BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mickey opgebloeit onder de boer

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sajayden
 Sajayden - zondag 24 april 2011 - 22:42   quote  deeplink  
vinden jullie ook niet dat mickey opgebloeit is onder de boer, hij is nu zeker 1 van de beste spelers van t team
Yordee1
 Yordee1 - zondag 24 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Ik denk dat het niet echt door De Boer komt, maar meer door het vertrek van Luis
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 24 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Speelde vandaag best wel heel erg slecht.. Zoveel balverlies. Was in het stadion en heb echt de hele wedstrijd op hem gelet, dus kan t goed beoordelen. Zijn lobje was wel geniaal. Bij vlagen goed, voor de rest kut vandaag.

Over het algemeen vind ik dat je gelijk hebt! Al best vaak gescoord en maakt goede acties. Vind wel dat ie op de linksbuiten positie moet. Vind ik m echt veel beter spelen. en dan Aras op rechts. Lorenzo zou je ook eens op rechts proberen, aangezien ie altijd naar binnen komt op de linksbuiten...
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 24 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:51 schreef Yordee1 het volgende:
Ik denk dat het niet echt door De Boer komt, maar meer door het vertrek van Luis
Ik denk dat het door het magische woord: Vertrouwen, komt.
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 24 april 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:42 schreef Sajayden het volgende:
vinden jullie ook niet dat mickey opgebloeit is onder de boer, hij is nu zeker 1 van de beste spelers van t team
Suarez de Jong Sulejmani
zou perfect zijn zeker hadden we nu eerste gestaan.
want luis had die strafschop tegen roda eringerost.
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Vond dat hij al beter begon te spelen in de eindtijd van Jol tijdens de schrosing van Suarez.... Pareltje voor komend seizoen..... En dan te bedenken dat hij in principe verhuurd zou worden..
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 24 april 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:54 schreef remco k het volgende:
Vond dat hij al beter begon te spelen in de eindtijd van Jol tijdens de schrosing van Suarez.... Pareltje voor komend seizoen..... En dan te bedenken dat hij in principe verhuurd zou worden..
contract verlengen loopt volgend jaar af is het niet?
voor 25 miljoen verkopen net als Luis.
BTW
Hoe kan sulejmani tijdens Luis schorsing beter gaan voetballen als ie daarvoor nooit speelde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2011 door Ajax-pwnt --
Pietje
 Pietje - zondag 24 april 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 22:42 schreef Sajayden het volgende:
Ik ben altijd al een grote fan van hem geweest. In tijden dat hij hier door velen werd afgekraakt, heb ik het (samen met Remco?) continu voor hem opgenomen. Hij is een speler die iets extra's kan toevoegen. Het derde doelpunt van Ajax vanmiddag kwam toch echt voor 80% van hem met zijn geniale lob over de verdedigers. Ik hoop dat hij nog flink wat jaartjes bij ons blijft. Verder denk ik, dat hij zelfs nog verder kan groeien!
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:07 schreef Ajax-pwnt het volgende:

[..]

contract verlengen loopt volgend jaar af is het niet?
voor 25 miljoen verkopen net als Luis.
BTW
Hoe kan sulejmani tijdens Luis schorsing beter gaan voetballen als ie daarvoor nooit speelde.
Hij speelde ook regelmatig toen Luis wel speelde...
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 23:43   quote  deeplink  
heeft trowuens nog 2 jaar contract..
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben altijd al een grote fan van hem geweest. In tijden dat hij hier door velen werd afgekraakt, heb ik het (samen met Remco?) continu voor hem opgenomen. Hij is een speler die iets extra's kan toevoegen. Het derde doelpunt van Ajax vanmiddag kwam toch echt voor 80% van hem met zijn geniale lob over de verdedigers. Ik hoop dat hij nog flink wat jaartjes bij ons blijft. Verder denk ik, dat hij zelfs nog verder kan groeien!
oh oh oh oh wat zijn we weer goed...jij en remco dan he???hahahah grappie pietje!!!!!je kan het ook zo zeggen:hij is hetzelfde gebleven ,maar de anderen om hem heen zijn minder gaan spelen.......zie je?het is maar hoe je ernaar kijkt man.......
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 23:47   quote  deeplink  
iedereen weet nu toch wel dat ik bijna altijd gelijk krijg als we het over kwaliteiten van spelers hebben..................:-)
Pietje
 Pietje - zondag 24 april 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:45 schreef joduh het volgende:

[..]

oh oh oh oh wat zijn we weer goed...jij en remco dan he???hahahah grappie pietje!!!!!je kan het ook zo zeggen:hij is hetzelfde gebleven ,maar de anderen om hem heen zijn minder gaan spelen.......zie je?het is maar hoe je ernaar kijkt man.......
Whahahaha. Zou dat het zijn, joduh? Nou er liepen vanmiddag weer een hoop gasten op het veld, waarvan ik serieus dacht: WILLEN JULLIE EIGENLIJK WEL KAMPIOEN WORDEN???? Ook Sulejmani speelde niet zijn beste wedstrijd, maar met zijn lobje naar Ebecilio, over alle verdedigers heen, was echt geniaal! Ik blijf hem een mooie voetballer vinden, die perfect bij Ajax past!
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:47 schreef remco k het volgende:
iedereen weet nu toch wel dat ik bijna altijd gelijk krijg als we het over kwaliteiten van spelers hebben..................:-)
ga ff lekker naast je schoenen lopen man........iedereen weet dat die suli ken ballen man...liet ie bij heerenveen ook zien,maar wel heeeeel erg lang bij ons niet laten zien......
Pietje
 Pietje - zondag 24 april 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:47 schreef remco k het volgende:
Hahaha. Nou vooruit Remco, BIJNA altijd ;-)
Maar wat betreft Sulejmani waren wij, geloof ik, de enigen die het in hem zagen zitten!
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Whahahaha. Zou dat het zijn, joduh? Nou er liepen vanmiddag weer een hoop gasten op het veld, waarvan ik serieus dacht: WILLEN JULLIE EIGENLIJK WEL KAMPIOEN WORDEN???? Ook Sulejmani speelde niet zijn beste wedstrijd, maar met zijn lobje naar Ebecilio, over alle verdedigers heen, was echt geniaal! Ik blijf hem een mooie voetballer vinden, die perfect bij Ajax past!
fijn voor je...proost en ander onderwerp!!!!!!hahahhahahahaha
Guyt
 Guyt - zondag 24 april 2011 - 23:51   quote  deeplink  
Ik vind hem nog steeds niet zo geweldig zou graag wat anders zeggen maar helaas kan er niks meer van maken.Zn lob was wel mooi.
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar wat betreft Sulejmani waren wij, geloof ik, de enigen die het in hem zagen zitten!
Dit berichtje zal ik even opslaan...Whahahaha
remco k
 remco k - zondag 24 april 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:50 schreef joduh het volgende:

[..]

ga ff lekker naast je schoenen lopen man........iedereen weet dat die suli ken ballen man...liet ie bij heerenveen ook zien,maar wel heeeeel erg lang bij ons niet laten zien......
Je weet dat ik een grapje maak toch...
Pietje
 Pietje - zondag 24 april 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:51 schreef joduh het volgende:

[..]

fijn voor je...proost en ander onderwerp!!!!!!hahahhahahahaha
Al verhuisd?? Al aangemeld als AGOVV lid??
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 24 april 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ikke ook! ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 24 april 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:53 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ikke ook! ;-)
Dan waren we met z'n drieën, Hasjkoph ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 24 april 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Nice!
Pietje
 Pietje - zondag 24 april 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:51 schreef Guyt het volgende:
Ik vind hem nog steeds niet zo geweldig zou graag wat anders zeggen maar helaas kan er niks meer van maken.Zn lob was wel mooi.
Ik denk serieus, Guyt, dat Sulejmani alleen nog maar beter gaat worden! Ik geloof er heilig in dat wij nog heel veel plezier aan hem gaan beleven!
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 23:58   quote  deeplink  
jja ,dat is waar ja,haskoppie ook man!!!!!!weet ik nog.......
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 24 april 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Zozo!
Dan heb jij dat mooi onthouden, hoor! ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 24 april 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:58 schreef Hasjkoph het volgende:
Zozo!
Dan heb jij dat mooi onthouden, hoor! ;-)
Dan moet-ie nuchter geweest zijn???! Whahahaha
joduh
 joduh - zondag 24 april 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Al verhuisd?? Al aangemeld als AGOVV lid??
yep ,ben over pietje.en naar agovv ga ik niet......volgend seizoen pik ik de mooie wedstrijden eruit en knal ik 100km naar het westen!!!!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 25 april 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan moet-ie nuchter geweest zijn???! Whahahaha
Is dat mogelijk dan?
Pietje
 Pietje - maandag 25 april 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2011 - 23:59 schreef joduh het volgende:

[..]

yep ,ben over pietje.en naar agovv ga ik niet......volgend seizoen pik ik de mooie wedstrijden eruit en knal ik 100km naar het westen!!!!!!
Heel veel geluk daar, man!! Ik wens jou en je vrouw daar een machtige en prachtige tijd. Het is wat, hè, ver weg van Amsterdam? Ik weet er ook alles van: Mijn hele familie is ras-Amsterdammer (ben met m'n stamboom bezig) en ik was de eerste van die familie die Amsterdam verliet.
Pietje
 Pietje - maandag 25 april 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 00:01 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is dat mogelijk dan?
Ik denk het eigenlijk niet. Whahahahahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 25 april 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 00:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk het eigenlijk niet. Whahahahahaha
Dat leek me dus ook niet!
Missxhien was hij 'minder' dronken dan normaal :P
joduh
 joduh - maandag 25 april 2011 - 00:05   quote  deeplink  
ach pietje,buiten mijn dochter en vrienden en ajax om zit er niemand of niks waarvoor ik moet blijven man.mijn vrouwtje staat (samen met mijn dochter) op 1 nu en zoals een goeie hond doet volg ik he?:-)
joduh
 joduh - maandag 25 april 2011 - 00:05   quote  deeplink  
dank man
Pietje
 Pietje - maandag 25 april 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 00:05 schreef joduh het volgende:
ach pietje,buiten mijn dochter en vrienden en ajax om zit er niemand of niks waarvoor ik moet blijven man.mijn vrouwtje staat (samen met mijn dochter) op 1 nu en zoals een goeie hond doet volg ik he?:-)
Ik vind het een goeie actie van je!
Ach, zoals je weet houd ik ook wel van een geintje, maar m'n gezin staat bij mij toch ook op 1.
Heb een paar vrienden (en een hoop kennisen) verdeeld over Nederland (Veenendaal, Monnickendam, Uithoorn en Utrecht) en die vind ik ook heel erg belangrijk. Spreek ze met regelmaat. Die ruimte neem ik en krijg ik van mijn vrouw. Zij heeft ook haar leven, waar ik me niet mee bemoei.
Jaco Ponse
 Jaco Ponse - maandag 25 april 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Bij Heerenveen had hij een teamgenoot die hem blindelings bediende bij Ajax was die er nog niet, komt ook wel want onder de Boer is hij wel vaste keuze dus komt er weer vertrouwen.
remco k
 remco k - maandag 25 april 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 00:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind het een goeie actie van je!
Ach, zoals je weet houd ik ook wel van een geintje, maar m'n gezin staat bij mij toch ook op 1.
Heb een paar vrienden (en een hoop kennisen) verdeeld over Nederland (Veenendaal, Monnickendam, Uithoorn en Utrecht) en die vind ik ook heel erg belangrijk. Spreek ze met regelmaat. Die ruimte neem ik en krijg ik van mijn vrouw. Zij heeft ook haar leven, waar ik me niet mee bemoei.
dat leven van je vrouw weten we alles van Pietje........ Whahahahahaha
alibabba
 alibabba - maandag 25 april 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Vooral vorige week heeft Mickey ons erdoor gesleept. Hij kan weleens een hele belangrijke rol gaan spelen aan het einde van de rit. SULEJMANI//////HELD
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 25 april 2011 - 23:16   quote  deeplink  
op zeker...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mickey opgebloeit onder de boer

0.0118970