|
|
alibabba
|
|
|
Bij dat doelpunt staat Vermeer te ver vooruit en dat is een grote fout van Kenneth. Ajax moet alleen al winnen om Psv van de titel af te houden, want het zou een rampscenario zijn als Psv nog kampioen word!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
gelukkig hebben we bier......................... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sollie verkeerde topic....... |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
ik word gek hier in enscchede iedereen blij/.. gaat ajax nog winnen ? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:29 schreef sjasphere het volgende:ik word gek hier in enscchede iedereen blij/.. gaat ajax nog winnen ? Ik hoop het, maar verwacht het niet gezien het spel van Ajax. Ze moeten GVD vechten voor wat ze waard zijn!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
nog een half minuutje met een corner voor AJAX.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
affluiten nu affluiten affluiten |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
NU HET KAMPIOENSCHAP IN EIGEN ARENA BEHALEN!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik hoop het, ik hoop het zo, IK HOOP HET!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Met Bogarde op het veld???? |
|
|
|
|
3e ster
|
|
|
Mn hart man, fock heb niet stil kunnen zitten de laaste 20 min niet normaal. KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
DAMNNNNNN.. NU IN EIGEN HUIS WINNEN!!!!! EN DIE BEKER GEWOON OOK OPEISSEN!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Beker schijt aan hebben B Elftal neerzetten A elftal sparen voor de week erop
en dan lekker hard doorgaan op Ruiz / Douglas / L.De Jong / Brama / Wisgerhof / Bajrami / Chadli Dat ze volgende niet meer kunnen doen en dan hebben wij een rustig dagje en dan KAN HET DAK ERAF!
KAMPIOENEN! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:50 schreef ThreeStars het volgende:Beker schijt aan hebben B Elftal neerzetten A elftal sparen voor de week erop en dan lekker hard doorgaan op Ruiz / Douglas / L.De Jong / Brama / Wisgerhof / Bajrami / Chadli Dat ze volgende niet meer kunnen doen en dan hebben wij een rustig dagje en dan KAN HET DAK ERAF! KAMPIOENEN! Vind ik geen goed idee ThreeStars. Ajax moet gewoon op oorlogssterkte spelen en zich niet inhouden. Ik ben er namelijk van overtuigd dat wanneer je op halve kracht speelt, je dat toch meeneemt naar de volgende wedstrijd. Bovendien zou een bekerwinst een enorme stimulans geven! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:03 schreef alibabba het volgende:[..] Vind ik geen goed idee ThreeStars. Ajax moet gewoon op oorlogssterkte spelen en zich niet inhouden. Ik ben er namelijk van overtuigd dat wanneer je op halve kracht speelt, je dat toch meeneemt naar de volgende wedstrijd. Bovendien zou een bekerwinst een enorme stimulans geven! EENS! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goede wedstrijd vandaag van Demy de Zeeuw trouwens, was echt helemaal kapot toen die gewisseld werd... Klasse Demy... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:03 schreef alibabba het volgende:[..] Vind ik geen goed idee ThreeStars. Ajax moet gewoon op oorlogssterkte spelen en zich niet inhouden. Ik ben er namelijk van overtuigd dat wanneer je op halve kracht speelt, je dat toch meeneemt naar de volgende wedstrijd. Bovendien zou een bekerwinst een enorme stimulans geven! inderdaad! gewoon strijden voor de beker en de week daarop kampioen worden! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Pfff wat een spanning jongens! Maar het is gelukt. Wat speelde mickey heerlijk in de 1e helft klasse! *** |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vond hem in de tweede helft ook niet slecht hoor... Ook een hele goede wedstrijd van Anita, de Zeeuw en vooral Eriksen... Die bal bij de 1-1 van Sulejmani is niet makkelijk hoor.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 13:34 schreef Brandje het volgende:Ik lees hier met de punt naar achteren. Zijn jullie wel Ajaxfans en letten jullie wel op???? De Boer speelt altijd met een tien en dus met Eriksen. Dus of jullie weten niet wat met de punt naar achter is of jullie zijn geen Ajaxfan want als je zo dom lult heb ik daar echt mijn twijfels over Haha, dan vraag ik me toch echt af of jij wel oplet..
Sinds de komst van Frank de Boer spelen we met Anita / Enoh als verdedigende middenvelder.
Met daarvoor Eriksen en de Jong / de Zeeuw.
Met de punt naar achteren dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 01:33 schreef alibabba het volgende:Zou BOBBY HAARMS ons een handje kunnen helpen? Ik heb net dit filmpje gezien en ik kon mijn tranen echt niet bedwingen. Als er wat is BOBBY, maak ons dan kampioen....BOBBY, IK HOU VAN JE!!!!!!! [ filmpje ] zit gewoon te janken man....... tering!! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
3 punten hoppa.
|
|
|