|
|
Rovert
|
|
|
kan PSV maar één vakje amper vullen als ze bovenaan staan en bijna kampioen zijn?
En dan komen er ook nog supporters mee die houden van serene rustige zondagmiddagen..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:39 schreef Rovert het volgende:kan PSV maar één vakje amper vullen als ze bovenaan staan en bijna kampioen zijn? En dan komen er ook nog supporters mee die houden van serene rustige zondagmiddagen..... 900 man, woho! |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:39 schreef Rovert het volgende:kan PSV maar één vakje amper vullen als ze bovenaan staan en bijna kampioen zijn? En dan komen er ook nog supporters mee die houden van serene rustige zondagmiddagen..... tjaa.. daar moet je dan een club als psv voor zijn omdat te begrijpen... bij de bekerwedstrijde van jong feyenoord worden dr nog meer kaarten verkocht |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Verstandige jongens, hadden er bij voorbaat al geen vertrouwen in ;-) |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
zo kan je het ook zien natuurlijk! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik ga wonderbaarlijk genoeg met veel zin naar het werk dinsdag.
Gezien het feit dat ik in Eindhoven werk. Shirtje aan, sjaaltje om, en zingen! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 23:13 schreef Bosifyable het volgende:Ik ga wonderbaarlijk genoeg met veel zin naar het werk dinsdag. Gezien het feit dat ik in Eindhoven werk. Shirtje aan, sjaaltje om, en zingen! Zoek je nog een tijdelijke kracht voor 1 dag? Ik ga graag mee |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het liefst neem ik alle Feyenoord supporters mee!
Op het werk waren ze er allemaal van overtuigd dat ze zouden winnen.
Uhuh.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik zeg tshirt laten drukken morgen met 2e paasdag das beter dan een tattoo nemen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:39 schreef Rovert het volgende:kan PSV maar één vakje amper vullen als ze bovenaan staan en bijna kampioen zijn? En dan komen er ook nog supporters mee die houden van serene rustige zondagmiddagen..... Ik zou er ook over liegen als ik uit Eindhoven kwam... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Zoiets als:
PSV geen kampioen, door Feyenoords toedoen!! ---------------24-04-2011----------------- --Feyenoord------3-1---------PSV----------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
wup von dutch
|
|
|
hahaha psv FAMOUS FOR NOT TRAVELING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou ja, die 900 die wél kwamen hebben bij die 3-1 de persoonlijke groeten van Luc gekregen, hahaha! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Alleen de Jode komen met twee vakken nac vroeger...Twente ook zon nepclub...allemaal een grote muil in de eigen stadion.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't "040-legioen" is simpelweg niet groter . . . . . . . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zie mijn commentaar op de vraag over psv.kleurloze ploeg met kleurloze supporters,wel met een goede staat van dienst.maar heel grijs en flets zelfs in hun glorie tijd en als grootste boerenlul huilmannetje waterneus |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
PSV is gewoon een provincie club, ondanks hun volle prijzenkast. Wat me opviel is dat toen de PSV-spelers het veld betraden voor de warming-up alleen Toivonen een applausje gaf aan de uitsupporters. Fans en spelers hebben totaal geen binding met elkaar, ze vieren ook nooit doelpunten met de supporters (of het komt plichtmatig over). Bij ons juichen de spelers altijd voor vak X, dat is gewoon passie |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 12:35 schreef Crisismanager het volgende:PSV is gewoon een provincie club, ondanks hun volle prijzenkast. Wat me opviel is dat toen de PSV-spelers het veld betraden voor de warming-up alleen Toivonen een applausje gaf aan de uitsupporters. Fans en spelers hebben totaal geen binding met elkaar, ze vieren ook nooit doelpunten met de supporters (of het komt plichtmatig over). Bij ons juichen de spelers altijd voor vak X, dat is gewoon passie Nou dan kijk jij nooit wedstrijden van PSV in het philips stadion. Dszudszak bijvoorbeeld gaat regelmatig over de boarding heen en vindt dan contact met psvsupporters.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 12:51 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nou dan kijk jij nooit wedstrijden van PSV in het philips stadion. Dszudszak bijvoorbeeld gaat regelmatig over de boarding heen en vindt dan contact met psvsupporters. joh, . . . echt? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
kiki&pim
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 11:40 schreef piet de paler het volgende:zie mijn commentaar op de vraag over psv.kleurloze ploeg met kleurloze supporters,wel met een goede staat van dienst.maar heel grijs en flets zelfs in hun glorie tijd en als grootste boerenlul huilmannetje waterneus Gisteravond zat ie er niet bij studio voetbal. Durfde het vast niet aan om over zijn cluppie pisvee te lullen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: I don't really . . . . . |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik kijk nu weer de samenvatting van die wedstrijd op psv tv Maar daar word bij de 1-1 geroepen door de commentator dat de grote aantal uitsupporters kunnen juichen, haha dus blijkbaar waren ze wel met veel uitsupporters voor hun doen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 12:51 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nou dan kijk jij nooit wedstrijden van PSV in het philips stadion. Dszudszak bijvoorbeeld gaat regelmatig over de boarding heen en vindt dan contact met psvsupporters. saaie ploeg saaie mensen saaie provincie,huilebalk waterneus.saai shirt,saai stadion,saaie sponsoren,kortom meneer van psv ga naar de saaie psv site daaaaaaaaaaaaaaaag gekkie |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 12:51 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nou dan kijk jij nooit wedstrijden van PSV in het philips stadion. Dszudszak bijvoorbeeld gaat regelmatig over de boarding heen en vindt dan contact met psvsupporters. waarom moet ik bij pisvee altijd aan Johan "de dorpsmaloot" Vlemminx denken? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 12:51 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nou dan kijk jij nooit wedstrijden van PSV in het philips stadion. Dszudszak bijvoorbeeld gaat regelmatig over de boarding heen en vindt dan contact met psvsupporters. 3-1......lekker hoor |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 12:51 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nou dan kijk jij nooit wedstrijden van PSV in het philips stadion. Dszudszak bijvoorbeeld gaat regelmatig over de boarding heen en vindt dan contact met psvsupporters. Scheelt hem weer een tripje naar het park |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: maar dan wel achter de paaltjes |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Fonsje mag ik zuigen, ja of nee?? Krijg ik dan geen aids, ja of nee??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 12:51 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nou dan kijk jij nooit wedstrijden van PSV in het philips stadion. Dszudszak bijvoorbeeld gaat regelmatig over de boarding heen en vindt dan contact met psvsupporters. Euhh, nee. Ik zie 1 keer, hooguit 2 keer per seizoen een wedstrijd van PSV in het Philipsstadion. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 12:51 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nou dan kijk jij nooit wedstrijden van PSV in het philips stadion. Dszudszak bijvoorbeeld gaat regelmatig over de boarding heen en vindt dan contact met psvsupporters. Klinkt ranzig. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die