|
|
kale co
|
|
|
Zie zoveel potentie na vanmiddag ben altijd kritisch maar als ik dit zie zegt genoeg
- INZET - STRIJD - PASSIE
in een volle kuip met een hele TROUWE SUPPORTERS SCHARE!
dat doen ze nergens na !
TOP FEYENOORD! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ko, kerel, wat ben je laat, het is bijna tien uur en dan begin jij pas |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
EN Patrick nee dit komt heel hard aan 3-1 voor lul gezet in de eindfase van de competitie! geluk met je tatoo |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja hahahahahah lag ff te genieten |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: met 2 zweedse dames van 23? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:52 schreef kale co het volgende:EN Patrick nee dit komt heel hard aan 3-1 voor lul gezet in de eindfase van de competitie! geluk met je tatoo mijn tatoo? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee jij zal wel een sticker plakken op je lijf |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: bob de bouwer sticker |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Dus jij denkt dat ik 8 ben? ik voel me zwaar beledigd |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nou ik lig er echt wakker van wat jij voelt zeg |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
je ploeg heeft verloren zwaar terecht en zijn uitgeschakeld ik zou naar bed gaan |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote: zou niet verkeerd zijn! |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote: nja 9 dan.. omdat jij het bent |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Was een mooie wedstrijd, en idd, voldoende gezien om mee verder te kunnen. Nu nog hopen dat de spelers (niet allemaal) het ook zo zien. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 22:20 schreef Els het volgende:Was een mooie wedstrijd, en idd, voldoende gezien om mee verder te kunnen. Nu nog hopen dat de spelers (niet allemaal) het ook zo zien. idd els |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 22:20 schreef Els het volgende:Was een mooie wedstrijd, en idd, voldoende gezien om mee verder te kunnen. Nu nog hopen dat de spelers (niet allemaal) het ook zo zien. alleen balen dat ik jou niet gezien heb dit keer |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Heb je nog ge-sms-t, maar geen reactie....... |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote: je laat een vrouw toch niet wachten Rovert! dat ken niet hoor whaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: stom he niets voor mij |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote: stelt me wel een beetje teleur moet ik zegge... denk dat els dr ook zo over denkt |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 23:34 schreef rv1992 het volgende:[..] stelt me wel een beetje teleur moet ik zegge... denk dat els dr ook zo over denkt Hoe maak ik dat goed? |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote: mmmhhjaaaa... ik ken els niet zo goed... alsje nou wist waar ze heel veel van houdt? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 23:42 schreef rv1992 het volgende:[..] mmmhhjaaaa... ik ken els niet zo goed... alsje nou wist waar ze heel veel van houdt? Een bossie een bossie een bossie rooie rozen |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
Nou Rovert volgens Red moet je een bossie een bossie een bossie rooie rozen kopen! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nee, hoor helemaal niks. Gaan we begin volgend seizoen weer eens proberen met een aantal van het forum een colaatje te drinken, ben ik alle teleurstelling weer te boven. Kan Milo ook, zonder problemen, mee drinken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door Els -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 23:53 schreef Els het volgende:Nee, hoor helemaal niks. Gaan we begin volgend seizoen weer eens proberen met een aantal van het forum een colaatje te drinken, ben ik alle terleurstelling weer te boven. Kan Milo ook, zonder problemen, mee drinken. Nou Rovert! daar kom je weer goed mee weg! haha |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
Vak V V
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door Alex Ridderkerk -- |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
je plaatjes werke bij mij niet echt alex.. |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Het was echt n geweldig sfeertje in de Kuip! Lang geleden dat we zo massaal hebben staan hossen, genieten :D |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
lekker weertje ook! dat helpt altijd ook wel mee |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2011 - 21:51 schreef kale co het volgende:Zie zoveel potentie na vanmiddag ben altijd kritisch maar als ik dit zie zegt genoeg - INZET - STRIJD - PASSIE in een volle kuip met een hele TROUWE SUPPORTERS SCHARE! dat doen ze nergens na ! TOP FEYENOORD! ik hoop dat dit zo blijft want er komt nog een moeilijk nieuw seizoen aan voordat we uit de problemen zijn |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
'smetje' gisteren waren de teksten tegen engelaar. joden lopen altijd weg werd er gezongen tegen een kind van Feyenoord, want waarschijnlijk weten die domoren niet dat engelaar z'n opleiding bij Feyenoord heeft genoten en de club een warm hart toedraagt.
maar goed, die pikkies op die parterre tribunes neem ik toch niet al te serieus. de meeste zijn meelopertjes. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik vind dat joden geroep, zeker als je niet tegen Ajax speelt, volslagen zinloos. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En je hebt volledig gelijk, Engelaar zo benaderen is een beetje jammer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach ja, minpuntjes hou je altijd. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
+ punten gelukkig ook, en die overheersen |
|
|
|
|
fey4-life
|
|
|
Het was echt een mooie pot voetbal van feyenoord.Ik heb echt genoten, het was echt gezellig in de kuip met een erg mooie sfeer, alleen wel erg warm maar mag niet klagen met zon mooie dag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door fey4-life -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zwaar gezellig in Vak W , en beste wedstrijd van het seizoen gezien imo! Ben zwaar verbrand maar niet aangebrand weg gegaan :D Top weekend! :D |
|
|
|