|
|
alibabba
|
|
|
Pakken we die derde ster????? Aan BOBBY, SJAKIE en RINUS zal het zeker niet liggen;
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
RINUS MICHELS op dit filmpje en JOHAN NEESKENS emotioneert me met zijn fantastische woorden;
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
SJAKIE, een man om NOOIT te vergeten;
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 01:33 schreef alibabba het volgende:Zou BOBBY HAARMS ons een handje kunnen helpen? Ik heb net dit filmpje gezien en ik kon mijn tranen echt niet bedwingen. Als er wat is BOBBY, maak ons dan kampioen....BOBBY, IK HOU VAN JE!!!!!!! [ filmpje ] "IK VIND HET ALLEMAAL EEN BEETJE RAAR, JE DIENT TOCH GEWOON JE CLUB"
BOBBY HAARMS//////////////////////HELD.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 02:00 schreef alibabba het volgende:RINUS MICHELS op dit filmpje en JOHAN NEESKENS emotioneert me met zijn fantastische woorden; [ filmpje ] "ZE HEBBEN OM DIE ZAL VAN MIJ EEN AARDIG STADION GEBOUWD" wahahahahahahaha geweldig toch...
RINUS MICHELS////////////////////////////HELD.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: SJAKIE WOLFS "GEWOON" en echte Ajacied...
SJAKIE WOLFS//////////////////////HELD.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie filmjes Alibabba, met een brok in je keel zit ik dit te kijken... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ben behoorlijk zenuwachtig! Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
nog 2:30 uur voor de aftrap! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 11:48 schreef remco k het volgende:Mooie filmjes Alibabba, met een brok in je keel zit ik dit te kijken... Graag gedaan Remco en inderdaad toen ik het zat te kijken, kon ik mijn tranen niet bedwingen. Het gevoel AJAX, komt met deze filmpjes zo naar boven en dat gevoel is heerlijk! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
weet niet hoe het met jou zit maar het gevoel ajax komt bij mij elke wedstrijd naar boven..! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Spanning!
Iedere 10 mins moet ik pissen haha!
Ik zou zeggen vandaag
De Zeeuw samen met Anita en Eriksen op het middenveld voor stabiliteit dan voorin links Ebecillio Midden Siem Rechts Sulemjani |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Siem in de spits werd net gemeld!!! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
ik zeg :
voorin sulejmani de jong ozbilliz midden eriksen(10) de jong vertonghen achterin boilesen ooijer alderweireld vd wiel keeper: Vermeer! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ik denk dat we dadelijk een ontketend ajax zien met SIEM in de spits |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
vertonghen op het middenveld om er een beetje power op het middenveld te geven.
(de zeeuw bedoel ik uiteraard op het middenveld ipv de 2e keer de jong :P) |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ja maar dan ben je in verdedigend wel zwakker
Ik denk dat dit vandaag gaat helpen
Anita met de punt naar achter Op Links Enoh Rechts De Zeeuw
Dit heeft niets met eriksen te maken maar het is gewoon puur om het middenveld te stabiliseren |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Geen Mounir in de spits;D |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
ja maar eriksen is juist de verlegende man op het middenveld. een jongen die met één briljante steekpass een wedstrijd kan beslissen! en ooijer staat zijn mannetje ook wel hoor! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 13:23 schreef AFCAMylife het volgende:ja maar eriksen is juist de verlegende man op het middenveld. een jongen die met één briljante steekpass een wedstrijd kan beslissen! en ooijer staat zijn mannetje ook wel hoor! Ooijer??? Staat die erin dan? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Veel succes iedereen! Tot vanavond |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik lees hier met de punt naar achteren. Zijn jullie wel Ajaxfans en letten jullie wel op???? De Boer speelt altijd met een tien en dus met Eriksen. Dus of jullie weten niet wat met de punt naar achter is of jullie zijn geen Ajaxfan want als je zo dom lult heb ik daar echt mijn twijfels over |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 13:16 schreef ThreeStars het volgende:Ja maar dan ben je in verdedigend wel zwakker Ik denk dat dit vandaag gaat helpen Anita met de punt naar achter Op Links Enoh Rechts De Zeeuw Dit heeft niets met eriksen te maken maar het is gewoon puur om het middenveld te stabiliseren Pffff Martin Jol was zeker jou favoriete trainer. je gaat toch als Ajaxzijnde gvd niet met drie controleurs spelen. Doe ff normaal |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Dat is wel zo
Ik heb zon gevoel dat Ajax erop klapt vandaag en gewoon met 5-0 eraf gaat |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik had hem toch graag vanaf links gezien. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Brandje: Kijk een voorbeeld tegen NEC Middenveld waren we zo zwak!
Er zit wel een kern vaan waarheid in met 3 controleurs maar Eriksen heeft ook niet alles
We hadden nooit Urby moeten laten gaan |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 13:35 schreef ThreeStars het volgende:Dat is wel zo Ik heb zon gevoel dat Ajax erop klapt vandaag en gewoon met 5-0 eraf gaat Ik heb heel de week al een kutgevoel. denk dat we het niet redden.
1-1...... echter verspeeld psv ook punten ;-) |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 13:34 schreef Brandje het volgende:Ik lees hier met de punt naar achteren. Zijn jullie wel Ajaxfans en letten jullie wel op???? De Boer speelt altijd met een tien en dus met Eriksen. Dus of jullie weten niet wat met de punt naar achter is of jullie zijn geen Ajaxfan want als je zo dom lult heb ik daar echt mijn twijfels over Volgens mij ben jij hier degene die een beetje dom aan het lullen is want volgens mij speelt anita of enoh toch altijd met de (zo gezegde punt naar achter), maar als jij liever hoort controlerende middenvelder vind ik dat ook best.
volgende keer iets verder kijken dan je neus lang is! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Sulemjani in de spits? op links mounir rechts ozbilliz ? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
haha wat een grappenmaker vind ik dat brandje toch ook!
mounir vanaf links. arme eriksen dan. mounir trekt dan zoveel naar binnen dat eriksen de bal eigenlijk alleen op rechts kwijt kan.
vandaag vind ik het een mooie opstelling! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wie staan er allemaal op 'scherp' voor vandaag mensen??? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
JONGENSSS!!! HET IS BIJNA ZOVERRRR!!!! hEBBEN WE ER ZIN IN!? WAT GAAT HET WORDEN DAN!? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: mounir als vaste wissel |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 14:18 schreef joey het volgende:JONGENSSS!!! HET IS BIJNA ZOVERRRR!!!! hEBBEN WE ER ZIN IN!? WAT GAAT HET WORDEN DAN!? 0-5 |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Weet iemand waar ik het live op de computer kan kijken!? ik had vorige keer een livestream.. maar ben de site vergeten en ben op het WERK!:( HELLUP!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: hahaha..Wat zou het mooi zijn heh! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik ga helemaal stuk hier. Duurt te lang en mijn buik keert zich tegen me. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben van mijn leven niet zo nerveus geweest als nu... Nog 3 lange minuten! |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
VEEL SUCCES IEDEREEN!!
Let's go joden!! Let's goooo.... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
PSV en Twente allebei 1-0 voor :-( |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ik zie geen Ajax dat voor de titel speelt... Zie ze hier ook niet winnen. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 14:27 schreef Pietje het volgende:Ik ben van mijn leven niet zo nerveus geweest als nu... Nog 3 lange minuten! Ik zit te sterven hiero. De zenuwen gieren me door mijn keel en ik kan niet begrijpen waarom er 2 van Heerenveen zou vrij kunnen inkoppen en het had dus al afgelopen kunnen zijn. Er zit veel meer in want Heerenveen is absoluut niet in goede doen. De echte controle krijgt Ajax niet omdat de scherpte ontbreekt, maar in de 2e helft moet het lukken. Mickey is wel scherp en hij kon het weleens gaan beslissen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:15 schreef ThomasAjacied het volgende:Ik zie geen Ajax dat voor de titel speelt... Zie ze hier ook niet winnen. Ik ben het helemaal met je eens, Thomas! Weer weinig bezieling. Veel duels worden verloren op het middenveld. De eerste wedstrijden was ik lyrisch over Boilesen, maar ik vind dat met name hij "zijn" man te veel laat lopen. Ik ben zeker niet gerust op een goede afloop. PSV en Twente staan wel gewoon met 1-0 voor... :-( Ik denk dat Frank de Boer in de kleedkamer een goede donderspeech gaat houden. En wie weet... toch Mounir?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:19 schreef alibabba het volgende:[..] Ik zit te sterven hiero. De zenuwen gieren me door mijn keel en ik kan niet begrijpen waarom er 2 van Heerenveen zou vrij kunnen inkoppen en het had dus al afgelopen kunnen zijn. Er zit veel meer in want Heerenveen is absoluut niet in goede doen. De echte controle krijgt Ajax niet omdat de scherpte ontbreekt, maar in de 2e helft moet het lukken. Mickey is wel scherp en hij kon het weleens gaan beslissen... Eens, man!!!! |
|
|
|