Op zondag 01 mei 2011 - 01:33 schreef alibabba het volgende: Zou BOBBY HAARMS ons een handje kunnen helpen? Ik heb net dit filmpje gezien en ik kon mijn tranen echt niet bedwingen. Als er wat is BOBBY, maak ons dan kampioen....BOBBY, IK HOU VAN JE!!!!!!!
[ filmpje ]
"IK VIND HET ALLEMAAL EEN BEETJE RAAR, JE DIENT TOCH GEWOON JE CLUB"
Op zondag 01 mei 2011 - 02:00 schreef alibabba het volgende: RINUS MICHELS op dit filmpje en JOHAN NEESKENS emotioneert me met zijn fantastische woorden;
[ filmpje ]
"ZE HEBBEN OM DIE ZAL VAN MIJ EEN AARDIG STADION GEBOUWD" wahahahahahahaha geweldig toch...
Op zondag 01 mei 2011 - 11:48 schreef remco k het volgende: Mooie filmjes Alibabba, met een brok in je keel zit ik dit te kijken...
Graag gedaan Remco en inderdaad toen ik het zat te kijken, kon ik mijn tranen niet bedwingen. Het gevoel AJAX, komt met deze filmpjes zo naar boven en dat gevoel is heerlijk!
ja maar eriksen is juist de verlegende man op het middenveld. een jongen die met één briljante steekpass een wedstrijd kan beslissen! en ooijer staat zijn mannetje ook wel hoor!
Op zondag 01 mei 2011 - 13:23 schreef AFCAMylife het volgende: ja maar eriksen is juist de verlegende man op het middenveld. een jongen die met één briljante steekpass een wedstrijd kan beslissen! en ooijer staat zijn mannetje ook wel hoor!
Ik lees hier met de punt naar achteren. Zijn jullie wel Ajaxfans en letten jullie wel op???? De Boer speelt altijd met een tien en dus met Eriksen. Dus of jullie weten niet wat met de punt naar achter is of jullie zijn geen Ajaxfan want als je zo dom lult heb ik daar echt mijn twijfels over
Op zondag 01 mei 2011 - 13:34 schreef Brandje het volgende: Ik lees hier met de punt naar achteren. Zijn jullie wel Ajaxfans en letten jullie wel op???? De Boer speelt altijd met een tien en dus met Eriksen. Dus of jullie weten niet wat met de punt naar achter is of jullie zijn geen Ajaxfan want als je zo dom lult heb ik daar echt mijn twijfels over
Volgens mij ben jij hier degene die een beetje dom aan het lullen is want volgens mij speelt anita of enoh toch altijd met de (zo gezegde punt naar achter), maar als jij liever hoort controlerende middenvelder vind ik dat ook best.
volgende keer iets verder kijken dan je neus lang is!
Op zondag 01 mei 2011 - 14:27 schreef Pietje het volgende: Ik ben van mijn leven niet zo nerveus geweest als nu... Nog 3 lange minuten!
Ik zit te sterven hiero. De zenuwen gieren me door mijn keel en ik kan niet begrijpen waarom er 2 van Heerenveen zou vrij kunnen inkoppen en het had dus al afgelopen kunnen zijn. Er zit veel meer in want Heerenveen is absoluut niet in goede doen. De echte controle krijgt Ajax niet omdat de scherpte ontbreekt, maar in de 2e helft moet het lukken. Mickey is wel scherp en hij kon het weleens gaan beslissen...
Op zondag 01 mei 2011 - 15:15 schreef ThomasAjacied het volgende: Ik zie geen Ajax dat voor de titel speelt... Zie ze hier ook niet winnen.
Ik ben het helemaal met je eens, Thomas! Weer weinig bezieling. Veel duels worden verloren op het middenveld. De eerste wedstrijden was ik lyrisch over Boilesen, maar ik vind dat met name hij "zijn" man te veel laat lopen. Ik ben zeker niet gerust op een goede afloop. PSV en Twente staan wel gewoon met 1-0 voor... :-( Ik denk dat Frank de Boer in de kleedkamer een goede donderspeech gaat houden. En wie weet... toch Mounir??
Ik zit te sterven hiero. De zenuwen gieren me door mijn keel en ik kan niet begrijpen waarom er 2 van Heerenveen zou vrij kunnen inkoppen en het had dus al afgelopen kunnen zijn. Er zit veel meer in want Heerenveen is absoluut niet in goede doen. De echte controle krijgt Ajax niet omdat de scherpte ontbreekt, maar in de 2e helft moet het lukken. Mickey is wel scherp en hij kon het weleens gaan beslissen...
Eens, man!!!!
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)