|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Tomasson mag als amateur bij Feyenoord blijven (VoetbalPrimeur)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Tomasson mag als amateur bij Feyenoord blijven
Feyenoord biedt John Dahl Tomasson de kans aan te blijven, maar dan wel zonder salaris. Dat liet trainer Mario Been zondagavond weten in Studio Voetbal.
Tomasson speelde door blessures dit seizoen nog niet voor Feyenoord, maar wil volgend seizoen graag actief blijven bij de club. "Maar dan wel tegen 0-salaris. Hij heeft dat in overweging genomen", stelt Been een essentiële voorwaarde bij een eventuele verdere samenwerking.
Been heeft goede hoop dat Tomasson (34) in zal gaan op het voorstel. "Jon Dahl wil graag in Nederland blijven en zijn trainersdiploma's halen. Bovendien is hij een vechter. Jon Dahl wil zijn carrière op een waardige manier afsluiten." Tomasson raakte vorig jaar op het WK ernstig geblesseerd.
Verder ontkende Been belangstelling voor Anouar Hadouir van Roda JC Kerkrade. De prioriteit ligt momenteel bij de Zweedse spits Alexander Gendt en het verlengen van de contracten van Ron Vlaar, Stefan de Vrij, Georginio Wijnaldum en Leroy Fer. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
als hij wel premies krijgt zou ik het doen, want volgend jaar kampioen!! hehehehehhe! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs tegen een jeugd contract mag ie van blijven. T hoeft niet voor niets. Maar ik denk dat JDT eerzuchtig genoeg is. Of een club moet m geld bieden.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij gaat voor de premies van ons kampioensteam van volgend jaar! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ben benieuwd of ie het doet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal Jon-Dahl waarschijnlijk daarna een rol/functie gaan vervullen bij Feyenoord. Part of the deal. |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
denk wel dat ie het doet.. welke club zou em nu nog willen? afgelope jaren weinig gespeeld, blessure gevoelig! Hier is ie tenminste nog geliefd! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik ook, hoop er wel een beetje op |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: "de.fan" misschien? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 10:12 schreef FR-Henk het volgende:Zal Jon-Dahl waarschijnlijk daarna een rol/functie gaan vervullen bij Feyenoord. Part of the deal. Zal vast wel. Ze moeten er toch iets tegenover stellen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: daar heb je een punt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Vind het wat vreemd dat Been dat zomaar plompverloren in de publiciteit gooit. Laten ze het eerst even rondmaken met Jon Dahl. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Toch wel een reiskosten vergoeding?? Toch wel een ritje elke keer weer vanuit Denemarken. Haha |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Van mij mag ie zijn ouwelullen dagen slijten in de kuip hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 12:36 schreef de kromme2 het volgende:Vind het wat vreemd dat Been dat zomaar plompverloren in de publiciteit gooit. Laten ze het eerst even rondmaken met Jon Dahl. er werd naar gevraagd, t is ook niet echt een staatsgeheim. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
klinkt mij allemaal zeer logisch hoor |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 12:38 schreef de.fan het volgende:Toch wel een reiskosten vergoeding?? Toch wel een ritje elke keer weer vanuit Denemarken. Haha "vanuit Denemarken", . . . . . zou je denken? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: dat je hier op reageert zegt al genoeg!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana