 13:47   quote  deeplink  
Mannen ik heb een visioen gehad !!!!!!! we gaan het redden dit jaar.Zondag 0-2 en tegen die tukkers wordt het 1-0 en de schaal !!!!!!!!!!!!!!!
Ik stam af van een oude franse zigeuner familie en ben geboren met een grote gave ik heb af en toe visioenen die dan altijd uitkomen in dit geval HEEERLIJKKKKKKKKKKK
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 28 april 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Kan je mij ook vertellen voor hoeveel elhamlap wordt verkocht en welke spits Ajax gaat kopen?
Ik hoop dat het uitkomt 0-2 en 1-0 daar teken ik voor
remco k
 remco k - donderdag 28 april 2011 - 14:40   quote  deeplink  
Liever dat je mij verteld dat ik ooit nog eens de lotto win...
joduh
 joduh - donderdag 28 april 2011 - 15:52   quote  deeplink  
ik kom ook uit oude familie,en ik zal jou vertellen dat je de lotto niet gaat winnen kneus!!!!!
nora
 nora - donderdag 28 april 2011 - 16:06   quote  deeplink  
He vogel ze hebben je zeker verstoten he!!
joduh
 joduh - donderdag 28 april 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 16:06 schreef nora het volgende:
He vogel ze hebben je zeker verstoten he!!
yep,ben vogelvrij verklaard man......
remco k
 remco k - donderdag 28 april 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 15:52 schreef joduh het volgende:
ik kom ook uit oude familie,en ik zal jou vertellen dat je de lotto niet gaat winnen kneus!!!!!
Doe eens even lief kereltje, voordat ik je door een trechter heentrek met die dikke neus van je..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 29 april 2011 - 01:45   quote  deeplink  
Tis godverdomme niet normaal man. De zenuwen gieren me nu al door het lichaam heen. En we zitten focking nog niet eens in het weekend. Eerst krijgen we nog Oranjedag. Misschien zaterdagavond mezelf maar even helemaal volgooien met drank en hopen dat ik de hele zondag uitgeteld op bed lig. Ik denk dat ik die 90 minuten voetbal tegen Heerenveen niet aankan man. Ik hoop op een strijdbaar elftal, maar we zijn al vaker in de steek gelaten door dat stelletje overbetaalde twittergeile voetballers uit ons elftal. Ik hou mijn hart dan ook vast.

Jongens succes komend weekend en hopelijk houden we de competitie tot de laatste dag spannend.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 29 april 2011 - 01:45   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2011 door amsterdammer113 --
Ride
 Ride - vrijdag 29 april 2011 - 07:46   quote  deeplink  
Zondag ga ik in een kerker zitten en kom er om 16:15 uur weer uit.
Mobiel uit en dan TT818...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 29 april 2011 - 07:53   quote  deeplink  
Nu we zo dicht bij zijn, we hebben het tenslotte in eigen hand, maakt het mij geen zak uit HOE??? we kampioen worden, ALS!!! we maar kampioen worden.
Die *** moeten nu eens op het aller mooiste shirt komen!!!

en geloof me, ik zal janken van blijdschap.

AJAX FOREVER!!!!
Ride
 Ride - vrijdag 29 april 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Hoor net dat Enschede grote schermen op de markt hebben staan zondag...

Zal me de tering lachen als ze punten verliezen tegen WillemII
Gelijkspelletje ofzo door de zenuwen.
hahahaha

moeten wij wel winnen uiteraard...is ook nog niet zeker...
Pietje
 Pietje - vrijdag 29 april 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 10:16 schreef Ride het volgende:
Hoor net dat Enschede grote schermen op de markt hebben staan zondag...

Zal me de tering lachen als ze punten verliezen tegen WillemII
Gelijkspelletje ofzo door de zenuwen.
hahahaha

moeten wij wel winnen uiteraard...is ook nog niet zeker...
Nou... Ik hoorde zojuist, dat Ron Jans (trainer) en de spelers Dost (die hoeven we natuurlijk nu he-le-maal niet meer...) en Väyrynen gezegd hebben, dat sc Heerenveen de beuk erin gaat gooien, omdat zij weten dat de spelers van Ajax daar niet van houden. Zij willen hoe dan ook winnen van Ajax om zodoende te kunnen blijven meedoen voor de 8e plaats, die recht geeft op de play-offs voor Europees voetbal. Ik vrees dat onze jongens de borst weer kunnen nat maken..!
joduh
 joduh - vrijdag 29 april 2011 - 16:42   quote  deeplink  
en zo hoort het man.......
joduh
 joduh - vrijdag 29 april 2011 - 16:43   quote  deeplink  
zou wat moois zijn zeg?we kunnen het niet hebben als 010 niet wil winnen van Fc pony,maar wel van heerenveen als het ons uitkomt man.......Nee man,lekker balluhhhhhh!!!!Laten zien dat we kampioen zijn ook verdienen!!!!!!!!
thomASS
 thomASS - vrijdag 29 april 2011 - 16:48   quote  deeplink  
Ajax wint en gemakkelijk ook. Geen assaidi, Djuric en grindheim
joduh
 joduh - vrijdag 29 april 2011 - 16:58   quote  deeplink  
zo is het thomasss!!!!knalluh zoals een kampioen dat moet doen man!!!!!
sebas79
 sebas79 - vrijdag 29 april 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Ajax heeft al jaren moeite met Heerenveen uit , in mij ogen is dit de kampioens wedstrijd voor Ajax ..
jodocus
 jodocus - vrijdag 29 april 2011 - 17:50   quote  deeplink  
win je deze , dan win je de laatste ook
dege
 dege - vrijdag 29 april 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 16:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... Ik hoorde zojuist, dat Ron Jans (trainer) en de spelers Dost (die hoeven we natuurlijk nu he-le-maal niet meer...) en Väyrynen gezegd hebben, dat sc Heerenveen de beuk erin gaat gooien, omdat zij weten dat de spelers van Ajax daar niet van houden. Zij willen hoe dan ook winnen van Ajax om zodoende te kunnen blijven meedoen voor de 8e plaats, die recht geeft op de play-offs voor Europees voetbal. Ik vrees dat onze jongens de borst weer kunnen nat maken..!
de borst nat maken moeten ze iedere week, ze moeten gewoon vol er voor gaan en winnen. Het zal ontzettend lastig worden om te winnen maar hoe maakt me niet uit!
tom
 tom - vrijdag 29 april 2011 - 18:08   quote  deeplink  
de gezonde spanning laat mij zeggen dat wij winnen met 1-3

en tegen twente laatste wdstrijd, laatste minuut de winnende scoren. twente heeft dit en voraal vorig seizoen heel veel punten gepakt in laatste minuten van de wedstrijd, en nu zullen wij hun de deksel op de neus gooien door in de laatste minuut kampioen te worden....

Wat als el hamdoui die scoort?? :P
dege
 dege - zaterdag 30 april 2011 - 00:13   quote  deeplink  
maakt mij niet uit wie de doelpunten maakt, als ajax er maar minimaal 1 meer maakt als de tegenstander, dat telt voor mij nou.
Eide
 Eide - zaterdag 30 april 2011 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 00:13 schreef dege het volgende:
maakt mij niet uit wie de doelpunten maakt, als ajax er maar minimaal 1 meer maakt als de tegenstander, dat telt voor mij nou.
precies.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 april 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Morgenmiddag 14:30 uur gaat het weer gebeuren mensen. Het kookpunt bereikt met nog twee potjes zijn hoogtepunt en de spanning is om te snijden. Wint AJAX zijn testerende twee wedstrijden, pakt het de derde ster. Allereerst zal er gewonnen moeten worden in Friesland tegen het Heerenveen van Ron Jans, maar dat zal niet meevallen dames en heren en dan kijk ik puur naar de cijfers in het verleden. Nog niet de helft van de matches ( 18 ) in Heerenveen voor de competitie werd gewonnen ( 8 ). 6x pakte Heerenveen de winst, waarvan 4x in de laatste 7 wedstrijden en 4 duels eindigde onbeslist ( het laatste gelijkspel was op 02-10-2000 ). Het doelsaldo in die 18 clashes is met 5 treffers in ons voordeel ( 39-34 ).

De eerste Heerenveen - Ajax eindigde op 04-11-1990 in 1-4 met Ajax-goals van Jan Wouters, Ron Willems, Pettersson en een eigen goal van Lubbe v.Dijk. Lubbe was trouwens die dag ook in staat om het juiste doel, voor hem dan, te vinden.

Heerenveen degradeerde dat seizoen en kwam terug in het seizoen 93'94. Het werd dat seizoen, toen Ajax de titel pakte, wederom een 1-4 voor de Amsterdammers, waarin ex-Ajacieden Erik Regtop en Tom Sier meespeelden in het Heerenveen-shirt; Litmanen 0-1 ('18), Piet Keur 1-1 ('38), Seedorf 1-2 ('45), Overmars 1-3 ('50), Ronald de Boer 1-4 ('81).

In het oppermachtige seizoen 94'95, waarin Ajax geen enkele wedstrijd verloor in de competitie, was Erik Regtop de man die de score opende voor Heerenveen. Dit spectaculaire duel eindigde uiteindelijk onbeslist ( 3-3 ), met 2 Ajax-treffers van Litmanen en één van Nwankwo Kanu;

In de volgende beelden komen Gerald Sibon, Sulejmani en Klaas-Jan Huntelaar aan bod, die alle drie een band hebben met Heerenveen en Ons Aller Ajax.

Op 27-09-1997 was Babangida de enige man die scoorde, waarin ex-Heerenveen spelers Ole Tobiasen en Tom Sier het shirt van Ajax verdedigde.

Het laatste duel in de competitie eindigde in een 0-2 op 13-02-2010; Rommedahl 0-1 ('49), Suarez 0-2 ('90).

Goed nieuws; Filip Djuricic mist zondag de thuiswedstrijd van SC Heerenveen tegen Ajax. De Serviër is nog niet volledig hersteld van een enkelblessure. Oussama Assaidi en Christian Grindheim zijn geschorst. Ik had twijfels of Frank de Boer wel klaar was voor het grote werk en het is nog maar de vraag hoe ie zich houd wanneer er een crisis ontstaat bij Ajax. Wat ik wel 100% zeker weet, is dat hij een slimme man is. Hij praat altijd met respect naar de tegenstander en zal een speler of tegenstander nooit ophitsen met domme uitspraken en dat is nou wat ik bedoel met het imago opkrikken. Het verhaal Mounir is bekend en Frank leert snel wat aangaat feeling; "Ik ben tevreden over de manier waarop Mounir zich inzet", vertelt De Boer. "Het gaat niet om wie de doelpunten maakt, maar om de drie punten. Natuurlijk ligt het vaak het meest voor de hand dat de spits het doelpunt maakt, maar als anderen dat doen is het ook prima. Uiteraard blijft overeind staan dat Mounir een tijd niet gescoord heeft. Dat moet dus beter, dat weet hij zelf ook." Er werd geen duidelijkheid gegeven of De Boer eventueel Siem de Jong of Darío Cvitanich verkiest boven El Hamdaoui.

Ik hoop in ieder geval op deze opstelling: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Zeeuw, Anita, Eriksen; Sulejmani, De Jong en Ebecilio/Ozbiliz.

Ik durf echt geen voorspelling te maken, maar ik wil van jullie weten welke elf morgen moeten starten.
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 april 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Jouw opstelling is de juiste! Alleen ozbiliz is geschorst.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 april 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 12:15 schreef thomASS het volgende:
Jouw opstelling is de juiste! Alleen ozbiliz is geschorst.
Nee hoor, Ozbiliz en niemand trouwens is geschorst. Steek, Lindgren en Silva zijn geblesseerd, voor de rest is iedereen speelklaar!
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 april 2011 - 12:48   quote  deeplink  
Oh ik dacht al want op vi stond bij Blessures en schorsingen dat hij geschorst is. Maar dat was natuurlijk vorige week.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 april 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 12:48 schreef thomASS het volgende:
Oh ik dacht al want op vi stond bij Blessures en schorsingen dat hij geschorst is. Maar dat was natuurlijk vorige week.
Wel scherp blijven he kerel, anders ga ik je straks betitelen als DomASS ipv ThomASS...hahahaha..:-)
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 april 2011 - 12:56   quote  deeplink  
haha als ajax kampioen wordt mag je me van alles noemen.
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 13:04   quote  deeplink  
lekker stukje weer Alibabba, ik heb een positieve uitslag ingevuld voor de wedstrijd tegen H'veen, maar ik ben er echt bang voor, we hebben al verschillende kansen gehad dit seizoen omhet verschil met de rest te verkleinen of de leiding te pakken, en iedere keer weer hebben we het zelf verneukt... Ik ben er dus zeker niet gerust op..
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 april 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 13:04 schreef remco k het volgende:
lekker stukje weer Alibabba, ik heb een positieve uitslag ingevuld voor de wedstrijd tegen H'veen, maar ik ben er echt bang voor, we hebben al verschillende kansen gehad dit seizoen omhet verschil met de rest te verkleinen of de leiding te pakken, en iedere keer weer hebben we het zelf verneukt... Ik ben er dus zeker niet gerust op..
Ik ook niet Remco. Ik heb er al het hele seizoen geen goed gevoel bij, maar we blijven in de race. Ik denk nu echt dat Twente het word, maar dat is geruststellend mensen. Vorig seizoen had ik er echt het vertrouwen in dat Ajax het zou worden maar toen werd het Twente...
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 april 2011 - 13:16   quote  deeplink  
Ajax wint gewoon van Heerenveen. Halen even de beker op. En scoren in de 90 + 3 de 2-1 tegen Twente in de Arena.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 april 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 13:16 schreef thomASS het volgende:
Ajax wint gewoon van Heerenveen. Halen even de beker op. En scoren in de 90 + 3 de 2-1 tegen Twente in de Arena.
Ik zou dan t/m de 92e minuut doodgaan en ik kan het onmogelijk beschrijven hoe ik me zou voelen als die 2-1 dan zou vallen...
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 april 2011 - 13:21   quote  deeplink  
haha begrijpelijk. Je zou maar een hartaanval krijgen en het hele feest missen.
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zaterdag 30 april 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 13:19 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zou dan t/m de 92e minuut doodgaan en ik kan het onmogelijk beschrijven hoe ik me zou voelen als die 2-1 dan zou vallen...
wij scoren altijd pas in de 2e helft dus denk dat het gewoon in de 70e minuut ongeveer
1-0 word en denk dat twente dan veel kansen krijgt maar denk niet dat ze nog scoren.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 april 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 13:21 schreef thomASS het volgende:
haha begrijpelijk. Je zou maar een hartaanval krijgen en het hele feest missen.
Bij een hartaanval is het alikappa..
joduh
 joduh - zaterdag 30 april 2011 - 15:14   quote  deeplink  
lekker leesstukkie ali!!!!!de uitslag durf ik niet aan man.....ene moment denk ik dat we winne,volgend moment denk ik van niet.....maar ik heb zeer sterk mijn twijfels bij de inzet en mentaliteit van de jongens.......daarbij is je opstelling ook bij mij de beste met ozbiliz ipv ebecilio.....succes man!!!!nu gaan ik verder drinken!!!!!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 april 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 15:14 schreef joduh het volgende:
lekker leesstukkie ali!!!!!de uitslag durf ik niet aan man.....ene moment denk ik dat we winne,volgend moment denk ik van niet.....maar ik heb zeer sterk mijn twijfels bij de inzet en mentaliteit van de jongens.......daarbij is je opstelling ook bij mij de beste met ozbiliz ipv ebecilio.....succes man!!!!nu gaan ik verder drinken!!!!!!
Alweer aan het bier??? Je lijkt wel een wandelend vat:-). Als de inzet en mentaliteit nu nog niet goed is, mogen ze nooit meer voetballen. Ik denk ook niet dat dat het manco was bij voorgaande wedstrijden. Het is meer een gebrek aan vertrouwen in het elftal waardoor ze net een stap te laten komen en dan lijkt het alsof ze er met de pet naar gooien Joduh.
Pema
 Pema - zaterdag 30 april 2011 - 19:45   quote  deeplink  
Ik heb sterk het verwoeden dat Frank morgen met El Hamdaoui gaat starten. Niet het beste voor Ajax lijkt mij, waarom doet Frank dit? Wat vinden/denken jullie?
Pema
 Pema - zaterdag 30 april 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Hoewel, ik lees net dat Cvitanich niet meegaat, Mounir op de bank????
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 19:45 schreef Pema het volgende:
Ik heb sterk het verwoeden dat Frank morgen met El Hamdaoui gaat starten. Niet het beste voor Ajax lijkt mij, waarom doet Frank dit? Wat vinden/denken jullie?
Verschillende topics hier geven aan dat vrijwel iedereen hier Siem in de punt wil en Mounir niet in de selectie..
Pema
 Pema - zaterdag 30 april 2011 - 20:47   quote  deeplink  
OK, Dank je. Ben even weg geweest. Hoop dat Frank dit ook vindt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2011 door Pema --
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 20:47 schreef Pema het volgende:
OK, Dank je. Ben even weg geweest. Hoop dat Frank dit ook vindt.
Ik help het je hopen, tot nu toe zijn de betere wedstrijden gespeeld met Siem in de punt, ik hoop dat dit morgen weer lukt...
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 30 april 2011 - 22:44   quote  deeplink  
Er zijn dus geruchten dat Siem in de spits begint en mounir op de bank.(omdat dario niet bij de selectie zit) Maar ik denk eerlijk gezegd dat het komt omdat Ozbiliz niet meer geschorst is. Natuurlijk hoop ik net als iedereen dat Siem in de spits begint morgen.
alibabba
 alibabba - zondag 01 mei 2011 - 01:33   quote  deeplink  
Zou BOBBY HAARMS ons een handje kunnen helpen? Ik heb net dit filmpje gezien en ik kon mijn tranen echt niet bedwingen. Als er wat is BOBBY, maak ons dan kampioen....BOBBY, IK HOU VAN JE!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door alibabba --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5892
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: sc Heerenveen - Ajax (zo 01-05-2012, 14:30): 1-2

0.0075070